Zeer tevreden over de aankoop en het contact!

De aankoop en de aflevering zijn keurig verlopen. Zeer behulpzaam en uitgebreid de tijd genomen voor het afleveren van de auto. De auto heb ik pas enkele dagen in bezit en die bevalt tot op heden zeer goed. Ik kan het aanbevelen om hier een auto aan te schaffen!

Zeer klantvriendelijk en perfecte service verleend!

Aankoop van nieuwe auto verliep zeer goed. Direct een goed gevoel bij auto Edison. Ze nemen uitgebreid de tijd voor je om uitleg te geven en te adviseren tijdens de loop van de auto. Inruil van de huidige auto hebben ze naar onze mening een mooi bedrag voor terug gegeven. Bij ophalen van de auto ook nog een kleien verassing voor ons zoontje aangezien toch liever een Lamborghini wilde. Het is gebleven bij een model autootje. Volgende auto gaan we eerst hier kijken!

Aanrader!

Vriendelijk personeel en goede service. We zijn heel blij met onze nieuwe auto!

Fijne ervaring

Fijne garage vriendelijke behandeling en goede uitleg over de auto van je keuze.

Vriendelijk, warm, familiegevoel…..

Vanuit Drachten een auto bekijken in ‘s Gravenzande….. en dan maar hopen dat hij niet tegenvalt. Binnenlopend in een showroom waarin je meteen heel persoonlijk wordt aangesproken en verwelkomd…. een ‘vertrouwd’ gevoel. We hebben dan ook niet lang hoeven nadenken en de week erna nogmaals de rit gemaakt en onze -erg mooie- auto gehaald. Het familiebedrijf ademt een prettige, betrouwbare en gemoedelijke sfeer uit. We hopen veel veilige kilometers te maken en bedanken Johan, maar ook de andere mensen die er werken!

Uitzonderlijk prettige ervaring en dienstverlening op hoog niveau

De aanschaf van een auto is niet enkel een rationele overweging waarin wij een balans zoeken tussen onze behoefte en ons financieel bereik maar waarin wij vooral emotioneel gerustgesteld willen worden en dat bemoedigende schouderklopje zoeken van iemand die zegt dat je het goed gedaan hebt … Johan heeft dit begrepen en het is dan ook geen acteerwerk maar oprechtheid, vertrouwen, assertiviteit en empathie wat in zijn voordeel spreekt… Al met al een zeer fijne aankoopervaring van onze Seat Tarraco waarvan wij nog lang plezier hopen te hebben. Wij wensen je goede zaken en wat ons betreft zeker tot ziens Johan!

Super goede service en meedenkend....TOP

Auto Edison staat echt klaar voor de klant, nette aflevering en alle tijd gesprek en voor uitleg bij aflevering. Trekhaak was in deze tijden bijna nergens meer te krijgen en toch gaat er overal gezocht worden in het land om ons toch met trekhaak op vakantie te kunnen laten gaan. Wat een service! Ook nadat de auto is verkocht, is de nazorg perfect en wordt alles keurig opgelost als er nog iets ontdekt wordt.

TOP!

Wat een geweldige zaak en hartelijke mensen. Zijn heel goed geholpen. Zeker een aanrader om bij deze dealer langs te gaan.

Geweldig goede service en klantgericht.

Wij wilden met de caravan op vakantie naar Winterswijk met de nieuwe auto maar de stroomkabel voor de nieuwe trekhaak was niet te leveren.Auto Edison bood aan om de caravan weg te brengen en op te halen.We besloten toch nog maar even om met de oude auto te blijven rijden.Maar wat een genereus aanbod!! Dat maak je nergens mee. Er werd uitgebreid de tijd genomen voor uitleg van de auto. Ik heb het contact met met name Johan als zeer prettig ervaren,alsof we elkaar al jaren kenden.Zeer sympathiek en kundig. Er wordt snel gereageerd op vragen via WhatsApp en mail. Ik kom hier zeer zeker terug voor een volgende auto. Johan BEDANKT. Groetjes Henk en Lia.

