Niet tijdig doorgegeven, zoals aan mijn huidige leverancier.

Niet tijdig doorgegeven, zoals in mijn levering overeenkomst hieronder vermeld staat. "Wij zeggen je huidige contract automatisch voor je op Zodra je herroepingstermijn is afgelopen, zeggen we het contract bij jouw oude leverancier op. Hier hoef je niets voor de doen" Resultaat: Huidige leverancier incasseert nog steeds over de maand september 2021. Dit kan ik niet permiteren.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Wat een positieve verassing.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Beneden mijn verwachting

Beste Dewnath, Bedankt voor de feedback. Dit kan met verschillende dingen te maken hebben. Ik vermoed dat je vorige leverancier achteraf incasseert of dat dit de jaar/eindafrekening is geweest. Hier kunnen wij geen antwoord opgeven maar je vorige leverancier. Mocht ik nog wat voor je kunnen betekenen hoor ik graag van je. Groetjes, Mathijs

Alles verloopt vlekkeloos.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, ik wist het maar het is niet belangrijk
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Arjan, Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Fijn dat alles vlekkeloos verloopt. Groetjes, Mathijs

slecht

Het hele jaar ging het goed .Helaas is er nu een probleem.Welkom Energie heeft een interne fout gemaakt.Ze komen niet met een nieuwe factuur maar problemen bij mij geld terug te halen.Dit is het bedrag wat eraan mij uitgekeerd is.Ook hebben ze de welkomspremie niet verrekend.Heel slecht allemaal.Ga nooit naar dit Energie bedrijf.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Het maakt mij ook niet uit.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Ria, Wij zijn bezig met het corrigeren van de jaarrekening, om dat er het een en ander niet aan klopte. Wij hebben ook al meerdere keren contact met je gehad dus je bent op de hoogte dat we er mee bezig zijn! Groetjes, Mathijs

Prima, alleen wel wat haperend bij info overstap vanuit vorige aanbieder.

Informatie bij overstap over beëindigen contract vorige aanbieder was wat summier. Maakte het wat lastig om in te schatten of dat allermaal wel goed zou gaan. Bleek goed te gaan, maar tip zou zijn daar wat duidelijkere info over te verstrekken (vanuit alle aanbieders lijkt mij dat verstandig).

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, dit is voor mij ook een reden om voor Welkom Energie te kiezen
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Beste Koen, Bedankt voor de feedback. Dank je wel voor je keuze voor groene energie en dan ook nog eens van ons! Groetjes, Mathijs

Niet wat ze beloven

Destijds gelokt omdat ik een energieleverancier zocht die aan postcoderoos projeccten meewerkt. Inmiddels reageert Welkom al maanden niet op mijn vragen via mails en formulieren. Telefonischh krijg ik beloftes maar die worden niet nagekomen. Al die mooie verhalen maken ze dus niet waar.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Ver beneden mijn verwachting

Beste Anne, Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te lezen. Ik ga er voor zorgen dat mijn collega`s reageren op je e-mails. Je hoort van ons. Groetjes, Mathijs

zie beschrijving hier onder

ben nog niet zo lang bij Welkom Energie maar tot nu toe heel tevreden mocht het zo blijven dan kan het wel eens een lange periode worden van klant zijn

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Rob, We begrijpen dat je nog maar kort klant bent, bedankt voor het doorgeven van je ervaring tot nu toe. Fijn dat je tot nu toe heel tevreden bent. We gaan ervoor zorgen dat je nog lang een tevreden klant van ons blijft! Groetjes, Mathijs

Ik heb nog geen ervaring met Welkom Energie

Ik heb nog geen ervaring met welkom energie. Dus kan ik welkom energie ook niet aanbevelen.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Beste Cees, We begrijpen dat je nog maar kort klant bent, bedankt voor het doorgeven van je ervaring tot nu toe. Groetjes, Mathijs

Alles snel en goed geregeld.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Ramon, Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Fijn dat alles snel en goed geregeld is. Groetjes, Mathijs

Tot nu toe goed

Alles duidelijk tot nu toe

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Jacob, We zijn blij dat je een review hebt geschreven dank je wel! Fijn dat je een positieve ervaring hebt en alles duidelijk is. Groetjes, Mathijs

Keurig verlopen.

Zie boven.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste mevrouw/meneer, Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Fijn dat het keurig is verlopen. Groetjes, Mathijs

Duidelijke informatie/ klantvriendelijk

Ik word tijdig en duidelijk geïnformeerd over de te nemen stappen door jullie en mijzelf.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Wim, We zijn blij dat je een review hebt geschreven dank je wel! Fijn om te lezen dat de informatie duidelijk is en wij klantvriendelijk zijn. We gaan ervoor zorgen dat je nog lang een tevreden klant van ons blijft! Groetjes, Mathijs

Oplichters

Ze zeggen je oude contract bewust te vroeg af zodat ze je 100 euro boete laten betalen en 200 euro welkomspremiebook niet betalen Welkom ben je maar belazeren je als je gaat. Wie heeft ook deze ervaring?

