ik wordt altijd goed geholpen

ik wordt altijd goed geholpen, niks te klagen.

Weer voor de jaarlijkse apk en beurt geweest. Ook deze keer weer eerst prijsopgave gekregen. Weer op en top geholpen vandaar dat ik er al jaren klant ben en deskundig personeel aanwezig.

als de nood aan de man is, worden wij altijd geholpen

Goed én snel geholpen. Ik bén een tevreden klant.

Afspraken worden nagekomen.

Afspraken worden nagekomen. Zomerbanden wisselen naar winterbanden was men vergeten te noteren bij mijn afspraak aan de balie. Werd goed opgelost en uitgevoerd.

Uitstekend!

Zoals altijd uitstekend. Goed geadviseerd, netjes en vakkundig geholpen. Altijd het gevoel of Dat je welkom bent.

als altijd een prettige persoonlijke benadering en flexibele opstelling

zie bovenstaand

Snelle service, goed personeel

Bij het onderhoud van onze auto wordt gebeld als er iets is, de afspraak is altijd op tijd en het personeel is vakkundig

Camper Apk en grote beurt

Zo als altijd weer prima service, precies volgens afspraak, snel gereed en nette prijs. Ik kom hier al een aantal jaren en altijd prima in orde volgens afspraak zowel voor onze camper als onze personen auto .

Prima service en uitstekende ervaring

Uitstekende service en terugkoppeling omtrent reparatie.

Top bedrijf!

Deze garage denkt met je mee. Wij hebben alleen nog maar goede ervaringen gehad hier. Bedankt

Zeer vriendelijk en meedenkent personeel.

Zoals bovenstaande zin vat alles samen.

Gewoon weer goed geholpen ook al omdat ik tussendoor kwam. Juiste kennis van zaken en altijd vriendelijk.

Top geholpen, goed meegedacht en kosten beperkt gehouden. Dank

Super geholpen

Prima APK keuring

Kon snel afspraak maken; werd op tijd ontvangen en kon wachten op uitslag APK; binnen drie kwartier afgehandeld; nog nooit zo snel geweest

Zoals het hoord

Wat je mag verwachten van een goed bedrijf.

Klantvriendelijk en staan open voor gestelde vragen.

Betrouwbaar, betaalbaar en zeer klantgericht en vriendelijk.

Netjes, correct. Komen de afspraken na. Ga zeker terug!

niet te vertrouwen

auto gebracht voor een apk keuring ,einde van de dag gebeld de auto staat klaar ,is afgekeurd op remleidingen en een schokdemper die lekt dikke factuur voor de keuring gekregen afmeldkosten gewoon berekend (volgens mij kan dit niet) en ook geen apk formulier meegekregen opmerking van de dame , de keurmeester is ziek naar huis en heeft er geen tijd meer voor gehad al met al een bijzonder verhaal

Ik ben hier sinds 2016 klant naar volle tevredenheid.

Goede service. Heldere uitleg. Meedenkend in jouw specifieke situatie.

Snel en vakkundig.

Telefonisch goed geholpen en de trekhaak snel gemonteerd. Mijn eerste ervaring met het bedrijf, maar heeft vervolg.

Een uitstekend bedrijf.

Op alle punten een uitstekend bedrijf.

Zeer goede service

Auto voor de apk gebracht + een kleine beurt. Heb echt goede service gehad

TOP!!

Goede service. Snel geholpen. Vervangend vervoer. Snel klaar. Ik kon gelijk weer gaan rijden. Conclusie: TOP!!

prima service

prima service