Goed van informatie tot na de installatie

Wat is er veel informatie te vinden over zonnepanelen en wat zijn er veel aanbieders! Hoe kan je hier een goede keuze uitmaken? Na verschillende online offertes te hebben ontvangen wist ik eigenlijk nog niks. (Piek)vermogen, (micro)omvormers, stroomproductie, degradatie, terugverdientijd, salderen en garantie. Totdat de adviseur van Aarde.nl bij mij thuiskwam en heel duidelijk uitlegde wat ik kon verwachten zonder alleen "zonnige" praatjes. Gewoon duidelijk met aandacht voor prijs/kwaliteit en solide installatie aan het dak. De levering was snel, de installatie vlekkeloos uitgevoerd door vriendelijke vakmensen en het contact/nazorg verliep correct en vriendelijk. Kortom zeer tevreden.

mooi airco-systeem zonder buitenunit

Omdat we in ons appartementencomplex geen buitenunit mogen plaatsen, waren we op zoek naar een andere oplossing voor airco. Aarde.nl heeft hierin meegedacht en een goed systeem met een binnenunit op water aangesloten. Wat betreft planning liep e.e.a. aanvankelijk wat rommelig, maar alles is netjes opgelost en prima geïnstalleerd. We zijn er erg blij mee!

Prima bedrijf

Zowel offerte via de adviseur, montage, als de nazorg zijn uitstekend verlopen. Een bedrijf dat de klantwens voorop stelt, goed informeert en prijstechnisch ook nog eens bevallen is. De nazorg is dusdanig dat ik alleen maar lof kan hebben.

Goed advies, snelle installatie

Na lang wikken en wegen hebben wij besloten met aarde.nl in zee te gaan. Meerdere offertes doorgenomen met de verkoopadviseur wegens een plat dak en een schuin dak. We wilde een maximaal aantal panelen plaatsen en de adviseur dacht hier uitstekend in mee. Tijdens de schouw door de installateur bleek dat er een iets andere opstelling gekozen moest worden. Dit werd keurig uitgelegd en overlegd met ons. De installatie vond al snel plaats: 3 weken na akkoord werden de panelen geplaatst. De installatie werd professioneel en veilig dmv stellages uitgevoerd, we hadden niet het gevoel dat het een haastklus werd. De dag na installatie bleek dat de omvormer een foutcode gaf, waardoor de opbrengst niet werd gehaald. Na dit gemeld te hebben bij Aarde.nl werd dit door een monteur opgelost. Daarna heeft de installatie prima gedraaid en bij zonnige dagen is de opbrengst zoals ook berekend door Aarde.nl.

Aarde, ze staan en zijn voor kwaliteit!!!

Mijn ervaring met AARDE is zeer goed, omdat ze kwaliteit leveren en zeer goed en netjes te werk gaan. ze zijn deze 5 sterren dik en dubbel waard.

Geen moment spijt .

Mijn ervaring met Aarde .nl is heel positief , het eerste contact met hun adviseur Pieter Coolen was heel verhelderend geen goudenbergen maar concrete weergave en duidelijkheid over de door mij aangekochte en geïnstalleerde installatie . Monteurs hebben prima en netjes hun werk gedaan . Aarde . nl zeker aan te bevelen . Leuk om te zien wat de opbrengst nu al is. Han Hendrikx

Vooraf overleg en het plaatsen goed, maar na klacht wel bezoek maar geen antwoord.

Ik ben tevreden over de verkoop met vertegenwoordiger vooraf, het plaatse is ook goed gedaan. Daarna het in werking stellen van de zonnepanelen duurde een week, op zich nog geen probleem. Vlekken op de panelen bij het leggen al geconstateerd, werd gezegd dat regent er wel af. Na drie maanden zat het er nog op, gebeld met het kantoor. Zeer snel zijn er twee mensen wisten kijken en hebben foto’s gemaakt, zouden met de leverancier contact opnemen. Ik zou dan antwoord krijgen, waarschijnlijk zouden ze de vlekken wel kunnen verwijderen. Maar eerst zouden ze de leverancier contacten betreffende de kosten hiervoor. Nu bijna vier maanden later nog steeds niks gehoord, en de vlekken zitten nog steeds op de panelen. Dus verkoop en plaatsen geef ik een flinke voldoende, nazorg een onvoldoende. Ik ben niet iemand die wekelijks gaat bellen, maar ik dacht dat Aarde.nl beter met hun klanten om zou gaan.

Van A tot Z goed.

Gesprek met vertegenwoordiger van Aarde was heel duidelijk. Er werd gekeken naar wat wij wilden. Over de prijs en de datum van installatie snel afgerond. De daadwerkelijke installatie werd door vakkundige monteurs verricht, binnen een dag. Op het eind een duidelijke uitleg gehad over de bediening van de installatie.

Deskundige medewerkers, alles prima geïnstalleerd

Kwam samen met mijn zoon bij bedrijf omdat hij informatie nodig had voor zijn te bouwen woning. En passant liep ik door de showroom en bestelde voor mijzelf, volkomen onvoorbereid, zonnepanelen voor mijn eigen woning. De communicatie, na de verkoop verliep wat stroef maar alles bij elkaar is het goedgekomen.

Wij zijn zeer tevreden!

Wij zijn zeer tevreden over de installatie van de zonnepanelen via Aarde.nl. Het plaatsen werd uitgevoerd door ervaren, vriendelijke en hulpvaardige mensen. Het werkt goed!

