We hebben hier gisteren een Nissan Qashqai gekocht. Op de terugweg begon de bandenspanning sensor een fout aan te geven. We konden er direct mee terug en er werden gelijk 4 nieuwe bandenspanning sensoren gemonteerd, terwijl we wachtten. Dit zijn goede, betrouwbare vakmannen. Nogmaals bedankt, we zijn super blij met de Qashqai!

Altijd bereid mee te denken En toegepaste service

Betrouwbaar bedrijf met vakkundige en betrokken mensen

Word altijd netjes en vriendelijk geholpen, gewoon een garage zoals iedereen zou willen.

Correcte en snelle diagnose probleem opgelost

Diagnose gesteld en probleem gevonden en netjes opgelost.

Wederom goede service en vlot geholpen met onze VW Eos

Door hun expertise van de VW Eos daken, en hun fantastische service en klant gerichtheid rij ik graag de kilometers, om de reparatie vakkundig door dit bedrijf te laten uitvoeren

Gelukkige klant

Perfect geholpen door Ruud. Mooie zeer verzorgde garage. Goede en relaxte sfeer. Snelle afhandeling.

super geholpen, dank

heeft een storing er tussen door gedaan, ze begrijpen het heel goed

Zeer goed bedrijf lieve en eerlijke mensen Helemaal top

Vlotte contact gehad met Ruud. Duidelijke communicatie, heel fijn ontvangen en enorm blij met mijn nieuwe auto.

uitstekend

Alles naar tevredenheid uitgevoerd

Goed en prettig

Voor het eerst hier groot onderhoud en apk laten doen. Zeer tevreden, prettig geholpen.

machtig prachtig en mn bus kan weer 180

als een sprookje dat uitkomt

Top bedrijf, goede service en de auto is netjes afgeleverd.

Top bedrijf, goede service en de auto is netjes afgeleverd.

Gewoon goed.

Wordt gelijk geholpen

Altyd afspraken nakomen

Goed peroneel Vakmensen Sociaal tegen over klanten Team gericht⁰

Fijne service en adequate hulp

Wordt altijd correct te woord gestaan en geholpen. Ik waardeer dat zeer. Echt vakmanschap!

correct en snel

Prima afwikkeling van de schade en binnen enkele dagen is de auto weer beschikbaar

Meedenkend en klantvriendelijk!

Prettige ervaring bij aanschaf auto, dit ervaren bedrijf denkt met je mee en is prettig in de onderhandeling. Tevens ook garantie meegekregen voor een occasion, altijd prettig als je een auto aanschaft. Ik kom hier zeker terug voor mijn volgende auto!

Deden echt moeite om storing op te lossen.

Professioneel

professioneel, ervaren, deskundig, specialisten, werkplaats is schoon en netjes en medewerkers nemen tijd voor de klant. Het is net als sommige specialisten in de Zorg: je neemt afscheid met 'tot ziens' maar het is beter van niet, want dan is er iets aan de hand, in dit geval met de auto.

Geen op of aanmerkingen

Zeer kundig en klantvriendelijk.

Komen afspraken na en bellen wanneer iets anders uitpakt dan afgesproken. Zeer netjes.

Zeer tevreden.

Erg klantvriendelijk, plezierig te woord gestaan en vakkundig geholpen.

5/5!

Ik was op zoek naar een auto. Zo ben ik bij Bouman terecht gekomen. Hartelijk ontvangen door Ruud. Hij heeft me meerdere occasions laten zien en uiteindelijk geholpen met het maken van mijn keuze!

fijn en betrouwbaar

Alleen maar goede ervaringen