Topservice

Goed geholpen door de verkoopmedewerker. Ik kwam om één auto te proberen maar heb uiteindelijk na honderd proefritten toch voor een andere auto gekozen. Medewerker was erg deskundig, vriendelijk en geduldig.

Eerlijk, nette prijs.

Prettig, snel, open communicatie

Aanrader!

Ik heb bij autobedrijf Zieleman een gebruikte auto gekocht en mijn "oude" auto ingeruild. Alles verliep op rolletjes. Deskundig advies en bijzonder behulpzaam! De aangekochte auto bevalt prima!

• Service N.v.t.

Nog weinig ervaring, alleen auto gekocht

Goed gesprek met prettige verkoper, auto bekeken en proefrit gemaakt, auto gekocht. Extra bedrag betaald voor Bovag garantie, onderhoudsbeurt nieuwe Apk en wagen poetsen. Apk was nog niet nodig, maar de wagen was niet netjes gepoetst en de ruiten ook niet. Geen reden voor mij om te gaan klagen, maar had beter gekund/gemoeten.

• Deskundigheid N.v.t.

goede service

de juiste auto gekocht

klantvriendelijk en goede service

Dit najaar een Ford ka gekocht. Vriendelijk te woord gestaan. En elektrische slot werkte niet naar behoren bij thuiskomst, er is een nieuw slot geplaatst, viel binnen de garantie. Vlotte communicatie via mail en telefoon.

Vriendelijk personeel en goede hulp

Vriendelijk

Goed geholpen en je wordt serieus behandeld

Proefrit gemaakt daarna tot een goede deal kunnen komen. Mooi familiebedrijf met passie.

Komen afspraken na. Nette prijs.

Goed.

Zeker het aanraden waard

Voor de tweede keer een auto gekocht bij dit bedrijf. Goed geholpen en no nonsens. Goed geadviseerd en eerlijk

Deskundig bedrijf

Goede service na aankoop 2e hands auto, kleine gebreken werden na aankoop nog gerepareerd. Alleen bij aflevering kon er geen benzine af, moesten zelf direct tanken voor bijna 80 euro, blijkbaar de verkeerde persoon getroffen, aangezien we bij de vorige aankoop wel een halve tank benzine tegemoet konden zien.

onderhandeling aanschaf auto ging heel gemoedelijk

• Deskundigheid N.v.t.

Goed geregeld

Het was vrij druk, maar er werd zonder gehaast gevoel de tijd genomen. Daarnaast vriendelijk personeel!

Goed contact en correcte 'oplevering' van de auto

Goed contact en correcte 'oplevering' van de auto

Vriendelijk,en behulpzaam,super service

Ik ga volgende week mijn auto ophalen ,we zijn super geholpen

In het begin slecht daarna goed opgelost

Een auto gekocht waarvan ik al wat punten had gemerkt aan de auto. De punten zijn besproken en zou opgelost worden. Uiteindelijk ben ik gebeld dat de auto klaar is en opgehaald kon worden. Dit gedaan en naar huis gereden met de auto en de auto bleek nog steeds hetzelfde problemen te hebben. Ik woon niet heel dichtbij dus was het weer best vervelend om hier op en neer voor te rijden. Ondanks door de misverstanden en vertraging is het goed opgelost en is de auto nu helemaal in orde. Aan het bedrijf geef ik wel als tip mee om de auto eerst grondig te controleren voordat je de klant belt. Dat de auto volledig klaar is. Dit scheelt een heel hoop tijd en geld voor beide partijen.

Oplossingsgericht en goede prijs kwaliteit verhouding

Wegens overmacht kon de auto niet afgeleverd worden. Het geen kan gebeuren. Maar wel gezocht samen naar een goede oplossing voor beide partijen Ik moet zeggen dat doen ze keurig. En we zijn dan ook niets dan tevreden

Fijne manier van werken en goede communicatie

Op zeer fijne manier geholpen, korte lijntjes en bij vragen snel antwoord. Komen afspraken netjes na en auto is netjes afgeleverd. Helaas trekhaak in backorder, hiervoor nog een keer terug, krijgen dan netjes een leenauto mee. Heren, blijf zo doorgaan, jullie hebben een mooi bedrijf waar jullie trots op mogen zijn!

Klant ontvriendelijk

Het bedrijf op internet staat heel goed aangeschreven, maar blijkt niet te kloppen. Hebben nadat we auto gekocht hebben binnen anderhalve maand problemen. Word er aangegeven ja maar we kijken naar km-stand als we of niet onder de garantie valt

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Goedemorgen Janneke, Graag kijk ik even met je mee. Om welke auto gaat het? Wat is het kenteken? Met vriendelijke groet, Wilko Zieleman

Nice and smooth experience in buying a used car

I bought an used car at this shop. The experience was really nice, cordial and welcome people, willing to help and provide all information. The car was exactly as it was described in the advertisement.

Goede zeek

Goede zaak vriendelijk persoon Ik vind het een top zaak

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Vriendelijk ontvangst, kennis over de auto aanwezig

Prima ontvangen, lijkt een prima auto. Kennis over de auto was aanwezig. Het enige puntje wat ik had, dat bij het rijklaar maken van de auto, dat ongeveer 1000 euro kost, dat er maar een halve tank benzine wordt gegeven.

Net bedrijf, met fijne verkopers!

Heb er 13-10 een auto gekocht en deze 20-10 opgehaald. We zijn netjes geholpen en de auto ziet er netjes uit zoals afgesproken is deze gepoetst en heeft hij een onderhoudsbeurt gehad. Echt een aanrader om een auto te kopen

Een fijn meedenkend bedrijf!

Geen opdringerige verkoper die je op je huid zit. Veel kennis binnen het bedrijf en adviseurs die je op een positieve manier benaderen. Vriendelijk en open in communicatie. Echte aanrader als je goed geholpen wil worden.

Vriendelijke en eerlijk personeel

Wordt goed geluisterd naar de klant van wat hij wil en daar een passend antwoord voor

Over Autobedrijf Zieleman

Ons familiebedrijf bestaat al vanaf de oprichting in 1985 door onze ouders Wout en Geesje. Wout Zieleman begon als Ford Dealer. In 1997 kwam er bouwgrond vrij en met de verhuizing naar het nieuwe pand 500 meter verderop aan de Burgemeester Backxlaan werd dit specialist in Ford en jong gebruikte auto's. Met een voorraad van 40 auto's was er keuze genoeg, klanten kwamen kijken en kozen een auto die aan hun wensen voldeed. Sinds 2010 is de nieuwe generatie aangetreden met Wilko en André. Wilko is verantwoordelijk voor de in- en verkoop van de occasions en André is verantwoordelijk voor de werkplaats. in 2015 en in 2016 zijn de parkeerplaatsen voor de occasions samen met de werkplaats uitgebreid Van een klein bedrijf uitgegroeid tot een bedrijf met 10 vaste werknemers en 15 jongens bij het Carwash Center. Wilko is verantwoordelijk voor de autoverkoop, André voor de werkplaats en Mirjam (de vrouw van Wilko) voor de administratie. Door dit enthousiaste team zijn wij in staat om jou als klant een goede ervaring te geven! Met vriendelijke groet, Wilko & André Zieleman

Over Autovakmeester