Niks op aan te merken

Alles naar wens

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Wat een positieve verassing.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Nog niet veel maar tot nu toe oke

Ik ben nog maar pas bij welkom energie dus kan nog niet echt iets zeggen

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zeer goed, boven verwachting.

Tot nu toe vlekkeloze overstap

Duidelijke mailing met uitleg mbt overstap,nu afwachten of dit zo voortzet.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, dit is voor mij ook een reden om voor Welkom Energie te kiezen

Tot dusver overstap naar Welkom Energie voorspoedig verlopen

Overstap voorspoedig verlopen

Overstappen probleemloos.

Goede info over wijzigen leverancier. ook afrekening van oude leverancier (vattenval) reeds ontvangen. Cees Mollema.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Het maakt mij ook niet uit.

Alles doet het nog

Ik heb mij aangemeld en eerlijk gezegd niet echt verdiept in allerlei zaken

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, ik wist het maar het is niet belangrijk

Zonder problemen overgestapt

Probleemloze overstap

Geen problemen

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Tot nu toe verloopt het prima. Jammer dat jullie niet een eigen app hebben voor de inzage van het verbruik

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

op vraag terug te bellen is vlot gereageerd.

Niet van toepassing. probleempje is door ons zelf opgelost.

ga zo door

N.v.t.

Geen ervaring. Ben pas enkele weken klant.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Hallo M, Fijn dat je voor de groene energie van Welkom hebt gekozen. We bedanken je voor het schrijven van je review. Groetjes, Jolanda

De overgang naar Welkom Energie is vlekkeloos verlopen

Zie bovenstaande opmerking, en verder reiken mijn ervaringen met Welkom Energie eigenlijk niet, althans tot nu toe.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.

Hallo Joop, Goed om te lezen dat de overstap vlekkeloos is verlopen! We zijn blij dat je voor ons en onze groene energie hebt gekozen. We bedanken je voor het delen van je ervaring met ons. Groetjes, Jolanda

Alles goed verlopen.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Johnny, Fijn dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven! Dank je wel. Groetjes, Jolanda

Fijn geholpen aan de telefoon

Echt heel goed.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Hallo Marianne, Dat is een duidelijke review, je bent echt tevreden! Heel fijn. We hopen dat je nog lang een tevreden klant blijft. groetjes, Jolanda

heb niets hoeven doen om over te stappen,dat was fijn! Welkom heeft alles geregeld!

Veel ervaring heb ik nog niet, ik ben zinds Juli 2020 net bij Welkom gekomen! alles is door Welkom geregeld,dat is fijn! Welkom is een vriendelijk,duidelijk bedrijf! en betaalbaar!

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Jitske, Bedankt voor je complimenten! Fijn dat je voor ons en onze groene energie hebt gekozen! We bedanken je ook voor het schrijven van je review. Groetjes, Jolanda

overgestapt zonder problemen

gewoon via internet overgestapt zoals altijd geen voor of nadelen ervaren

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Hallo Theo, Fijn dat de overstap probleemloos is verlopen. We hopen dat je nog lang een tevreden klant blijft van ons. Dank je wel voor het delen van je ervaring met ons. Groetjes, Jolanda

Zonder problemen ben ik overgestapt. Wat geregeld moest worden werd voor me gedaan

Zonder problemen ben ik overgestapt. Wat geregeld diende te worden werd voor me gedaan op een soepele manier. Ik werd goed op de hoogte gehouden.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Mandy, Heel fijn om te lezen dat je tevreden bent! We bedanken je voor het delen van je ervaring met ons. Groetjes, Jolanda

Overstap ging probleemloos.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Ferdi, Fijn dat de overstap goed is verlopen. Bedankt dat je de moeite hebt genomen om je review te schrijven. Groetjes, Jolanda

Tot nu toe zeer tevreden

Zie boven

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Hallo C.T.J, We zijn blij dat je tevreden bent! Daar gaat het ons om, zo veel mogelijk blij en tevreden klanten hebben! Dank je wel voor het delen van je ervaring met ons. Groetjes, Jolanda

Less is more

Het is te kort dag om een ervaring te delen, vandaar 4 sterren. Maar de overstap ging goed. Wel vind ik dat we overspoelt worden met welkom mailtjes en andere mail, bijna spam. Zou zeggen less is more.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Jolanda, Goed om te lezen dat je tevreden bent. Ik lees ook de feedback over de hoeveelheid mailtjes. Het is in het begin inderdaad best veel mail maar dit neemt af en als je geen mail meer wilt ontvangen dan kun je jezelf daarvoor uitschrijven. Bedankt voor het delen van je ervaring met ons!

Heel goed

Alles prima geregeld. ,overstap en service perfect.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Ineke, Fijn dat je overstap goed is verlopen! Dank je wel voor het delen van je ervaring met ons. Groetjes, Jolanda

Te vroeg om te beoordelen

Te vroeg om te beoordelen!

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Hallo Erwin, Dank voor je keuze voor de groene energie van ons en je bent nog maar net klant maar we gaan ervoor zorgen dat je nog lang een tevreden klant bent van ons. Dank je wel voor het schrijven van de review. Groetjes, Jolanda

fdsgvzdfg

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Hallo Miranda, Leuk dat we je hebben kunnen verrassen met onze groene energie! We bedanken je dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven. Groetjes, Jolanda

De overgang naar Welkom Energie was prima geregeld

Alles prima geregeld

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Huub, Dat is een fijne binnenkomst als alles goed gaat! Dank je wel voor het delen van je ervaring met ons. Groetjes, Jolanda

Over Welkom Energie

Iedereen is welkom! Dit statement staat voor het uitgangspunt of visie waarmee we onze klanten en medewerkers behandelen, maar ook hoe we privé kijken naar de maatschappij om ons heen. We maken geen onderscheid naar ras, geslacht, religie of overtuiging en dragen graag een steentje bij aan een tolerantere maatschappij. Onze missie is om een duidelijk en scherp contract voor groene stroom en groen gas te leveren zonder in te boeten aan het respect dat onze klanten verdienen. Daar hoort een excellente service bij.

Over Welkom Energie