Prima bedrijf

Fijne garage, prettige mensen een goede service, je bent daar geen nummer maar gewoon nog klant zo als het hoort te zijn. Heel persoolijk en deskundig. Prettig om mee te werken.

Uitstekend autobedrijf.

Ik ben ruim 40 jaar klant bij dit bedrijf en hoop dit ook nog lang te blijven. Autobedrijf De Bruin blinkt uit in service , degelijkheid , vriendelijkheid en betrouwbaarheid. Geen dure window-dressing langs de snelweg , geen gladde praatjes. Gewoon een eerlijk autobedrijf in de buurt.

prima geholpen

ook een verborgen probleem werd opgelost

Altijd goed en eerlijk bedrijf

Super aardige eigenaar! Geeft eerlijk zijn mening. Heb al meerdere keren gehad dat ik hele hoge kosten had verwacht en het uiteindelijk maar een prikkie is....

Uitstekende service

Prima garage met een uitstekende serviceverlening. Je wordt altijd goed geholpen en de prijzen voor onderhoud + reparaties zijn zeer schappelijk.

super !! zijn de mensen daar.

een zeer goede klandizie ,!!

Prima garage, deskundig en betrokken

Klantvriendelijk, snel en deskundig Goede prijs- kwaliteit verhouding. Top garage

Prettig en goed

Altijd vriendelijk en altijd goede service. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Persoonlijk, klantgericht en accurate afhandeling van mijn probleem

Ik ervaar de Bruin als een persoonlijke benadering van haar klanten. De service is prima en ze denken met je mee.

Dik tevreden

Altijd correct

Soepele service

Prima service en vakkundig team

Klantvriendelijk, klantgericht en goede service.

Mijn ervaring is dat het een prima en betrouwbaar bedrijf is om een auto te kopen en in onderhoud te hebben.

Auto weer netjes afgeleverd. Gebeld tien hij klaar was. Goed advies gekregen

Perfecte bedrijf goede service en zeer klant vriendelik

Wat je ook voor auto problemen hebt je word altijd perfect geholpen . Fijne medewerkers en goede service Prijstechnisch oke

👍👍👍👍👍

Aardig ontvangst en dito service

Zie zin hierboven.. Voor herhaling vatbaar mocht er in de toekomst iets aan mijn auto mankeren.

Prima super service

Op tijdstip dat ik voorstelde reparatie verricht. Supersnel al klaar voor in mn gekregen bakkie koffie op had

Fijne garage. Aardig en kundig personeel.

Prima service. Luisteren goed naar klachten omschrijving en handelen adequaat.

Uitstekend bedrijf!

Wij zijn al een aantal jaren klant bij deze firma en met grote tevredenheid: klantvriendelijk, goede service en transparant in de facturen en advies.

Altijd goede service,zeer tevreden.

Kan er altijd snel terecht ,er op wachten kan ook meestal.Daarna weer zonder zorgen op pad.Fijne mensen.

Snel. Proversioneel en beleeft

Ik vindt het fijn dat ik begrepen wordt en proversioneel wordt geholpen. Fijne mensen. Niks is teveel en zeker gezellig.

Heel snelle en prettige service

Fijne hulp bij alles

Vertrouwd en goede service

Kom hier al enige jaren wordt gewoon goed en netjes geholpen.

Een goed en meedenkend autobedrijf

Een autobedrijf dat meedenkt en een goede service verleend. Duidelijke afspraken en direct contact.