Ik heb onlangs mijn nieuwe auto gekocht bij MAK auto en alles verliep goed. Communicatie was erg goed en natuurlijk de allerbelangrijkste; een prachtige auto!

Mooi bedrijf! Perfecte service

Ik heb de auto ongezien gekocht en hij voldeed 100 % aan de verwachtingen. Er is tevens voldoende tijd om van de aflevering tot een feestje te maken

TOP!

Voor de tweede keer geslaagd bij dit mooie autobedrijf! Justin heeft mij wederom ontzettend vriendelijk en professioneel geholpen. De auto wordt top afgeleverd. De showroom heeft een zeer luxe uitstraling (echt een beleving). Een echte aanrader voor iedere auto liefhebber.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Hele fijne persoonlijke service.

Mooie auto’s en goede service, hier staat de klant nog centraal. Prima aflevering en adviezen zeer tevreden over MAK auto. Dank Sijmen. Met vriendelijke groeten, Fam van de Groep.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vertrouwd en ongedwongen kocht ik wederom tevreden een auto bij Mak.

Alweer mijn vierde auto, welke ik via Mak Auto heb gekocht en altijd met het juiste goede gevoel. Zowel bij het aankopen als bij aflevering. Geen snelle mannen in dure pakken, maar wel dé specialist in toffe auto's met de juiste opties. Mak geeft je het gevoel dat ze het minstens net zo leuk vinden als hun klant, wanneer deze een toffe bolide aanschaft. Het is geen 'keukenbranche' waar afdingen of trucjes uit de kast moeten worden gehaald, maar ' What you see is what you get, staat voorop bij deze vakspecialisten. Juist dat geeft het passende en fijne gevoel bij het zetten van je handtekening voor je droombolide. Kortom: zoals ik al jaren doe, blijf ik Mak Auto & Techniek van harte aanbevelen voor de juiste autobeleving.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Er is vanuit mijn wensen voor een nieuwe auto gezocht naar het best passende!

Met duidelijke wensen (en kaders) kwam ik bij MAK voor een nieuwe auto. Omdat daar goed naar geluisterd is én zij gebruikt maakten van hun kennis en kunde, heb ik binnen korte termijn een hele passende auto kunnen kopen. Eigenlijk boven verwachting zelfs!

Alles is keurig verlopen

Kwam met iemand mee die daar een (prachtige) auto afhaalde. Hoe alles verliep voelde goed en voor ik het wist (jaja) had ik er ook een gekocht.... Chris nam de tijd voor je en iedereen daar is uiterst vriendelijk, de volgende klant heb ik ook maar aangebracht voor ze!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Passie voor auto's en alles daar omheen!

Net bedrijf!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Professioneel, persoonlijk en kennis van zaken!

Deze maand voor de eerste keer een auto gekocht bij MAK en ik kan kort zijn over mijn ervaring. Die was zeer positief en zeker een aanrader. MAK auto is echt een mooi bedrijf waar ze klanten gastvrij en persoonlijk ontvangen. Indrukwekkend aanbod van mooie auto's tegen concurrerende prijzen en waar je ook het onderhoud met een gerust kunt laten uitvoeren. Bedankt Sijmen voor de prima begeleiding bij het traject van inkoop, verkoop en verzekeren.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Kennis van zaken, service gericht.

Prettig samenwerken

Alles top geregeld !

De zoveelste auto gekocht. Van A-Z alles goed geregeld !

Erg goed geholpen bij de aanschaf van een Audi Q8 etron

Het open en persoonlijk contact tijdens mijn showroom bezoek aan Mak auto heeft zeker bijgedragen aan de aanschaf van mijn Audi Q8 etron. Er is deskundigheid aanwezig en aandacht voor de klant hetgeen ook blijkt uit het assortiment en de presentatie ervan op de website. Ik verwacht nog wel een tijdje hier klant te blijven.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Professioneel, vriendelijk en attent, alsof je thuis bent.

