Heel goed bedrijf

Zeer goed en correct geholpen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Top service van een leuk enthousiast team.

Recent mijn auto hier gekocht en geholpen door Justin. Het hele proces is erg vlot en netjes verlopen. Justin is erg duidelijk geweest en handelt alles snel en vakkundig af. Daarnaast is het ook nog eens een prachtige zaak. Ziet er allemaal zeer verzorgd uit.

• Deskundigheid/Vakmanschap

De service begon bij de proefrit en is tot aan de aflevering perfect geweest. Bijzonder aardige en kundige man Chris de Vos. Oscar Jue

Professionele behandeling

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zeer net bedrijf. Service staat hoog bij hun.

Soms kom je bij een bedrijf die snapt hoe het werkt. En dit is er 1 van. Zeer zeldzaam.

Ik ben zeer tevreden.

Mijn ervaring is uiterst positief, goed en betrouwbaar bedrijf, de verkoper heeft zeker veel kennis van zaken. Kan het bedrijf aanbevelen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wederom weer een fantastische ervaring met dit bedrijf.

MAK ademt gastgerichtheid!

Vanaf het eerste contact tm de aflevering heb ik een zeer gastgerichte aanpak ervaren. Complimenten aan Sijmen Muilwijk!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mijn ervaring met MAK is super. Ondertussen heb ik al 7 auto`s gekocht bij MAK. Alle keren ben ik uitstekend geholpen en de service is altijd op en top. Voor mij staat MAK op nummer 1.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel vriendelijk ontvangen service was top

Perfecte service kan niks anders zeggen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Afspraken nagekomen, auto zag er fantastisch uit bij levering

Mijn eerste ervaring met MAK is zeer goed. Alle afspraken zijn nagekomen, hier doen ze hun uiterste best voor hun klanten. Auto zag er fantastisch uit bij levering (bij mij thuis)!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wij hebben een BMW 320 bij MAK gekocht. Uiterst tevreden over de service van Justin.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mooi bedrijf met een top services, je voelt je echt koning.

Alles klopt in het bedrijf van receptie, verkoop tot after sales, de services is van hoog niveau.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed geïnformeerd en geholpen met auto die voldoet aan mijn wensen.

Mijn wensen werden verwerkt en vervolgens is een auto gevonden. Aanbod was passend en de auto is gekocht. Aflevering verliep goed. Alsof het een nieuwe auto betrof.

• Service N.v.t.

uitstekend

Vriendelijke werkwijze en professionele afwikkeling van de uit Duitsland geïmporteerde auto. Zeer tevreden.

Prima.

Mijn eerste ervaring met dit bedrijf en zeer goed en serieus behandeld. Door 1 van de eigenaren geholpen en die nam uitgebreid de tijd bij zowel de twee bezoeken als ook bij de aflevering van de gekochte auto.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mijn tweede auto die ik bij MAK heb gekocht. Vanuit prettige ervaring teruggekomen en fijne ontvangst. Prachtige auto’s en goed geholpen. Niet een nummertje waarbij je blij mag zijn geholpen te worden wat bij veel merkdealers het geval is. Op naar de volgende keer :-)

Hele nette behandeling

• Service N.v.t.

vriendelijk en niet opdringerig

mooie zaak

Super zaak!

Je koopt gebruikt en je ontvangt als nieuw.

Slechte service

Na aankoop heel blij met auto totdat er service verleend moet worden dan geen gehoor niet voor rede vatbaar heel jammer

• Deskundigheid/Vakmanschap

Beste Cor, Bedankt voor je reactie. Uiteraard betreuren we dat je niet tevreden bent over onze service, maar willen we wel graag een reactie geven op jouw review. We hebben jouw een VW ID3 geleverd met 2 jaar fabrieksgarantie vanaf datum deel 1 (22-12-2020). De fabrieksgarantie is geldig tot 22-12-2022. Je hebt de auto bij ons geleverd gekregen op 11-06-2021. Vanaf deze afleverdatum heb je dus nog circa 1,5 jaar fabrieksgarantie. Inmiddels is deze fabrieksgarantie verlopen en blijkt er een technische klacht. Uiteraard vervelend, en daarom hebben we je geprobeerd bij te staan om bij de VW dealer coulance te verkrijgen. Wij zijn van mening dat we in dit geval (na 1,5 jaar) niet verantwoordelijk zijn voor de verdere financiële gevolgen van een technische klacht / storing. Vriendelijke groet, Het team van MAK Auto & Techniek

Fantastisch geholpen met een super mooie auto!

Een nieuwe BMW bij MAK besteld en goed op de hoogte gehouden tijdens de productie en na aflevering de auto in samenwerking met Chris een mooie personal touch gegegeven. Ben er heel blij mee!

Meer dan geweldig

Mijn 2e auto gekocht bij MAK en wederom dezelfde services gekregen als toen. Een enthousiast team en mooie auto’s. Een speeltuin voor volwassenen

Uitermatig prettig

Uitermatig prettig

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een heel fijn bedrijf waarbij de klant voorop staat.

Direct vanaf ons eerste binnenkomst werden we hartelijk ontvangen. Justin luistert goed naar onze wensen en weet prima ons enthousiasme te vergroten. Een proefrit kon gemaakt worden zonder enige verplichting. Ook zijn we op de details gewezen, kregen een uitgebreide uitleg en de kleine onvolkomenheid is met name op aandringen van Justin eerst opgelost voordat de auto is afgeleverd. We moesten daardoor iets langer wachten, maar het resultaat is fantastisch!! We raden dit bedrijf ten zeerste aan. met vriendelijke groeten, Dingeman

Van Leeuwenhoekweg 1

2964LJ Groot-ammers