Soepele overstap naar Welkom Energie gehad

Overstap naar Welkom Energie verliep heel makkelijk. Geen moeilijkheden ondervonden. Mooie actie via gaslicht.com en zodoende bij deze maatschappij terecht gekomen

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, dit is voor mij ook een reden om voor Welkom Energie te kiezen
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Karin, Wat fijn om te horen dat de overstap soepel is verlopen. Dank je wel voor je keuze voor groene energie en dan ook nog eens van ons! Groetjes, Mathijs

Goed dat ik ben over gestapt

Tot nu toe goed

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Gert, Fijn dat alles naar wens verloopt! Dank je wel voor het delen van je ervaring met ons. Groetjes, Mathijs

Fijne benadering

Vlot geregeld en alles duidelijk

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Wat een positieve verassing.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zeer goed, boven verwachting.

Beste Mary, Fijn dat je een positieve ervaring hebt. Wat leuk dat we je hebben kunnen verrassen met groen gas. Groetjes, Mathijs

Net overgestapt en dat verloopt tot nu toe goed

Zijn net pas overgestapt, dus nog geen verdere ervaringrn

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Het maakt mij ook niet uit.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Sandra, Fijn dat alles naar wens verloopt! We begrijpen dat je nog maar kort klant bent, bedankt voor het doorgeven van je ervaring tot nu toe. Groetjes, Mathijs

Ge-wel-dig

Zeer goede tarieven, en uitstekende service, als er dan toch iets niet goed gaat. Ze zoeken het gelijk tot de bodem uit en corrigeren waar nodig. Ook die belpersonen die zeggen dat het goedkoper kan, kunnen hier niet aan tippen.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Beste Mark, Bedankt voor je complimenten! We gaan ervoor zorgen dat je nog lang een tevreden klant van ons blijft! Groetjes, Mathijs

Gewoon zonder problemen overgestapt

Niks mis mee

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, ik wist het maar het is niet belangrijk
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Beste Elbertje, Fijn dat alles naar wens verloopt! Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Groetjes, Mathijs

vlotte makkelijke overstap

Het is vlotjes en soepel verlopen.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Ingrid, Fijn dat het soepel en vlotjes is verlopen. Wat leuk dat we je hebben kunnen verrassen met groen gas. Groetjes, Mathijs

kort maar duidelijk

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Joke, Fijn dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven! Dank je wel voor je keuze voor groene energie en dan ook nog eens van ons! Groetjes, Mathijs

Prima geregeld allemaal

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Joke, Fijn dat alles naar wens verloopt! Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Groetjes, Mathijs

Goed, kreeg snel reactie op een vraag per mail.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Beste Marianne, Fijn dat je een positieve ervaring hebt. We zijn blij dat je een review hebt geschreven dank je wel! Groetjes, Mathijs

duidelijk in afwerking.

Weinig moeite hoeven doen voor overstap naar WelkomEnergie.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Roelof, Fijn dat de overstap soepel is verlopen. Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Groetjes, Mathijs

alles is goed verlopen

alles is goed verlopen

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Hilly, Fijn dat alles goed is verlopen. Dank je wel voor het delen van je ervaring met ons. Groetjes, Mathijs

Goed geregeld

Als goed geregeld en een lage prijs.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Beste Jet, We zijn blij dat je een review hebt geschreven dank je wel! We gaan ervoor zorgen dat je nog lang een tevreden klant van ons blijft! Groetjes, Mathijs

Professioneel en vriendelijk over

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Beste Peter, Bedankt voor je complimenten! Een blije klant is goud waard! Groetjes, Mathijs

Jammer dat er voor energie geen systeem is is voor iedereen gelijk, voor elke inwoner van het land.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Nelly, Fijn dat je meedenkt! Dan had het een stuk eenvoudiger geweest voor de consument. Als wij dan de enigste energieleverancier mogen zijn. Groetjes, Mathijs

Naadloze overstap en duidelijke communicatie

Via overstappen.nl stap ik jaarlijks over van energielerancier. Dit jaar ook gekeken naar de visie van de leverancier en dat spreekt me erg aan, daarnaast ook nog een flinke korting!

