Uitvaartzorg Bijzonder=persoonlijke aandacht

Transparantie staat bij Uitvaartzorg Bijzonder hoog in het vaandel. Een adequate en persoonlijke begeleiding in alles wat er wordt aangepakt.

Ontstaan uit ideologie en daarom al BijZonder!

Hoi Peter, ik vind het fijn dat ik jou een beoordeling mag geven. De assistentie en de samenwerking van Uitvaartzorg BijZonder en Uitvaartzorg Westerkwartier/Noordenveld/Haren bij drukte en vakantie wordt als zeer prettig ervaren. Ga vooral zo door en op een fijne verdere samenwerking!

Goede meedenkende service in een moeilijke tijd

Goede en eerlijke uitleg van de mogelijkheden.

Dag Roelof, Dank voor deze openbare review aan de aanbeveling van uitvaartzorg BijZonder. Hartelijke groet, Peter Hendriks

Prima service, heerlijke mensen mensen en begrepen ons

Dag Peter, Ik wil jou en je team nogmaals bedanken wat je voor ons gedaan hebt. Bijzondere locaties, het kerkje, de ceremonie aan het meer, de expositie, gecombineerd met de uitvaartfotograaf en een compleet warm en koud buffet voor 60 personen. Niets was te gek, niets was te veel. Jullie deden alles wat in jullie vermogen lag om het ons naar de zin te maken. (Mensen die dit lezen zullen wel denken gaat dit over een uitvaart of... ja mensen, dit gaat over een crematieplechtigheid) Wij kijken stuk voor stuk allemaal terug op een emotionele periode, maar een warme periode. Dank voor jullie super begeleiding en alle tijd die jullie voor ons hadden.

Dag Greetje, Bedankt voor de mooie woorden en het openbaar delen van jullie ervaringen met ons. Mensen die op zoek zijn naar een uitvaartondernemer / uitvaartbegeleider zullen hier zeker wat aan hebben. Wat een mooi compliment trouwens. Mensen mensen… :-) Hartelijke groet namens het hele team van uitvaartzorg BijZonder, Peter Hendriks

Prima service en gekwalificeerde personeel

Goed luisterende en meedenkende en adviserend personen.

Dag Janny, Bedankt voor de mooie woorden en dat jullie deze openbaar delen. Deze informatie helpt andere families met het maken van (voor hun) de juiste keuzes. Hartelijke groet namens het team uitvaartzorg BijZonder, Peter Hendriks

Gieterstraat 33 9451 AR Rolde

+31 592 853 435

Over Uitvaartzorg BijZonder

Een andere kijk op een uitvaart, zodat elke uitvaart BijZonder wordt. Dit is niet zomaar een titel van een bedrijfsomschrijving, zoals het in dit vakje bij Klantenvertellen hoort. Het is één die onze werkwijze, denkwijze en de doelstelling van onze dienstverlening in 1 zin weergeeft. Wij zijn anders en dichterbij dan u denkt. Wij zijn uitvaartzorg BijZonder. Onze locaties: Kantoor, ontvangst en informatie: Gieterstraat 33 9451 AR Rolde Postadres en informatie: Berkenlaan 20 9482 RL Tynaarlo