doelgericht en accuraat

aa

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap

Fijn autobedrijf waar je ook als jonge klant goed geholpen wordt.

Goed ontvangen bij MAK en fijn geholpen door Sijmen. Zeer vriendelijke verkoper, die met passie over auto's praat. Ondanks mijn eigen jongere leeftijd, eerlijk en oprecht geholpen. Goed meegedacht in een aantal styling aanpassingen in de auto en perfect verwerkt. Dik tevreden.

In 1 woord top

Inmiddels al vele auto's aangekocht via Mak Auto & Techniek, zowel zakelijk als privé. Vanaf het 1e contact tot aan de aflevering is iedere keer weer een geweldige ervaring. Bij dit bedrijf weten ze werkelijk nog wat service en klantvriendelijk betekent. Hier is de klant echt koning !!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Wat een top firma is het toch !

Inmiddels hebben we onze 5 of 6e auto bij Chris en zijn team gekocht. Dat we elke keer weer terugkomen - ondanks dat we uit Zaandam komen - zegt toch wel genoeg. Dit keer de Mini Countryman. Het was even wachten maar dit werd weer beloond met een prachtig exemplaar. Dik Groenhart

Uitmuntend

Ik heb onlangs een fantastische ervaring gehad met MAK Auto. Na het kiezen van mijn droomauto, zorgde Chris ervoor dat alles soepel verliep. Hij regelde de nodige papierwerk en begeleidde me stap voor stap door het proces. Zijn aandacht voor detail was indrukwekkend en gaf me het vertrouwen dat ik in goede handen was. Al met al kan ik met zekerheid zeggen dat mijn ervaring met MAK Auto absoluut positief was. Hij overtrof mijn verwachtingen in termen van klantenservice, eerlijkheid en professionaliteit. Als ik in de toekomst weer een auto wil kopen, zal ik zeker bij MAK terugkomen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Eerste contact voelde als een warm bad, gaf daardoor een goed gevoel

Het eerste persoonlijke contact was heel prettig en ongedwongen Het bedrijf gaf mij een hele professionele en opgeruimde indruk. Een plek waar ik gelijk het gevoel bij kreeg dat ik hier met een gerust hart een auto kon gaan kopen.

Goed mooi eerlijk bedrijf

Super geholpen zoals altijd met de aankoop van mijn prachtige nieuwe auto

Deskundig en vriendelijk!

Zeer goed geholpen bij het verkoopproces.

• Deskundigheid/Vakmanschap

No nonsense, ze doen wat ze beloven!

Vanaf mijn moment van oriëntatie op de website tot de begeleiding en gesprekken en oplevering was een warm bad. Vakkundig en eerlijk advies en luisteren naar de wensen van de klant. Uiteindelijk kom je er samen snel uit en een deal waar beide partijen super content mee zijn.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mijn ervaring is goed,.... alleen jammer geen duidelijkheid in de Alarmklasse wat nu een extra kostenpost is

• Deskundigheid/Vakmanschap

Ik ben super goed geholpen door Justin Been. Aanrader voor alle auto liefhebbers!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Een uitstekende ervaring waar ik professioneel en vakkundig ben geholpen.

Ik heb de gehele ervaring als zeer prettig ervaren. Vanaf het moment dat je over de drempel stapt heb je de aandacht van de medewerkers en ze geven je een zeer welkom gevoel. Ik was op zoek naar een nieuwe auto en die heb ik gevonden in de uitgebreide en gevarieerde voorraad van Mak Auto & Techniek. De inruil van mijn oude auto was geen probleem en de onderhandelingen waren vlot en prettig. De website is overzichtelijk en geeft een goed beeld van de auto's die beschikbaar zijn. Mooie foto's en een uitgebreide omschrijving geven je voldoende informatie. Alles bij elkaar genomen was het voor mij een uitstekende ervaring!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekend autobedrijf met liefhebbers voor de mooiste merken

Al eens eerder op bezoek geweest om te oriënteren voor eenzelfde auto als die we nu hebben aangeschaft. Prima ontvangst zowel bij de eerste proefrit en onderhandelingen alsmede de aflevering

Heel erg tevreden

Super alle afspraken na gekomen mijn 2 de auto Porsche Cayman s gehaald. Volgende wor zeker weer hier.

Perfect bedrijf

gewoon goed zoals het hoort, geen verassingen achteraf en ze doen wat ze beloven. top service, goede communicatie, perfect afgeleverde auto. we zijn echt bijzonder tevreden en blij verrast. aflevering: volle tank benzine, goed gepoetst, een presentje en persoonlijke uitleg. ze nemen de tijd voor je en geven je echt het gevoel geen nummer te zijn, maar een klant.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mooie bedrijf, fijne service en prachtige auto's.

Mooie bedrijf, fijne service en prachtige auto's. Bedankt, en tot de volgende keer.

Top bedrijf Top service

Mijn nieuwe auto opgehaald bij MAK en zeer tevreden over de begeleiding naar de koop en de aflevering.

Passie voor auto's!!!

Het is voor het eerst dat wij in aanraking zijn gekomen met Mak Auto & Techniek en daar onze auto hebben gekocht. Je merkt gewoonweg dat er een een passie is voor de auto. Eerlijkheid, betrouwbaarheid en service staan heel hoog in het vaandel. Ook nadat je met je "nieuw" aangeschafte auto het pand uitrijdt en richting huis gaat krijg je nog een app "goed thuis gekomen en hoe ervaar je de auto" ! Dit geeft een fijn en goed gevoel, want je koopt tenslotte geen pakje boter. Allen hartelijk dank en vooral in het bijzonder Martin.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Alles prima! Bedrijf heeft mooie uitstraling

Zeer tevreden.

Zeer tevreden. Goede ontvangst met mensen met veel kennis en vriendelijk. Verder net voorstel voor inruil. Ook ruimschoots de tijd nemen voor vragen en uitleg. Al met al uitermate tevreden.

Zeer prettig

Alles top geregeld.

Vriendelijk en servicebereid

. Fijne ambiance, met heel toeschietelijke medewerkers. De klantbenadering is heel persoonlijk en integer.

Uitstekend!

Wij hebben al 3 auto’s hier gekocht en echt dik tevreden! Altijd mooie en goede auto’s in de showroom en Chris denkt overal in mee. Aanrader om met deze mensen zaken te doen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Snel, duidelijk en vriendelijke medewerkers.

Zeer goede communicatie heel vriendelijk geholpen. Mooie auto's waarvan 1 nu van mij is. Tot de volgende auto..

Heel goed bedrijf

Zeer goed en correct geholpen

Van Leeuwenhoekweg 1 2964LJ Groot-ammers