Zonder problemen overgestapt

Goed geholpen

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, ik wist het maar het is niet belangrijk
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zeer goed, boven verwachting.

Tevreden

Ben pas bij jullie een maand dus heb nog geen genoeg ervaring opgedaan met jullie.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Het maakt mij ook niet uit.

alles goed gegaan

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Hallo Frans, Fijn dat je de overstap als zeer goed hebt ervaren. Ik hoop ondanks dat het gemakkelijk is om over te stappen dat je voorlopig nog even klant blijft:). Dank je wel voor het schrijven van je review en het geven van een beoordeling! Groetjes, Jolanda

De overstap geen top

Verder nog geen ervaring dan de overstap.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, dit is voor mij ook een reden om voor Welkom Energie te kiezen
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Marco, Fijn dat de overstap goed is verlopen en ik zie dat je bewust voor groene energie hebt gekozen! Fijn! Bedankt voor je review en de 10! Groetjes, Jolanda

Excellente service

Zeer behulpzaam en vriendelijke medewerker die goed naar onze wensen luisterde en binnen no time alles voor ons geregeld had. De service was binnen 2 dagen actief. Dank jullie voor de flexibele opstelling en het meedenken met jullie klanten!

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Hallo Micheal , Fijn om te lezen dat je goed geholpen bent! We doen er natuurlijk alles aan om onze klanten goed te helpen maar het is wel heel fijn als het bevestigd wordt. Dank je voor het schrijven van je mooie review en het geven van een nog mooiere beoordeling! Groetjes, Jolanda

Zeer goed te woord gestaan en ze waren erg behulpzaam.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Hallo Monica, Fijn om te lezen dat je tevreden bent. Dat maakt ons ook blij! Dank je wel voor het schrijven van deze review en het geven van je beoordeling. Met vriendelijke groet, Jolanda de Bolster

geweldig

heb niets hoeven te doen aan de overzetting. Prima geregeld

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Hallo F, Bedankt voor je review en de mooie beoordeling! Fijn dat de overstap goed bevallen is! Dat horen we graag. Groetjes, Jolanda

Goed geregeld

Vriendelijke medewerker aan tel

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo D, Fijn om te lezen dat tevreden bent. We hopen dat je nog lang een tevreden klant blijft! Dank je wel voor het schrijven van de review en je mooie beoordeling. Groetjes, Jolanda

Top bedrijf en medewerkers

Werd heel snel geholpen

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Hallo C, Fijn om te lezen dat je tevreden bent! We zijn daar erg blij mee. We hopen ondanks de maatregelen die we moeten nemen door het Coronavirus toch dezelfde snelle service te blijven geven. Dank je wel dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven en een prachtige beoordeling te geven. Groetjes, Jolanda

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Hallo Ilco, Fijn dat je de overstap top hebt ervaren. Daar doen we het tenslotte voor. Dank je wel voor je review en een heel mooie beoordeling van een 9! Groetjes, Jolanda

Tot nu toe prima, maar er zijn nog maar twee weken om.

Overstap ging prima. Geen enkele suggestie om te verbeteren. Hopelijk word ik maandelijks geïnformeerd over verloop van verbruik.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Peter, Wat fijn dat de overstap goed is verlopen. Wat betreft inzicht in verbruik. Wij sturen een maandelijks overzicht. Wil je toch een inzicht in je verbruik dat per kwartier inzichtelijk is dan kun je je registreren op: https://www.slimmemeterportal.nl/. Slimme Meter Portal biedt je via jouw slimme meter inzicht in jouw energieverbruik. Let wel: dit is geen dienst van Welkom Energie! Wat is er te zien? Je ziet in grafieken weergegeven wat jouw werkelijk verbruik is. Het stroomverbruik wordt per kwartier weergegeven en gasverbruik wordt per uur weergegeven. Op de website is het mogelijk om je verbruik te vergelijken met hetzelfde type huis, omgeving en je totaal verbruik. Heb je zonnepanelen en lever je zelf energie? Dan is dit ook terug te zien op de Slimme Meter Portal. Het is een gratis dienst. Je hoeft je alleen aan te melden om inzicht in je verbruik te krijgen. Je kunt ook de app downloaden en elke dag je verbruik bekijken. Groetjes, Jolanda

