Te veel op verkoop gericht.

Er werd aangegeven dat de ruitenwissers aan vervanging toe waren en dat de Airco een beurt nodig had. Nou, de ruitenwissers had ik die week zelf al vervangen voor nieuwe en de Airco had precies een jaar geleden al een beurt bij deze garage gehad. Nadat de auto een kleine beurt had gekregen en de accu gecontroleerd was, deed mijn autoradio het niet meer. Hiervoor moest ik weer terug naar de garage; het bleek dat deze met een code gereset moest worden. Dit had de monteur bij aflevering ook wel kunnen bedenken!!!

snel en goed geholpen

Een garage waar je van op aan kunt, die afspraken nakomt, je netjes informeert en snel helpt en ze weten wie je bent als je weer binnenwandelt.

zoals altijd geen verrassing

super

alle medewerking, bijzonder aardig en heel vertrouwend

ik heb goede ervaring met dit garagebedrijf

ik wordt hier altijd goed geholpen en eventueel is er altijd vervangend vervoer

Weer goed. APK keuring en grote beurt.

Zoals gewoonlijk weer goed. Van tevoren ingelicht over de totale kostenprijs en wat wel en niet noodzakelijk was.

geweldig bedrijf met goede service.

Snel, vriendelijk en deskundig geholpen.

De resultaten moeten natuurlijk later blijken.

Vriendelijk en goede service

Zijn zeer vriendelijk geholpen. Eerlijk advies goede communicatie wat betreft de werkzaamheden Gewoon een goede garage met uitstekende service. Nou. Die vind je niet zo veel meer. Top.

Vriendelijke mensen

Word goed geholpen volgens afspraak alles geregeld

Al jaren zeer tevreden. Ontzettend aardige mensen die met je meedenken

Geen klachten

Goed, snel en betaalbaar

Goed, snel en betaalbaar

Gewoon goed.

Goede ervaringen mee.

Al jaren klant en zeer tevreden.

Vele jaren al bij deze garage mijn auto en camper in onderhoud, tot volle tevredenheid. De monteurs denken met je mee en het zijn vaklui. Toppie

Gewoon goed

Net geholpen. Voorstel gedaan voor een accu, even bedenktijd genomen en toch we,en halen.

Super service

Altijd vriendelijk en goed geholpen.

Snelle en prettige service

Onze bedrijfswagen is super gereinigd. Wij konden ook gebruik maken van een huurauto voor een redelijke prijs.

Al jaren een tevreden klant.

Je wordt altijd netjes geholpen en keurig gebeld over extra reparaties en ze denken ook met je mee. Dit is nu de tweede tweedehands auto die ik hier kocht en in onderhoud heb . Zeer tevreden weer ook weer met deze auto. Net en gezellig Bedrijf.

BEN AL JAREN 100% TEVREDEN MBT HUN TECHNISCHE & COMMERCIËLE KWALITEIT & AANGENAME SFEER & SERVICE

ZIE SVP MIJN ALLES OMVATTENDE COMMENTAAR HIERBOVEN.

netjes engoed

wij kmeer als 25 jaaromen hier al

Goed geholpen en aardige mensen

Ik werd goed geholpen , en van informatie voorzien. Een aanrader voor iedereen om hier de auto te laten keuren.

snel en goed weer geholpen.

ben al jaren klant en mijn auto is ook vanaf het begin in onderhoud. Reparatie’s worden goed en deskundig uitgevoerd..