Ik heb mijn overstap als een warm welkom ervaren.

De overstap verliep vlekkeloos en Welkom Energie communiceert duidelijk over de overname van het energiecontract. Als de leveringsdatum ingaat krijg je toegang tot een klant portaal waar je eenvoudig je energiezaken kan regelen. Ik ben tot nu toe erg tevreden met mijn overstap.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Het maakt mij ook niet uit.

Ben positief verrast door de prijs en het Groen Gas

Ik moet het nog gaan ervaren omdat ik per 1 november overstap.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Wat een positieve verassing.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

over stap vlekken loos verlopen

Goede service tijdens overstap

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Fijn dat je een review hebt geschreven dank je wel! Groetjes, Jolanda

In Oktober overgestapt sinds welkom energie een stuk voordeliger is. Vervolgens via verschillende mediums contact gehad en verliep altijd makkelijk en snel.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, ik wist het maar het is niet belangrijk

We zijn blij dat je een review hebt geschreven dank je wel! Groetjes, Jolanda

Goede afloop na zeer slechte start.

Bij de overstap van een andere maatschappij naar Welkom Energie ging er iets helemaal fout in de uitlezing van mijn meterstanden ondanks het feit dat het slimme meters betreft. Dat had tot gevolg dat de eindafrekening niet kon worden opgemaakt en bovendien dreigde mjjn teruggeleverde energie van de zonnepanelen de mist in te gaan. Fouten worden overal gemaakt maar daar hoef je een bedrijf niet direct op af te rekenen. M.i. gaat het er om hoe een bedrijf reageert wanneer ze met zo'n fout worden geconfronteerd en deze herstellen. Even dreigde het een "Paarse Krokodil-geval" te worden na heel wat heen en weer getelefoneer en gemail maar gelukkig kreeg ik de juiste mensen aan de lijn. In 1e instantie Dolf Teters en later Delicia Vonder. Tijdens deze gesprekken kreeg ik gelijk al het gevoel: "Dit komt helemaal goed" en zo is het ook gegaan. Dank voor de correcte oplossing van mijn probleem.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Hallo Piet, Dank je voor je uitgebreide review. Je hebt mooi omschreven wat je hebt ervaren. Ik heb je review ook even doorgestuurd naar Dolf en Delicia. Het is natuurlijk altijd leuk om een complimentje te krijgen. Groetjes, Jolanda

Alles liep soepel

Het enige wat me stoort is de aanhef in mailings: lieve... Ik vind ‘beste...’ prettiger, aangezien we elkaar niet persoonlijk kennen

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Ik heb een hele positieve ervaring met dit bedrijf

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, dit is voor mij ook een reden om voor Welkom Energie te kiezen

overgang ging vlekkeloos

Tot nu toe is alles prima verlopen

Alles soepel verlopen

Positief

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hoi Koos, Fijn dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven. Dank je wel voor je keuze voor groene energie en dan ook nog eens van ons! Groetjes, Micon

klantvriendelijk en communicatief

Laagdrempelig, klantvriendelijk en communicatief.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hi Derkjan, Heel erg bedankt voor de fijne complimenten! En natuurlijk voor de review. Groetjes, Micon

Correct

Overstap ging probleemloos.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hoi Henk, Wat leuk dat we je hebben kunnen verassen met groene energie. Daarnaast ook bedankt dat je de moeite / tijd hebt genomen om een review te schrijven! Groetjes, Micon

Geen klachen

Ik heb altijd gas en energie, dat was de “deal”. Ik denk dat ziggo heel veel kunt leren van.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zeer goed, boven verwachting., Zoals verwacht.

Hoi Vini, Dank je wel voor het fijne compliment! Ook leuk dat we je hebben kunnen verassen met groene energie. Groetjes, Micon

Vooralsnog prima

Nog te kort om te zeggen, want we zijn net overgestapt. Maar tot nu toe is alles goed verlopen.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Hoi Audrey, Dit kunnen we ons goed voorstellen natuurlijk. Goed om te horen dat alles goed is verlopen verder. Gr, Micon

Overstap prima geregeld

Voor de datum vd overstap was het nogal stil met contact van Welkom. Maar toen de datum er was werd ik erg welkom geheten met mails. Uitleg hoe het zal gaan en een eigen omgeving waar ik zelf dingen kan regelen. Het maandbedrag kan ikzelf niet aanpassen daarvoor moest ik een mail sturen. Het was wel binnen een oaar dagen geregeld dat was wel fijn.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Dag Elize, Fijn dat je een review hebt geschreven! Maar ook goed om te lezen dat je tevreden bent over het wijzigen van je maandbedrag. Ik wens je nog een hele fijne dag toe! Groet, Micon

klantvriendelijk en goede levering

service is goed en het is groene stroom de levering was goed verlopen.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Hallo Adriana, We zijn blij dat je een review hebt geschreven. Fijn om te lezen dat je tevreden bent en wij hopen dat je nog lang (een tevreden) klant bent bij ons. Gr, Micon

Nette proactieve communicatie en goede service

Zie titel

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hi Alwin, Heel erg bedankt voor jouw positieve review! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze communicatie en service. Nog een hele fijne dag toegewenst! Gr, Micon

Gemakkelijke overstap

Overstap vanuit een andere energieleverancier ging makkelijk. Contract werd voor ons opgezegd. Duidelijke e-mails van Welkom energie over wat wanneer zou gebeuren en welke stappen wij zelf eventueel nog moesten ondernemen. Helder.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hoi Samyra, Dank je wel voor het delen van je ervaring. Wij zijn blij om te lezen dat de overstap zo gemakkelijk is verlopen in heldere taal. Groetjes, Micon

Positief

Soepel overgestapt geen problemen ondervonden

Prima switch

De overgang naar Welkom Energie is prima verlopen. geen enkel probleem

Zeer positief

tot nu toe alleen maar positieve ervaring met welkom energie.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

allemaal prima en goed geregeld

het was allemaal prima, goed en snel geregeld. geen omkijken naar.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Tot nu toe alles ivm de overstap vlot geregeld

Sinds kort klant bij Welkom Energie. Tot nu toe alleen positief

Heel goed

Schone energie voor een eerlijke prijs.

Over Welkom Energie

Iedereen is welkom! Dit statement staat voor het uitgangspunt of visie waarmee we onze klanten en medewerkers behandelen, maar ook hoe we privé kijken naar de maatschappij om ons heen. We maken geen onderscheid naar ras, geslacht, religie of overtuiging en dragen graag een steentje bij aan een tolerantere maatschappij. Onze missie is om een duidelijk en scherp contract voor groene stroom en groen gas te leveren zonder in te boeten aan het respect dat onze klanten verdienen. Daar hoort een excellente service bij.

Over Welkom Energie