Goed advies en goed werk afgeleverd

De firma Aarde heeft goed advies gegeven over welke zonnepanelen wij zouden moeten nemen. Ook de installatie gebeurde professioneel en prettig. Weinig rotzooi en de afwerking was prima!

Goede serieuze voorgesprekken zonder verkooppraatjes

Er is in de voorbereiding goed meegedacht met ons. Er zat geen enkele druk achter want we deden er best lang over om tot de juiste beslissing te komen. We hebben meerdere keren contact gehad met de vertegenwoordiger die tot in details uitleg bleef geven om tot een afgewogen besluit te komen die het beste past bij onze (gezins)situatie en "overcapaciteit" en dus extra onnodige kosten te voorkomen. De monteurs hebben ook alles in overleg gemonteerd en ook gezorgd dat er binnen geen enkele leiding zichtbaar is en bij de buitenunit alles strak met zo min mogelijk storende buizen en leidingen. Tijdens en na montage zorgvuldig maatregelen genomen om evt. schade aan het dak van de carport te voorkomen door het plaatsen van rubber matten en na afloop alles netjes opgeruimd tot stofzuigen aan toe!

Slechte communicatie

Ik heb zowel de zonnepanelen als airco gekocht bij aarde.nl maar de communicatie tussen de verschillende afdelingen en werknemers was zeer slecht te noemen verschillende dingen beloofd niet of nauwelijks nagekomen Over de producten ben ik tot nu toe wel tevreden

Goede en nette snelle levering

Na een telefoontje , langs gekomen en alles door gesproken en bekeken . Daarna even op de zaak geweest alles bekeken en goede en duidelijke afspraken gemaakt . Op aangegeven tijd aanwezig en alles netjes afgewerkt en alles netjes achter gelaten. Ook de app. instaleren ging gemakkelijk en werkt perfect.

Uitstekende installatie

Uitstekende installatie, de airco doet wat hij moet doen. Personeel is netjes en alle rommel wordt opgeruimd. Wij hoeven nergens iets aan te doen. De nazorg en communicatie is ok.

Echt goed bedrijf

De jongens waren iets later op locatie. Maar het werk is perfect afgeleverd met goede uitleg Echt een top bedrijf . Met goede zonnepanelen van goede kwaliteit.

Alle gemaakte afspraken, vooraf aan de installatie , zijn naar volle tevredenheid nagekomen

Zeer professioneel

Zeer prettig contact met iedereen in de organisatie Afspraken worden na gekomen en is er een probleem dat wordt het snel opgelost Vriendelijke monteurs en alles gaat in overleg over wat er wel en niet kan Snel contact en snelle levering

Super tevreden!

In januari zonnepanelen laten leggen door aarde op mijn nieuwe huis. Op mijn vorige huis had aarde ook panelen geplaatst. Wederom zeer tevreden hoe alles is verlopen! Aarde.nl is een zeer professioneel bedrijf met super aardige en behulpzame mensen. Ze nemen werkelijk al je zorgen uit handen, het klinkt wat gek maar het enige wat je hoeft te doen is de rekening te betalen, de rest word allemaal keurig geregeld. Ze werken exact zoals ze van te voren schetsen, echt een top bedrijf!

Ik heb de dienstverlening van Aarde als zeer goed ervaren. Niets was te veel om uit te leggen wat er gedaan kon worden en hoe de installatie van de zonnepanelen het beste plaats kon vinden. Afspraken werden goed nagekomen en degenen die de panelen hebben gelegd waren zeer voorkomend. Het feit dat Aarde de panelen op speciale regels legt en de langere garantietermijn t.o.v.. de concurrentie deden mij samen met de goed prijs-/kwaliteitsverhouding voor Aarde kiezen.

van(A)arde tot (Z)on prima geregeld

Een verademing

Het traject is van begin tot einde prima uitgevoerd. Eerlijke informatie niks opdringerig en zeer deskundig. Het gaf mij meteen een vertrouwd gevoel. Ook de uitvoering was netjes en professioneel. Kortom alles werd keurig geinstalleerd en netjes opgeruimd. Alles werkt perfekt

Snelle installatie, goede nazorg

(Te?) snelle installatie, de eerste keer. Want het moest opnieuw. Gelukkig was de tweede leg perfect. Vakkundig, goede prijs-kwaliteitverhouding, prima begeleiding bij aangifte belastingdienst en aanmelding energieleverancier.

Goede voorlichting gegeven, ze nemen ruim de tijd om alles uit te leggen. Plaatsing van de panelen ging ook goed.

Snel en naar volle tevredenheid geregeld!

Na het bezoek van de vertegenwoordiger van Aarde.nl, waarbij alle mogelijkheden uitgebreid aan de orde zijn geweest, kregen we snel een drietal offertes toegestuurd. Nadat we een daarvan hebben ondertekend lagen de panelen er binnen een week op! We zijn nog steeds dik tevreden. Ook de nazorg vanuit kantoor en informatieverstrekking over o.a. de btw-teruggaaf is prima.

Over Aarde.nl

Bij Aarde.nl geloven wij erin dat we met duurzame energie een steentje kunnen bijdragen aan het milieu en bij het verbeteren van onze leefomgeving. Zo kan ook de toekomstige generatie genieten van een schone wereld. Daarnaast zorgt duurzame energie voor lagere kosten op uw energierekening.