Goede ondersteuning

Zie bovenstaande

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, dit is voor mij ook een reden om voor Welkom Energie te kiezen

Probleemloze overstap

Probleemloos overgestapt

Goed.

Geen probleem.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, ik wist het maar het is niet belangrijk
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

snelle overstap. duidelijke communicatie.

Duidelijke en goede afspraken.

Duidelijk

Afwachten maar ben nog nooit overgestapt. Tot nu toe tevreden.

vlotte reacties bij vragen

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zeer goed, boven verwachting.

Overstap verliep rimpelloos

Overstap verliep rimpelloos

Nog maar kort klant

Nog maar kort klant

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Ben pas over gestapt moet nog ervaren met vr gr. A Vroli

snel geregeld

Meestal ben ik een beetje wantrouwig wat betreft overstappen. Ik heb dit toch gedaan op advies van mijn broer . Tot dusverre is ook alles naar wens verlopen. Mocht dit aan het eind van het jaar nog steeds zo zijn en de premie niet te veel stijgt zal ik waarschijnlijk in 2022 weer klant zijn bij Welkom Energie.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Het maakt mij ook niet uit.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

De overstap lijkt goed te zijn gegaan. Nu eerst nog de nota's zien

Ik weet niet hoe het komt, maar Welkom Energie had mij geïnformeerd dat zij de overdracht zouden regelen en dat ze mijn oude leverancier hadden geïnformeerd, maar de oude leverancier heeft mij nog meerdere malen benaderd voor een verlenging van mijn contract. Zij beweerde dat zij geen informatie hadden over mijn beëindiging. Dit heeft gemaakt dat ik tot het eind in spanning heb gezeten of alles goed zou gaan. Nu nog even kijken hoe de nota's verlopen.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Wat een positieve verassing.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Ging erg gemakkelijk met heldere informatie

Via Gaslicht.com overgestapt naar Welkom. Je voelt je ook echt welkom. Erg prettig en tot nu toe zeer tevreden.

Soepele overgang

Goede informatie bij overschakelen energieleverancier.

Overstap prima geregeld.

Heldere informatie, toegankelijk website.

Probleemloos

De overgang naar Welkomenergie is zonder problemen verlopen.

Tot dusver prima overgang

Overstappen via gaslucht.com ook bij welkom zonder problemen verlopen

Goede service.

Goede service, overstappen was zo geregeld

Gaat goed

Ging goed

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Soepele overstap naar een prima leverancier

We zijn het jaar eigenlijk nog maar net begonnen, maar vooralsnog zijn de vooruitzichten voor de samenwerking met Welkom Energie als onze leverancier voor elektriciteit en gas prima. De communicatie is helder en feitelijk. De prijs is voor ons aantrekkelijk genoeg gebleken om met een voor ons relatief onbekende partij in zee te gaan. We zien uit naar een mooie samenwerking.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Juist geïnformeerd tijdens de overstap

Goede ervaring tijdens de overstap naar Welkom energie

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Geen enkel probleem ondervonden bij overstap

Met een paar muisklikken overgestapt, helemaal geen werk van gehad, wel elke maand geld besparen

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Overgang naar Welkom Energie is probleemloos verlopen!

Zeer positieve ervaring en alles is duidelijk zwart op wit door Welkom Energie gecommuniceerd.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Goed zoals het overal zou moeten zijn

Prima afgewikkeld en zelf niets hoeven te doen

Over Welkom Energie

Iedereen is welkom! Dit statement staat voor het uitgangspunt of visie waarmee we onze klanten en medewerkers behandelen, maar ook hoe we privé kijken naar de maatschappij om ons heen. We maken geen onderscheid naar ras, geslacht, religie of overtuiging en dragen graag een steentje bij aan een tolerantere maatschappij. Onze missie is om een duidelijk en scherp contract voor groene stroom en groen gas te leveren zonder in te boeten aan het respect dat onze klanten verdienen. Daar hoort een excellente service bij.

Over Welkom Energie