Nu 2x geweesd en ga hier zeker terugkomen.\r\nKlant is koning.\r\nMen neemt de tijd.\r\n
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Al meer dan 10 jaar een tevreden klant voor de aanschaf van een nieuwe Volvo en de onderhoud ervan. Ook dit keer prima service bij de levering van de nieuwe XC60. Top!

Al ruim 18 jaar tot volle tevredenheid klant bij Van Vliet.\r\nOp basis van de laatste ervaring (reparatie kleine schades; daders uiteraard op het kerkhof) weer ervaren dat de service meer dan prima is.

Top ! Zit al jaren bij van Vliet en vorig jaar nieuwe XC60 bij hen gekocht. Klantgericht, goede en volledige informatie met kennis van zaken/Volvo op alle niveaus. Faire prijsstelling. Snelle reparatie indien vereist. Doen wat ze beloven, meetsal meer. Deskundig en vriendelijk personeel.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Klantvriendelijk zijn ze wel. Helaas was de directeur niet te bereiken toen naar hem vroeg.\r\nBedrijf geeft indruk niet met de tijd mee te willen gaan.\r\nLokatie is een drempel

Klantgericht, goede en volledige informatie met kennis van zaken/Volvo. Vriendelijke medewerkers op alle niveaus. Faire prijsstelling. Snelle reparatie indien vereist. Doen wat ze beloven en soms wat meer.

Uitstekend!

Geachte mej. Boudewijn Vriendelijk dank voor uw positieve reactie, wordt heel erg gewaardeerd

nieuwe auto gekocht, prima service en zeer goed advies

Geachte heer de Blecourt Vriendelijk dank voor uw positieve reactie, wordt heel erg gewaardeerd

Vriendelijk en service gericht

Geachte heer Putters Vriendelijk dank voor uw positieve reactie, wordt heel erg gewaardeerd

Onderhoud V70

Geachte heer Blom Vriendelijk dank voor uw positieve reactie, wordt heel erg gewaardeerd

Uitstekend. Professioneel en dienstverlenend!

Geachte heer Houtzagers, Vriendelijk dank voor uw positieve reactie, wordt heel erg gewaardeerd

Zeer goed\r\nKlantgericht en vakkundig

Geachte heer Panman, Vriendelijk dank voor uw positieve reactie, wordt ten zeerste gewaarderd

Heachte heer de Lange, Vriendlijk dank voor de zeer positieve reactie over ons bedrijf

We beoordelen op basis van twee beurten en spontane hulp toen we met een lege accu letterlijk in de kou stilstonden.\r\n\r\nWe komen van een officiële merkdealer waar we niet tevreden waren met de service. We waren in de veronderstelling dat dat altijd beter was. Wat waren we verkeerd ingelicht. We hadden veel eerder moeten overstappen.\r\nAlle mensen bij van Vliet denken mee, zijn vriendelijk en heel flexibel. Prijs/kwaliteit is meer dan goed, zeer tevreden met het werk, maar met name de Service met hoofdletter S. \r\nDat werd nog eens bevestigd toen we letterlijk stil stonden in de kou. Meneer van Vliet kwam persoonlijk en binnen no time waren we weer op weg. Wat een klasse. Wij kunnen iedereen Van Vliet Autobedrijf van harte aanbevelen.

Geachte mevr. P. Hijsterborg, Vriendlijk dank voor de zeer positieve reactie over ons bedrijf

Een perfect bedrijf. Advies gevraagd wegens een storing aan de motor. Langer doorrijden met de auto is niet verstandig, een onderdeel moest worden vervangen. Een afspraak was snel gemaakt. Twee dagen later was de auto al gemaakt voor een redelijke prijs.\r\nVriendelijke mensen. Balie personeel neemt de tijd voor gevraagde informatie.

Top service op ieder vlak. Zowel door monteurs als baliepersoneel.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

betrouwbare garage met heldere service en ze bellen netjes als de beurt op reparatie voor verrassingen zorgt. Ook mooi dat de hele onderhoudshistorie van de auto wordt bijgehouden en is op te vragen. En ik had de indruk dat ze deze keer zelfs de aan de auto gepoetst hebben.

top plezierige mensen

Zeer goede ervaringen met Van Vliet. Het personeel is vriendelijk en deskundig van verkoop tot monteur. Het is bijna een feestje om bij ze langs te gaan.

Ik heb uitstekende ervaringen met Van Vliet auto medion. De medewerkers zijn prettig in de omgang en de deur van meneer Van Vliet zelf staat altijd open voor een spontaan, persoonlijk en vertrouwd contact. Alleen al om die reden koop ik in de toekomst mijn nieuwe auto weer bij dit bedrijf.

Altijd vriendelijk en inhoudelijk goed.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Grote geldklopperij. Eerst een reparatie van 500 euro (terwijl 200 geschat was door de garagehouder) die niets heeft geholpen, de lekkage zat er nog steeds en vervolgens wederom een exorbitant hoog bedrag vragen voor hetzelfde euvel omdat zij de vorige keer iets over het hoofd gezien hebben! Garantie blijkbaar nog niet eens tot aan de deur

Geachte mevr. B. Boissevain, Vriendelijk dank dat u de moeite heeft genomen om een beoordeling te geven op klantenvertellen.nl. Het spijt ons ten zeerste dat u een negatieve ervaring heeft met ons bedrijf. Wij hebben reeds gereageerd op uw e-mail, en onze kant van het verhaal uiteengezet