geen ervaring

geen ervaring

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Het maakt mij ook niet uit.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Jerry, Ik lees dat je nog geen ervaring hebt met Welkom Energie. Die komt vanzelf en we gaan ons best doen om het een plezierige ervaring te laten zijn. Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven! Groetjes, Jolanda

Snelle correspondentie

De aanvraag en reactie gaat snel. Ook een reactie op mijn vraag snel beantwoord. Het enige wat ik raar vond, dat er bij de welkomstemail. 'Lieve' staat. Dit vind ik een beetje te persoonlijk. Dan beter ' Beste'. De eindafrekening van mijn vorige energie leverancier laat op zich wachten, maar daar kan Welkom verder niks aan doen.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Wat een positieve verassing.

Xxxxxxx

Xxxxxxx cxxxxxx cxxxxxx

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, dit is voor mij ook een reden om voor Welkom Energie te kiezen
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Probleemloos overgestapt, alles klopte.

Prima klantenservice.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zeer goed, boven verwachting.

Ik ben zeer tevreden. Goede service.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, ik wist het maar het is niet belangrijk
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

I vind welcome energy heel leuk.

so far so good. very convenient and effective communication .

Tot op heden prima

Eigenlijk is het nog te vroeg voor een beoordeling maar mijn overstap van Eneco naar Welkom Energie was prima geregeld. Prima gecommuniceerd via email. Tot op heden dus tevreden, nu afwachten of dat ook zo blijft.

Geen ervaring.

Nog geen ervaring.

Geen problemen met overstappen

Ik kreeg een kundig advies aan de telefoon.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Franklin, Fijn dat je tevreden bent! We zijn op het moment minder goed bereikbaar, maar goed om te lezen dat je wel een kundig advies hebt ontvangen. Dank je wel voor het schrijven van de review en we hopen dat je nog lang een tevreden klant blijft. Groetjes, Jolanda

Snel , vriendelijk en klantgericht

Via Gaslicht.com aangemeld, maar in de bevestiging stond een veel lagere ingangsdatum. Gebeld, nagenoeg geen wachttijd, datum aangepast, tijdens het telefoongesprek de vernieuwde bevestiging al in de mail. Netjes.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Chantal, Wat een fijne ervaring heb je! Heel fijn dat je deze ervaring ook wil delen. Dank je wel hiervoor. Groetjes, Jolanda

snel en klantvriendelijk geholpen

Snelle reactie naar aanleiding van gas/stroomaanvraag. Ingangsdatum kon vervroeg worden ook al zijn ze geen spoedleverancier.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Nathalie, Fijn dat je op tijd je levering in orde hebt kunnen maken! Bedankt voor het delen van je ervaring en we hopen dat je nog lang een tevreden klant bent. Groetjes, Jolanda

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Hallo Hebel, Fijn om te lezen dat je tevreden bent over de overstap. Je hebt ook bewust voor groene energie gekozen, dat is helemaal mooi! Dank je wel voor het delen van je ervaring. Groetjes, Jolanda

afwachten

mijn ervaringen kan ik nog niet geven,simpelweg omdat ik ze nog niet heb, maar mijn eerste indrukken zijn goed. Dit lijkt me wel een leveranciier die bij me past.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Henk, Je bent net klant dus inderdaad veel ervaring heb je nog niet. Wat we wel fijn vinden is dat je wel een goede 1e indruk hebt! Dank je wel voor het schrijven van je review! Groetjes, Jolanda

Plezierig

Geen klachten... Plezierige ervaring

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Hallo Pearl, Fijn dat je tevreden bent. Ik zie dat je ook bewust voor groene energie hebt gekozen, dat is mooi! Bedankt voor je review en je mooie beoordeling. Groetjes, Jolanda

MIjn eerste ervaringen waren negatief. Problemen zijn inmiddels opgelost.

Aanvang contract uitgesteld zonder dit mij mede te delen. Wel dus ten onrechte bedrag over gemaakt. Bij navraag kreeg ik dit bedrag pas terug na 1 jaar. Is later na bezwaar hersteld.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Ver beneden mijn verwachting

Hallo Ad, Excuses voor de negatieve ervaring. Dat is niet de bedoeling. Ik ben blij dat je probleem toch opgelost is. Dank je wel dat je jouw ervaring wil delen. Groetjes, Jolanda

Overstap is goed en fijn verlopen, geen klachten!

