Goed en betrouwbaar garagebedrijf

Peugeot Expert gekocht voor een zeer nette prijs. Auto had na twee maanden een klein defect wat meteen en kosteloos in orde is gebracht. Al met al een prima ervaring met Joost van Garage De Waal

Vriendelijke behandeling, goede informatie en overleg

We zijn vriendelijk, vlot en goed geholpen. Informatie gaf inzicht en hielp om een keuze te maken.

fijne garage

vakmensen zijn het bij garage de Waal en dan ook nog aardig waar vind je dat nog.

Zeeer goede service

Bij problemen wordt u direct geholpen. Correcte, prijs - service verhouding.

Super!!

Joost belde me gelijk nadat ik contact met hem had gezocht via Autotrack. Ik kon snel kijken naar de auto, kreeg een super redelijk bedrag terug voor mijn vorige auto en ik kon de nieuwe binnen 4 dagen ophalen. Kortom: zeker een aanrader!!

Goede service fijne verkoop

Leuke auto gekocht ( Nissan note ) bij deze dealer Goede service

Prima uitvoering van APK

Prima uitvoering van APK keuring. Na een overleg in de ochtend besloten na advies wat extra dingen uit te voeren. Einde van de dag alles weer keurig gereed! Prima geregeld weer!!

Was uitstekend

Was prima geregeld

Hele aardige mensen

Ik kwam kijken bij een auto en heb direct een proefrit gemaakt. De man waarmee ik de onderhandelingen deed was geheel oprecht. De schadetjes op. het voertuig worden hersteld voor de aflevering. Daarbij is de prijs heel netjes. Niet te lang onderhandelen maar gewoon gelijk een goede prijs. Daar hou ik wel van. 12 december krijgen we de auto geleverd. Als de aflevering net zo goed verloopt als het eerste stuk dan zijn we helemaal tevreden.

Heel goede service en advies

Na mijn vraag gesteld te hebben ben ik goed geadviseerd. De benodigde materialen snel geleverd

Duidelijk

Heel goed uitgelegd wat was niet goed met de auto en wat moet en wat niet nodig is om gelijk vervangen te worden. Heel erg fijne ervaring. Duidelijke antwoorden voor mij vragen. Ik ben heel blij mee met de service.

Fijne garage. Mensen staan altijd klaar voor je.

Welk tijdstip van de dag je ook aankomt ze maken altijd tijd voor je vrij als je een probleem hebt.

Prima service!

Denken mee met klant. Eerlijke tarieven.

Topservice

Eerste keer dat ik hier een auto gekocht! Vriendelijke man en duidelijk! Ook na een paar onhandigheden met overschrijving door mijn fout bleef dit bedrijf rustig en dachten ze mee! Ook was het een fijne communicatie tussen beide!

Betrouwbaar en een fijn familiebedrijf

Al zeven jaar lang zeer tevreden over de service en het onderhoud.

Top bedrijf!

Kundige monteurs die weten wat ze doen. Zeer tevreden.

Rustige, vriendelijke mensen met een geweldige service.

Ben al jaren een tevreden klant. Ik word altijd snel en correct geholpen als er problemen zijn.

great garage

Excellent service, professional advice and honest verification of the status of parts. Serious and competent. great garage

Gewoon super, service is goed en blijft zo.

Fijn geholpen! Auto rijdt weer top!

Mijn auto is goed nagekeken en weer fijn gemaakt. Hij rijdt weer super. Ook heel vriendelijk geholpen!

Eerlijke en betrouwbare garage

We komen hier al jaren en hebben een zeer goede ervaring met dit bedrijf. De kracht van Garage de Waal is dat het eerlijke en betrouwbare mensen zijn die altijd de juiste oplossing zoeken voor uw probleem.

Snelle service, goede uitleg

Mijn reparatie werd snel uitgevoerd en ik kreeg een duidelijke technische toelichting over het mankement aan mijn auto. Ook de kosten zijn realistisch ingeschat.

Helemaal positief

zijn heel goed

dat heb ik al een keer gedaan

Maasdijk 66 4261 AK Wijk en aalburg