droevig

na diverse mails en telefoontjes komt er nog steeds geen mail van hun binnen, ook niet in de spam. alleen van hun werkt het mailen niet! kan niet inloggen! KAN NIKS .sommige personeel leden zwaar onvriendelijk. zeer maar dan ook zeer frustrerend!!! en ergerlijk!!

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Het maakt mij ook niet uit.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Ver beneden mijn verwachting

Probleemloze overgang, heldere communicatie

Niets aan toe te voegen

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Tot nu toe geen problemen met de wisseling van leverancier gehad.

Alles doet het nog zonder onderbrekingen... en dat is een goed teken!

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed, Zoals verwacht.

Positieve ervaring gehad

Het overstappen ging gemakkelijk. Ze zijn telefonisch ook bereikbaar. Na 1 jaar contract ben ik ook persoonlijk benaderd voor een nieuwe aanbieding.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, dit is voor mij ook een reden om voor Welkom Energie te kiezen
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zeer goed, boven verwachting.

Overstap goed en vlot geregeld. Duidelijke communicatie en informatie.

Goed.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

alles netjes geregeld en snel

Helemaal perfect verlopen

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, ik wist het maar het is niet belangrijk
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Theo, Goed om te lezen dat de overstap perfect is verlopen. Fijn dat je jouw ervaring met ons wil delen. Dank je wel. Groetjes, Jolanda

Snel en super overgestapt

Snel en makkelijk overgestapt en meteen een enorme besparing :)

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Hallo Bram, Dank je wel voor je positieve review! Daar worden we erg blij van. Groetjes, Jolanda

Moet ik nog even afwachten

weet ik nog niet ben er pas bij

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Johan, Welkom bij Welkom Energie. Je bent nog niet zo lang klant maar je hebt toch een review geschreven. Dank je wel hiervoor. Groetjes, Jolanda

tot nu toe is alles ok

zie boven

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Wat een positieve verassing.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo J. Beelen, Fijn alles tot nu toe goed is. Heel fijn! Dat gaan we zo houden. Dank je wel voor het delen van je ervaring! Groetjes, Jolanda

Vind het wel vreemd dat jullie 30 afschrijven maar dat niet verwerken de maand er na

Heb dat net hier boven vermeld

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo C.C. Vlasblom, Wat vervelend om te lezen dat niet alles duidelijk is en je het vermoeden hebt dat er iets niet goed gaat. Ik bel je even op om dit met je te bespreken. Groetjes, Jolanda

geruisloze overstap

Ben nog maar net overgestapt, Ik ervaar het hartelijke contact met de klantenservice als zeer vriendelijk en soms heel vertrouwd.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.

Hallo Nora, Wat een plezier om jouw review te lezen dank je wel! Heel fijn dat je je ervaring wil delen. Groetjes, Jolanda

Had mijn startdatum een maand te laat opgegeven en dat is keurig opgelost

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Hallo Chris, Fijn dat je een positieve ervaring hebt. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven. Groetjes, Jolanda

Positief

Soepel gegaan

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.

Hallo Jurgen, Fijn dat je positief bent. Dit gaan we zo houden! Dank je wel dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven. Groetjes, Jolanda

Soepel en duidelijk overgestapt

Ik ben duidelijk en prettig te woord gestaan. De overstap is verder "smooth" verlopen. Ik ben helemaal tevreden. Succes! Adri Deibert

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Adri, We zijn bij dat de overstap naar wens is verlopen. Dank je wel voor het schrijven van je review. Groetjes, Jolanda

Super goede informatie.

Jullie website is heel informativ en makkelijk te begrijpen. Dankjewel!!!!!

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Hallo Saskia, Dank je wel voor de complimenten. We proberen bewust onze communicatie voor iedereen zo duidelijk mogelijk te doen met zo min mogelijk vakjargon en in begrijpelijke taal. Dank je wel voor het schrijven van je review! Groetjes, Jolanda

Alles is snel en volgens afspraak

Nog niet veel ervaring, maar tot nu toe goed

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo P. Den Bosch, Goed om te lezen dat je ervarig goed is! Dat maakt ons blij. We gaan er voor zorgen dat je een tevreden klant blijft. Dank je wel voor het schrijven van de review. Groetjes, Jolanda

Tot op heden mijn beste leverancier!

Er was me letterlijk verteld door een energiewijzer expert dat hij mijn deal bij Welkom Energie bijna niet kon geloven!

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Thomas, Wat een plezierige review om te lezen! Dank je wel voor het delen van je ervaring met ons. Groetjes, Jolanda

Het overstappen ging gemakkelijk en de prijs is zeer gunstig.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Michael, Fijn dat de overstap goed is verlopen! We zijn blij dat je voor hebt gekozen. Dank je wel voor het delen van je ervaring. Groetjes, Jolanda

na een wankele start nu goed

Het zelf wijzigen van een voorschot functioneert bij jullie nog niet goed via jullie webpagina.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Hallo Wiebe, Jammer dat alles niet in 1 keer goed is gegaan maar ik ben blij om te lezen dat het is opgelost. Ik neem je feedback even mee om te bespreken waar het probleem in zit. Bedankt voor je review en de feedback. groetjes, Jolanda

Alles prima verlopen met overstappen

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Marion, Bedankt voor je keuze voor groene energie en natuurlijk geleverd door ons. Fijn dat alles goed is verlopen en bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Groetjes, Jolanda

Helemaal top

Goedkoop en goed contact gehad

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Fuat, Heel fijn dat je een goed gevoel hebt bij ons. We zorgen dat je nog een tevreden klant blijft. Bedankt voor het delen van je ervaring. Groetjes, Jolanda

Het wordt allemaal prima geregeld. Ik ben dik tevreden.

antwoord: zie bovenste regel.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.

Hallo Jos, Welkom bij ons en leuk om te lezen dat je dik tevreden bent! Dat gaan we zo houden! Dank je wel voor het delen van je ervaring. Groetjes, Jolanda

Dubbele lasten

Hallo! Jullie zijn sinds 1 juni mijn energie leverancier, maar er is al een voorschot afgeschreven. Bij mijn vorige leverancier betaalde ik pas aan het eind van de maand, dus deze maand dubbele lasten. Dat is wel een nadeel.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Hallo Thijs, Ik lees dat je niet zo blij bent met je dubbele afschrijving. Gelukkig lijkt het nu zo maar is het niet zo. Uiteindelijk betaal je voor wat je werkelijk afneemt bij een leverancier en wordt als er te veel betaald is het geld weer verrekend of terugbetaald. Ik begrijp dat dat nu een schrale troost is maar dan hoef je je geen zorgen te maken of dit goedkomt. Ik wil je bedanken voor je feedback en het schrijven van je review. Groetjes, Jolanda

Fijne overstap, duidelijke informatie

de overstap hebben wij als zeer prettig ervaren, informatieve mails en snelle reacties op vragen.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.

Hallo Soraya, Je bent duidelijk een tevreden klant! Daar doen we het voor! Dank je wel voor het delen van je ervaring en de 10! Groetjes, Jolanda

Over Welkom Energie

Iedereen is welkom! Dit statement staat voor het uitgangspunt of visie waarmee we onze klanten en medewerkers behandelen, maar ook hoe we privé kijken naar de maatschappij om ons heen. We maken geen onderscheid naar ras, geslacht, religie of overtuiging en dragen graag een steentje bij aan een tolerantere maatschappij. Onze missie is om een duidelijk en scherp contract voor groene stroom en groen gas te leveren zonder in te boeten aan het respect dat onze klanten verdienen. Daar hoort een excellente service bij.

Over Welkom Energie