Vriendelijke ontvangst; goed geholpen; goede prijs/prestatie

• Reden bezoek: Onderhoud en/of APK

prima.

geen rare verrassingen.

alles netjes en op tijd afgehandeld

apk en kleine reparatie snel uitgevoerd

Vlot en goed gemaakt

Vriendelijke mensen en zeer hulpvaardig!

altijd goed geholpen bij onderhoud en reparatie

vakkundig en goed overleg en vriendelijke benadering

Prima service!

Goed overleg en vriendelijke mensen.

Zeer goed!

Fijne en vakkundige mensen.

Klantgericht en persoonlijk

Fijn geholpen met prima service

Zeer prettig geholpen met het huren van een auto. Duidelijke taal, uitstekende service en ook nog eens een fijne auto meegekregen. Aanbevelenswaardig.

Apk snel geregeld.

Vriendelijke en snel geholpen.

fijne garage met persoonlijke zorg.

zie boven

Na zoveel jaar onderhoud nog steeds klant zegt genoeg.

Eerlijk gezegd, niks aan toe te voegen.

Goeie service

Goede communicatie

Vriendelijke mensen ,bellen wat er met de auto scheelt prijs doorgeven wat het gaat kosten. Staat niet voor verrassingen als je de auto komt halen.

Volledig naar verwachting

totaal een uurtje voor check , met soep en broodje knakworst als traktatie , kosten zeer beperkt , alleen voor de aangevulde vloeistof

Heeft goed geluisterd na wat ik zei na mankement.

Super klantvriendelijk

Hartelijke ontvangst met erwtensoep, hot dogs en de krant. En de gastvrouw is in één woord uniek! Alleen daarom wil ik wel weer terugkomen! Oh ja, hier kwam ik voor: auto werd gecontroleerd en een paar mankementen ter plekke verholpen.

Goed geholpen

Goed geholpen en ook na sluiting als je auto nie start maken ze hem nog ff aan de praat

Snel, efficiënt en vriendelijk

Snel, efficiënt en vriendelijk.

Ik heb een goed gevoel bij dit bedrijf.

Na meer dan 40 jaar klant te zijn geweest bij een bedrijf buiten de regio werd dat toch wat bezwaarlijk. ( de afstand) Door een klein mankement bij dit bedrijf terecht gekomen. De manier waarop ze bij onbekend persoon alles in het werk stelde om die zo snel mogelijk te helpen maakte dat ik ben overgestapt naar deze garage. Trefwoorden: prettige sfeer, vriendelijk, prijs bekent, direct afrekenen, meedenken met de klant.

Goede service en heldere communicatie

Uitstekend geholpen

Alles ok hoor maar de 10 is ook haalbaar en dat ene minpuntje , er staat 1 flacon ruitensproeier vloeistof op de factuur, wel vreemd als die 1 uur daarvoor helemaal afgevuld is waarschijnlijk een vergissing maar wel betaald . Vr groet W.Butter.

Over AutoCrew

AutoCrew levert auto onderhoud en reparatie op dealerniveau. En dat alles tegen betaalbare prijzen! Als universeel autobedrijf zijn wij aangesloten bij AutoCrew en BOVAG. Wij werken alleen met de beste auto onderdelen en apparatuur van Bosch. Net als de meeste auto fabrikanten dat doen.