Zie svp de inhoud van het vak hier beneden!!

Mijn jarenlange ervaring heeft van mij een grote fan gemaakt van Auto Center Oostvoorne en betreft het complete pakket van Aankoop, Onderhoud, Reparatie, Vakkundigheid en Serviceverlening ÈN ik ga nog even door : Vriendelijkheid en Gastvrijheid. PERFECT!

Helemaal goed

Prima!

Prima|!

Zeer goed en straalt vertrouwen uit

Zeer goed en persoonlijk benadering wat vertrouwen geeft, keurig afwikkeling van de zakelijk beslommeringen netjes afgehandeld

Top service

Leuk geluidje onder me auto gekregen nieuwe banden erop top service

Prima service. Snel geholpen en duidelijke communicatie

Heel prettig.

Enorm klantgericht

De medewerkers van Autocenter Oostvoorne denken enorm goed met je mee om je zo snel en goed mogelijk te helpen. Nooit is iets te veel gevraagd en als iets niet op de ene manier kan, wordt er mee gezocht naar een passende oplossing. Ik ben super tevreden!

prima service

kan niet beter

Zo als gewoon en gewend geweldige servise!

auto is gekeurd geen bijzonderheden dus goed gekeurd!!. Daarover gebeld en geluisterd naar wat i v m slijtage vervangen zou moeten worden. auto heeft zijn beurt gehad en accu is vervangen. Alles gedaan zoals tel afgesproken! Zo"n veilig gevoel dat je auto in vertrouwde handen is !Weer Bedankt Lieve mensen!!

Vanwege "moeilijke auto" volgens de merkdealer en importeur, hier binnen gestapt met de vraag voor onderhoud en verhelpen van een storing. Geen probleem was het antwoord en het bleek zo te zijn. Alles is tot in detail uitgezocht en geregeld. Tussendoor keurig op de hoogte gehouden van de voortgang. Wagen is weer tip top.

Prima bedrijf

Goede service ,vriendelijke mensen

Is gewoon goed

Ben zeer tevreden met de service en ook personeel is Goed en vriendelijk

Goed, zoals van een goede garage verwacht mag worden

APK-keuring en grote onderhoudsbeurt voor mijn gedateerde Honda Civic. Duidelijke adviezen, en goede service.

Prima en duidelijke dienstverlening.

Je wordt vriendelijk geholpen en uitleg is heel duidelijk. Fijne garage!!

Rond 11:00 werd er gebeld: ‘mevrouw u had een afspraak voor de apk en de grote beurt voor de auto, komt u die nog brengen?’ ‘Daar had ik even niet over nagedacht nu ik ivm de schoolsluiting alleen thuis zit met 2 kleine kinderen, het spijt me dat krijg ik nu niet voor elkaar, tenzij je ‘m op komt halen’. 10 minuten later stonden ze voor de deur en rond 17:00 werd de auto weer keurig afgeleverd.

snel en vakkundig

Snel en vakkundig geholpen met de uitvoering van de APK keuring

enorm goed

Goed en duidelijk beantwoord op al mijn vragen en de prima goede dienstverlening die je als klant graag wilt ontvangen. Hartelijk dank

Apk en kleine beurt: super

Alles gebeurt in overleg, niet onnodige di gen doen en daardoor de klant op kosten jagen.

Altijd vriendelijk, duidelijk en eerlijk.

Denken goed met je mee

Ruime mogelijkheden om buiten werktijden om auto in te leveren/op te halen en tijdens vakantie contact per whatsapp zodat je wel bereikbaar bent maar toch zelf kunt bepalen wanneer je reageert.

Zoals altijd TOP

Het is altijd prettig dealen met Autocrew Oostvoorne. In alle opzichten. Klantvriendelijk, aardige mensen, goede persoonlijke en eerlijke informatievoorziening, dus achteraf nooit vervelende verrassingen, komen afspraken na. Voor ons echt een op en top betrouwbaar adres om je auto te kopen en te laten onderhouden!

Werd goed geholpen.

Kapotte ruitewisser, ging even langs , werd gelijk geholpen. Nieuwe ruitenwisser opgezet. Top.

Super service

APK Keuring bedrijfswagentje: Het contact, de uitleg, de opvolging, de service kan niet beter! Heel verfrissend, bevlogen en betrokken. De auto is ook goed schoongemaakt.

goed geholpen

super vriendelijke dames aan de receptie

Uitstekende service

Uitstekende service