Soepele overstap

De overstap naar Welkom Energie verliep soepel. De communicatie is helder en compleet.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Wat een positieve verassing.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zeer goed, boven verwachting.

Onpersoonlijk

Toch een keer voor de goedkopere energieleverancier gekozen. Doe ik niet nog een keer. Weinig persoonlijke service.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, dit is voor mij ook een reden om voor Welkom Energie te kiezen
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Ver beneden mijn verwachting

Beste Marthe, Bedankt voor de feedback. Wat vervelend om te lezen. Waar hebben wij je niet mee geholpen? Ik hoor graag van je! Groetjes, Mathijs

Overstap goed geregeld.

Ik ben net klant geworden, tot nu toe loopt alles gesmeerd.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.

Beste Mustafa, We zijn blij dat je een review hebt geschreven dank je wel! Fijn dat alles gesmeerd loopt. Groetjes, Mathijs

prima service

''Ik ben zeer tevreden over de manier hoe de overstap geregeld is. Prima geregeld''

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, ik wist het maar het is niet belangrijk
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Wouter, Fijn dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven! Dank je wel! Wat fijn om te lezen dat je zeer tevreden bent over de manier hoe de overstap is geregeld. Groetjes, Mathijs

De overstap is keurig geregeld en ook de informatie is prima

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Wim, Dank je wel voor het delen van je ervaring met ons. Fijn dat de informatie prima is en de overstap keurig is geregeld. Groetjes, Mathijs

Minder dan bij energie direct

*geen inzage app *langere responstijd klantenservice * eerste maandelijkse termijn geincasseerd zonder overleg met klant

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Beste Niek, Bedankt voor de feedback. Je krijgt maandelijks van ons een overzicht met je energieverbruik. Mocht je dit dagelijks in willen zien raad ik je de (gratis) website www.slimmemeterportal.nl aan. Normaal gesproken zijn wij telefonische of per mail goed bereikbaar. Dit is met je gecommuniceerd in de leveringsovereenkomst. Groetjes, Mathijs

Prima start, wat minder in de vervolgcorrespondentie

Aanmelden, intake en afronden van de aanvraag prima. Komt ook betrouwbaar over. Enige minpunt was de vraag die ik via de site stelde (vermeend fishingbericht) waarop ik pas 6-7 dagen later een reactie ontving. Hierdoor heb ik mijn eerste betaling opgehouden, waarop ik een aanmaning kreeg. Geen ramp maar voor mij wat onhandig. Kan volgens mij beter.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Jos, Bedankt voor de feedback. Dit kan inderdaad beter. Fijn dat de aanmelding goed is gegaan. Groetjes, Mathijs

simpel en goed

Na aanvankelijk verkeerde datum, alles goed geregeld Meeste vragen vragen beantwoord op eentje na!

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Beste Peter, Fijn dat je een review hebt geschreven dank je wel! Wat fijn dat alles goed is geregeld. Welke vraag is nog niet beantwoord? Groetjes, Mathijs

Duidelijke mails en aansluiten ging snel en makkelijk

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Beste Bob, We zijn blij dat je een review hebt geschreven dank je wel! Fijn dat de mails duidelijk zijn en de aanvraag snel en makkelijk is verlopen. Groetjes, Mathijs

Ervaring is nog maar kort

Zie boven

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

We begrijpen dat je nog maar kort klant bent, bedankt voor het doorgeven van je ervaring tot nu toe. Groetjes, Mathijs

Uitstekende service

Naast een prima prijs is de kwaliteitsverhouding uitstekend. De omzetting naar een 3-jaarcontract ging moeiteloos nadat ik ons eerder digitaal een 1-jaarcontract had aangevraagd. Prima telefonische ondersteuning. De overgang ging prima, n iets van gemerkt.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.

Beste Rien, Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Fijn dat je zo`n positieve ervaring hebt. We gaan ervoor zorgen dat je nog lang een tevreden klant van ons blijft! Groetjes, Mathijs

Warm welkom

Bij mijn overstap keek ik in eerste instantie naar volledige groene stroom in combi met prijs. Welkom energie kwam daar goed uit. Toen bleek het een nieuwe partij te zijn. De uitgangspunten, visie en aanpak van het bedrijf spreekt mij heel erg aan. De benaderwijze is verrassend anders en ik houd daarvan. Dus zo net na de overstap bevalt het me uitstekend. Hoe de ervaring na een jaar is moet je me dan nog maar eens vragen.

