Prima contact. Goede communicatie

Tot nu toe alles in orde !!

Vriendelijke garage

Vorige maand een Golf 7 gekocht bij autobedrijf Wout Bouman. Alles verliep soepel en bij aflevering stond de auto zeer netjes gepoetst bij.

Eerlijke en perfecte service

Ik breng de auto, zij brengen me thuis. Ze komen de auto weer thuis brengen en ik ga met monteur mijn rekening betalen. Goed geregeld!

Heel goed

Altijd een prima ervaring met dit bedrijf.

Top garage bedrijf

Vanaf het eerste moment dat we de garage binnen liepen werden we vriendelijk te woord gestaan. Van aankoop tot levering in een woord fantastische service. Het bedrijf straalt de Brabantse vriendelijkheid uit. Wanneer je opzoek bent naar een auto dan raden wij aan om zeker bij deze garage te gaan kijken. Deze garage Ardennenoffensief dan ook zeker aan.

Vriendelijk, goede communicatie

Fantastisch

Golf gekocht en mijn auto in kunnen ruilen voor een goede prijs. Zeer netjes mijn auto ontvangen met nieuwe apk en zelf nog 2 nieuwe banden gekregen. Ook stond hij er keurig extra opgepoest bij toen ik hem ophaalde. Kortom beste auto bedrijf waar ik ooit een auto heb gekocht ..

Vriendelijk personeel

Goede service en vakkennis

Garage zoals een garage moet zijn

Goede ontvangst met de mogelijk tot informatie zonder opdringerige verkoop.

Vriendelijk topbedrijf met topservice!

Heb onlangs audi a4 gekocht avant gekocht en ben zeer vriendelijk en professioneel geholpen door Ruud Bouwman, ook zijn vader Wout is een hele aardige man. Ondanks dat ik geen garantie meer had hebben ze ( Iwan en Ruud ) mijn navigatie nog gratis gerepareerd waarvoor hulde , wat een fijn en servicegericht bedrijf . Ik kan dit autobedrijf bij iedereen van harte aanbevelen

Aardige mensen en snel en goed geholoen.

X

Het probleem is snel verholpen

Binnen een maand sinds de levering van onze auto was er een defect die zeer snel vervangen is geweest door W. Bouman onder garantie!

Prima !

Prima !

Al jaren ben ik een tevreden klant.

Wordt altijd goed te woord gestaan en er worden duidelijke afspraken gemaakt over de werkzaamheden aan de auto.

persoonlijk professioneel-top

Uitstekende service, vriendelijk, professioneel, snel en flexibel.

Fantastisch geholpen bij inlezen LandRover sleutels

Snel en vakkundig geholpen bij Autobedrijf W. Bouman. Goede service!

Snelle en goede service

Snelle en goede service

vertrouwd adres

Zeker voor vaste klanten is er altijd sprake van een snelle oplossing en wordt er direct of op korte termijn een afspraak gemaakt voor reparatie. De reparaties worden altijd deskundig en naar tevredenheid uitgevoerd. Dus een goede alle merken garage, die service hoog in het vaandel heeft staan.

APK volgens afspraak snel en nauwkeurig uitgevoerd.

Correct en volgens afspraak uitgevoerd zonder onnodige suggesties om meer uit te voeren dan gevraagd.

Heel tevreden

Wij zijn nu 2,5 jaar klant bij Wout Bouman en we hebben in die periode alleen maar positieve ervaringen gehad. Super service, vriendelijke en kundige mensen. Een garage waar je niet belazerd wordt.

Gewoon goed advies

Super klantvriendelijk

Denkt mee met de klant

Supergarage

Er zijn best veel goede garages, maar Wout Bouman is een van de beste. Ben hier terechtgekomen nadat een vorige garage een zeer ingewikkeld probleem niet kon oplossen. Verder altijd behulpzaam, meedenkend en zeer schappelijk geprijsd. Hier wordt je klant en ga je nooit meer weg.

Zeer goed en duidelijk

Goede en deskundige vaklui . Vriendelijk