Duidelijk en vlot geregeld.

Overstap netjes geregeld, direct na aanmelding een bevestiging via mail gekregen. Rekening gehouden met overstap datum vorige leverancier. Een week voor de overstapdatum een mail gekregen om de meterstanden in te vullen. Prima geregeld. Tot op heden zeer tevreden.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Wat een positieve verassing.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zeer goed, boven verwachting.

Tevreden

Ben zonder problemen overgestapt

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, dit is voor mij ook een reden om voor Welkom Energie te kiezen

Attent en snel

Ze reageren erg snel en op een persoonlijke en leuke manier.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, ik wist het maar het is niet belangrijk

Tot nu toe goed

Ik ben net sinds deze maand overgestapt naar Welkom energie, dus kan nog niet een juiste beoordeling geven.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Ik ben net overgestapt naar jullie dus alleen op dat item kan ik beoordelen en dat is prima gegaan.

Alles netjes geregeld

Alles netjes geregeld.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Goede service en overstappen was ook de goed geregeld

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Maken waar wat ze zeggen

Service gericht, vriendelijk en duidelijk.

Top service

Nergens problemen mee. Overstap verliep soepel.

Tiptop in orde!

Geen klachten, alles tot in de puntjes verzorgd. Prima communicatie!

tot nu toe tops

uitstekend ik ben blij dat ik deze keuze gemaakt heb

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Dat overstappen al jaren geen probleem meer is; zeker met slimme meter, wist ik al. Enige dat ik mis is een app waarin ik mijn verbruik kan monitoren.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Het maakt mij ook niet uit.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Hallo Bert, Fijn om te horen dat je de switch goed hebt ervaren! Heb je al op deze website https://slimmemeterportal.nl/ gekeken? Als je jezelf registreert dan kun je gratis jouw verbruik inzien. Het verbruik wordt mooi weergegeven in grafieken en is helemaal up to date. Groetjes, Jolanda

Heel goed alleen jammer dat je het verbruik niet in de app kan invullen.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Jo, Wij hebben geen app, maar als je eens op deze pagina kijkt https://slimmemeterportal.nl/ en je daar registreert dan kun je, je verbruik helemaal bijhouden. Het staat in mooie grafieken en het helemaal up to date. Groetjes, Jolanda

Overstap voor zover ik kan zien zonder problemen

Ik stap elk jaar over via GasLicht.com, dit jaar kwam Welkom Energie als 1e optie uit de bus. De overstap is voor zover ik kan zien goed verlopen, Welkom communcieert prima. Dus ik ben dik tevreden en hoop uiteraard dat dit zo blijft :)

Goede overgang van energie bedrijf, top service

Goede overgang van energie bedrijf, top service

makkelijk overstappen

was in een paar minuten geregeld !

Super!

Super makkelijke overstap waar alles duidelijk was

Ben pas overgestapt .

Tot nu toe geen probleem. Wij zijn pas enkele weken klant. Wij zijn via Nuon overgestapt naar Uw bedrijf. Nuon is het eerste bedrijf in jaren die zonder problemen de jaarafrekening liet weten . Deze klopte precies met onze eigen berekening. Wij hopen dat dit bij Uw bedrijf ook zo gaat verlopen. Doe Uw best. Groeten, J.Schouten

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Lastig bereikbaar, overdreven hoge voorschotten

Voorschot aanpassen telefonisch lukt niet door lange wachtrij. Online is het minimale bedrag nog steeds veel te hoog.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hoi Joost, stuur even een mailtje naar welkom@welkom-energie.nl met het maandbedrag dat beter bij je past. Dan wordt het aangepast voor je. Let wel op dat je niet te laag gaat, voor jouw verbruik zit het redelijk op nivo namelijk. Dank voor je reactie.

kan niet op de klantensite komen

Onduidelijk en volgens mij ook niet up to date

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Beneden mijn verwachting

Nog maar net een mededeling gehad dat ik energie van welkom energy krijg met voorschot termijnbedrag.

Prima afhandeling

Alles verliep heel soepel. Geen "lieve"mevrouw als aanhef!

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Tot nu toe een matige ervaring.

Helaas heeft Welkom Energie nagelaten om op tijd de beginstanden van mijn nieuwe contract voor gas & licht door te geven aan mijn oude leverancier, Powerpeers. Hierdoor heeft Powerpeers zijn eindnota moeten baseren op geschatte eindstanden, en wordt het opstellen van de jaarnota na einde van mijn contract bij Welkom Energie nodeloos gecompliceerd.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Beneden mijn verwachting

Slechte/geen service

Twee keer een vraag gesteld maar krijg geen reactie. Zwaar teleurgesteld!!!

Easy, easy easy!

very simple to switch, my monthly payments have reduced substancially.

Over Welkom Energie

Iedereen is welkom! Dit statement staat voor het uitgangspunt of visie waarmee we onze klanten en medewerkers behandelen, maar ook hoe we privé kijken naar de maatschappij om ons heen. We maken geen onderscheid naar ras, geslacht, religie of overtuiging en dragen graag een steentje bij aan een tolerantere maatschappij. Onze missie is om een duidelijk en scherp contract voor groene stroom en groen gas te leveren zonder in te boeten aan het respect dat onze klanten verdienen. Daar hoort een excellente service bij.

Over Welkom Energie 3