Uitstekende vakantie

Faröer eilanden zijn een prachtige bestemming. Het weer is echter zeer wisselvallig. De dorpjes zien er vriendelijker uit dan die op IJsland. Weinig toeristen en heel veel mooie natuur. Torshavn is een leuk stadje, vooral als het nationale feestdag is: klederdracht alom.

• De online te vinden informatie en prijzen zijn duidelijk N.v.t.
  • De reactiesnelheid van Creating Stories is naar wens
  • De voor mij opgestelde offerte is overzichtelijk
  • De bevestiging (c.q. factuur) is overzichtelijk
  • De informatievoorziening in het informatiepakket is goed
  • De routebeschrijving is volledig N.v.t.
  • De informatie op de vouchers is duidelijk
  • De prijs-kwaliteitsverhouding is naar verwachting
  • De reis verliep naar verwachting

Goed georganiseerde reis volgens onze wensen

IJslandspecialist organiseerde reis volgens onze wensen, gaf goed advies en reageerde snel op vragen.

• De online te vinden informatie en prijzen zijn duidelijk N.v.t.
  • De reactiesnelheid van Creating Stories is naar wens

Cypresbaan 17 2908LT Capelle aan den ijssel

Over CreatingStories

#wearecreatingstories

Over Creating Stories

Al ruim 20 jaar zijn we de specialist in maatwerkreizen. Destijds gestart met IJslandspecialist en daarop volgend Canadareizen, American Vacation en Planet Downunder. Onze reislust brengt ons steeds verder en de bestemmingen breiden zich uit. Daarom hebben we een nieuw merk gelanceerd: Creating Stories. Hier brengen wij alle bestemmingen samen. Momenteel opereren we binnen 12 verschillende bestemmingen: Canada, Argentinië, Chili, Nieuw-Zeeland, Australië, Zuidpool, Alaska, Verenigde Staten, Faeröer, Groenland, Spitsbergen en IJsland. Graag inspireren wij je middels onze eigen verhalen om jouw unieke reisverhaal samen te stellen. #wearecreatingstories