Aarde.nl levert een compleet en degelijk systeem waar je als klant nauwelijks omkijken naar hebt

Een goed verhaal van de verkoper deed me besluiten met Aarde.nl in zee te gaan, ondanks de wat hogere prijs. Daar heb ik geen spijt van gekregen. De installatie was binnen een dag gedaan en de ondersteuning daarna was uitstekend. Ondersteuning had ik nodig bij het werkend krijgen van de app en met het verzorgen van de belachelijk ingewikkelde regeling om BTW terug te vragen. De mensen van Aarde.nl hebben me daar prima bij geholpen. Wat mij bijzonder aansprak was het feit dat Aarde.nl vrijwel alles op zich nam waardoor ik als klant nauwelijks omkijken heb gehad naar het hele proces. Jos

Alles heel goed verlopen

Ik ben buitengewoon tevreden over aarde vanaf het begin toen ik het eerste contact heb gekregen we hebben buitengewoon goede uitleg gekregen over de kwaliteit van het product de installatie is heel goed verlopen en alles proffesioneel keurig aan gelegd . Heel tevreden over alles bedankt AARDE .

Prima.

Zeer goede, gedegen voorlichting. Heel aardige “ grond-personeel”/administratie. Luisterend naar en samen kijkend naar de mogelijkheden van de installatie en passend maken bij het huis. Eerlijk personeelsbeleid. Goede service.

Komt afspraken na

Even een lastige opstart door een afwijkend dak, maar dit werd ter plekken netjes opgelost.

Snel geïnstalleerd en vriendelijke servicegerichte monteurs

Prettige ervaring met een snelle afhandeling van intake tot plaatsing. Ondanks planningsmoeilijheden door Corona toch in een dag geplaatst door langer door te werken. Ook goede service bij contact over btw teruggave.

Betrouwbaar en betrokken

Goede uitleg over plaatsing en opbrengst van onze panelen met extra verduidelijking door grafieken en tekeningen. Ziet er professioneel uit.

Gewoon goed

Duidelijk offerte en uitleg, kwalitatief goede panelen en mooie montage. Gewoon goed dus, zoals het hoort!

Professioneel en conform afspraken.

Keurig bedrijf die afspraken nakomt. Goede voorlichting mbt installatie. Sunpower panelen zijn van uitstekende kwaliteit. Kortom een tevreden klant die Aarde.nl van harte aanbeveelt.

Goede voorlichting en Aarde houdt zich aan de afspraken incl.nazorg

Zie boven

Kwaliteit staat voorop

Vorig jaar zijn we verhuisd en zijn gelijk van het gas afgegaan. Ik ben in het voortraject op zoek gegaan naar een aanbieder die zowel zonnepanelen en warmtepomp installaties deed leveren. Ik kwam uit bij o.a. Aarde.nl. Ik heb toen een afspraak gemaakt, ben in hun showroom geweest en kreeg daar een uitgebreide toelichting over hun producten en het hoe en waarom van hun keuzes van de producten en montagemethoden. Dit gaf mij een goed gevoel aangezien er transparantie was en een gevoel van dat er over de details ook is nagedacht. "Nadeel" is het prijskaartje. Echter nadat we de knoop hadden doorgehakt en voor Aarde.nl hadden gekozen en alles geïnstalleerd was naar wens, geen moment spijt gehad voor de gemaakte keuze. Waarom dan geen 5-ster beoordeling hoor ik u denken? Mede door drukte in de vakanties verliep de communicatie wat moeilijker en was het lastig om een afspraak te maken. Ik wijt het aan het feit dat ze misschien slachtoffer van hun eigen succes aan het worden zijn. Tot slot wil ik zeggen dat de verdere afhandeling prima is verlopen met o.a. de belasting van de zonnepanelen en de latere montage van de convectoren. Mvg, Fastert van Bilsum

Uitstekend advies en alles volgens afspraak

Eerst twijfels, maar door prima advies de keuze gemaakt voor aarde.nl. De zonnepanelen zouden pas in Januari geleverd worden maar door ruimte kon het al een na een week na het advies gesprek geplaatst worden. Prima geregeld in deze korte tijd. De energie maatschappij kon de drie fasen aansluiting maken en twee dagen daarop konden gelijk de panelen aangesloten worden. Prima time management door aarde.nl. zeer keurige monteurs die alles netjes hebben aangesloten en achter gelaten hebben. Ik zou iedereen aanbevelen voor aarde.nl te kiezen. Nu vier maanden verder zie ik wat ze op leveren en ben positief gestemd. Er zijn zeker goedkopere aanbieders maar kies je voor kwaliteit en duurzaamheid dan ben je bij aarde.nl op het juiste adres.

uitstekend samenwerking en service

Vanaf dag 1 een duidelijke communicatie en professioneel afhandelen van heel het project. Ze denken mee wat voor u persoonlijk de beste oplossing is. Ook de opvolging en nazorg is prima. Deels stonden een paar panelen verkeerd gericht maar ook dit werd vakkundig en snel opgelost. Ik raad iedereen aarde.nl aan. Niet de goedkoopste maar wel het beste materiaal, vakmensen en service. Super tevreden.

Persoonlijk en goed advies, kwalitatief hoogwaardig, zeer nette afwerking.

Vorig jaar zonnepanelen en airco's laten installeren door Aarde. Dit na een goed en persoonlijk advies. Ze komen aan huis en nemen de situatie direct op. Zij hebben als 1 van de weinige een eigen bevestigingssysteem. Dit wordt op maat gemaakt en bestaat uit hoogwaardige profielen voor een solide constructie. De monteurs werken netjes en ruimen alles op zodat in de basis er geen omkijken naar hebt. Aarde is niet de goedkoopste maar bieden waar voor hun geld door goede service en kwalitatief hoogwaardige producten. Een aanrader voor iedereen!

