"De eerste indruk is altijd de beste " zegt het spreekwoord.

De eerste keer dat wij bij Edison binnen stapte was een teleurstelling, aangezien de auto nog niet binnen was en dit niet vermeld stond op de website. Dus was onze reis vergeefs. Maar dit is dan ook het enige wat wij aan te merken hebben . We hebben Johan en Arjan als open en zeer betrokken mensen ervaren die service en meedenken als vanzelfsprekend zien. Voorbeeld : Wij kochten de auto als onze nieuwe caravantrekker en toen in het gesprek naar voren kwam dat onze caravan nieuwe banden nodig had bood Johan spontaan aan dit belangeloos voor ons te regelen. Wat een service. Ook kwam hij ons thuis ophalen zodat we mee konden rijden naar s'Gravezande om zodoende zonder een ingewikkelde reis de auto konden meenemen. Deze review schrijf in aan het Lago Maggiore , waar tijdens de reis daar naartoe gebleken is dat wij inderdaad een geweldige caravan trekker hebben aangeschaft. Hoe die zich verder gaat houden moet nog blijken, maar zoals eerder opgemerkt over de eerste indruk, heb ik er alle vertrouwen in. Dank Johan en Arjan en ook jullie monteur, die op de valreep nog een kleinigheidje ontdekte en dit direct te plekke verhielp. Auto Edison? tot zover zeker aan te bevelen. Kees en Marijke Fremerij

Uitstekend bedrijf

Zeer goed geholpen en de auto kon na een proefrit zonder gedoe direct mee. Mocht ik ooit toe zijn aan een nieuwe auto kom ik zeker terug.

Een klantvriendelijk bedrijf

Heel behulpzaam ,neemt de tijd

Uitstekende behandeling en meedenken in oplossingen

Huidige auto ingeruild voor een jongere auto. Direct een goede prijs aangeboden en meegedacht over gevraagde extra's. Ook de APK iets naar voren gehaald waardoor we niet over 2 maanden alweer terug moeten naar de garage.

Top goed geholpen bij het afleveren van de auto een aanrader voor andere mensen.

Fijn bedrijf, Goede service

Ik las in een eerdere review: een ouderwets bedrijf in de goede zin van het woord. Dat vind ik ook. Een bedrijf waar afspraak = afspraak geldt en waar men zeer klantgericht is. Nadat ik een verzoek voor een proefrit had gedaan, was er blijkbaar meer interesse. Maar volgens afspraak ging ik eerst. Ik kreeg uitgebreide uitleg en er werd ruim de tijd genomen. Ik kreeg een bod voor mijn oude auto dat veel hoger was dan ik had verwacht. Dus de oude ingeruild. Vervolgens mocht ik, na wat regelwerk, de nieuwe direct meenemen. Dat betekende dat ik niet nog een keer terug hoefde te rijden om de auto op te halen. Echt super!

Een prettige zaak

Een fijne persoonlijke aandacht en geen gladde praatjes .

Goed, prettig en snel

Goed, prettig en snel

Klantvriendelijkheid, behulpzaamheid en service zijn uitstekend.

Al bijna 18 jaar zijn we trouw klant bij Auto Edison. Naar volle tevredenheid. De band is persoonlijk en kennis en kunde van het personeel zijn uitstekend.

Subliem

Helpen je herinneren aan je apk, geven ruim van te voren aan dat het druk is om tijdig een afspraak te maken. Regelen leenauto. Gaan in overleg over het onderhoud, rekenen eerlijke prijzen. Kortom een geweldige service van een geweldig bedrijf!

top!!

service, klantvriendelijkheid, kundigheid en kwaliteit staan hoog in het vaandel !!

Uitmuntend.!!

Bij bezoek aan de showroom word ruim gelegenheid geboden rustig rond te kijken en onder het genot van een kopje koffie eventuele vragen te stellen zonder dat Johan pusht tot aankoop, er word ook geluisterd naar je persoonlijke ervaringen en belevenissen Wat er toe bijdraagt dat je voelt in een vertrouwelijke en eerlijke omgeving zich te bevinden.!! Wat mij dan ook heeft besloten geen verdere Autobedrijven meer te benaderen.! Ook bij het afhalen van de Auto [koffie/Bloemetje] heeft Johan wederom weer ruim de tijd genomen om alles uit te leggen, naar tevredenheid.!! Met een woord. Top!!! Aanrader

geweldig

Geweldig bedrijf en Uitstekende service. Komt afspraken volledig na. Staan altijd voor je klaar. Bravo !!!!!!

Niks op aan te merken

Uitstekend geholpen door Arjan en Johan. We vonden het fijn dat we eerst even zelf naar de auto konden kijken. Gewoon lekker kleinschalig en persoonlijk.

word altijd persoonlijk en direct geholpen met mijn probleem.

Er word altijd met je meegedacht en een oplossing gevonden voor het probleem. Je krijgt altijd een antwoord op je vraag en weten ze het zelf niet gaan ze het uitzoeken en krijg je later de uitslag. Geven ook raad wat te doen en of het eventueel direct verholpen moet worden of nog even kan wachten. Ik ben heel tevreden en zou ook ieder aanraden om naar deze garage te gaan en mijn ervaring te delen.

Klantvriendelijk, familiebedrijf

Aardige verkoper , geen drammers. Goed advies , mooie tweedehands auto gekocht - een klein half sterretje eraf omdat er wel erg weinig benzine in de tank zat .. Verder top geregeld

Geweldige service netjes behandeld

Eerlijk en vriendelijk bedrijf

Dit is een eerlijk en vriendelijk bedrijf Denkt met de evt koper mee en totaal niet opdringerig Er is een nette prijs geboden voor de ingeruilde auto Alles is gewoon netjes afgehandeld met de huidige auto die ik hier hebt gekocht

Altijd bereid om je te helpen

voortreffelijke service

Ik ben erg tevreden over de service van Auto Edison

Heel klantvriendelijk

Staan altijd voor me klaar

Bandenwissel en service beurt Goede info over de de kosten en vervanging onderdelen

Fijne mensen!

Correct en vriendelijk bedrijf

zeer klantgericht en snel

Al jaren klant bij Edison met mijn Mitsubishi Colt, vanwege goede ervaring tav klantgerichtheid, reële kosten en deskundigheid. Onlangs auto voor een APK beurt, thuiskomend verrast over het gewassen zijn van de auto.

Top mensen met kennis van zaken en zeer klantvriendelijk.

Word altyd netjes geholpen,aandacht voor de klant,weten waar ze over praten ivm techniek,klantvriendelijke benadering en mee denken met de klant.top bedrijf,bestelbus Mercedes sprinter en vw tiguan in onderhoud bij ze,ben zeer tevreddn over ze.

Edisonstraat 1 2691 GT