Lief verwelkomt

Een lief en persoonlijk welkom!

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Beste Kelly, Fijn dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven! Dank je wel! Bedankt voor je complimenten! Groetjes, Mathijs

Switch naar Welkom verliep prima

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Peter, Dank je wel voor het delen van je ervaring met ons. Fijn dat de switch naar welkom prima is verlopen. Groetjes, Mathijs

Geen centje pijn met de overstap naar Welkom energie

Geen verdere ervaring met Welkom energie, overstap naar deze energie leverancier eind april 2021.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Marian, We begrijpen dat je nog maar kort klant bent, bedankt voor het doorgeven van je ervaring tot nu toe. Fijn dat je geen centje pijn hebt van de overstap naar Welkom Energie. Groetjes, Mathijs

wordt goed op de hoogte gehouden.

mjin buren hebben geen groen gas. hoe zit dat nu.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste John, Fijn dat je een review hebt geschreven dank je wel! Fijn dat je goed op de hoogte wordt gehouden. Dit is verschillend per leverancier. Wij kopen certificaten in zodat wij bijdragen aan de opwekking van groen gas. Groetjes, Mathijs

Alles is rustig verlopen volgens afspraak

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Beste Leon, Bedankt voor het schrijven van een review. Fijn dat alles verlopen is volgens afspraak. Groetjes, Mathijs

Heb nog weinig ervaring bij Welkom Energie maar tot nu is het positief

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed, Zoals verwacht.

Beste Rinse, We begrijpen dat je nog maar kort klant bent, bedankt voor het doorgeven van je ervaring tot nu toe. Fijn dat het tot nu positief is. Groetjes, Mathijs

Tot nu toe nog geen problemen ondervonden

Eenvoudige, simpele overstap. Met 1 klik wordt alles voor je geregeld.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Beste Erna, Bedankt voor het achterlaten van een review. Fijn dat de overstap eenvoudig en simpel is verlopen en er geen problemen zijn ondervonden. Groetjes, Mathijs

Pas een klant

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Bedankt voor het schrijven van een review. Wat leuk dat we je hebben kunnen verrassen met groene energie. Groetjes, Mathijs

Geruisloze overstap.

Goede service en communicatie bij de overstap.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Jack, Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Fijn dat service en communicatie goed is bij de overstap. Groetjes, Mathijs

De overstap is naar tevredenheid verlopen

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Rinus, Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Fijn dat de overstap naar tevredenheid is verlopen. Groetjes, Mathijs

Overstappen zonder heisa

Geen omkijken naar gehad bij het overstappen

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed, Zoals verwacht.

We zijn blij dat je een review hebt geschreven dank je wel! Fijn dat de overstap zonder problemen is verlopen en je hier geen omkijken naar heb gehad. Groetjes, Mathijs

Niet welkom voel ik mij

Ik heb contact gezocht met de helpdesk over de start van de energie overdracht vanuit de vorige energie leverancier. Via easy switch heb ik een datum vermeld die niet is overgenomen door welkom energie. Dat betekent voor mij een boete door het eerder starten van het contract. Men zou het uitzoeken en ik zou worden teruggebeld. Helaas aanmelden gaat gemakkelijk maar als je eenmaal binnen bent is het gevoel van welkom ver te zoeken.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Beste Cees, Wat vervelend om te lezen. Dit is uiteraard nooit de bedoeling geweest, excuses hiervoor. Ik ga er direct voor je achteraan. Je hoort z.s.m. van ons. Groetjes, Mathijs

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Michiel, Dank je wel voor je keuze voor groene energie en dan ook nog eens van ons! Groetjes, Mathijs

Over Welkom Energie

Iedereen is welkom! Dit statement staat voor het uitgangspunt of visie waarmee we onze klanten en medewerkers behandelen, maar ook hoe we privé kijken naar de maatschappij om ons heen. We maken geen onderscheid naar ras, geslacht, religie of overtuiging en dragen graag een steentje bij aan een tolerantere maatschappij. Onze missie is om een duidelijk en scherp contract voor groene stroom en groen gas te leveren zonder in te boeten aan het respect dat onze klanten verdienen. Daar hoort een excellente service bij.

Over Welkom Energie