zoals verwacht

Niets van gemerkt, zoals het hoort.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Hallo Henk, We zijn blij om te lezen dat alles goed is verlopen en je tevreden bent! Dank je wel dat je dit wil delen! Groetjes, Jolanda

Snelle en duidelijke reactie op mijn aanvraag

overzichtelijke leveringsvoorwaarden

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Wat een positieve verassing.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Henk, Leuk dat we je hebben kunnen verassen met onze groene energie! Bedankt voor je review! Groetjes, Jolanda

Eenvoudig en snel geregeld

Uitstekend!

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, dit is voor mij ook een reden om voor Welkom Energie te kiezen
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zeer goed, boven verwachting.

Hallo Herman, Het is altijd fijn om een 10 te krijgen! Dank je wel! Groetjes, Jolanda

X

X

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Hallo Franciscus, Bedankt voor je mooie beoordeling en het schrijven van de review! Groetjes, Jolanda

Goed nu ,na slechte start goed opgelost!

Zeer vervelende start ...na telefonisch kontakt met een zeer vriendelijke medewerkster die heel erg haar best heeft gedaan tot een goede oplossing gekomen...hoop dat t verder goed blijft verlopen.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Het maakt mij ook niet uit.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Ver beneden mijn verwachting

Nog veel te verbeteren.

Eerste betaling(afschrijving) was foutief. Maandbedrag na aanmaak account alleen te verhogen en niet te verlagen, dit kan echt niet.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Beneden mijn verwachting

Goed geregeld

Goede overstap. Duidelijke info

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Eugene, Fijn dat je de moeite hebt genomen om de review te schrijven! We zijn ontzettend blij met je beoordeling! Groetjes, Jolanda

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Henri, We zijn blij dat je tevreden bent en de tijd hebt genomen om dit schrijven. Dank je wel!

Duidelijke en vriendelijke communicatie

Prima keuze

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Jos, Ik lees dat je bewust voor groene energie hebt gekozen. Daar worden we blij van en dank je wel voor het schrijven van de review. Groetjes, JOlanda

Eenvoudige overstap. Communicatie in begin kon beter. Wist niet of mijn overstap was gerealiseerd en daarna niet of mijn maandafschrijving was aangepast. Top op heden weer prima

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Jurre, Dank je wel voor de feedback. We begrijpen wat je schrijft en we gaan voor klanten (waarvan de switch wat verder in de toekomst ligt) onze communicatie enigszins aanpassen zodat je van beging tot eind op de hoogte gehouden wordt over de voortgang. Groetjes, Jolanda

Snelle reactie

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Hallo Salvatore, Altijd leuk als we onze klanten kunnen verassen met groene energie. We zijn blij dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven. Dank je wel! Groetjes, Jolanda

Alles vooralsnog prima

Een overstap naar een andere leverancier hoort probleemloos te gaan. Dat is gebeurd, dus ik ben een tevreden klant.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Benno, Welkom bij Welkom en heel fijn dat je de review hebt geschreven. Dank je wel! Groetjes, Jolanda

Overstap ging goed

Tot op heden helemaal tevreden met deze nieuwe energieleverancier.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Bart, We zijn blij dat je tevreden bent! We hopen dat je nog lang een tevreden klant blijft! Dank je voor het schrijven van je review. Groetjes, Jolanda

So many providers, so much choice.

De overstap naar Welkom Energie is goed verlopen.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Hallo Ed, Er zijn inderdaad veel aanbieders en daarom zijn we altijd erg blij als klanten voor Welkom Energie kiezen! Dank je voor het schrijven van de review! Groetjes, Jolanda

Tevreden

Overstap goed verlopen

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Maria, Goed om te lezen dat je positief verrast bent door onze groene energie en ook nog tevreden over de overstap. Heel fijn. Dank je voor de review. Groetjes, Jolanda

Erg flexibel en goed bereikbaar

Bij overstap was eerst de verkeerde ingangsdatum doorgegeven. Dit kon ik eenvoudig en supersnel via 1 telefoontje regelen cq. laten corrigeren. Hierdoor de opzegboete voorkomen en het recht op een bonus bij de oude leverancier behouden. Top!

