Goede zeek

Goede zaak vriendelijk persoon Ik vind het een top zaak

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Vriendelijk ontvangst, kennis over de auto aanwezig

Prima ontvangen, lijkt een prima auto. Kennis over de auto was aanwezig. Het enige puntje wat ik had, dat bij het rijklaar maken van de auto, dat ongeveer 1000 euro kost, dat er maar een halve tank benzine wordt gegeven.

Net bedrijf, met fijne verkopers!

Heb er 13-10 een auto gekocht en deze 20-10 opgehaald. We zijn netjes geholpen en de auto ziet er netjes uit zoals afgesproken is deze gepoetst en heeft hij een onderhoudsbeurt gehad. Echt een aanrader om een auto te kopen

Een fijn meedenkend bedrijf!

Geen opdringerige verkoper die je op je huid zit. Veel kennis binnen het bedrijf en adviseurs die je op een positieve manier benaderen. Vriendelijk en open in communicatie. Echte aanrader als je goed geholpen wil worden.

Vriendelijke en eerlijk personeel

Wordt goed geluisterd naar de klant van wat hij wil en daar een passend antwoord voor

Goed verkoop gesprek gehad en dito auto gekocht

Na een fijn gesprek met de verkoper, het een gevolg gegeven met een proefrit. Uiteindelijk eens geworden over de prijs. Alle afspraken werden uit gevoerd, en een zeer nette auto afgeleverd. Kortom tevreden. Minpuntje specifcatie van de auto op de site kwam niet geheel overeen met de werkelijkheid.

• Reden bezoek N.v.t.

Super service

Snelle en vlotte reparatie van het wiellager Vakkundig personeel

afspraak gemaakt, maar moest wel wachten

Matig

Zelf achter een koopovereenkomst aan moeten mailen. Bij ophalen auto , wel geholpen maar niet het gevoel gehad dat het goed was.

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Goed autobedrijf waar service voorop staat.

Goed autobedrijf waar service voorop staat.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Vriendelijk en behulpzaam

Een bedrijf met allemaal vriendelijke medewerkers die behulpzaam en oplossingsgericht werken.

Transparant in wat ze doen en vakkundig geholpen

Ook deze keer weer goed geholpen. Uitleg wat er kapot was dmv een filmpje, een helder reparatievoorstel en de mogelijkheid te kiezen voor goedkopere onderdelen waardoor de reparatiekosten flink goedkoper uitvielen.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

top mensen-

bij mijn inkopen op een auto is altijd correct veel lachen dat geeft mij een vertrouwen bij auto zieleman keurig in aflevering.....en nog wat...vooral gr.aan mark. top verkoper mvrgr.alex.v.haperen.

Bedankt voor je review Alex! Veel plezier van je Matiz.

Vriendelijke mensen..no nonsens

Deze keer goed,vorige keer wat minder toen was de auto te vroeg afgeleverd, nog met deuken en een storing die ik zelf maar met de merk dealer en resyler moest oplossen.. Nu een prachtige auto die goed afgeleverd is en met het contact zoals ik gewend was van Zieleman. Vanzelfsprekend blijf ik klant

bedankt voor de positive reactie!

Goed geregeld, en opgelost.

Er waren een paar technische dingetjes aan de auto, dus heb ik gevraagd of ik de auto mocht terugbrengen. ‘Geen probleem’ zei de directie. ‘Maar normaal hebben we eigenlijk de regeling van inruilen voor een andere auto uit de voorraad.”. Maar u woont in A’dam. Ik ga iets dichter bij huis naar een autootje zoeken, is het niet zo ver rijden. Netjes, goed en professioneel opgelost! Bedankt.

Klantvriendelijk

Komen afspraken na, communiceren helder en persoonlijk. Nette prijs / kwaliteit verhouding.

Bedankt voor je review Rob!

Bedankt voor je review Henk!

WEER GOED GEREGELD EN GEHOLPEN

Had een probleempje met mijn cascada, mijn achterruit was lek heb een afspraak gemaakt een goede regeling getroffen er was een klein misverstand maar wat denk je, de achterruit is weer waterdicht alles weer netjes geregeld. Dank voor de service. Kom zeker nog eens aan.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Andere reden

Bedankt voor je review Herman!

Goede service. Goed bereikbaar

Gebruikte auto gekocht. Alles naar wens.

Bedankt voor je review Eduard! Veel plezier van je C5.

Super service en erg snel!

Aanrader voor iedereen, mooie auto's scherpe prijs en ouderwetse service zoasl het hoort. Super fijne partner. Bedankt!

Bedankt voor je review JP.

prettig , je kan rustig rondlopen en auto's bekijken.

Je kan met verkoper goed overleggen wat mijn wensen zijn .

• Service N.v.t.

Bedankt voor je review Dick.

Snel en goed geholpen bij de aanschaf van een tweedehands auto.

Bedankt voor je review Thomas! Veel plezier van je nieuwe auto.

Matig

Verschillende inruil prijzen was twee weken later terug gegaan voor de zelfde auto was mijn inruilprijs 500 euro gestegen vreemd.De auto werd slecht afgeleverd niet schoon en slecht gepoetst.Maar ja mischien ben ik te kritisch verder een goed bedrijf

• Reden bezoek N.v.t.

Ruime keuze occassions

Goede inruil Goede service Juist oplossen van problemen

Bedankt voor je review Arjan.

Burg. Backxlaan 206

7711AL Nieuwleusen

Over Autobedrijf Zieleman

Ons familiebedrijf bestaat al vanaf de oprichting in 1985 door onze ouders Wout en Geesje. Wout Zieleman begon als Ford Dealer. In 1997 kwam er bouwgrond vrij en met de verhuizing naar het nieuwe pand 500 meter verderop aan de Burgemeester Backxlaan werd dit specialist in Ford en jong gebruikte auto's. Met een voorraad van 40 auto's was er keuze genoeg, klanten kwamen kijken en kozen een auto die aan hun wensen voldeed. Sinds 2010 is de nieuwe generatie aangetreden met Wilko en André. Wilko is verantwoordelijk voor de in- en verkoop van de occasions en André is verantwoordelijk voor de werkplaats. in 2015 en in 2016 zijn de parkeerplaatsen voor de occasions samen met de werkplaats uitgebreid Van een klein bedrijf uitgegroeid tot een bedrijf met 10 vaste werknemers en 15 jongens bij het Carwash Center. Wilko is verantwoordelijk voor de autoverkoop, André voor de werkplaats en Mirjam (de vrouw van Wilko) voor de administratie. Door dit enthousiaste team zijn wij in staat om jou als klant een goede ervaring te geven! Met vriendelijke groet, Wilko & André Zieleman

Over Autovakmeester