Van A tot Z goed geholpen

Van de keuze van panelen en uitleg van systeem tot plaatsing van systeem zeer tevreden.

Goede service en vakkundige monteurs!

De monteurs hebben zeer goed werk geleverd, waren erg netjes en hebben hard doorgewerkt om alles optijd af te krijgen. Fijn bedrijf!

Alle leveringen geïnstalleerd conform afspraak. De uitvoering tijdens de gehele installaties keurig en vakkundig uitgevoerd incl de extra voorzieningen. Alles netjes opgeruimd , schoon , en goed werkende installatie opgeleverd, inclusief installatie uitleg bij oplevering.

Prima en prettige service, apparaat snel en vakkundig geïnstalleerd.

goede ervaringen in offertetraject, tijdens plaatsing, als ook in nazorg

tijdens voortraject werd goed gekeken naar specifieke situatie en (on)mogelijkheden; aanleg en aansluiting werd goed en rustig verzorgd. Ook nazorg (wifi-zender en BTW-teruggave) werd prima gedaan. Ik vond het geheel vrij prijzig vergeleken met andere bedrijven, maar alles bij elkaar zeer tevreden

Van A tot Z prima geregeld!

Heel tevreden over het verloop. Van A tot Z prima geregeld. Dankjewel! Blij mee!

positief en tevreden

Wij hebben een half jaar geleden zonnepanelen en 3 airco's aangeschaft. De service (het meedenken, plannen, etc) was super geregeld. Het plaatsen is allemaal naar wens verlopen. Erg vriendelijke en behulpzame monteurs (vooral die van de airco's). Alle systemen draaien al een half jaar volledig storingsvrij. Bedankt!!

Goed plaatsingssysteem en goede hulp bij het terugvragen van de BTW.

Aarde.nl komt voordat er een offerte wordt gemaakt naar het dak kijken of de zonnepanelen geplaatst kunnen worden. Dit in tegenstelling tot een ander bedrijf waar we eerst een bestelling hadden gedaan. Die regelden alles via internet en hadden daardoor over het hoofd gezien dat de haken waarmee zij werken, niet aan onze dakpannen pasten. Toen Aarde.nl kwam kijken bleek dat hun systeem wel werkte nl. de haken waar de zonnepanelen aan worden bevestigd worden aan het dakbeschot vastgeschroefd.

Ouderwetse service én moderne technologie

Fijne organisatie, vriendelijke medewerkers met verstand van zaken, altijd bereid om je te helpen of bij te staan op onderdelen die voor ons compleet nieuw waren.

Professioneel bedrijf in advies en plaatsing van onze zonnepanelen

We zijn erg tevreden over het advies en plaatsing van onze zonnepanelen. Men werkt zeer netjes en professioneel. Misschien niet de goedkoopste maar daarintegen een goede nazorg en klantenrelatie.

Alle afspraken nagekomen en vakwerk geleverd

Vanaf het 1e contact alle afspraken nagekomen en uiteindelijk vakwerk geleverd

In een woord SUPER!

Van de vertegenwoordiger, mensen van kantoor, monteurs en het bezoek na het plaatsen, kan ik zeggen dat het allemaal goed geregeld was en geen enkele vraag te veel. Al bij al super. Echt een aanrader.

Wij zijn heel erg tevreden over de klantvriendelijkheid, de voorlichting en de uitvoering.

Bij de aanvraag voor een offerte werd deze niet zomaar zonder bezoek aan huis gemaakt. Tijdens het huisbezoek kregen we uitgebreide info over de verschillende panelen en het bedrijf. Er zijn voor ons veel aanbiedingen gemaakt voor de door ons gevraagde mogelijkheden. Hierbij was geen moeite teveel. Tijdens de gesprekken werd er goed geluisterd naar onze argumenten wat resulteerde in een scherpe aanbieding met voor ons de juiste opstelling. Na opdracht volgde snel een planning met uitvoering op korte termijn. Tijdens de uitvoering is veel aandacht besteed om in goed overleg een optimale plaatsing van de panelen op onze platte daken te plaatsen zodat we er zo min mogelijk van zouden zien. Het resultaat was beter dan we verwacht hadden. De monteurs waren erg vriendelijk. Niets was teveel om ons tevreden te stellen. Ondertussen zijn de panelen pas bijna 2 weken in bedrijf dus kunnen we nog geen ervaring delen over de werking en de geleverde hoeveelheden.

Boven verwachting

Bij Aarde zijn we geholpen door Greg. Hij heeft alles helder uitgelegd. Meerdere opties aangeboden en uitgelegd wat de voor en nadelen waren. De montage was vervolgens sneller dan verwacht en is zeer vakkundig uitgevoerd. Al met al zeer tevreden over Aarde.nl.

