Top coach

Alexander is een coach die je helemaal In je waarde laat. Zonder oordeel heeft hij mij goede tips gegeven. Reageert altijd als je hem nodig hebt. Het is echt een top coach die absoluut weet waar hij mee bezig is. Binnen zeer korte tijd heb ik mijzelf teruggevonden en een hele goede baan gevonden. Ik heb nu rust in mijzelf en hoop in de toekomst zeker nog wat meer van hem te willen leren. Ik kan hem zeker aanbevelen.

Juiste spoor

In Corona tijd heb je als ondernemer in de standbouw en evenementen branche ook de behoefte aan een andere kijk op zaken en ondersteuning nodig van een professional die je helpt om je team en jezelf weer op het juiste spoor te krijgen. Alexander heeft mij duidelijk gemaakt hoe wij als team functioneren en hoe ik op de juiste wijze het beste uit mijn mensen haal. Ik heb besloten om Alexander niet alleen incidenteel maar structureel te laten meedenken en coachen met mij en mijn team. Immers elk team moet op tijd trainen om op top niveau te kunnen presteren en ook je onderneming heeft onderhoud nodig. Ik kan Alexander zeer aanbevelen als coach voor u of uw team! met vriendelijke groet René Verbruggen, Bridge Event Facilities bv.

Inspirerend

Weet je te inspireren door zijn ervaring. Kreeg inzichten tot nieuwe mogelijkheden en kansen. Een fijne en zeer sportieve coach.

Super initiatief.

Goede website, duidelijke overzicht. Goede afspraken die ook worden waargemaakt. Een goede hulp voor goed op weg.

Dank je wel Christian.

hart op de juiste plaats

Alexander leren kennen binnen Justitie als leidinggevende en coach op mijn afdeling. Alexander liet zich zien als gedreven leidinggevende die betrokken was bij onze instelling, maar ook zeker door zijn interesse in mij als mens en mijn privé situatie. Tijdens mijn werk onder Alexander is hij bij mij overgekomen als: eerlijk,betrouwbaar,zegt wat hij doet en doet wat hij zegt. Heeft oog voor jou toekomst en wil je hierin helpen en ondersteunen deze weg te bewandelen, en zal je alle middelen en adviezen doen toekomen. Heeft altijd de tijd voor je als je hierom vraagt. Alexander was mijn leiding gevende maar onze relatie is voor wat mij betreft uitgegroeid tot een vriendschappelijke relatie. Alexander volgt met Mindful Perspectief.nl zijn hart en zal ook hier zeker tot een succes uitgroeien en zal hij vele mensen kunnen (willen) begeleiden naar een mooie toekomst , dit mede door zijn gedrevenheid , betrokkenheid en begrip voor de persoon met wie die werkt.

Lef om te veranderen!

Ik heb Alexander leren kennen als een zeer enthousiaste sportman en coach met een duidelijk doel in zijn leven en welke altijd voor zijn doelen gaat. Deze inzichten heeft hij mij ook gegeven in privé, werk en sport. Bedankt Alexander!

De rust die deze man uitstraalt

Als mens een bron van inspiratie. Doordat Alex in gesprekken aangaf nooit op te geven heb ik mede door hem een hele leuke baan. Haal alles uit jezelf.

Kennis van zaken en zeer creatief om het optimale uit iemand te halen

Alex van Hedel ken ik als een zeer gedreven therapeut/ loopbaancoach die de patiënt centraal stelt. Wat zijn de wensen en behoeften en in hoeverre is dat realiseerbaar. Alex van Hedel is daarin zeer creatief om tot oplossingen te komen met een plan van aanpak en zo de patiënt meer inzicht te geven in zijn of haar mogelijkheden om de gestelde doelen te bereiken. De samenwerking met Alex van Hedel is zuiver in aanpak en daarbij is Alex een deskundige die zijn werk serieus en verantwoord uitvoert. Verhelderend in de dialoog en Alex stelt zich daarbij meedenkend en flexibel op. Ik kan dan ook Alex van Hedel van harte aanbevelen indien mensen met een hulpvraag zitten.

geweldige coaching!

Ik heb Alexander van Hedel | als Life + Loopbaan coach van ‘MindfulPerspectief.nl’ voor "doorzetters" leren kennen. Hij helpt je daadwerkelijk groeien in de ideale carrière, vrijheid & leven. Alexander is zelf een echt doorzetter en ervaringsdeskundige. Op zijn website ‘www.mindfulperspectief.nl kun je beleven wat Alexander ook voor jouw kan betekenen. Heb je in je jongere loopbaan topsport bedreven? Alles aangepakt waar je maar kon. 200% gegeven, steeds nieuwe uitdagingen aangegaan, steeds grenzen verlegd? In het hier en nu voelt het plots toch anders! Je denk nu misschien wel dat je er alles al aan hebt gedaan, Je passie lijkt weg te meppen, je ziet momenteel geen uitdaging meer maar je moet nog zo lang! Wat nu....? Wacht niet te lang! Neem met Alexander van MindfulPerspectief.nl contact op en leg je dilemma | probleemvraag voor. Alexander helpt je ideale carrière, vrijheid en leven een boost te geven zodat je zelfstandig duurzaam weer verder kunt i.p.v. in een neerwaartse spiraal te komen!

Ziet er top uit!!!!

5 weken , heeft mijn leven een fijne draai gegeven

Was heel leerzaam en leuk. Pas het nu toe met hardlopen en in mijn dagelijkse leven .

Beste Willie, Dank je wel voor je berichtje. Je hebt inderdaad een heel mooi resultaat neergezet tijdens en na de 5 weekse mindful Run cursus. Echt super! En eigenlijk heb je het zelf gedaan en je ziet nu zelf hoever het je brengt! Top gedaan. Heel veel succes met je nieuwe uitdagingen! mvgrt Alexander