Als autofanaat heb ik meer dan 25 auto's mogen rijden. Mijn recente aankoop heeft voor de tweede keer plaatsgevonden bij MAK. Ik kan niet anders zeggen dan dat de mentaliteit binnen dit bedrijf precies hetgeen is wat ik zoek. Het geeft het juiste gevoel bij aankoop maar ook erna. Voor de tweede keer geslaagd in 1,5 jaar tijd en het zal vast niet de laatste keer zijn. Wens de mensen van MAK succes toe met de voortang. Tot snel!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Vriendelijke, professioneel, goede service en hele mooie wagens

Mijn tweede wagen bij Mak Auto gekocht. Een prachtige showroom, vele mooie een bijzondere wagens, vriendelijk personeel en een geweldige service afdeling.

Helemaal top

Onaangekondigd stapte we binnen met de vraag of de occasion die we wilden zien er nog was en dat was zo werd gelijk gehaald voor ons binnen gezet om hem goed te kunnen bekijken met de vraag of we wilden proefrijden hebben we ook gedaan een nachtje erover geslapen toen de knoop doorgehakt en Justin de opdracht gegeven om hem rijklaar te maken.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekend bedrijf met prima service.

Ik kon op korte termijn de auto bezichtigen. De deal snel gesloten. En alles is tot de puntjes geregeld door Justin. Al met al een fijne ervaring en een tevreden klant.

Je word top geholpen !!

Sijmen heeft ons heel prettig geholpen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Als je een mooie auto zoek, dan ben je hier op het juiste adres.

Dit is alweer onze 3e Audi a4 die we bij mak auto hebben aangeschaft. Wederom met Chris in gesprek gegaan. Hij liet ons alleen om rustig over zijn voorstel na te denken met een bakje koffie erbij uiteraard. We kwamen er uit en hebben hier altijd een goed gevoel bij. Het zegt genoeg over het bedrijf dat we hier onze 3e Audi hebben aangeschaft. Chris bedankt weer en veel succes verder met het bedrijf.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super service door echte autoliefhebbers

Mijn ervaring met MAK auto is top! Niets is te gek voor MAK auto zelfs een veeleisende klant als ik wordt vriendelijk en flexibel benaderd bijna alles kan en afspraak is afspraak. Complimenten aan het service team en Sijben in het bijzonder! Bedankt voor de sportiviteit. Keep up the good work en blijf sporten ;-)

Prachtig bedrijf

Recentelijk mijn eerste auto, een Porsche Cayman S, aangeschaft bij dit mooie bedrijf. Alles was keurig geregeld en afspraken correct nagekomen. Ik ben oprecht blij met een autobedrijf als MAK.

Super vriendelijke auto bedrijf

Zeer hartelijk ontvangen ( door Sijmen , eerlijk advies, direct goede prijs voor de inruil, alles klopte bij de aflevering, en lekker flesje wijn , TOP

Buitengewoon geweldige service

Recent heb ik hier mijn 2e auto gekocht en opgehaald bij MAK. Niet voor niets zoals bij de eerste keer een hele fijne en geweldige ervaring. De service bij de 1e auto was ook fantastisch. Vervangend vervoer bij een wat langer durende reparatie was geen probleem. Kortom, ben je op zoek naar een bedrijf waar je als echt mens en klant behandeld wilt worden, dan ben je bij MAK Auto op het juiste adres. Ze verkopen overigens ook fantastische auto's en als ze je droomauto niet hebben, dan kunnen ze er voor zorgen dat die er toch komt. Buitengewoon geweldig.

Prachtig bedrijf!

Mijn tweede auto gekocht! Ben zeer tevreden over de totale koop van mijn nieuwe auto. Ga zo door zou ik zeggen!

• Deskundigheid/Vakmanschap

Er zijn geen woorden voor

Wederom weer een geweldige ervaring. Wat een passie, service en klantvriendelijkheid hebben ze hier.

Zeer fijn geholpen! Vakmensen

Zeer fijn geholpen! Vakmensen