Goede comunicatie

Snelle reactie op mijn vraag. Internetsite goed te bereiken! Tot nu toe gaat alles goed!

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Het maakt mij ook niet uit.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Lucretia, Bedankt voor het achterlaten van een review. Fijn dat je snel reactie krijgt op je vraag en wij online goed zijn te bereiken. Groetjes, Mathijs

Geen probleem dus altijd goed.

Uw vragenlijst is niet of nauwelijks leesbaar. Gebruik a.u.b. duidelijke letters. ik moet zoeken waar wat staat en wat er staat. De blauwe tekst is heel slecht.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Wat een positieve verassing.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Beste Gerrit, Fijn dat er geen problemen zijn. Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat we je hebben kunnen verrassen met groene energie. Groetjes, Mathijs

Prettige samenwerking

nvt

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, dit is voor mij ook een reden om voor Welkom Energie te kiezen
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Pierre, Fijn dat je een review hebt geschreven dank je wel! Wat fijn om te lezen dat je de samenwerking prettig vind. Groetjes, Mathijs

Alles vlot en netjes afgehandeld

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Carola, We zijn blij dat je een review hebt geschreven dank je wel! Fijn dat alles vlot en netjes is afgehandeld. Groetjes, Mathijs

1e huis, makkelijk oversluiten

Betty en nieuw huis gekocht. Overstap ging makkelijk en door slimme meters niets hoeven te doen.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Ilona, Fijn dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven! Dank je wel! Fijn dat het oversluiten makkelijk is verlopen. Groetjes, Mathijs

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zeer goed, boven verwachting.

Beste Menno, Bedankt voor het schrijven van een review. Fijn dat je een positieve ervaring hebt. Groetjes, Mathijs

Perfecte overstap

Zonder problemen overgestapt en waar voor je geld.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.

Beste Lars, Bedankt voor het achterlaten van een review. Fijn dat overstap perfect is verlopen en waar voor je geld is. Groetjes, Mathijs

overstap is prima.

tot op heden goede ervaring hopelijk gaat het zo door.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Bernard, Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Fijn dat de overstap prima is verlopen en je een goede ervaring hebt. We gaan ervoor zorgen dat je nog lang een tevreden klant van ons blijft! Groetjes, Mathijs

Snel en zonder problemen

Gewoon de goedkoopste

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Gerrit, We zijn blij dat je een review hebt geschreven dank je wel! Fijn dat het snel en zonder problemen is verlopen naar de goedkoopste voor je. Groetjes, Mathijs

Alles perfect geregeld!!

Overgang ging zonder problemen

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Beste Andre, Fijn dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven! Dank je wel! Fijn om te lezen dat alles perfect is geregeld. Bedankt voor je complimenten! Groetjes, Mathijs

Prima geregeld

Prima hoor

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Dank je wel voor het delen van je ervaring met ons. Fijn dat alles prima is geregeld. Groetjes, Mathijs

Eenvoudige overstap.

Ik moest even nadenken dat ik in de maand z april 2x een bedrag voor energie afgeschreven zag: die van Eneco en die van jullie. Inmiddels begrijp ik dat het te maken heeft met het maandelijkse moment van afschrijving. Inmiddels heb ik van Eneco het teveel betaalde terug ontvangen. Verder zie ik dat ik 5 euro meer per maand betaal dan bij Eneco. Ik vertrouw erop dat ook bij jullie het teveel betaalde aan het eind van het jaar wordt teruggestort.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Neeltje, Bedankt voor je review. Uiteraard betalen wij ook het teveel betaalde geld terug op de jaar/eind afrekening. Groetjes, Mathijs

Makkelijke overstap

Het ging zeer makkelijk om over te stappen. Alleen aanmelden en opzeggen oude leverancier ging automatisch.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Beste Arjan, Fijn dat je een review hebt geschreven dank je wel! Fijn dat de overstap makkelijk is verlopen. Groetjes, Mathijs

Snel en keurig geholpen via de klantenservice toen ik vragen had.

Bij het contact met de klantenservice meteen goed geholpen. Geen ellenlange wachttijd, irritante muziekjes of eindeloze toets 1 voor dit, toets 2 voor dat. Geen vraag was te gek. Prima !