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Dave, Fijn dat je met ons meedenkt! Dank je wel voor je keuze voor groene energie en dan ook nog eens van ons! Groetjes, Mathijs

Kan ik nog niet geven

Kan ik nog niet geven

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed, Zoals verwacht.

Beste Jaap, We begrijpen dat je nog maar kort klant bent, bedankt voor het doorgeven van je ervaring tot nu toe. Dank je wel voor je keuze voor groene energie en dan ook nog eens van ons! Groetjes, Mathijs

Overstap is vlekkeloos verlopen

Vlekkeloze overstap. Snelle en duidelijke reactie op vragen. Schrok wel even om met 'lieve aangesproken te worden. Goed dat daar een uitleg over kwam. Maar ik wordt toch liever met 'beste aangesproken.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Fijn dat de overstap vlekkeloos is verlopen. Bedankt voor de feedback. Groetjes, Mathijs

Goede overstap

Goede overstap van budgetenergie nasr welkom

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Roger, Fijn dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven! Dank je wel voor je keuze voor groene energie en dan ook nog eens van ons! Groetjes, Mathijs

Gemakkelijk overstappen

Bij mij draait alles om het laagste tarief en weinig rompslomp. Overstappen ging soepel en de tarieven voor gas en stroom werden aantrekkelijk aangeprezen. Na een telefoontje werd de levering aangepast op de datum die ik wilde.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Bastiaan, Fijn dat de overstap gemakkelijk is verlopen. Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Groetjes, Mathijs

Heldere communicatie

Duidelijke doelstelling

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.

Beste Annelieke, Fijn dat je een positieve ervaring hebt. Dank je wel voor je keuze voor groene energie en dan ook nog eens van ons! Groetjes, Mathijs

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Herco, Fijn dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven! Dank je wel! Groetjes, Mathijs

Te vroeg

Ik word gevraagd om een review, maar ben pas een week 'lid van de club'. Ik zou zeggen, vraag het over een jaar nog eens: pas aan het eind van de rit worden de medailles verdeeld. Toch?

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

We begrijpen dat je nog maar kort klant bent, bedankt voor het doorgeven van je ervaring tot nu toe. We zullen het op een later moment nog eens vragen. Groetjes, Mathijs

Energietarieven

Ik wilde mijn energie tarief veranderen naar enkeltarief omdat waar ik kwam te wonen een dubbele meter heeft wat ik heel erg vervelend vind omdat ik snachts werk maar dat omzetten zodat ze enkeltarief berekenen is te veel moeite voor hun waardoor ik nu verplicht ben om tussen behalve tijden mijn was enzo te doen

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Ver beneden mijn verwachting

Beste Gentiane, Bedankt voor je review. Het verschil tussen een dubbeltarief en enkeltarief is heel erg klein. Mocht je meer elektriciteit in het normaaltarief dan in het daltarief verbruiken kost dit je een aantal euro`s meer op jaarbasis. Wij kunnen dit helaas niet voor je aanpassen. Groetjes, Mathijs

Eenvoudige overstap

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Stien, Fijn dat je een review hebt geschreven dank je wel! Wat leuk dat we je hebben kunnen verrassen met groen gas. Groetjes, Mathijs

Over Welkom Energie

Iedereen is welkom! Dit statement staat voor het uitgangspunt of visie waarmee we onze klanten en medewerkers behandelen, maar ook hoe we privé kijken naar de maatschappij om ons heen. We maken geen onderscheid naar ras, geslacht, religie of overtuiging en dragen graag een steentje bij aan een tolerantere maatschappij. Onze missie is om een duidelijk en scherp contract voor groene stroom en groen gas te leveren zonder in te boeten aan het respect dat onze klanten verdienen. Daar hoort een excellente service bij.

Over Welkom Energie