Alles goed geregeld

Alles goed geregeld.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, ik wist het maar het is niet belangrijk
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Beste Wick, Bedankt voor het achterlaten van een review. Fijn om te lezen dat alles goed is geregeld. Groetjes, Mathijs

Prima energie maatschappij

Snelle en correcte overstap

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Wat een positieve verassing.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Geert, Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Fijn dat de overstap snel en correct verlopen is. Groetjes, Mathijs

Alles positief verlopen

Ik vond het wel een teleurstelling dat Welkom Energie geen app heeft. Dat vind ik bij andere leveranciers een absolute pré. Word dit nog ontwikkeld of is dit niet het plan. Dat zou ik nog wel graag willen weten.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Arie, We zijn blij dat je een review hebt geschreven dank je wel! Fijn dat alles goed is verlopen. Wij hebben een online omgeving waar je zelf verschillende dingen kunt regelen. Je krijgt maandelijks een overzicht met je energieverbruik van ons. Mocht je dit dagelijks willen inzien raad ik je www.slimmemeterportal.nl aan. Mocht je je verbruik realtime willen monitoren raad ik je onze verbruiksmonitor aan. Hieronder vindt je de link met meer informatie over de energieverbruiksmonitor. https://welkom-energie.nl/welkomthuis/ Groetjes, Mathijs

nog niet lang klant

nog niet lang klant dus een eveluatie is wat vroeg

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Het maakt mij ook niet uit.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Beste Harry, Fijn dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven! Dank je wel! We begrijpen dat je nog maar kort klant bent, bedankt voor het doorgeven van je ervaring tot nu toe. Groetjes, Mathijs

Overstap verliep zonder problemen.

Aanmelding en overstap op opgegeven datum verliep soepel.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Beste Gerrit Jan, Dank je wel voor het delen van je ervaring met ons. Fijn dat de overstap zonder problemen is verlopen. Groetjes, Mathijs

zonder problemen

Ik had niet anders verwacht

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Hans, Fijn dat je een review hebt geschreven dank je wel! Fijn dat het zonder problemen is verlopen. Groetjes, Mathijs

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Erna, Bedankt voor het schrijven van een review. Fijn dat je een positieve ervaring hebt. Groetjes, Mathijs

Overstap is soepel verlopen

Energie toevoer is niet onderbroken geweest tijdens overstap

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Johan, Bedankt voor het achterlaten van een review. Fijn dat de overstap soepel is verlopen. Groetjes, Mathijs

Prima geholpen. Eerste contact was ietwat kortaf. Laatste contacten waren prima.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, dit is voor mij ook een reden om voor Welkom Energie te kiezen
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Giljam, Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Fijn om te lezen dat je goed bent geholpen. Groetjes, Mathijs

Overstappen was zo geregeld

De overstap van mijn oude leverancier naar Welkom Energie ging vlekkeloos.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zeer goed, boven verwachting.

Beste Willem, We zijn blij dat je een review hebt geschreven dank je wel! Fijn dat de overstap zo was geregeld en vlekkeloos is verlopen. Groetjes, Mathijs

Zorgeloos over

Prima geregeld.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.

Beste Wim, Fijn dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven! Dank je wel! Fijn om te lezen dat het prima geregeld is. Groetjes, Mathijs

uitstekend

alles is goed geregeld

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Mar, Dank je wel voor het delen van je ervaring met ons. Fijn om te lezen dat alles goed geregeld is. Groetjes, Mathijs

De overstap is prima geregeld!

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Henk, Fijn dat je een review hebt geschreven dank je wel! Fijn dat de overstap prima is geregeld. Groetjes, Mathijs

recent klant geworden en tot nu toe alles goed

communicatie is duidelijk en heb nog niet in de kou gezeten dus geen problemen!

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Bas, Bedankt voor het schrijven van een review. Fijn dat je een positieve ervaring hebt en de communicatie duidelijk is. Groetjes, Mathijs

Heb nog te weinig ervaring.

Jullie leveren net een paar weken. Tot nu toe ben ik tevreden.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Hennie, Bedankt voor het achterlaten van een review. Fijn om te lezen dat je tot nu toe tevreden bent. Groetjes, Mathijs

Snel en makkelijk overstappen

Alles is goed verlopen.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Pim, Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Fijn dat de overstap snel en makkelijk is verlopen. Groetjes, Mathijs

zeer tevreden over de service tijdens de overstap

Goede duidelijke informatie

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Beste G.J.J.M. Meuskens, We zijn blij dat je een review hebt geschreven dank je wel! Fijn dat je zeer tevreden bent over de service en de informatie duidelijk is. Groetjes, Mathijs

Prima service. De overstap was snel geregeld.

De overstap was snel geregeld.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Akkie, Fijn dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven! Dank je wel! Fijn dat de overstap snel was geregeld en de service prima is. Groetjes, Mathijs

zoals verwacht

tevreden

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste M.G. Härte, Dank je wel voor het delen van je ervaring met ons. Fijn dat alles verloopt zoals verwacht. Groetjes, Mathijs

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.

Beste Henk, Fijn dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven! Dank je wel! Wat leuk dat we je hebben kunnen verrassen met groene energie. Groetjes, Mathijs

prima via pricewise

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste A.M. van der Luijt, Dank je wel voor het delen van je ervaring met ons. Fijn dat je een positieve ervaring hebt. Groetjes, Mathijs

Soepele overstap

Geen gedoe bij de overstap, gewoon gegevens invullen en verder wordt alles geregeld.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Lex, Fijn dat je een review hebt geschreven dank je wel! Fijn dat de overstap soepel is verlopen. Groetjes, Mathijs

Lijkt mij een goede leverancier

Overstap goed geregeld.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Joop, Bedankt voor het schrijven van een review. Fijn dat de overstap goed is geregeld. Groetjes, Mathijs

Snel en prima geregeld.

Overstap is vloeiend verlopen. In 1 keer was alles geregeld. Helemaal prima.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Rico, Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Fijn dat de overstap vloeiend is verlopen. Groetjes, Mathijs

Stroom komt binnen

Heb nog niemand gesproken dus weinig ervaring met welkom energie, ga er vanuit dat het perfect gaat zijn, zoveel moeite ze doen voor n review.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Beste William, We begrijpen dat je nog maar kort klant bent, bedankt voor het doorgeven van je ervaring tot nu toe. Dank je wel voor je keuze voor groene energie en dan ook nog eens van ons! Groetjes, Mathijs

Over Welkom Energie

Iedereen is welkom! Dit statement staat voor het uitgangspunt of visie waarmee we onze klanten en medewerkers behandelen, maar ook hoe we privé kijken naar de maatschappij om ons heen. We maken geen onderscheid naar ras, geslacht, religie of overtuiging en dragen graag een steentje bij aan een tolerantere maatschappij. Onze missie is om een duidelijk en scherp contract voor groene stroom en groen gas te leveren zonder in te boeten aan het respect dat onze klanten verdienen. Daar hoort een excellente service bij.