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, ik wist het maar het is niet belangrijk
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Bedankt voor het achterlaten van een review. Fijn dat je snel en keurig bent geholpen door de klantenservice. Groetjes, Mathijs

De uitvoering van de overgang naar de nieuwe energieleverancier was prima geregeld!!

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Geek, Bedankt voor het achterlaten van een review. Fijn dat de overgang prima is geregeld. Groetjes, Mathijs

Snelle gemakkelijke service

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Beste Ellis, Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Fijn dat de service snel en gemakkelijk is. Groetjes, Mathijs

Geen klachten

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Nico, We zijn blij dat je een review hebt geschreven dank je wel! Fijn dat je een positieve ervaring hebt. Groetjes, Mathijs

Prima en prettig

Ze geven je het gevoel geen nummer te zijn, maar een klant waar ze blij mee zijn. Al gaat de aanspreekterm 'lieve' wel een beetje ver, want zo lief ben ik niet... (:

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Kim. Fijn dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven! Dank je wel! Bedankt voor je feedback en compliment. We gaan ervoor zorgen dat je nog lang een tevreden klant van ons blijft! Groetjes, Mathijs

Prettig

Vriendelijk te woord gestaan, en behulpzaam

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Anouk, Fijn dat je een review hebt geschreven dank je wel! Fijn dat je vriendelijk en behulpzaam te woord bent gestaan. Groetjes, Mathijs

Overstap is prima verlopen.

Tot zover is alles naar wens gegaan.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Fijn dat alles naar wens verloopt! Groetjes, Mathijs

Overstap ging duidelijk

Overstap ging gemakkelijk en je werd goed op de hoogte gehouden. Nadeel: er is geen app en de website is karig.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Dank je wel voor het delen van je ervaring met ons. Fijn dat de overstap gemakkelijk en duidelijk is verlopen en je goed op de hoogte werd gehouden. Groetjes, Mathijs

Alles prima geregeld.

Nvt

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Cornelis, Bedankt voor het schrijven van een review. Fijn dat alles prima is geregeld. Groetjes, Mathijs

Zeer slechte start.

De overstap van mijn moeder geregeld, incl. een welkomsbonus. Deze bonus wilden ze eerst niks van weten, hier hadden wij nog een brief van, dus konden ze er niet onderuit. Paar keer een aanmaning gehad dat er betaald moest worden, terwijl er nog geen duidelijke overeenkomst was. Verkeerde termijnbedragen afschrijven, een hoop gemail en ellende gehad voordat het geregeld was. We gaan het nu eerst een tijdje aanzien.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Ver beneden mijn verwachting

Beste Ingrit, Bedankt voor de feedback. Wat vervelend dat het op deze manier is verlopen. We gaan ons best doen om het vanaf nu soepel te laten verlopen. Groetjes, Mathijs

Goed geregeld.

Goed geregeld zonder gedoe , hoe het verder gaat moet ik afwachten.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Dank je wel voor het delen van je ervaring met ons. Fijn dat het goed geregeld is zonder gedoe. We gaan ervoor zorgen dat je nog lang een tevreden klant van ons blijft! Groetjes, Mathijs

Prima geregeld, geen omkijken naar gehad.

Overstap ik prima gegaan en alles werkt dus het zal goed zijn. Even afwachten of ook alles goed verloopt nadat de eerste afschrijving heeft plaatsgevonden.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Sebastiaan, Fijn dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven! Dank je wel! Fijn dat alles prima geregeld is en je er geen omkijken naar heb gehad. Groetjes, Mathijs

Over Welkom Energie

Iedereen is welkom! Dit statement staat voor het uitgangspunt of visie waarmee we onze klanten en medewerkers behandelen, maar ook hoe we privé kijken naar de maatschappij om ons heen. We maken geen onderscheid naar ras, geslacht, religie of overtuiging en dragen graag een steentje bij aan een tolerantere maatschappij. Onze missie is om een duidelijk en scherp contract voor groene stroom en groen gas te leveren zonder in te boeten aan het respect dat onze klanten verdienen. Daar hoort een excellente service bij.

Over Welkom Energie