Het was fijn om hier een auto te kunnen kopen

Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen!!

Goede service!

Prettig geholpen, kennis van zaken en flexibel. Fijne ervaring!

Prima volgens afsspraak geholpen

Prima afgehandeld deze beurt plus APK.

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

Bouman levert een uitstekende service!

Bouman had ik gespot op internet. De auto die ik zocht was daar op voorraad. Tijdens mijn bezoek aan Bouman, werd ik verrast door hun kennis en service, welke mijn heeft doen besluiten de auto bij Bouman te kopen. Bij een paar probleempjes met de accu, ben ik op afstand uitstekend geholpen. Bouman is een aanrader.

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Prima ontvangst

Ondanks het onverwacht aankomen(de startmotor had het begeven) Toch goed ontvangen en ondanks het feit dat het een oude outo betreft, toch weer opgelost.

Erg goede service

Ik ben erg tevreden omdat je hier niet als nummer / geldautomaat wordt gezien maar als klant die geholpen moet worden met zijn probleem. De eigenaar neemt de tijd voor je, zelfs de monteur werd er nog bijgehaald om wat uit te leggen. Er worden eerlijke prijzen gerekend voor goed werk.

Aardige en goede service

Ze nemen de tijd en doen wat ze beloven. Hele vriendelijke en behulpzame medewerkers. Ook een snelle afhandeling. Zeer tevreden

Hartstikke goed

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Betrouwbaar en zeer toegankelijk bedrijf

We worden altijd goed geholpen of te woord gestaan.

Toegankelijk en professioneel

Het bedrijf en eigenaar zelf voelen zeer vertrouwd en eerlijk. Zeker een aanrader.

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Vlotte en deskundige afwerking.

Alles volgens afspraak gedaan tegen een goede prijs/kwaliteitverhouding.

Klantvriendelijk bedrijf !

Aandacht voor klant, wordt goed geluisterd en advies gegeven

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Komen afgemaakte afspraken na!

Als je garantie hebt op een auto,heb je ook garantie. Absoluut geen gezeur,je krijgt leenauto mee. En ze repareren het kostenloos. En ik betaalde voor de auto die ik kocht,niet meer als bij een ander!!

Gewoon goed

Goede no nonsense service

• Reden bezoek: Aanschaf nieuwe auto

Geen klachten, alles volgens afspraak

• Reden bezoek: Reparatie en/of schadeherstel

Zeer betrouwbaar, dealer niveau voor marktprijs

Peugeot 108 uit 2016 gekocht. Na het proefrijden wat teleurgesteld omdat er toch een handvol punten niet naar verwachting waren. Desondanks zijn al deze punten door Bouman (binnen de prijs) verholpen zodat de aankoop alsnog naar verwachting door kon gaan. Zeer vriendelijk geholpen met een service die je bij een merkdealer niet eens meer krijgt.

Zeer vriendelijke eigenaar

Vanaf het eerste moment zo fijn geholpen. Als er iets mis is met mijn auto, kan ik langskomen en word ik goed geholpen. Het is een hele fijne, kleine garage met een hele vriendelijke eigenaar en zeer vriendelijk personeel

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Fantastisch bedrijf met een uitstekende service, en volle aandacht voor de klant!

Wat een geweldig fijn en goed bedrijf, vandaag mijn eerste auto hier gekocht, wat een fijne mensen, en zoveel tijd word er gemaakt om alles in alle rust uit te leggen, zelfs de telefoon werd ingesteld, en ieder knopje werd besproken, waar vind je dit nog! En ook nog een prachtige bos bloemen. Dank je wel lieve mensen van dit geweldige autobedrijf!

• Reden bezoek: Aanschaf gebruikte auto

Goed geregeld tot in de puntjes

Goed en vriendelijk geholpen

Vlotte en complete service

Ditmaal weer de kleine beurt. Bij het ophalen alvast meegekregen dat voor volgende winter twee banden waarschijnlijk vervangen moeten worden. Kunnen we vast gaan sparen :)

Klant is koning

Altijd supersnel en goede service

Goede ervaring

Nvt

Geweldige mensen, mooi bedrijf

Verkoper denkt op een manier met je mee waar jezelf geen rekening mee hebt gehouden. Alleen maar lof.

altijd bereid te helpen

Ze houden zoveel mogelijk rekening met de noodzaak van reparatie of vervanging om zodoende de kosten te drukken

Over Autobedrijf Bouman

VETOS Autobedrijf Bouman bestaat al vanaf 1955 en heeft een gerenommeerde naam als het gaat om kwaliteit en betaalbaarheid. Wij combineren de kwaliteit van een modern autobedrijf (door constant te investeren in opleidingen en werkplaatsapparatuur voor Toyota en BMW) met de persoonlijke aandacht van een dorpsgarage. Wij bieden u "service op maat" zodat reparatie en onderhoud geen verrassingen voor u oplevert. Verder heeft u op al onze reparatie's 1 jaar BOVAG garantie ! Al onze occasions worden grondig geïnspecteerd. Wij verkopen alleen auto's waarvan we de historie volledig van kunnen garanderen. Samen met de BOVAG garantie koopt u bij ons de auto waarvan u nog jarenlang plezier heeft !