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Ferdi, Nog niet zo lang klant maar wel al een goede ervaring met onze klantenservice. Dat is natuurlijk erg fijn om te lezen. Dank je wel voor het schrijven van de review en je mooie beoordeling! Groetjes, Jolanda

Top geregeld en goede communicatie

Gemakkelijke overstap zonder zorgen en alles perfect gecommuniceerd!

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.

Hallo Judith, Welkom bij Welkom en we zorgen dat je zonder zorgen blijft als klant van Welkom Energie! Fijn dat je de review hebt geschreven! Dank je wel! Groetjes, Jolanda

Overstap prima geregeld

👍

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Zeer te vreden netjes behandeld

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Ingrid, We doen er alles aan om onze klanten vriendelijk en duidelijk een warm welkom te geven. Het is dan ook fijn om terug te lezen dat je het ook zo ervaart! Dank je voor de review! Groetjes, Jolanda

Tevreden

Overstap is soepel verlopen. Geen omkijken naar gehad.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Raoul, Je hebt de overstap ervaren zoals deze bedoeld is! Geen zorgen, geen problemen .. Heel fijn. Dank je wel voor de review Groetjes, Jolanda

Weinig zorgen

Geen administratieve werkzaamheden

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed, Zoals verwacht.

Hallo Joeri, Welkom bij Welkom en we gaan ervoor zorgen dat je nog lang een tevreden klant blijft! Dank je wel voor het schrijven van je review! Groetjes, Jolanda

De overstap ging zonder problemen en bij de vragen die ik gesteld keurig geholpen

Ik heb voor zover ik het kan beoordelen, omdat ik pas net ben overgestapt, erg tevreden hoe alles is verlopen. Zoals hierboven aangegeven, heb ik verschillende malen gebeld en werd ik keurig geholpen en mijn vragen netjes beantwoord.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.

Hallo Jac, Welkom bij Welkom en onze klantenservice staat graag klaar voor onze klanten. We vinden het dan ook fijn om te lezen dat je keurig geholpen bent! Bedankt voor het schrijven van je review! Groetjes, Jolanda

overstap goed verlopen. ontvangen informatie erg duidelijk

gemakkelijke overstap. duidelijke informatie via de website

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Jos, Helemaal tevreden! Dat is mooi! Dank voor het schrijven van je review! Groetjes, Jolanda

Makkelijke overstap

Het was heel eenvoudig naar Welkom Energie over te stappen. Welkom Energie zorgde voor de overstap

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, ik wist het maar het is niet belangrijk, Nee, dat wist ik niet. Het maakt mij ook niet uit.

Hallo Gerrit, We ervaren elke 10 weer als een cadeautje zo fijn! Bedankt voor het schrijven van je review en je mooie beoordeling! Groetjes, Jolanda

Tot nu toe wel positief

Ik kan er nog niet zo veel van zeggen, maar tot nu toe wel positief.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Roelie, We gaan ervoor zorgen dat je de rest van de tijd bij ons ook positief gaat ervaren! We vinden heel fijn dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven! Bedankt!

Over Welkom Energie

Iedereen is welkom! Dit statement staat voor het uitgangspunt of visie waarmee we onze klanten en medewerkers behandelen, maar ook hoe we privé kijken naar de maatschappij om ons heen. We maken geen onderscheid naar ras, geslacht, religie of overtuiging en dragen graag een steentje bij aan een tolerantere maatschappij. Onze missie is om een duidelijk en scherp contract voor groene stroom en groen gas te leveren zonder in te boeten aan het respect dat onze klanten verdienen. Daar hoort een excellente service bij.

Over Welkom Energie