Overstap is goed en fijn verlopen, geen klachten! Wel vind ik de afbeeldingen van personen het bedrijf naar een bepaalde (leeftijds)doelgroep duwen. Dit lijkt mij niet de bedoeling.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Martin, Mooi dat je een goede 1e indruk hebt! Dat is fijn. Bedankt voor het schrijven van een review en het geven van de beoordeling. Groetjes, Jolanda

Prima overstap. 0 werk mee gehad.

Nu op weg naar de eerste maand. So far, so good

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Joost, FIjn dat de overstap zo goed verlopen is. We proberen natuurlijk altijd onze klanten te ontzorgen en dan is het fijn als we een bevestiging krijgen dat dit ook zo wordt ervaren. Dank je wel voor het schrijven van je ervaring met ons. Groetjes, Jolanda

Tot nu toe oke

Ben net 14 dgn overgestapt moeten kijken hoe het loopt

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Lyon, Fijn dat je een goede 1e indruk hebt. We gaan er alles aan doen om dit zo te houden. Bedankt voor het schrijven van de review. Groetjes, Jolanda

Tot nu toe prima

Alles met de overstap goed geregeld

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.

Hallo WIlly, Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent en dat je dit wil delen in de review. Dank je wel hiervoor en dat we een 10 krijgen dat maakt ons trots. Dank je wel. Groetjes, Jolanda

Oké

Oké

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.

Hallo Geert, Fijn dat je bewust voor groene energie hebt gekozen en je ook tevreden bent over de overstap! Bedankt voor het schrijven van je review! Groetjes, Jolanda

Snelle overgang zonder problemen

Je merkt er bijna niets van, handig

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Cees, Heel fijn dat je bijna niets van de overstap hebt gemerkt. Zo hoort een overstap te gaan. We zijn blij dat je dit aan ons bevestigd. Dank je wel voor je review! Groetjes, Jolanda

Zeer behulpzaam met zeer deskundige informatie en niet perse binnen hengelen

Zeer opvallend dat die meneer aan de telefoon bleef hangen gedurende 10 minuten omdat ik van mijn vorige leverancier wilde weten of ik echt contract vrij was, hetgeen ik niet online kon controleren.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.

Hallo Marcel, Goed om te lezen dat je de ervaring hebt dat we behulpzaam zijn en niet ten koste van wat dan ook een klant binnen halen. Je kan pas een goede klantrelatie aangaan als dit op een eerlijke en vrijwillige manier gebeurt. Dank voor het delen van je ervaring met ons. Groetjes, Jolanda

tevreden

ben nog niet zo heel lang klant, maar tot nu toe ben ik tevreden

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo MAMH, Net binnen en al een 10 geven zegt wel hoe tevreden je bent! We gaan ervoor zorgen dat je nog lang een tevreden klant blijft. Dank je wel voor het delen van je ervaring met ons. Groetjes, Jolanda

Geweldige overstap

Alles uitstekend geregeld, zeer tevreden klant!

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Hallo Frederik, Wat fijn dat je tevreden bent over ons. We gaan ervoor zorgen dat je tevreden blijft. Bedankt voor het delen van je ervaring! Groetjes, Jolanda

Gemakkelijke overstap

Eenvoudig overgestapt en verder geen zorgen meer aan gehad.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Terry, We zijn blij dat je aan ons bevestigd dat je zonder zorgen bent overgestapt. Dank je wel voor het delen van je ervaring met ons. Groetjes, Jolanda

Over Welkom Energie

Iedereen is welkom! Dit statement staat voor het uitgangspunt of visie waarmee we onze klanten en medewerkers behandelen, maar ook hoe we privé kijken naar de maatschappij om ons heen. We maken geen onderscheid naar ras, geslacht, religie of overtuiging en dragen graag een steentje bij aan een tolerantere maatschappij. Onze missie is om een duidelijk en scherp contract voor groene stroom en groen gas te leveren zonder in te boeten aan het respect dat onze klanten verdienen. Daar hoort een excellente service bij.

Over Welkom Energie