goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekende en eerlijke voorlichting en service

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Communicatie was helder en werkzaamheden professioneel uitgevoerd.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aardig personeel, goed werk geleverd en toch niet duur. Echt aan te bevelen!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goede ervaring.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed en vakkundig!\r\nZelf 2 maanden na mijn verlopen 6 mnd BOVAG garantie is er nog een onderdeel vervangen op garantie basis. Zeer netjes van Auto Wijma!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Excellent!

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik heb een trekhaak laten plaatsen bij Wijma en ben erg tevreden over de service die ze leveren. Het maken van een afspraak was makkelijk en Wijma is flexibel. Een kleine aanpassing na afloop van het werk werd ook zonder gedoe uitgevoerd.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Correct geholpen, prijs volgens afspraak en kostenloze leenauto was heel fijn.

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Trekhaak laten monteren, afspraak gemaakt en alles\r\nwas keurig op tijd geregeld.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goedduidelijk
  • Reden bezoek Andere reden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer goed

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Telefonisch afspraak vlot geeegeld\r\nVlotte montage\r\nVriendelijk

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Zeer tevreden over het gehele traject. Goede ontvangst, de avond ervoor de auto gebracht en deze werd binnen gezet. De volgende dag de auto opgehaald en was ook nog gewassen.
  • Reden bezoek Andere reden

goede service, goed behandeld

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn ervaring met Auto Wijma is zeker goed bevallen.\r\nHet bedrijf is mij al jaren bekend, daar ik ook in Leeuwarden woonachtig ben, alleen nog nooit een auto hier aangeschaft.\r\n\r\nVerstand van alle merken maar echt gespecialiseerd in de Italiaanse merken en dat merk je zeker in het advies dat ze geven en hoe ze over de auto\'s praten.\r\nHeerlijke koffie trouwens, ook niet onbelangrijk vindt ik zelf.\r\nVorige week mijn aangeschafte Alfa Romeo 159 opgehaald alles tot in de puntjes netjes, van binnen schoon en van buiten mooi gepoetst. \r\n\r\nKan merken dat hier de klant hoog in het vaandel staat. \r\n\r\nKort om een fijn bedrijf om binnen te stappen.\r\n\r\nDe werkplaats ziet er goed uit en ik zal zeker een afspraak maken als de auto aan een onderhoudsbeurt toe is.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Op zoek naar een mooie 2e hands Alfa Romeo occassion kwamen wij via een Marktplaats advertentie bij Auto Wijma. Wagen was net binnen en werd voor ons apart gehouden voor een proefrit. \r\n\r\nWe zijn perfect geholpen door Jan Wijma. Alsof we nieuw kochten. Zeer gedegen, eerlijke informatie en geen gladde verkooppraatjes waardoor je snel denkt: wat valt er te verbergen of wordt juist niet verteld?\r\n\r\nDe hele zaak straalt liefde voor Italiaanse wagens uit. Enige schroom om tweedehands te kopen was bij ons snel verdwenen. \r\n\r\nAuto zag er zeer goed uit voor de leeftijd / KM\'s en reed bijzonder prettig (onze eerste Italiaanse wagen). Remmen piepte iets en een klein rammeltje in de linkerdeur. Dat zouden ze als vanzelfsprekend verhelpen, samen met een onderhoudsbeurt, airco bijvullen, nwe APK en poetsen. \r\n\r\nWij wonen in Enschede, anders zouden wij onze wagen 100% zeker hier in onderhoud zetten. Fijn om zo geholpen te worden. Het kan nog steeds blijkbaar!

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf PRIMA GEHOLPEN MET SERVICE.

perfect, zeker aan te bevelen

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Trekhaak laten monteren. Netjes en goede service. Auto zelfs gewassen en gezogen. Top.

voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf \r\n