Tot op heden mijn beste leverancier!

Er was me letterlijk verteld door een energiewijzer expert dat hij mijn deal bij Welkom Energie bijna niet kon geloven!

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Thomas, Wat een plezierige review om te lezen! Dank je wel voor het delen van je ervaring met ons. Groetjes, Jolanda

Het overstappen ging gemakkelijk en de prijs is zeer gunstig.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Michael, Fijn dat de overstap goed is verlopen! We zijn blij dat je voor hebt gekozen. Dank je wel voor het delen van je ervaring. Groetjes, Jolanda

na een wankele start nu goed

Het zelf wijzigen van een voorschot functioneert bij jullie nog niet goed via jullie webpagina.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Het maakt mij ook niet uit.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Hallo Wiebe, Jammer dat alles niet in 1 keer goed is gegaan maar ik ben blij om te lezen dat het is opgelost. Ik neem je feedback even mee om te bespreken waar het probleem in zit. Bedankt voor je review en de feedback. groetjes, Jolanda

Alles prima verlopen met overstappen

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Marion, Bedankt voor je keuze voor groene energie en natuurlijk geleverd door ons. Fijn dat alles goed is verlopen en bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Groetjes, Jolanda

Helemaal top

Goedkoop en goed contact gehad

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Wat een positieve verassing.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Fuat, Heel fijn dat je een goed gevoel hebt bij ons. We zorgen dat je nog een tevreden klant blijft. Bedankt voor het delen van je ervaring. Groetjes, Jolanda

Het wordt allemaal prima geregeld. Ik ben dik tevreden.

antwoord: zie bovenste regel.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zeer goed, boven verwachting.

Hallo Jos, Welkom bij ons en leuk om te lezen dat je dik tevreden bent! Dat gaan we zo houden! Dank je wel voor het delen van je ervaring. Groetjes, Jolanda

Dubbele lasten

Hallo! Jullie zijn sinds 1 juni mijn energie leverancier, maar er is al een voorschot afgeschreven. Bij mijn vorige leverancier betaalde ik pas aan het eind van de maand, dus deze maand dubbele lasten. Dat is wel een nadeel.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Hallo Thijs, Ik lees dat je niet zo blij bent met je dubbele afschrijving. Gelukkig lijkt het nu zo maar is het niet zo. Uiteindelijk betaal je voor wat je werkelijk afneemt bij een leverancier en wordt als er te veel betaald is het geld weer verrekend of terugbetaald. Ik begrijp dat dat nu een schrale troost is maar dan hoef je je geen zorgen te maken of dit goedkomt. Ik wil je bedanken voor je feedback en het schrijven van je review. Groetjes, Jolanda

Fijne overstap, duidelijke informatie

de overstap hebben wij als zeer prettig ervaren, informatieve mails en snelle reacties op vragen.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.

Hallo Soraya, Je bent duidelijk een tevreden klant! Daar doen we het voor! Dank je wel voor het delen van je ervaring en de 10! Groetjes, Jolanda

Prijzen zijn scherp.

Nog een beetje te vroeg om een oordeel te hebben

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Nico, Scherpe tarieven dat is een feit;). Je bent inderdaad nog niet zo lang klant maar ik hoop dat de overstap goed is verlopen en dat je nog lang een tevreden klant blijft. Dank je wel dat je de moeite hebt genomen om je review te schrijven! Groetjes, Jolanda

Ben net lid

Wat is groen gas?

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Hallo Joop, Welkom bij Welkom Energie! Ik zie dat je een vraag hebt over groen gas. Groen gas is een mix van aardgas en biogas. Er is namelijk niet genoeg groen gas om alle huishoudens te voorzien van groen gas. We compenseren het gebruik van aardgas door certificaten te kopen waarvan de opbrengst wordt gebruikt om klimaatvriendelijke projecten van te financieren. Ik hoop dat mijn uitleg heeft geholpen. Bedankt voor het schrijven van je review! Groetjes, Jolanda

netjes en snel gergeld

Met wat hobbels, die niet bij Welom Energie lagen, netjes en fijn opgelost.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Hjalmar, Ik ben blij om te lezen dat alles toch is goedgekomen bij je overstap naar Welkom Energie. Aan je beoordeling kan ik zien dat je tevreden bent! Dank je wel voor het delen van je ervaring met ons. Groetjes, Jolanda

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed, Zoals verwacht.