Deskundig en betrouwbaar

Goede ervaring met Aarde.nl Ze hebben bij mij eind 2020 de airco, licht-waterwarmtepomp en zonnepanelen geïnstalleerd. Zeer deskundige en betrouwbare club.

Zeer POSITIEF

Via mijn broer zijn wij geattendeerd op AARDE.nl. Het persoonlijke contact hebben wij zeer op prijs gesteld. Wij kregen duidelijke informatie en een prima offerte naar onze wensen w.b. de aanschaf van 12 zonnepanelen. De tijd tussen het akkoord gaan met de offerte en het plaatsen van de zonnepanelen (samen met onze buurman) was (zoals door ons was verzocht en beloofd) kort. Het plaatsen van de panelen is door de medewerkers keurig gedaan. Kortom: Wij bevelen AARDE.nl ten zeerste bij iedereen aan, die nadenkt over de aanschaf van zonnepanelen.

Goed advies, fijne samenwerking en perfect opgeleverd zoals afgesproken.

Ik was op zoek tussen een wirwar van zonnepaneelbedrijven naar een goede deal. Aarde reageerde snel, vriendelijk en adequaat op mijn aanvraag. Zeer nuttig adviesgesprek gehad en daarom de juiste keuzes kunnen maken. Door de uitgebreide showroom in Tilburg kun je ook echt de verschillen tussen de diverse panelen “voelen”. Al met al gaf dit vertrouwen en dat werd tijdens de installatie ook bevestigd. Van te voren zijn er door Aarde aanpassingen gemaakt aan de groepenkast waardoor de installatie van de panelen en converter zonder problemen is verlopen. Vriendelijke monteurs hebben kundig de panelen gemonteerd met het slimme Aarde dak-bevestigingssysteem waardoor dakpannen niet gaan rammelen bij harde wind. Een vertrouwd gevoel! Ik ben blij met ons systeem wat door de Sunpower Maxeon 3 panelen direct veel Kw blijkt op te leveren! Laat de zon maar schijnen.

Zeer tevreden over aanschaf en montage van airco!

Vanaf het moment van contact tot en met de aanschaf en plaatsing van de airco een goed gevoel bij gehad. Goede voorlichting en adviezen gekregen en op grond daar van besloten tot de aanschaf van een multi-split airco. Over het gehele traject, van voorlichting tot aan de perfecte installatie, zijn we zeer tevreden! Aarde.nl......een aanrader!

Goede service, kwalitatief hoogstaande panelen met uitstekend rendement

Ik ben erg tevreden over de gesprekken die ik met Aarde had, de installatie op het dak en natuurlijk de lage energierekening die het gevolg ervan is. Aarde levert kwalitatief hoogstaande zonnepanelen met veel rendement en weinig degradatie. Daardoor is het rendement zeer hoog en verdien je de panelen dubbel en dwars terug. Ik raad Aarde van harte aan bij iedereen die interesse heeft in zonnepanelen.

prima aan de afspraken gehouden en goed installatie werk geleverd.

Zeer tevreden over de firma Aarde

Aarde geeft goede service, Goede uitleg bij hoe ze te werk gaan Geen lange wachttijden en alles word netjes opgeruimd.

Uitstekende service en gekwalificeerd personeel

Wij zijn zeer tevreden met onze investering van de warmtepomp en zonnepanelen. Tevens zeer tevreden met de installatie werkzaamheden en de gekwalificeerde montagepersoneel en het logistieke personeel.

Een prima product keurig netjes geïnstalleerd door vakmensen.

De afspraken die je maakt worden keurig na gekomen, waarna er een professioneel team het keurig komt installeren. Maar wel in overleg met de klant.

Aarde.nl kunnen wij aanbevelen

Wij hebben zonnepanelen en een airco laten plaatsen. Beide zijn goed en degelijk geplaatst. Werken goed. Tussen de opdracht en installatie zat een korte tijd. Dus een snelle levering. Een aandacht punt is de afspraken tussen verkoper, technische dienst en buitendienst. Veel extra belletjes die voorkomen kunnen worden. Prijs kwaliteit verhouding is goed.

nette en snelle levering , en afwerking / begeleiding

na een goed gesprek , met ( verkoper ) die goede uitleg gaf over de panelen , maar ook over bevestiging ervan hadden we snel besloten dat we bij een vertrouwde leverancier zaten . het personeel , dat de panelen en omvormer kwamen aanbrengen , werkte netje vlot en veilig , en voornaam in deze tijd , volgen de corona regels en namen geen onnodige risico ,s , en alles netjes achter gelaten , ook vroegen ze om hoe ik het wilde hebben i,v,m bekabeling over de gevel , om tot in de meterkast te komen .

Snel en professioneel

Nadat zonnefabriek afspraken niet is nagekomen in zee gegaan met aarde. Wat een verademing was dat, niks lang wachten alles was heel snel geregeld oa omdat ze alles in eigen beheer hebben en materialen op voorraad.

Pallasstraat 10 5048CJ Tilburg

0132040943

Over Aarde.nl

Bij Aarde.nl geloven wij erin dat we met duurzame energie een steentje kunnen bijdragen aan het milieu en bij het verbeteren van onze leefomgeving. Zo kan ook de toekomstige generatie genieten van een schone wereld. Daarnaast zorgt duurzame energie voor lagere kosten op uw energierekening.