Alles ging vlot en precies zoals je mag verwachten.

Positief en prettig was mijn overgang van Oxxio naar Welkom Energie.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, dit is voor mij ook een reden om voor Welkom Energie te kiezen
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zeer goed, boven verwachting.

Hallo Charles, Fijn dat je tevreden bent en bedankt voor je 10! Groetjes, Jolanda

Soepele overgang

Moet nog afwachten hoe het verder gaat maar ben tot nu toe tevreden

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, ik wist het maar het is niet belangrijk

Hallo Trees, Fijn dat je een review hebt geschreven! Groetjes, Jolanda

Leuke correspondentie leidde tot contract

nav een fout in een vergelijkingssite kwam eea aan het rollen. wil deze nieuw maatschappij die kennelijk af wil van oubollige recalmes van concu collega"s eens meemaken. Mijn contractis net 7 dagen oud dus veel meer kan ik er niet over schrijven: ik ga NIET zitten kijken naar stopcontact of HR ketel om te zien of er groene energie uitkomt... alles draait dus aan het eind van contractjaar meer info

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Helen, Wat leuk om te lezen hoe je bij Welkom terecht bent gekomen en heel fijn dat je een review hebt geschreven. Bedankt voor je 10! Groetjes, Jolanda

Niets gemerkt van de omschakeling.

Alles is gegaan zoals het hoort. Verder geen commentaar.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Aloys, Fijn dat je tevreden bent met de overstap en we zijn blij dat je bewust voor duurzaam kiest. Groetjes, Jolanda

Tot nu toe goed!!!

Ben nog te kort klant om te oordelen ga ervan uit dat het goed is!!!!

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Wat een positieve verassing.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Willy, Fijn dat de overstap goed is verlopen en we zijn blij dat we je hebben mogen verrassen met groen gas. Bedankt voor je review. Groetjes, Jolanda

Alles prima verlopen

nvt

Hallo K, Kort maar krachtig review! Dank je. Groetjes, Jolanda

moet nog beginnen

Ben op 2 december bij welkom energie begonnen en de eerste indruk is positief wacht het vervolg af

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo H, We hopen natuurlijk dat de 1e indruk blijft en daar gaan we ons best voor doen! Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven ondanks dat je pas net klant bent. Groetjes, Jolanda

Vlotte regeling van de overstap

Ik ben overgestapt van energieleverancier. Van Welkom Energie heb ik snel alle gegevens ontvangen. Tot nu toe dus allemaal prima in orde.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Hallo Annette, Fijn om te lezen dat je tevreden bent en we worden ontzettend blij als we een 10 ontvangen. Dank je wel! Groetjes, Jolanda

De kachel brandt en de lampen ook.

Afwachten! Het valt wel op dat ik het termijnbedrag wel naar boven kan aanpassen, echter niet naar beneden. Ik wilde het bedrag van € 103,45 terug brengen naar € 100,00.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Het maakt mij ook niet uit.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Hallo Jaap, Heel fijn dat je de review hebt aangepast. Dank je wel. Groetjes, Jolanda

Als nieuwe klant voel je je echt welkom.

Tot nu toe verloopt alles vlekkeloos! Maar ja, ik ben nog maar 9 dagen klant. Maar ik vind jullie heel toegankelijk en vriendelijk, en de website is erg overzichtelijk.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Hallo Caren, Fijn dat je eerst indruk goed is en dat je, je welkom voelt. Bedankt voor je 10. Groetjes, Jolanda

Vlekkeloze overstap.

Ik ben pas een paar dagen klant dus kan er verder nog niet veel over zeggen. Alle afspraken zijn in ieder geval nagekomen en de overstap ging zonder problemen.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo John, Fijn dat je even laat weten dat de overstap goed gegaan is. Dank je. Groetjes, Jolanda

Fijn dat jullie bestaan

want ik vind het erg belangrijk groene energie te krijgen om het millieu niet verder geweld aan te doen. Voorts ben ik nog niet zo lang jullie klant, dus kan er verder niet zinnigs over zeggen.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo M.A.P. de Boer, We hopen dat uiteindelijk iedereen bewust voor duurzaam kiest, helaas wordt er nog steeds niet door alle leveranciers alleen duurzaam geleverd. Bedankt voor het schrijven van je mooie review. Groetjes, Jolanda

de overstap verliep vlekkeloos

zie boven

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Epko, De overstap is goed verlopen lees ik, heel fijn! Bedankt voor je 10! Groetjes, Jolanda