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Beste Eric, Dit is uiteraard nooit bewust gegaan. Wij zullen de welkomstpremie alsnog aan je uitkeren. Ook komt de boete te vervallen en wordt dit netjes teruggedraaid. Groetjes, Mathijs

Begin is goed.

Ben net overgestapt. Dit ging prima. Duidelijke uitleg. Tot nu zeker te vreden.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Nicole, Fijn dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven! Dank je wel! Fijn dat de overstap prima is verlopen en de uitleg duidelijk is. Groetjes, Mathijs

Vlekkeloze overgang. Moet verder verloop natuurlijk nog bekijken.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Frans, Dank je wel voor het delen van je ervaring met ons. Fijn dat de overgang vlekkeloos is verlopen. Groetjes, Mathijs

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zeer goed, boven verwachting.

Beste Nicolaas, Fijn dat je een review hebt geschreven dank je wel! Fijn dat je een positieve ervaring hebt. Groetjes, Mathijs

Ik ben tevreden hoe de overstap gegaan is

Jammer dat het verbruik slimme meter alleen digitaal af te lezen is met een app die je moet kopen dus waardoor je weer extra kosten moet maken als je daar gebruik van wil maken.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Beneden mijn verwachting

Beste Hilbert, Bedankt voor het schrijven van een review. Je krijgt maandelijks een overzicht met je energieverbruik van ons. Mocht je dit dagelijks willen inzien raad ik je www.slimmemeterportal.nl aan. Mocht je je verbruik realtime willen monitoren raad ik je onze verbruiksmonitor aan. Hieronder vindt je de link met meer informatie over de energieverbruiksmonitor. https://welkom-energie.nl/welkomthuis/ Groetjes, Mathijs

Alles goed geregeld

Alles goed geregeld.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Beste Wick, Bedankt voor het achterlaten van een review. Fijn om te lezen dat alles goed is geregeld. Groetjes, Mathijs

Prima energie maatschappij

Snelle en correcte overstap

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Geert, Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Fijn dat de overstap snel en correct verlopen is. Groetjes, Mathijs

Alles positief verlopen

Ik vond het wel een teleurstelling dat Welkom Energie geen app heeft. Dat vind ik bij andere leveranciers een absolute pré. Word dit nog ontwikkeld of is dit niet het plan. Dat zou ik nog wel graag willen weten.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Arie, We zijn blij dat je een review hebt geschreven dank je wel! Fijn dat alles goed is verlopen. Wij hebben een online omgeving waar je zelf verschillende dingen kunt regelen. Je krijgt maandelijks een overzicht met je energieverbruik van ons. Mocht je dit dagelijks willen inzien raad ik je www.slimmemeterportal.nl aan. Mocht je je verbruik realtime willen monitoren raad ik je onze verbruiksmonitor aan. Hieronder vindt je de link met meer informatie over de energieverbruiksmonitor. https://welkom-energie.nl/welkomthuis/ Groetjes, Mathijs

nog niet lang klant

nog niet lang klant dus een eveluatie is wat vroeg

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Beste Harry, Fijn dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven! Dank je wel! We begrijpen dat je nog maar kort klant bent, bedankt voor het doorgeven van je ervaring tot nu toe. Groetjes, Mathijs

Overstap verliep zonder problemen.

Aanmelding en overstap op opgegeven datum verliep soepel.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Beste Gerrit Jan, Dank je wel voor het delen van je ervaring met ons. Fijn dat de overstap zonder problemen is verlopen. Groetjes, Mathijs

zonder problemen

Ik had niet anders verwacht

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Hans, Fijn dat je een review hebt geschreven dank je wel! Fijn dat het zonder problemen is verlopen. Groetjes, Mathijs

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Erna, Bedankt voor het schrijven van een review. Fijn dat je een positieve ervaring hebt. Groetjes, Mathijs

Overstap is soepel verlopen

Energie toevoer is niet onderbroken geweest tijdens overstap

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Johan, Bedankt voor het achterlaten van een review. Fijn dat de overstap soepel is verlopen. Groetjes, Mathijs

Goed geholpen

Prima geholpen. Eerste contact was ietwat kortaf. Laatste contacten waren prima.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Giljam, Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Fijn om te lezen dat je goed bent geholpen. Groetjes, Mathijs

Over Welkom Energie

Iedereen is welkom! Dit statement staat voor het uitgangspunt of visie waarmee we onze klanten en medewerkers behandelen, maar ook hoe we privé kijken naar de maatschappij om ons heen. We maken geen onderscheid naar ras, geslacht, religie of overtuiging en dragen graag een steentje bij aan een tolerantere maatschappij. Onze missie is om een duidelijk en scherp contract voor groene stroom en groen gas te leveren zonder in te boeten aan het respect dat onze klanten verdienen. Daar hoort een excellente service bij.

Over Welkom Energie