goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Helemaal goed .

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Eerlijk autobedrijf met deskundig personeel. Mooie en nette occasions in de showroom. Na een onderhoudsbeurt / reparatie wordt de auto netjes uitgezogen en gewassen! Helemaal top!\r\n
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij kochten bij dit bedrijf een gebruikte auto, werden op een zeer prettige manier geholpen, toen wij een dag later een niet opgemerkte schade ontdekte werd ook dit op een zeer correcte manier opgelost! Wij hadden en hebben een zeer positief gevoel bij dit bedrijf!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij kochten een occasion, werden zeer vriendelijk en kundig geholpen, hadden meteen een goed gevoel, na een dag bemerkten wij een niet opgemerkte schade, maar dat werd keurig geregeld! Wij zijn een zeer tevreden klant, hebben het gevoel dat er eerlijk met de klant wordt omgegaan!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Wij hebben het idee dat er na de reorganisatie meer structuur in het bedrijf is gekomen.\r\nVoorheen zouden wij \'duidelijkheid\' minder hebben beoordeeld.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ruim een jaar geleden een Lancia Delta uit 2011 gekocht. Bevalt prima, alleen de navigatieontvangst viel soms uit: \r\nvorige week volledig kosteloos gerepareerd!!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als zeer positief!!!!!!!
  • Reden bezoek Andere reden

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mooie Fiat 500 cabrio gekocht, bleek de accu kapot te zijn, er is direct een nieuwe ingezet. \r\nDat noem ik service!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Had schade op mijn auto, is door Auto Wijma keurig weer hersteld.\r\nDe auto kwam schoner weer terug,dan dat ik hem had ingeleverd.\r\nTop bedrijf...

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer positief.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nieuwe auto gekocht bij Auto Wijma. Gehele aankoop als zeer prettig ervaren. Auto scherp geprijsd, goede inruilprijs en nette afhandeling. De auto kon zeer vlot geleverd worden en de service is top!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Tot op zeer goed ervaring, vlotte en deskundige afhandeling

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Snelle en erg prettige service. Eerlijk over de prijs en er niet op uit om een poot uit te draaien.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De deskundigheid, service en geleverde kwaliteit doet niets ten onder,\r\ndan de gevestigde traditionele Alfa Romeo Dealers.\r\nDe klantgerichte oplossingen, en eerlijkheid staat op een hoger peil!!\r\nDe prijs is in vergelijking, een bezoek zeker meer dan waard.\r\nEen topgarage, echt een aanrader voor iedereen.\r\n

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer prettig. Men \"garandeert kwaliteit en perfecte service\" en maakt dit volledig waar. Garantiezaken worden meer dan goed afgehandeld.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Even iets corrigeren al eerder een cijfer gegeven( een 9) Maar we zijn zo tevreden dat Auto Wijma van ons een dikke 10 verdiend.Vriendelijk en heeft verstand van zaken. Is zeer redelijk kregen een hele mooie prijs voor onze inruilauto. Erg blij met de service van Auto Wijma. Top! \r\nEn erg blij met onze \'nieuwe\' mooie auto.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na wat pech met mijn alfa en overleg gehad met wijma, loopt mijn auto weer als een zonnetje Ik kon mijn andere beoordeling niet meer verwijderen.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende Service, Half jaar geleden een Alfa Romeo Gt 2.0 JTS gekocht. Deze had ernstige motor vervuiling. Onder bovag garantie deze zonder enige problemen bijna compleet gereviseerd. Een paar dagen terug voor een paar problemen met de Auto naar de Fiat in mijn Woonplaats (Apeldoorn) gegaan met een paar kleine problemen, Aangezien Leeuwarden voor mij niet voor de deur licht. De Fiat probeerde mij een zeer grote reparatie aan te smeren +- 2000euro. Auto Wijma was daar niet van Overtuigd. Auto Wijma had zelfs gebeld met de Fiat, om te vragen hoe deze tot de conclusie kwam van deze grote reparatie. Bij het ophalen van de Auto bij Fiat waren de \'\'problemen weg\'\' Bleek uiteindelijk een reset van de computer voldoende te zijn. Auto Wijma heeft mijn zege. en ben zeer tevreden met de Auto/Service. Zijn voor mijn gevoel nog maar weinig \'\'eerlijke bedrijven\'\'. maar dit bedrijf hoort daar bij.\r\n\r\n

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klantvriendelijk,kwaliteit,doelgericht.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf In augustus 2013 ben ik tijdens de zoektocht naar mijn eerste auto eigenlijk per toeval bij Auto Wijma terecht gekomen. Er stond een mooi Fiat Bravo 1.4 sport, waarin ik erg geïnteresseerd was. Na onderhandelingen tot een goede prijs met de eigenaar kunnen komen.\r\nOp tweede kerstdag kwamen we helaas met pech langs de snelweg te staan, er was een aandrijf as kapot. Bij de aanschaf van de auto kreeg ik een pasje voor pech hulp. Binnen drie kwartier was er een sleepauto, en onderweg naar de berger was er al een taxi gebeld. De taxi bracht ons bij een autoverhuur bedrijf, waar een leenauto al klaar stond. Binnen twee uren konden we onze rit vervolgen. De volgende ochtend zou ik Auto Wijma bellen, maar bleek mijn auto al onderweg naar Leeuwarden. Geheel kosteloos vanwege de zes maanden Bovag garantie is mijn auto vakkundig en snel gerepareerd. Bovendien kreeg ik mijn auto gewassen en al terug!\r\n\r\nIk zou iedereen dit bedrijf kunnen aanbevelen, de service is erg goed. Bij de aanschaf van onze volgende auto weet ik nu al zeker dat ik eerst weer een kijkje bij Auto Wijma ga nemen.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik bracht mijn auto voor een APK keuring. Er zou gebeld worden als er kosten waren, en dat gebeurde ook. Toen ik eind van de middag de auto weer kwam ophalen, bleek deze als service te zijn uitgezogen en gewassen. Erg goeie service! Zeer tevreden over auto wijma en beveel dit bedrijf dus zeker aan!

Uranusweg 2

8938 AJ Leeuwarden