Overstappen zonder problemen

Overstappen is makkelijk en zonder problemen gegaan, ik werd goed geïnformeerd per mail, contract eerder laten ingaan was ook geen probleem, ik al binnen een half uur antwoord op mijn mail en het nieuwe contract.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Hallo Monique, Fijn dat je alles als goed hebt ervaren en dank je wel voor de 10. Groetjes, Jolanda

Goede overgang

Alles liep soepel ook het aanpassen maand tarief

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Hallo Harry, Goed om te lezen dat alles naar wens is en fijn dat je bewust voor groen kiest. Bedankt voor je 10! Groetjes, Jolanda

Overstap zonder problemen

Overstap zonder problemen, maar een voorschot, dat ik niet zelf kan aanpassen en geen app. De rest kan ik nog niet beoordelen.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Hallo Jan, We hebben inderdaad geen app. Je ontvangt maandelijks een verbruiksoverzicht. Als je graag je verbruik wilt bijhouden kun je, je ook gratis registeren op www.slimmemeterportal.nl. Op de slimmemeterportal kun je zelfs je verbruik per kwartier zien. Groetjes, Jolanda

Overstap ging vlekkeloos.

Je hebt er geen omkijken naar.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo H.J.G. Goed dat alles goed is verlopen en bedankt voor je review. Groetjes, Jolanda

probleemloos

Makkelijke en soepele overstap.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Hallo Paul, Zo te lezen ben je tevreden met de overstap en hebben we je ook nog mogen verassen! Dank je voor de review. Groetjes, Jolanda

correct.

correcte overgang en communicatie.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo I, Fijn om te lezen dat je tevreden bent en ook fijn dat je bewust voor duurzaam kiest! Dank je wel. Groetjes, Jolanda

ben nieuwe klant maar ervaar contact tot zover als prima

Al jaren ervaar ik de contacten met energieleveranciers als commercieel zeer assertief (negatief). In Welkom Energie vind ik voor het eerst een energieleverancier die telefonisch ook goed bereikbaar zijn, en op vriendelijke wijze bereid is mee te denken met de mogelijkheden. Ik krijg het gevoel dat deze medewerkers wel oog hebben voor de kwaliteit van dienstverlening en beveel ze dus ook graag aan bij anderen.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Irene, Wij willen graag vriendelijk en behulpzaam zijn, maar het is heel fijn om te lezen dat wat we ook zo worden ervaren! Hartelijk dank voor het delen van je ervaring! Groetjes, Jolanda

Onopgemerkt verlopen.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Hallo Mariëtte, Goed om te horen dat je niks hebt gemerkt van de overstap. Bedankt voor je review! Groetjes, Jolanda

Waardeloos

Ik heb er zelf achter moeten komen dat jullie de meterstanden niet aan mijn oude leverancier hebben doorgegeven. Ik krijg hierdoor waarschijnlijk een naheffing. Deze zal vanzelfsprekend aan jullie worden doorbelast vanwege nalatigheid.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Ver beneden mijn verwachting

Volwassenen en betrouwbare nieuwe energiemaatschappij

Sinds kort nieuwe klant bij Welkom Energie en niks minder dan zeer tevreden. Duidelijke communicatie en overzichtelijke site. Een aanrader.

Prima overstap!

Ik zou zelf graag het termijnbedrag via internet willen veranderen, kan dit inmiddels al?

Hallo J. Nogmaals bedankt voor je review! Groetjes, Jolanda

Geen idee eigenlijk, net overgestapt, dat gaat vanzelf

Deze vraag om een review komt te vroeg. De vraagstelling is behoorlijk gestuurd.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Hallo Geert, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven. We sturen alle klanten een reviewverzoek als ze net overgestapt zijn. De reden dat we dit doen is omdat we willen weten hoe onze klanten de overstap hebben ervaren en of wij hier nog in kunnen verbeteren. Groetjes, Jolanda

Over Welkom Energie 3

Iedereen is welkom! Dit statement staat voor het uitgangspunt of visie waarmee we onze klanten en medewerkers behandelen, maar ook hoe we privé kijken naar de maatschappij om ons heen. We maken geen onderscheid naar ras, geslacht, religie of overtuiging en dragen graag een steentje bij aan een tolerantere maatschappij. Onze missie is om een duidelijk en scherp contract voor groene stroom en groen gas te leveren zonder in te boeten aan het respect dat onze klanten verdienen. Daar hoort een excellente service bij.

Over Welkom Energie