Zeer fijn geholpen! Vakmensen

Zeer fijn geholpen! Vakmensen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Persoonlijke en goede service, vriendelijkheid en betrouwbaar

Wij zijn al heel lang klant bij dit mooie autobedrijf Mak Auto & Techniek. Dit bedrijf staat al vele jaren garant voor betrouwbare en vriendelijke service. Of je nu voor een wat duurdere of een wat goedkopere auto komt, je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan en geholpen. Mak Auto & Techniek voelt als een warm bad als je binnenkomt en geeft je een gevoel dat je als klant zeer gewaardeerd wordt. En dat in een tijd waar dit niet meer zo vanzelfsprekend is. Robert en Marjan van Graas

Perfect geregeld

Goede service en perfect geholpen bij chris

2de auto bij MAK altijd geweldige ervaring

Is ondertussen mijn 2de auto bij MAK auto en techniek. Als fervente autoliefhebber is het hier een paradijs. Altijd fijn geholpen door Justin, snel transparant en netjes met de garantie op een betrouwbare en unieke auto. Top service en denken met alles mee om de uitdagingen op te lossen ook rondom verzekeringseisen. Ik kom zeker weer terug.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Alles in dit bedrijf Klopt!, van eerste contact tot nazorg een dikke 10!

Al heel wat auto's in mijn leven voorbij zien komen maar deze aankoop ervaring vergeet ik net snel meer. Geen opdringerige verkoop, maar mannen die uit passie handelen. Alles klopte in mijn ervaring met deze toppers! zeker niet de laatste keer dat ik hier over de vloer ga komen.

Kwaliteit en veel kennis

Prijs is hoger dan gemiddeld maar levert ook hoge kwaliteit

prima service

snel gehandeld, prima afwikkeling

Top bedrijf

Voor de 3de keer een auto gekocht de verkoper Sijmen is een top verkoper en hij staat klaar voor de klant en neemt de tijd er voor. Ik kan niks anders zeggen een top bedrijf met goede service en kwaliteit. Op naar de toekomst en dat ik daar nog meer auto's mag en kan halen.

Mooie presentatie

Service nog even afwachten naar aanleiding van een vraag die ik gesteld heb voor wat betreft de navigatie taal en hoe dit uiteindelijk opgelost wordt.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mooi bedrijf en een nog mooiere auto gekocht! Bedankt!

super!!

We zijn goed ontvangen bij MAK en zeer goed geholpen door Sijmen. Zeer vriendelijke verkoper geen agressief verkoop anders hadden we zeker geen auto gekocht, eerlijk en oprecht geholpen. Super tevreden over de communicatie per mail. Ook bedrijf ziet er verzorgd uit, we zijn bij MAK terecht gekomen door de vele uitingen op Instagram. Service en klantvriendelijk top maak je nog maar weinig mee.

Topgarage

Sijmen heeft voor ons een mooie auto geregeld, we zijn erg tevreden, alles netjes geregeld

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super bedrijf, en uitmuntend geholpen.

Onlangs Audi Etron gekocht. Nette auto voor een nette prijs. Erg goed geholpen door Sijmen, nam alle tijd. Komen afspraken meer dan 100 procent na.

Gewoon perfect

De auto waar ik naar zocht kwam ik tegen bij Mak. Zaterdag ochtend maar gelijk gaan kijken zonder afspraak. De auto werd klaar gezet. werd bij verteld net binnen. Dus nog wat vuil. Na de proefrit was ik verkocht. Na onderhandelen met inruil waren we er uit. De auto werd twee weken later opgehaald omdat het te druk was. Die dag stond hij klaar en was nog mooier dan we hadden verwacht. Wat was deze auto Goed gepoetst en schoongemaakt. Gewoon nieuw! na de uitleg reden we trots weg. Wat een goed gevoel. Top.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Heel erg tevreden met de aankoop van de audi TTRS. Deze auto heb ik zelf gevonden. Voor de rest heb ik het aan MAK-AUTO over gelaten. Van A tot Z hebben ze mij betrokken om deze speciale black en full option TTRS naar Nederland te krijgen. Hier is er maar één van. Tevens waren er nog wat speciale wensen. Deze hebben ze in goed overleg uitgevoerd.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super bedrijf, met aardige meedenkenden verkopers, en lekkere koffie, ga zo door!

Zeer aangenaam!

Fijne ontvangst. Nemen de tijd. Goed bereikbaar en reageren snel. Ze hebben een helder concept, zowel qua produkten als qua service. Zo blijft de kwaliteit op niveau. Daar is vast goed over nagedacht. Alleen maar mooie auto's bovendien! Ik zou er zeker weer terugkeren, ook al is het niet naast de deur.

keurig en vertrouwd geholpen

Goede begeleiding met de aankoop, scherpe prijs.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Mooi bedrijf vriendelijk personeel je voelt je altijd welkom of je nu een auto van 4 ton of een auto van 30 K koopt haalt voor MAK niet uit je krijgt de zelfde behandeling, en dat zie je niet veel meer tegenwoordig!

Excellent!

Een autobedrijf als geen ander. Chris staat achter zijn bedrijf en dat merk je. Afspraak is afspraak en niets is teveel. Ik kom zeker in de toekomst terug gezien de wijze waarop men als "klant" wordt behandeld. Mijns inziens een autobedrijf waarvan andere autobedrijven nog eens wat van kunnen leren. Ook heb ik lang moeten nadenken over eventuele op- en aanmerkingen. Tja heb er 1 op en een vestiging in het oosten van het land :) Bedankt Chris!

Fijn geholpen zeer deskundig

Fijn deskundig geholpen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Altijd de beste deal voor de mooiste auto’s bij MAK

Altijd een warm bad en de beste deals, al sinds 2014 vele super auto’s bij MAK, nieuw of jong gebruikt. Niets is onmogelijk. Ga zo door mannen!

doelgericht en accuraat

aa

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap

Fijn autobedrijf waar je ook als jonge klant goed geholpen wordt.

Goed ontvangen bij MAK en fijn geholpen door Sijmen. Zeer vriendelijke verkoper, die met passie over auto's praat. Ondanks mijn eigen jongere leeftijd, eerlijk en oprecht geholpen. Goed meegedacht in een aantal styling aanpassingen in de auto en perfect verwerkt. Dik tevreden.

In 1 woord top

Inmiddels al vele auto's aangekocht via Mak Auto & Techniek, zowel zakelijk als privé. Vanaf het 1e contact tot aan de aflevering is iedere keer weer een geweldige ervaring. Bij dit bedrijf weten ze werkelijk nog wat service en klantvriendelijk betekent. Hier is de klant echt koning !!!