eerste indruk was goed

Prima ervaring .eerlijk en betrouwbare verkoop nette garage.

Aanschaf auto

Vandaag de derde auto gekocht bij auto edison. Wij zijn zeer tevreden over deze dealer, ze zijn klantvriendelijk correct betrouwbaar en je krijgt goede service. Een dikke tien en een edison waardig.

super fijne mensen

je kan er altyd terecht. zeer vriendelijke mensen

Deskundig en vriendelijk personeel

Ik koop al ruim 20 jaar mijn auto's bij Auto Edison naar alle tevredenheid. Auto Edison heeft oog voor klant en geeft altijd eerlijk advies. Reparatie worden goed en degelijk uitgevoerd. Kortom een heel goed en eerlijk bedrijf.

snelle service op de vrijdag ochtend

Top service, Ontzettend bedankt.

Uitstekend!

Heel fijn geholpen! Er wordt veel aandacht besteed aan alles. Ik heb er een heel goed gevoel aan over gehouden helemaal top!

Persoonlijke dienstverlening

Afgelopen maand hebben we hier een jonge tweedehands auto gekocht. Johan, de verkoper, geeft goed advies en heeft me de belangrijkste functies in de auto uitgelegd. Natuurlijk zijn we ook zeer tevreden met de auto zelf.

Prima ervaring uitstekend

Altijd aandacht voor de klant

De service/klantvriendelijkheid is gewoon goed.

Wij komen er al jaren tot onze tevredenheid.

Klantvriendelijk snel

Een fijne garage waarin je snel en goed geholpen wordt

Keurig bedrijf met goed advies.

Komt behandeling van mijn auto in overleg goed na, prima bedrijf.

Toppertjes bij edison

Zelf een fout gemaakt met brandstof tanken en je merkt dat zij alles doen om je te helpen. Dat zie je niet meer veel tegenwoordig.

Altijd vriendelijk

Kundige monteurs en een zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

Geweldig bedrijf

Altijd heel vriendelijk en netjes! Staan altijd voor je klaar

prettig geholpen

voor mij persoonlijk de beste garage het personeel zeker ook niet vergeten hier van

Alles goed en optiid geregeld

Goede en snelle service.

Mijn ervaring met Auto Edison is onwijs positief. Mijn eerste auto hier gekocht. Vriendelijke mensen, goede en snelle service.

Auto Edison je bent de beste!

Samen met mijn partner waren wij op zoek naar VW T-Roc. Tijdens onze zoektocht zijn wij terecht gekomen bij Auto Edison. Wij hadden al gelijk bij binnenkomst een goede eerste indruk. Met name de gesprekken met Johan verliepen soepel en niet te moeizaam. Hij stelde ons zeer gerust en had onze vertrouwen gewonnen. De klantvriendelijkheid en service is optimaal! Wij zijn heel blij dat we hier terecht zijn gekomen en dat we in onze nieuwe VW T-Roc kunnen rijden.

Zeer goede service

Bedrijf heeft alle afspraken nagekomen die wij gemaakt hadden. Zeer prettige manier om hier je nieuwe auto te kopen.

Klantvriendelijk en betrouwbaar.

Naar eerst 150 km te hebben gereden om bij auto Edison te komen. Hebben we een HEEL goed gevoel over gehouden aan deze dealer en zou deze aan iedereen kunnen aanraden. Zeker als je van wat verder vandaan komt. Klantvriendelijk en nemen de tijd voor je en hebben mooie auto's staan. Bedankt Team Edison. Echt toppie.

vriendelijk en attent

klant laten zien hoe de kapotte item eruit ziet ,in dit geval de koppeling.

Goede en vriendelijke ontvangst, duidelijke uitleg van de bevindingen en kwalitatief goed verrichte werkzaamheden. Geweldige service.

Goede, snelle service

Ik kom hier al jaren en word altijd goed geadviseerd en geholpen. Personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Dat ik zeker Auto Edison B.V zal aanbevelen

Mijn ervaring is dat ik altijd mag rekenen de afspraak die is gemaakt bv voor de jaarlijkse onderhoudsbeurt ook goed gebeurt ,e/ o er even naar de bandenspanning of oliepijl wordt ik altijd geholpen Heb ik een vraag krijg ik ook een eerlijk antwoord

prima!!!

alleen maar goede ervaring!!

Edisonstraat 1

2691 GT