Niets van gemerkt , dus prima geregeld

Heb niets hoeven doen , en niet eens gemerkt dat ik ben overgegaan

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Hallo Gerrit, Wat fijn dat je zonder moeite bent overgestapt, natuurlijk hopen we dat je voorlopig een tevreden klant van ons blijft. Bedankt voor je review en je prachtige beoordeling! Groetjes, Jolanda

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Richard, Fijn om te lezen hoe tevreden je bent! Bedankt ook voor het schrijven van deze review en de 10! Altijd een cadeautje als we een 10 ontvangen. Groetjes, Jolanda

Tot zover alles prima rond de overstap.

Overstap vloeiend dankzij gaslicht.com, termijnbedrag zelf gekozen gelukkig.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Hallo Ans, Wat fijn om te zien dat ook jij ons met een 10 beoordeelt. Daar worden we echt blij van! Dank je wel voor de review en de beoordeling. We hopen dat je nog lang een tevreden klant blijft. Groetjes, Jolanda

ik ben tevreden

ik ben nog niet zolang over gestapt naar welkom energie

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Sonja, Fijn dat je voor Welkom Energie hebt gekozen en dank je wel voor schrijven van deze review. Groetjes, Jolanda

Energie tegen een scherpe prijs

De overstap van Eneco naar Welkom Energie ging probleemloos. Waarom ik voor een 3-jarig kontrakt van Welkom Energie heb gekozen? De lage vaste kosten en na elk jaar een cashback van € 80,00 Mijn energie verbruik is erg laag. 500 kwh en 600 kuub gas/ jaar. Dus is het voor mij erg belangrijk dat ik een provider heb met lage vaste kosten. Echter pas na 3 jaar kan ik met zekerheid zeggen hoe goed Welkom Energie funktioneerd.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Wat een positieve verassing.

Overgang is vlot verlopen

Ben nog maar net klant bij welkom, maar si far so Good 👍

Geen ervaring

Wij zijn er nog maar 1 week afnemer.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Voor nu hele goede service kijk uit naar een lange goede levering

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Heel warm en duidelijk welkom

heel warm en duidelijk welkom

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.

Goede overstap service ,probleemloos.

Goed geregeld!

Snelle overstap, allemaal netjes geregeld online.

Prima overstap

Ik kon snel en makkelijk overstappen

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Johan, Fijn dat je voor Welkom Energie hebt gekozen en ook tevreden bent. Bedankt voor het schrijven van de review en het geven van de beoordeling. Groetjes, Jolanda

Top dat het zo snel gaat

De overstap is netjes en correct gegaan

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Klaziena, Fijn dat de overstap goed is verlopen. Dat is altijd fijn om te horen en bedankt voor je review en je mooie beoordeling. Groetjes, Jolanda

tevreden

overstap vloeiend verlopen.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Victor, Heel fijn om te lezen dat de overstap goed is verlopen! Dank je wel voor de review en de mooie beoordeling. Groetjes, Jolanda

Over Welkom Energie

Iedereen is welkom! Dit statement staat voor het uitgangspunt of visie waarmee we onze klanten en medewerkers behandelen, maar ook hoe we privé kijken naar de maatschappij om ons heen. We maken geen onderscheid naar ras, geslacht, religie of overtuiging en dragen graag een steentje bij aan een tolerantere maatschappij. Onze missie is om een duidelijk en scherp contract voor groene stroom en groen gas te leveren zonder in te boeten aan het respect dat onze klanten verdienen. Daar hoort een excellente service bij.

Over Welkom Energie