Prettig geholpen.

Fijne garage

Snelle service en klantvriendelijk

uitstekend

De auto is snel gerepareerd en rijdt weer fantastisch

Service gericht en verstand van zaken.

Ze geven eerlijk advies, zijn erg behulpzaam en met persoonlijke aandacht. Ik ben fan!

Snelle en kwalitatief goede service

Snelle en kwalitatief goede service

Goede contacten

60 kilometer rijden naar mijn garage, dat zegt toch genoeg...

Betrouwbare garage

Vriendelijk personeel

Vertrouwd

Kom er al zolang, je wordt altijd goed geholpen

Vlot en vriendelijk geholpen.

Kon supersnel terecht terwijl ik geen vaste klant ben.

Snelle en nette service

Ik werd netjes gebeld over de bijkomende kosten voor dingen buiten de beurt om.

Super geholpen en erg klant vriendelijk

snelle en goede service, weten waar ze over praten.

Iedere keer netjes geholpen.

werkzaamheden goed uitgevoerd

goed en betrouwbaar adres waar reparaties goed uitgevoerd worden

fijne en goede ervaring.

auto netjes afgeleverd en er was tijd om alles uit te leggen.

Goede ervaring

Goede garage kom er al jaren

Hier werken geen pak maar vak-mensen!

Eind mei '23 een mooie occasion gekocht. Een mooie Citroen C4 Grand Picasso. vanaf moment 1 een goed gevoel bij deze garage. Na een proefrit de koop gesloten. De auto hebben we enkele dagen opgehaald. de fam/firma de Waal waren zelf ook erg te spreken over de wagen, en dat snappen wij hellemaal. Na enkele weken gereden te hebben, is de wagen terug geweest voor wat garantie punten. 1 punt was erger dan verwacht, de koppeling moest worden gerepareed. Dit is met vakmanschap en kennis weer in order gemaakt, En de eerste km zijn alweer een feit. Deze garage heeft raden wij aan! Wij zullen voor verder onderhoud en wellicht onze volgende auto's hier naartoe gaan!

top garage.

snelle service doen niet moeilijk

Snel en goed geholpen!

Hoe vervelend is het dat je op zaterdagmiddag plots met pech langs de weg staat? Slechts één telefoontje naar Garage C. de Waal was voldoende. Er mocht geen meter meer met de auto gereden worden, want de multi riem bleek gebroken, dus werd de auto dezelfde dag nog door Garage C. de Waal opgehaald. Op maandag werden de nodige onderdelen besteld en vervolgens direct gemonteerd, een betere en snellere service kan gewoon niet. Joost, Ceciel en collega’s, enorm bedankt!

Betrouwbaar en deskundig

Op zoek naar een betrouwbare no-nonsense garage met echte vakmensen? Dan zou ik zeker naar De Waal gaan. Goed advies, keurige reparaties en service zoals het hoort.

correcte behandeling

Goede service en vakmanschap

Super klantvriendelijk

goede service

correcte behandeling , tevreden over de reparaties enz.

Staan altijd voor mij klaar

als mijn auto naar de garage moet en ik kan er niet op wachten dan brengen ze mij even naar huis en komen mij ook weer halen

Top. Zeer klantvriendelijk en klantgericht!!

Snelle en goede service. Zeer behulpzaam. Zeer klantgericht.