Very good

Zxxx

• Would you recommend us? Yes
  • Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, dit is voor mij ook een reden om voor Welkom Energie te kiezen
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zeer goed, boven verwachting.

Hallo Caner Ozcan, Bedankt voor de 10! Daar zijn we echt blij mee, we gaan met een goed gevoel het weekend in. Dank je wel. Fijn weekend Groetjes, Jolanda

Vlotte overstap, prima

Groene energie, prima welkomstpremie.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Wat fijn Clara dat je de switch goed hebt ervaren! Bedankt voor je review! Groetjes, Jolanda

Men werkt langs elkaar heen

Bij 1 vraag kreeg ik 3! Verschillende antwoorden. Iedere keer iemand anders. Iedere keer weer het verzoek om NOG een keer de vraag te stellen. Tot 3x toe werd mijn voorschot veranderd. Volgend jaar ga ik zeker naar een andere leverancier. Kortom een rommeltje.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, ik wist het maar het is niet belangrijk
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Ver beneden mijn verwachting

Net bij deze club

Geen problemen met aanmelden . Online gegevens opvragen en inzien Ok.

Ron Welkom bij Welkom, Fijn dat je tevreden bent! Groetjes, Jolanda

Gewoon doen super eenvoudig

Super geregeld

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Hallo Rinze, Welkom bij Welkom! Wij zijn erg blij om te horen dat je heel tevreden bent! Groetjes, Jolanda

Beetje raar dat ze me aanschrijven met ‘lieve’

Verder alles vlekkeloos verlopen. Maar we hebben een zakelijke relatie en geen liefdesrelatie. Dus waarom aanschrijven met ‘lieve’? Voelt als onnodig populair doen...

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Wat een positieve verassing.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Hallo Kim, Welkom bij Welkom. Fijn dat je toch tevreden bent ondanks de manier van aanschrijven. Onze bedoeling is om vriendelijk en positief te zijn vandaar dat we "lieve" gebruiken. In Engeland vinden we het bijvoorbeeld helemaal niet vreemd om elkaar met "dear" (lieve) aan te schrijven maar in Nederland is het nog niet gangbaar. Bedankt voor je feedback! Groetjes, Jolanda

De overstap is prima geregeld

Ik ben zeer content over de soepele overdracht van Essent naar Welkom Energie

Puike leverancier

Ze helpen mij mijn steentje bij te dragen aan een gezonder milieu voor onze kleinkinderen

Prima.

Snelle,goed uitgelegde voorwaarden ect.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Het maakt mij ook niet uit.

Eerste indruk perfect

Eerste indruk perfect, de overstap is helder en duidelijk en vlot geregeld. Ik heb verder nog geen ervaring met het bedrijf omdat ik nog maar net ben aangesloten, maar de eerste Signalen zijn goed. Ik kijk elk jaar naar de meest groene energieleverancier en ik kijk daarbij niet naar de prijs. Dit jaar kwam welkom energie als beste uit de bus

Hallo M, Je maakt ons erg blij met een 10! Bedankt hiervoor. Groetjes, Jolanda

duidelijke uitleg

duidelijke voorwaarden

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Betty, Wat fijn dat je de overstap goed hebt ervaren! Dank voor je review. Groetjes, Jolanda

ben net overgestapt. kan nog geen oordeel geven

De overstap is goed gegaan

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Hallo I. Fijn dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven. Bedankt voor je review. Groetjes, Jolanda

Geen problemen ervaren met overstap. Ga zo door!

goede prijs kwaliteit en duidelijke website

goede prijs kwaliteit en duidelijke website

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Rene, Bedankt voor je mooie review. Fijn dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Groetjes, Jolanda

Welkom Energie

Aanpassen maandbedrag is gelimiteerd. Echter als je zonnepanelen hebt en het echt een beetje scheef loopt even bellen en dan passen ze het graag naar beneden voor je aan. Geen enkelstroom mogelijk. Dit vind ik jammer, de gemiddelde persoon past zich niet meer aan aan wanneer de meter tik zegt en naar de avond en/of ochtendtarief schiet. Enkelstroom maakt de eindnota weer net iets overzichtelijker. Iets wat vaak ook erg nodig is. Dit staat natuurlijk los van Welkom Energie.

Probleemloze overstap

Geen gedoe, Gewoon contract aflsuiten en Welkom Energie regelt de rest.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Hallo E, We doen ons best en dan is het fijn dat de klant dit ook zo ervaart. Dank je voor je review. Groetjes, Jolanda

Precies zoals afgesproken.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Dank je Rob! Een 10 is prachtig. Fijn dat je onze service zo beoordeeld. Groetjes, Jolanda

alles vlot volgens afspraak verlopen

Zeer correct en snel

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.

Bert dank je wel! Fijn dat je tevreden bent! We doen ons best :) Groetjes, Jolanda

Tevreden

Ik ben onlangs overgestapt naar Welkom Energie. Deze overstap is vlekkeloos verlopen.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Hallo Kees, Dank je dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven. Als je feedback hebt dan horen we dat graag. Groetjes, Jolanda

geen probleem met overgang naar nieuwe energieleverancier

tot nu is alles vlekkeloos verlopen

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo H, Het is fijn om te horen dat je de overstap goed hebt ervaren. Als je nog verbeterpunten hebt horen we deze ook graag. Groetjes, Jolanda

De overstap is zonder enig probleem gegaan.

Ik had een probleem met inloggen, een email en het was opgelost. Prima geregeld

Hallo Janny, Bedankt voor je waardering, een 9 is heel mooi! Groetjes, Jolanda

Goede en duidelijke overstap service en producten tegen zeer scherpe tarieven.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Welkom bij Welkom Renee, Fijn dat je deze review hebt geschreven. Dank je wel. Groetjes, Jolanda

Snel en duidelijke overgang

ik ben eerlijk, de welkomstpremie heeft mij overgehaald.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Hans, De welkomstpremie is een mooie besparing, dat klopt! We hopen dat je nog lang een tevreden klant bent/blijft. Groetjes, Jolanda

Van Harte WELKOM.

Mijn overstap naar Welkom Energie is geheel foutloos verlopen. Ook het veranderen van mijn termijnbedrag was in no time gebeurt. Ga zo door.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Wout, Je bent zeker van harte Welkom en bedankt voor je review. Groetjes, Jolanda

Overstap is geruisloos en effctief geregeld. Top hoor!!

Ik ben pas sinds 29 september overgegaan naar Welkom Energie. Tot nu toe prima ervaring.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.

Hallo Joop, Fijn dat je een goede ervaring hebt, die houden we graag in stand. Dank voor je review! Groetjes, Jolanda

Over Welkom Energie 3

Iedereen is welkom! Dit statement staat voor het uitgangspunt of visie waarmee we onze klanten en medewerkers behandelen, maar ook hoe we privé kijken naar de maatschappij om ons heen. We maken geen onderscheid naar ras, geslacht, religie of overtuiging en dragen graag een steentje bij aan een tolerantere maatschappij. Onze missie is om een duidelijk en scherp contract voor groene stroom en groen gas te leveren zonder in te boeten aan het respect dat onze klanten verdienen. Daar hoort een excellente service bij.

Over Welkom Energie