prima de prima

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Wat een positieve verassing.

netjes geregeld

goed bevallen

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zeer goed, boven verwachting.

De overdracht ging goed

De overgang naar een andere leverancier is zonder problemen verlopen.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, dit is voor mij ook een reden om voor Welkom Energie te kiezen

gaat allemaal vanzelf

niets van de overgang gemerkt , helemaal ontzorgd. prima

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, ik wist het maar het is niet belangrijk
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Peter, Welkom bij Welkom en zo fijn dat je tevreden bent! Dank je wel voor het schrijven van je review en het geven van een mooie beoordeling! Groetjes, Jolanda

In orde

Tot nu toe goed!

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Erik, Fijn dat je bewust kiest voor groene energie en dan ook nog van ons. Het is altijd fijn om te lezen dat je tevreden bent! Bedankt voor het schrijven van je review en het geven van je beoordeling. Groetjes, Jolanda

Tot nu toe positief.

Goed bevallen, hoop wat extra's te besparen !!

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Hallo Wiam, Fijn dat je tot nu toe zeer tevreden bent! We gaan ervoor zorgen dat je zo tevreden blijft. Bedankt voor het schrijven van de review en bedankt voor de 10, dat voelt altijd als een cadeautje. Groetjes, Jolanda

Prima voorlichting tijdens oversluit periode

Voldoende berichten over de gang van zaken.

Via Easy switch goede overgang naar Welkom Energie

Goed op de hoogte gehouden wanneer de levering zou starten.

So far, so good....

Ik sta aan het begin van mijn relatie met Welkom Energie, ben net overgestapt. Ik ervaar de communicatie als helder en prettig. Overstappen was goed geregeld. Ik heb gezien dat er een telefoonnummer is, soms is het prettig als je iemand kunt spreken en niet alles online afgehandeld hoeft te worden.

Nbt

Nvt

We hebben pas sinds 2 weken energie van jullie

Dus kunnen we er nog niet veel van zeggen....

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

probleemloze overgang naar welkom energie

geen problemen makkelijke overstap

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Hallo G, Fijn dat je overstap probleemloos is verlopen! We vinden het ook heel fijn dat je de moeite hebt genomen om de review te schrijven en ons te beoordelen met een prachtige cijfer. Groetjes, Jolanda

Geen goed begin

Eerst wordt er geld van je rekening gehaald, zonder enige verklaring. Vervolgens krijg je de mogelijkheid om je aan te melden op mijn welkom. Echter het wachtwoord werkte niet. Wat mij betreft een slecht begin!

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Het maakt mij ook niet uit.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Beneden mijn verwachting

Geen problemen met overstappen

Overstappen zonder gedoe, goed geregeld.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Zonder gedoe, goed geregeld dat klinkt mooi Rene! Fijn om te lezen! Bedankt voor het schrijven van de review en je beoordeling. Groetjes, Jolanda

Gewoon goed

Zie hierboven

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Gewoon goed! Heel fijn om te lezen! Dank je wel Anita voor je review en je mooie beoordeling! Groetjes, Jolanda

Geheel volgens afspraak verlopen!

Geen verrassingen en overstap soepel verlopen.

Overstappen ging gemakkelijk

Overstappen ging eenvoudig

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Peter, Dank je voor de keuze van groene energie van Welkom Energie. We vinden ook fijn dat je jouw overstap ervaring met ons wil delen. Groetjes, Jolanda

Tot nog toe loopt alles naar wens

Alles geleverd volgens afspraak

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Rob, Goed om te lezen dat je tevreden bent! Je bent in ieder geval Welkom bij Welkom! Dank je wel voor het schrijven van de review en de mooie beoordeling! Groetjes, Jolanda

Mijn contract is op 10-02 ingegaan en kan niet beoordelen wel is de overstap zonder enige problemen verlopen en daar ben ik ontzettend blij.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Hallo Ali Khan, Dank je wel voor je enthousiaste review en je mooie beoordeling! Groetjes, Jolanda

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Rob, Fijn dat je de review hebt geschreven en ook bewust voor groene energie hebt gekozen. Dank je wel! Groetjes, Jolanda

Overstap liep niet goed

De overstap was een maand na de eindafrekening ipv dat het direct na de eindafrekening was. Dat betekende dat ik één maand nog bij de vorige leverancier zat. Hierdoor kreeg ik 2 eindafrekeningen in een maand tijd.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Beneden mijn verwachting

Hallo Derk-Jan, Ik vind het vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Bij het switchen houden we altijd 30 dagen opzegtermijn aan, ook al is de contractperiode al verstreken bij de oude leverancier. Dat is wel zo netjes. Dan hebben we ook nog de herroepingsperiode waarin je 14 dagen de tijd hebt om te annuleren en dit samen neemt zes weken in beslag. Ik snap dat dit mosterd na de maaltijd is en het probleem niet is opgelost. Ik wil dan ook mijn excuses aanbieden. Heb je nog vragen of wil je meer informatie? Bel gerust even met onze klantenservice. Groetjes, Jolanda

Fijne communicatie

Mijn contact met Welkom Energie en de informatievoorziening is perfect. Hou dat zo!

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Hallo Gert, Je bent erg tevreden lees ik! Dat is heel mooi! Wij blijven je ook de komende periode dat je klant bent je goed op de hoogte houden. Bedankt voor je review en de 10, dat blijft een cadeautje om te ontvangen! Groetjes, Jolanda

Tot nu toe prima overstap

Net overgestapt, tot nu toe alles prima

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed, Zoals verwacht.

Hallo Joost, We zijn altijd blij als klanten bewust voor groene energie kiezen! Fijn dat je de review hebt geschreven dank je wel! Groetjes, Jolanda

Zonder probleem

Geen knelpunten bij overstappen. Zo hoort het.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Theo, Wat je zegt klopt, een overstap moet probleemloos kunnen. We zijn dan ook blij dat het voor jou zonder problemen is gegaan. Bedankt voor het schrijven van je review. Groetjes, Jolanda

Blij dat ik mijn vergestapt ben

Alleen had ik niet over moeten stappen in de winter 2 maanden na mijn contract van vattenfall was gestopt. Veel bijbetalen omdat we midden in de winter zittten en de zomer maanden de wintermaanden nu niet recht trekken qua termijn betaling. Dus een tip als je ergens een (1,2,3) jaar contract hebt.. Stap over gelijk zodra het contract stopt en niet het contract een paar maanden door laten lopen en dan over stappen. Zeker niet in de winter. Dan kom je voor een onaangename verrassing te staan!!!

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo, Jij bent blij met de overstap en wij zijn blij met jou:). Welkom bij Welkom! Fijn dat je andere klanten nog een tip geeft over overstappen dat kan zeker helpen om het overstappen glad te laten verlopen. Dank je wel voor de review en de beoordeling! Groetjes, Jolanda

Over Welkom Energie

Iedereen is welkom! Dit statement staat voor het uitgangspunt of visie waarmee we onze klanten en medewerkers behandelen, maar ook hoe we privé kijken naar de maatschappij om ons heen. We maken geen onderscheid naar ras, geslacht, religie of overtuiging en dragen graag een steentje bij aan een tolerantere maatschappij. Onze missie is om een duidelijk en scherp contract voor groene stroom en groen gas te leveren zonder in te boeten aan het respect dat onze klanten verdienen. Daar hoort een excellente service bij.

Over Welkom Energie