Snel en goed geregeld!

Zoals hierboven vermeld!

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, ik wist het maar het is niet belangrijk
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Hans, Bedankt voor het achterlaten van een review. Fijn dat het snel en goed geregeld is. Groetjes, Mathijs

Overstappen ging feilloos

Ik kan er voor de rest niets overzeggen maar het overstappen ging feilloos

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Wat een positieve verassing.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Cor, Bedankt voor het schrijven van een review. Fijn dat de overstap feilloos is verlopen. Groetjes, Mathijs

goed overgestapt

tevreden overgestapt'

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Kees, Bedankt voor het schrijven van een review. Fijn dat de overstap goed is gegaan. Groetjes, Mathijs

probleemloze overstap

probleemloze overstap

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Beste Iris, Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Fijn dat de overstap probleemloos is verlopen. Groetjes, Mathijs

Zorgeloos over gestapt !

Ik ben overgestapt omdat mijn oude energie leverancier mij, bestaande klant, als “domme slaper” behandelt ... en daardoor ben ik per saldo duurder uit ! Ik hoop dat u dat aan het eind van dit nieuwe contract beter zult doen ... Groet, Joep

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Bedankt voor het schrijven van een review. Fijn dat de overstap zorgeloos is verlopen. Wij willen u graag langer als klant behouden dan 1 jaar. Dus zullen wij u volgend jaar opnieuw een scherp aanbod doen. Groetjes, Mathijs

tot nu toe goed

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, dit is voor mij ook een reden om voor Welkom Energie te kiezen
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Beste Henk, Bedankt voor het schrijven van een review. Fijn dat het tot nu toe goed verloopt. Groetjes, Mathijs

zonder problemen overgestapt

Geruisloze overstap met meer dan voldoende informatie via mail.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Beste Wim, Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Fijn dat de overstap zonder problemen is verlopen en je voldoende informatie per mail hebt ontvangen. Groetjes, Mathijs

Probleemloos

Overstap is, naar verwachting, probleemloos verlopen

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Henk, Dank je wel voor het delen van je ervaring met ons. Fijn dat de overstap zoals verwacht probleemloos is verlopen. Groetjes, Mathijs

Prima en snelle overgang

Duidelijke informatie van te voren en ik heb weinig gemerkt van de overgang. Alles werkt en alle informatie kan ik terugvinden

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zeer goed, boven verwachting.

Beste Esther, Fijn dat je een review hebt geschreven dank je wel! Fijn dat de overgang prima en snel is verlopen en de informatie duidelijk is. Groetjes, Mathijs

Netjes geregeld

Zonder problemen overstappen

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Beste Ron, Fijn dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven! Dank je wel! Fijn dat de overstap zonder problemen is verlopen en het netjes is geregeld. Groetjes, Mathijs

Soepelen overgang

Vooralsnog een soepele overgang van mijn vorige leverancier. Heldere communicatie.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Niels, We zijn blij dat je een review hebt geschreven dank je wel! Fijn dat de overgang soepel is verlopen en de communicatie helder is. Groetjes, Mathijs

De overstap ging probleemloos

De overstap ging probleemloos

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Het maakt mij ook niet uit.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Douwe, Bedankt voor het achterlaten van een review. Fijn dat de overstap probleemloos is verlopen. Groetjes, Mathijs

Fijn en netjes geholpen

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Beste John, Bedankt voor het schrijven van een review. Goed om te lezen dat je fijn en netjes bent geholpen. Dank je wel voor je keuze voor groene energie en dan ook nog eens van ons! Groetjes, Mathijs

Goed geregeld

Overname prima geregeld.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.

Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Fijn dat de overname prima is geregeld. Groetjes, Mathijs

Tot nubtoe goedl

Nog maar kort geleden overgestapt, dus nog niet veel ervaring. De overstap verliep prima!

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Annemiek, We begrijpen dat je nog maar kort klant bent, bedankt voor het doorgeven van je ervaring tot nu toe. Fijn dat de overstap prima is verlopen. Groetjes, Mathijs

Positief.

Doen wat ze zeggen. Goede service en geen lange wachttijden.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Jaap, We zijn blij dat je een review hebt geschreven dank je wel! Bedankt voor je complimenten! We gaan ervoor zorgen dat je nog lang een tevreden klant van ons blijft! Groetjes, Mathijs

Tot nu toe alles OK.

Tot nu toe alles OK.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Beste Harrie, Fijn dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven! Dank je wel! Fijn dat alles naar wens verloopt! Groetjes, Mathijs

probleemloze afwikkeling

positief

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Gerrit, Dank je wel voor het delen van je ervaring met ons. Fijn dat de afwikkeling probleemloos is verlopen. Groetjes, Mathijs

Supet

Goed geholpen alles volgens afspraak top

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Margret, Fijn dat je een review hebt geschreven dank je wel! Fijn dat je goed geholpen bent en alles volgens afspraak verloopt. Groetjes, Mathijs

Soepel geregeld. Super.

Overstap was eenvoudig en verliep soepel.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Bedankt voor het schrijven van een review. Fijn dat de overstap eenvoudig en soepel verliep. Groetjes, Mathijs

Goede comunicatie

Snelle reactie op mijn vraag. Internetsite goed te bereiken! Tot nu toe gaat alles goed!

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Lucretia, Bedankt voor het achterlaten van een review. Fijn dat je snel reactie krijgt op je vraag en wij online goed zijn te bereiken. Groetjes, Mathijs

Geen probleem dus altijd goed.

Uw vragenlijst is niet of nauwelijks leesbaar. Gebruik a.u.b. duidelijke letters. ik moet zoeken waar wat staat en wat er staat. De blauwe tekst is heel slecht.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Beste Gerrit, Fijn dat er geen problemen zijn. Bedankt voor de feedback. Wat leuk dat we je hebben kunnen verrassen met groene energie. Groetjes, Mathijs

Prettige samenwerking

nvt

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Pierre, Fijn dat je een review hebt geschreven dank je wel! Wat fijn om te lezen dat je de samenwerking prettig vind. Groetjes, Mathijs

Alles vlot en netjes afgehandeld

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Carola, We zijn blij dat je een review hebt geschreven dank je wel! Fijn dat alles vlot en netjes is afgehandeld. Groetjes, Mathijs

1e huis, makkelijk oversluiten

Betty en nieuw huis gekocht. Overstap ging makkelijk en door slimme meters niets hoeven te doen.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Ilona, Fijn dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven! Dank je wel! Fijn dat het oversluiten makkelijk is verlopen. Groetjes, Mathijs

Over Welkom Energie

Iedereen is welkom! Dit statement staat voor het uitgangspunt of visie waarmee we onze klanten en medewerkers behandelen, maar ook hoe we privé kijken naar de maatschappij om ons heen. We maken geen onderscheid naar ras, geslacht, religie of overtuiging en dragen graag een steentje bij aan een tolerantere maatschappij. Onze missie is om een duidelijk en scherp contract voor groene stroom en groen gas te leveren zonder in te boeten aan het respect dat onze klanten verdienen. Daar hoort een excellente service bij.

Over Welkom Energie