Superbedrijf snelle en goede service aardige mensen

We hebben hier jaren geleden een auto gekocht .zou er zo weer een auto kopen .

Schade aan mijn auto is super netjes opgelost. Zelfs de aparte kleur die op mijn auto zit hebben ze perfect gespoten. Geen kleurverschil te zien. Hele goede service, zou mijn auto er zo weer brengen.

Vriendelijk, professioneel, aangename wachtruimte met wifi en lekkere koffie!

Kundig, behulpzaam en klantvriendelijk.

Blij een garage gevonden te hebben die meedenkt.

Afspraken worden nagekomen, snel en goed!

Vertrouwd adres voor goede en snelle service. Gewoon goed dus!!

Om terug te komen!

Vriendelijk, communicatief vaardig, duidelijke uitleg en afspraken. Ik heb 5 uur moeten rijden (2,5 uur heen en 2,5 uur terug), maar zou het zo weer doen (VW EOS, heeft monteurs met expertise nodig).

Een zéér betrouwbare top garage.

Een zéér betrouwbare top garage.

Goed en netjes geholpen

Mijn nieuwe auto gekocht bij Ruud. Netjes geholpen en al mijn vragen werden goed beantwoord. Hij neemt echt de tijd voor de klant. Hij weet waar hij over praat en is zeer ervaren. Zou dit bedrijf zeker aanraden voor de klantvriendelijkheid. Ook de oplevering is perfect gegaan.

top

Prima meegedacht. prima medewerkers.

Topbedrijf

Al klant sinds ik een auto heb. Altijd uitstekende service en technisch goed bekwaamd. Zeer tevreden of Wout Bouman en het team !

Keurig en correct behandeld.

Wij zullen bij een volgende aankoop zeker weer bij hun gaan kijken!

Ik ben boven alle verwachtingen - zoals wel vaker bij garage Wout Bouman - geholpen door in dit geval Ruud. De apk keuring gaf een paar uitdagingen die heel flexibel, snel en goed opgelost zijn. Zo zag het ernaar uit dat de remklauwen vervangen moesten worden. Dit bleek bij demontage niet nodig te zijn. Over eerlijk gesproken. Er was vervangend vervoer nodig. Is HEEL fijn opgelost. Er is, ondanks de drukte, alles aan gedaan om het toch allemaal dezelfde dag af te ronden, en is gebeurd. Met lekker drinken en Brabantse gezelligheid is me weer duidelijk geworden waarom ik hier al meer dan 35 jaar kom.

Heel vakkundig en klantvriendelijk.

Snel en persoonlijk geholpen en goed advies. Bijzonder vakkundig en eerlijk.

Altijd vriendelijk en goede service

Prima service en advies

Prima bedrijf. Heb er mijn auto in onderhoud en net een auto gekocht. Vriendelijk en kundig team. Kortom top!

Vriendelijk en goed personeel. Er wordt goede informatie gegeven als er bij een APK keuring iets aangepast moet worden.

Zeer aangenaam

Geholpen door Ruud en zijn zeer tevreden over de manier van zaken doen. Geen overbodige informatie en verhalen, gewoon zoals het hoort, vakkundig en zakelijke maar wel op een open en eerlijke manier.

Altijd goede en correcte service voor collega autobedrijven

Buiten gewoon goed zoals altijd.

Zonder poespas gewoon goed

Afspraak te maken voor snelle service

Zeer vriendelijke ontvangst.

6 januari mijn gekochte Mercedes 200 B opgehaald. Omdat ik niet in de buurt woon, heb ik na een goed telefoongesprek gesprek met Ruud Bouman, deze als nieuw uitziende Mercedes ongezien gekocht. Het vertrouwen was het waard! In de compacte showroom trof ik een mooie collectie auto's van voornamelijk Duitse makelij aan. Kortom een aanrader dit bedrijf!

uitstekende service, komt alle afspraken na,

ik had mijn auto weggebracht voor een grote beurt/ keuring/bellen als er nog bijzonderheden werden gevonden/nieuwe verzekering afsluiten. al deze opdrachten werden vlekkeloos uitgevoerd.

Uitstekend en eerlijk advies!

Ik en mijn vrouw bezoekten de garage in verband met een nieuwe auto. Hij zag er precies zo uit als op de foto’s. Uiteindelijk hebben we dus de auto gekocht en konden we hem al super snel ophalen.

nette en duidelijke afhandeling

nette en duidelijke afhandeling van APK en gevonden probleem, vriendelijk autobedrijf.

Goede service en vriendelijk personeel

Mijn VW Eos had lekkage aan het dak, Autobedrijf Bouman is specialist in deze reparaties en hebben het dak vakkundig gerepareerd. Dat was de rit vanuit Almere zeker waard!