Hallo Marlies, Ik lees dat je tevreden bent en ook bewust voor groene energie hebt gekozen! Daar worden we natuurlijk ontzettend blij van. Bedankt voor het delen van je ervaring en we hopen dat je nog lang een tevreden klant blijft. Groetjes, Jolanda

De overstap is prima verlopen helaas nog niet op de hoogte van de online info die ik van de andere maatschappij maandelijks kreeg ik heb nog geen app.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Anne Marie, Ik lees dat je een tevreden klant bent maar je mist informatie over onze online klantomgeving. Normaal gesproken ontvangen klanten nadat ze 3 dagen in levering zijn een uitnodiging om hun online account te activeren. Heb je deze uitnodiging niet ontvangen check dan even de spambox, misschien is de activatiemail daarin terechtgekomen. Is dit niet het geval dan mag door te reageren op dit bericht aangeven dat je de activatielink niet hebt ontvangen en dan zorgen ervoor dat je die alsnog ontvangt. Onderstaand een korte uitleg zoals die bij ons op de veelgestelde vragen pagina staat. Welkom Energie biedt jou online inzicht in je gegevens en de mogelijkheid om wijzigingen direct aan ons door te geven. Dit is een extra service. Hier kun je vrijblijvend gebruik van maken. Wat kan ik zelf wijzigen? Je persoonlijke gegevens Je maandtermijn Wat kan ik inzien? Je maandelijks verbruiksoverzicht (die krijg je ook per email) Je facturen en nota’s Je huidige overeenkomst en tarieven Wanneer heb ik toegang tot mijn online Welkom Energie account? Zodra de levering van start gaat ontvang je per e-mail een activatielink voor jouw online Welkom Energie account. Je kunt het account hiermee direct activeren en gebruiken. Jouw gebruikersnaam is het debiteurennummer van je energiecontract (met de voorloopnullen). Als je je gebruikersnaam even niet weet kun je in je mailbox zoeken op “Welkom Energie gebruikersnaam” of “Welkom Energie username”. Met deze gebruikersnaam en het zelf gekozen wachtwoord kun je nu inloggen op wij.welkom-energie.nl. Zo heb je toegang tot je persoonlijke informatie en inzicht in je verbruik. Groetjes, Jolanda

Slechts zeer kort klant maar het weinige contact dat ik heb gehad beviel prima.

Af en toe een (welkomst) e-mail en er word mij nu na nog geen 1 week klant gevraagd voor een review. Het aansluiten ging snel en ik kon de welkomstpremie behouden ondanks de relatief snelle aansluiting (een week later al). Al met al goed dus!

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, dit is voor mij ook een reden om voor Welkom Energie te kiezen, Ja, ik wist het maar het is niet belangrijk
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Jacco, Welkom bij Welkom Energie! Je bent nog maar net klant maar gelukkig wel een klant met een goede 1e indruk, dat is heel fijn! Dank je wel voor het delen van je ervaring met ons! We hopen dat je nog lang een tevreden klant van ons bent. Groetjes, Jolanda

X

X

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Michiel, Fijn dat je tevreden bent en dank je wel dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Groetjes, Jolanda

Goede service!

Fijne overstap, scherpe tarieven en goede klantenservice!

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Hallo Marcel, Altijd fijn om te lezen als onze klanten tevreden zijn. Dank je wel voor het schrijven van deze zeer positieve review! Groetjes, Jolanda

Wees welkom

Klantvriendelijk en gastvrij. Zo kan ik Welkom Energie tot nu toe(klant sinds 1 maand) omschrijven. Een warm welkom heb ik in ieder geval gehad. De rest moet ik nog ervaren.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.

