Professioneel gedreven vakmanschap!!

Top garage, vriendelijke professionele service Kundig personeel Zeer nette werkplaats, goed advies, Staan altijd klaar en nette prijzen.

De Waal straalt zorgvuldigheid en Service uit.

Heel plezierig en met alle geduld ontvangen. Door de zorgvuldigheid waarmee alles gebeurt heb je meteen een goed gevoel en het volste vertrouwen. In deze garage ben je geen nummer.

altijd de tijd nemen voorje

netjes en correct geholpen

Overleg bij grote kosten en tijdig waarschuwen als het langer duurt.

Prima service, duidelijke communicatie.

Prima geholpen

Auto gevonden. Aankoop had van onze kant wat vertraging. Er waren meer gegadigden en tussentijds zijn we netjes op de hoogte gehouden.

Vakkundige garage

Goede en eerlijke service. Vakbekwame monteurs

Fantastisch!

De heren staan altijd voor je klaar en proberen je zo goed mogelijk te helpen.

Vriendelijke behulpzame mensen!

Nette super snelle service

Ze hebben altijd tijd voor mij en helpen altijd zo snel mogelijk. Oo een mooie wasstraat aanwezig en aardige mensen in de omgang.

Persoonlijke benadering

Wordt altijd snel te woord gestaan

Vlot geholpen met begrip en vakkundig

terzake kundig . vertrouwd.

Al 28 jaar de beste service voor al onze auto’s

Service die je enkel van een familiebedrijf kan verwachten.

Goede service en de auto is netjes afgeleverd

De koffie is goed

Klantvriendelijk

Goede en snelle service

Goede en snelle service.

Geweldige service en advies

Wij komen reeds meer dan 15 jaar bij Garage C. De Waal. Zowel met het onderhoud van ons wagenpark, als ook voor de aankoop van auto's. Nu hebben wij een Renault Clio mogen afnemen, het kundige advies van Ceciel en Joost en het meedenken in de zoekvraag, wordt door ons als zeer fijn ervaren.

De enige garage aan wie ik mijn auto toevertrouw

Ik rijd met veel plezier in een Citroen C6, een redelijk zeldzame auto, die ook nogal wat onderhoud vraagt. Bij Garage de Waal is deze in professionele handen. Ze doen altijd hun uiterste best om de benodigde onderdelen te vinden (en dat valt niet altijd mee) en zorgen ervoor dat ik na ruim 300.000 kms nog steeds in deze auto kan blijven rijden. Voor elke buitenlandse trip krijgt ze een zorgvuldige check-up, zodat ik veilig op reis kan. Ook bij onverwachte zaken helpen ze me altijd weer snel op weg. Super service en vakmanschap dus!

Altijd vriendelijk en top geholpen! Goede service.

Zeer netjes en vriendelijke service. Wordt altijd snel en goed geholpen.

duidelijk contact en kwaliteit met strakke planning

duidelijk contact en kwaliteit met strakke planning

Prima ontvangst, betrouwbaar, vertrouwd adres.

Dankjewel Joost de Waal, fijn dat je ons zo begeleid hebt naar een andere, nieuwe auto. Een Peugeot 3008 natuurlijk!

Een goede, vakkundige en klantvriendelijke garage.

Top garage

Wordt altijd prima geholpen

Geweldige service

De thermostaat had een lekkage, zelfde dag nog opgelost. De auto werkt weer zoals voorheen

Prima!

APK en eerlijk advies/voorlichting over tpms

Staan altijd voor je klaar en direct oplossing gericht

Behulpzame garage