Superszz

Geweldige service en uitleg, voor, tijdens en na de installatie

Goed gedaan!

’Aarde.nl‘: dat is de naam van een bedrijf met als uiterst korte mission statement ’Passie voor duurzaam‘. Dat bedrijf heeft bij mij zonnepanelen op het dak van mijn huis gelegd. Ik ben er blij mee; ze doen het goed, zoals je mag verwachten. Ik ben ook blij dat ik uiteindelijk voor Aarde.nl heb gekozen, al had ik bij een ander bedrijf voor minder geld terecht gekund. Het was het persoonlijk contact dat voor mij de doorslag gaf: vriendelijk, belangstellend, betrokken, vakkundig zonder pedant te zijn en ja, ook zakelijk. Een goeie mix die zorgde voor een klik. De panelen liggen er inmiddels al een half jaar en ze doen wat ze moeten doen: goedkoop energie produceren. Onder andere op deze manier hoop ik een kleine bijdrage te leveren aan een schonere, duurzamere wereld... Met dank aan Aarde.nl!

Klantenservice is uitstekend

Wij zijn erg tevreden met aarde.nl. Het personeel is erg behulpzaam en vakkundig. In het bijzonder willen wij de heer Gumrukcuoglu bedanken voor de professionele en klantvriendelijke aanpak. Geen enkele vraag was te veel gevraagd. Ik raad Aarde.nl aan iedereen aan.

Fantastisch team

Fantastisch team zoals een team moet zijn, vriendelijk, vakkennis en met een te gekke service. (zelden zo goed gezien hedentendagen) Echt een bedrijf dat nog kleinschalig opereert en zo deze geweldige service kan leveren.

keurig!

Goede aankoopbegeleiding, vakkundige installatie, goede service bij vragen na de installatie

Dik tevreden!

Na een tweetal aangename gesprekken met een vertegenwoordiger van Aarde.nl aldaar zonnepanelen besteld. Vervolgens een duidelijke offerte ontvangen, waarna al snel een afspraak tot levering werd ingepland. Vragen per mail werden snel beantwoord. De monteurs hebben vervolgens goed en vakkundig werk verricht, ondanks de tropische hitte die dag. Alles is na afloop netjes achtergelaten. We zijn zeer tevreden over de afhandeling van een en ander. We kunnen Aarde.nl echt aanbevelen!

Schandalig

afgelopen woensdag 01-07-2020 hadden we een afspraak met iemand van van aarde over de zonnepanelen 2x door de straat gereden maar niet op komen dagen. Snap best dat je het misschien niet kan vinden een telefoontje had deze moeite kunnen besparen. Voor ons is het nu wel duidelijk Van Aarde wordt het dus niet.

Heel goed!

Na wat vertraging ivm Corona, zijn onze airco’s geplaatst zoals afgesproken. De montage zou iets efficiënter kunnen denk ik maar ik ben dan ook geen installateur. Ze werken fantastisch en de bediening is kinderlijk eenvoudig. Dankzij de overcapaciteit hebben we er ook beneden plezier van. Wij zijn er ontzettend blij mee.

Gedegen advies en snelle levering

Na een uitgebreide offertevergelijking hebben we Aarde.nl geselecteerd. Een gedegen advies. Open en eerlijk. De geboden rendementsgarantie speelde hierbij ook een grote rol. Uiteindelijk hebben we voor 12 panelen gekozen. Sunpower-p3-325-BLK We waren blij verrast met de snelle levering van de panelen. De monteurs hebben zeer netjes gewerkt en de electra-aansluitingen keurig weggewerkt langs de gevel en onder de vloer naar de meterkast. Na 1 maand zon in juni 2020 hebben we al een behoorlijke opbrengst.

Eerlijk verhaal, afspraken nagekomen, goede service

Gekozen voor Aarde.nl vanwege de combinatie warmtepomp en zonnepanelen. Plaatsing volgens afspraak, gedaan door vriendelijke en vakkundige monteurs.

top, belofte nagekomen, perfecte installatie

De plaatsing was echt perfect. Intern kabels trekken duurde in verhouding nog het langste. Nette vriendelijke monteurs. Gewoon in 1 woord GEWELDIG Over de app niet geheel tevreden. Erg Basic. Is echter afhankelijk vd leverancier. Je kunt wel je dagelijkse opbrengst zien Aan te raden

Pallasstraat 10

5048CJ Tilburg

0132040943

Over Aarde.nl

Bij Aarde.nl geloven wij erin dat we met duurzame energie een steentje kunnen bijdragen aan het milieu en bij het verbeteren van onze leefomgeving. Zo kan ook de toekomstige generatie genieten van een schone wereld. Daarnaast zorgt duurzame energie voor lagere kosten op uw energierekening.