Hallo Marian, Wat fijn om te lezen dat je een warm welkom hebt ervaren. Natuurlijk gaan wij ervoor zorgen dat je een tevreden klant blijft van ons. Dank je wel voor het delen van je ervaring met ons! Groetjes, Jolanda

Dat de leveranciers groen zijn neem ik wel elk jaar mee in mijn beslissing

Zal ik een eerlijk antwoord geven.??? Omdat ik gepensioneerd ben met een klein en dalend pensioentje ben ik uit pure noodzaak een jaarlijkse overstapper geworden en ik ben weer tevreden net als bij alle vorige energieleveranciers.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Leo, Fijn dat je voor ons hebt gekozen. Het is echt mogelijk om en groene energie en een scherp tarief te hebben. Ik word altijd blij als mensen bewust bezig zijn met groene energie. Betaalbare groene energie zou voor iedereen de standaard moeten zijn. Dank je wel voor je openhartige review en we hopen dat je nog lang een tevreden klant blijft. Groetjes, Jolanda

De overstap is goed verlopen

De overstap is goed verlopen

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Hallo Eric, Wat fijn om te lezen dat ook jij de overstap goed hebt ervaren. Welkom bij Welkom Energie en we hopen nog op een lange toekomst samen. Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven! Groetjes, Jolanda

Snel en goed

Snel en goed geregeld

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Rob, Snel en goed dat klinkt heel positief. Fijn om te lezen dat je 1e indruk goed is. We gaan ervoor zorgen dat je een tevreden klant van ons blijft Dank je wel voor het delen van je ervaring met ons. Groetjes, Jolanda

Overgang is soepel verlopen

Na het aanmelden heeft Welcom Energie het contract bij mijn vorige leverancier stop gezet en op tijd over genomen waardoor ik niet zonder stroom of gas kwam te zitten en vanaf dag 1 van een laag tarief geniet.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Hallo Mike, We doen altijd onze uiterste best om onze klanten zo veel mogelijk te ontzorgen en dan is het fijn als je de bevestiging krijgt dat onze klanten dit ook zo ervaren. Dank je wel voor het schrijven van je review! Groetjes, Jolanda

Is prima

Gewoon goed gegaan

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo M, Dank je wel dat je voor ons en onze groene energie hebt gekozen. Heel fijn om te lezen! Dank je wel dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven. Groetjes, Jolanda

Tot zover alles prima

Overgestapt en alles volgens afspraak verlopen.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo E, Fijn om te lezen dat je tevreden bent! Doen wat je zegt en zegt wat je doet is wel hoe we ons opstellen richting onze klanten en fijn dat jij tot nu toe de ervaring hebt dat we onze afspraken nakomen. Dank je wel voor het delen van je ervaring! Groetjes, Jolanda

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Hallo Cristel, Mooi gezegd met 1 woord "Top". Heel fijn dat je zo tevreden bent! Dank je wel dat je de moeite hebt genomen om de review te schrijven en je ervaring met ons te delen. Dank je wel! Groetjes, Jolanda

Love the service

All three people I've spoken to have been responsive, warm and helpful. I like that they're a smaller company since they'll take the time to listen to your requests. Good on you !

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.

Hello Victor, Personal approach is very important to us and all customers matter. Even though we are growing enormously, we will continue to do so. Thank you for your effort to write the review and share your experience! Groetjes, Jolanda

Over Welkom Energie

Iedereen is welkom! Dit statement staat voor het uitgangspunt of visie waarmee we onze klanten en medewerkers behandelen, maar ook hoe we privé kijken naar de maatschappij om ons heen. We maken geen onderscheid naar ras, geslacht, religie of overtuiging en dragen graag een steentje bij aan een tolerantere maatschappij. Onze missie is om een duidelijk en scherp contract voor groene stroom en groen gas te leveren zonder in te boeten aan het respect dat onze klanten verdienen. Daar hoort een excellente service bij.

Over Welkom Energie