Altijd goede en correcte service voor collega autobedrijven

Buiten gewoon goed zoals altijd.

Zonder poespas gewoon goed

Afspraak te maken voor snelle service

Zeer vriendelijke ontvangst.

6 januari mijn gekochte Mercedes 200 B opgehaald. Omdat ik niet in de buurt woon, heb ik na een goed telefoongesprek gesprek met Ruud Bouman, deze als nieuw uitziende Mercedes ongezien gekocht. Het vertrouwen was het waard! In de compacte showroom trof ik een mooie collectie auto's van voornamelijk Duitse makelij aan. Kortom een aanrader dit bedrijf!

uitstekende service, komt alle afspraken na,

ik had mijn auto weggebracht voor een grote beurt/ keuring/bellen als er nog bijzonderheden werden gevonden/nieuwe verzekering afsluiten. al deze opdrachten werden vlekkeloos uitgevoerd.

Uitstekend en eerlijk advies!

Ik en mijn vrouw bezoekten de garage in verband met een nieuwe auto. Hij zag er precies zo uit als op de foto’s. Uiteindelijk hebben we dus de auto gekocht en konden we hem al super snel ophalen.

nette en duidelijke afhandeling

nette en duidelijke afhandeling van APK en gevonden probleem, vriendelijk autobedrijf.

Goede service en vriendelijk personeel

Mijn VW Eos had lekkage aan het dak, Autobedrijf Bouman is specialist in deze reparaties en hebben het dak vakkundig gerepareerd. Dat was de rit vanuit Almere zeker waard!

Snelle service en goede kwaliteit

Ze denken met je mee. Leveren goede kwaliteit voor een nette prijs.

Super fijn en goed geholpen

We hadden een storing in onze ford focus Ik heb hierover gebeld met iwan hij stond me heel netjes en correct te woord. Auto gebracht wetende dat het ivm de feestdagen wellicht een paar weken duurt. Maar na een paar dagen kreeg ik het belletje je auto is klaar! Goed gerepareerd voor een nette prijs Dank je voor deze fijne ervaring!

Goede prijs kwaliteit verhouding,erg aardige mensen

Ontzettend goed geholpen, Fijn collega bedrijf.

snel en correct

perfect

vakkundig

Communicatie is zeer goed Snel geholpen Rekening transparant

Snelle en vakkundige reparatie!

Fijn dat mijn auto snel gerepareerd kon worden. Goede uitleg over de werkzaamheden. Factuur viel ook erg mee.

Zeer prettig en uitstekende service

Recent mocht ik mijn aankoop ophalen. De aanloop naar de verkoop was erg prettig. Alle tijd om de auto te bekijken, proef te rijden en de onderhoudshistorie en actuele status van de auto te bespreken onder het genot van een bakje koffie. Snel duidelijkheid over de prijs en meegedacht met de wensen. Zo was de auto toe aan vier nieuwe banden. Op kosten van de garage kon ik kiezen voor All Seasons met keurmerk voor Duitsland, zodat we met de wintersport direct goed voorzien zijn. Auto rijdt heerlijk en niets is aan het toeval overgelaten door een extra kleine beurt uit te voeren zonder extra kosten. Mooi familiebedrijf wat zijn sporen heeft verdiend! Makkelijk in het contact. Fijne Brabantse gemoedelijkheid! Bij een volgende aankoop zal ik zeker bij dit autobedrijf kijken of ze een mooie occasion hebben staan. Aanbevolen dus!

Goede en duidelijke uitleg over wat, hoe, waarom en een keuze

Vriendelijk personeel, goede en duidelijke uitleg over het hetgeen moest gebeuren aan de auto. En auto op afgesproken tijd weer klaar. Superfijn

Vriendelijke mensen met eerlijke prijzen voor hun auto's

Heb afgelopen zaterdag een vw t-roc gekocht, we moeten hem nog ophalen maar de aankoop is op een hele plezierige manier gegaan erg vriendelijk en eerlijk kunnen handelen. Complimenten voor dit bedrijf.

Meer dan prima

Ik kom hier al ruim 15 jaar, ik word altijd goed behandeld. Inmiddels komen meer familieleden van mij hier ook al. Het personeel is vriendelijk en vakkundig, ik moet 10 kilometer rijden om hier m’n auto te brengen voor onderhoud maar dat heb ik er graag voor over.

Uiterst tevreden!

We zijn ten eerste zeer vriendelijk ontvangen! We kwamen voor een proefrit en het was ook geen probleem om direct daarna een proefrit te doen met een andere auto. Onder het genot van een kopje koffie is ons binnen alles uitgelegd en is meegedacht over het e.e.a. We konden merken dat we te maken hadden met een zeer professioneel team. We zijn na de aankoop zeer tevreden weer vertrokken!

Top garage komen er altijd uit

Top garage komen er altijd uit

Goede en snelle service

Ik had een water lekkage in mijn nieuw aangekochte auto. Na contact met Bouwman is dit snel en vakkundig opgelost. Nu is het genieten van mijn nieuwe auto.

Goede service en vriendelijk

Auto al een paar keer daar gebracht en elke keer netjes geholpen. Ook als je even kort wat wil vragen krijg je van hun advies Afgelopen keer apk en repartie gehad heel goed geholpen!

Beter dan een premium garage

Een warm onthaal, een gepoetste auto voor je aan een proefrit begint. Een duidelijke uitleg over de garanties, voorwaarden etc. Hier moet je zijn!

Top bedrijf

Had gebeld met een probleem met een Opel Meriva, en kon dezelfde dag nog terecht.

Maasdijk 119 4261 AG Wijk en aalburg