Helder en duidelijke info via de mail

IK ben top geholpen en heb voor de overstap zelf niets hoeven te doen. Goede deal aangeboden. In de website kon ik alleen het tarief wat ik betaal niet goed vinden. ben benieuwd nog hoe het overzicht per maand zal zijn qua verbruik.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, dit is voor mij ook een reden om voor Welkom Energie te kiezen
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zeer goed, boven verwachting.

De overstap naar Welkom Energie is vlekkenloos verlopen!

De overstap naar Welkom Energie is vlekkenloos verlopen!

Ok

uitstekend

eenvoudig en makkelijk

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, ik wist het maar het is niet belangrijk
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Geen strubbelingen op het pad tegen gekomen

Loopt vlotjes

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

niets van overstap gemerkt. Prima dus

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Wat een positieve verassing.

Uitstekende. Ervaring met het oversluiten

Prima ervaring met het oversluiten van mijn stroom contract. Alles snel en zonder zorgen geregeld. Ik ben benieuwd of de overige dienstverlening van dezelfde kwaliteit is. (Helpdesk wachttijden, rekeningoverzichten e.d)

prima !

super snel zonder zorgen !

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Tot nu toe geen problemen. De Informatie Is correct. Als dat zo blijft is het goed.

Een warm welkom

Vlotte vrolijke mails en verder geen omkijken naar.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Goede communicatie en heldere informatie.

Goede communicatie en heldere informatie. Ik ben tevreden.

Super.

Snelle mails, duidelijk en goed telefonisch bereikbaar.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Tot nu toe geen problemen

Fijne dienstverlening

Snel en goed

Supersnel alles goed geregeld

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Het maakt mij ook niet uit.

geen gedoe

Super chill

Probleemloze en naadloze overstap tegen ook nog eens aanzienlijk lager tarief

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Overstappen was eenvoudig,alles snel en goed geregeld.

Alles eenvoudig online aangevraagd,welkom energie doet de rest.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Overstap snel en prima gegaan.

Per 2 augustus 2020 overgestapt, alles goed geregeld. Ook een door mij aangedragen kleine aanpassing van het termijn bedrag.

Dienstverlenend

Alle afspraken na gekomen

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Overstap is snel en foutloos verlopen

De overstap is perfect uitgevoerd en je wordt van te voren steeds op de hoogte gehouden van het verloop.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Overstap zonder problemen, zoals verwacht

Omdat ik een slimme meter heb, moet volgens mij de overstap ook zonder enig probleem verlopen. En dat was ook zo.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Goede service, stuk goedkoper maar niet compleet

Goede service, stuk goedkoper maar niet compleet. Wat is niet compleet. Bij particulieren is het niet verstandig over prijzen exclusief BTW te praten omdat die toch niet aftrekbaar is. Dit voorkomt misverstanden. Ik realiseerde mij dat ook later pas toen het contract binnen kwam.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Makkelijk, overstappen, duidelijke mailtjes wat er gaat gebeuren.

Ik heb me net aangemeld

Het is een goed aanbod voor een jaarcontract

Vlekkeloze overstap

Simpele duidelijke switch van leverancier

Over Welkom Energie

Iedereen is welkom! Dit statement staat voor het uitgangspunt of visie waarmee we onze klanten en medewerkers behandelen, maar ook hoe we privé kijken naar de maatschappij om ons heen. We maken geen onderscheid naar ras, geslacht, religie of overtuiging en dragen graag een steentje bij aan een tolerantere maatschappij. Onze missie is om een duidelijk en scherp contract voor groene stroom en groen gas te leveren zonder in te boeten aan het respect dat onze klanten verdienen. Daar hoort een excellente service bij.

Over Welkom Energie