Helemaal geweldig

Ik kreeg een goede inruilprijs voor mijn auto, dus besloot ik een auto bij Johan te kopen. Zag daat een erg mooie TRoc staan, kwam eigenlijk voor de TCross. Proefrit gemaakt, en toch maar aan tafel plaatsgenomen. Ben geweldig geholpen, veel info gekregen, alle vragen beantwoord, voelde goed! De sfeer is erg goed, je voelt je daar een gewaardeerde klant, wat je zeker niet bij de grote bedrijven kam zeggen. Ik ben blij met de aankoop, en zal ze zeker in de toekomst blijven bezoeken. Voor mij een dikke 10! En bedankt voor de mooie bos bloemen! Hg Mariska

Helemaal super

Zodra je binnenstapt ving Johan ons op. De auto welke ik op het oog had stond klaar voor een proefrit. Eenmaal terug van de rit een sociaal praatje en geen moeilijk gedoe. Het is zoals het is en het voelde gelijk goed.

Hele prettige ervaring gehad

Prettig contact, duidelijk en helder in de uitleg en zeker niet opdringerig.

Snelle en vriendelijke service!

Mooi aanbod, Johan dacht mee en de auto is snel geleverd. Zeer vriendelijke service met een hoofdletter S!

Uitstekende service door het hele team.

Uitstekende service door het hele team.

Helemaal top !

Ze staan altijd voor je klaar, ben heel blij met “mijn” garage en haar mensen.

Buitengewoon door normaal te doen

Alles zoals het moet zijn ........ Gewoon kwaliteit leveren in woord en daad. Een dikke voldoende

Vriendelijke geholpen, betrokken eerlijke mensen voor de klant betrouwbaar overgekomen

Auto gekozen, prijs afgesproken en afleveren Was en fijne ervaring

Vriendelijk, correct en eerlijke autodealer

Verkoper: Zeer prettig, vriendelijk en ontspannen. Snelle afhandeling nieuwe auto en komt afspraken na. Zal zeker mensen die een andere auto zoeken Auto Edison aanraden!

Plezierig, betrouwbaar en duidelijk.

Goed ervaring.

Mijn ervaring

Klant vriendelijk , Goede service

Koester bedrijven als Edison……..

Ik kwam van ver maar het was alles waard…Zo’n hartelijk welkom en wat staan hier mooie eerlijke auto’s. Geen onpersoonlijke verkooppraatjes zoals bij de meeste garages maar duidelijke communicatie… Het geeft een veilig gevoel om hier een auto te kopen… Hier kunnen veel garages een voorbeeld aan nemen over hoe het wel moet!!!!!!! Miriam

Zaken doen met Auto Edison bevalt ons prima

wij zijn nu al 40 jaar klant en nog altijd zeer te vrede over de kwaliteit en de service. Onlangs onze 10 de auto gekocht en het was weer heel plezierig zaken doen. Ook deze Volkswagen Ti Rock bevalt weer heel goed. Gr John en Annemiek Vollebregt

alles was top zoals altijd bij edison

wij rijden met het hele gezin 6x een auto bij edison allen naar tevreden heid,ik heb onze auto nu ingeruild voor een electrische id3 volkswagen johan heeft voor ons alles geregeld de auto opgehaald uit duitsland de papieren geregeld om hem in nederland te mogen rijden een mooie inruilprijs gegeven voor onze auto echt een top bedrijf bedankt een zeer tevreden klant

Service is fantastisch

Niet alleen een auto kopen bij auto Edison is een plezier. Ook de service is geweldig. Marco is een super monteur met heel veel kennis. Bij een service beurt wordt echt alleen een onderdeel vervangen als dit nodig is.

Gewéldig!!

Wat een leuke en lieve mensen, een fantastische service tot aan het thuisbrengen van de nieuwe auto met een grote bos bloemen erin… De auto is superfijn en goed, een aanrader om hier je auto te kopen!

Edisonstraat 1 2691 GT