Welkome Energie houd zich niet aan algemene voorwaarden

Enkeltarief bij Welkom Energie niet mogelijk ondanks dat dit niet in de algemene voorwaarden vermeld staat ! Star bedrijf . Nooit meer klant bij deze leverancier

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Het maakt mij ook niet uit.

overstap naar Welkom Energie op tijd en zonder problemen verlopen

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, dit is voor mij ook een reden om voor Welkom Energie te kiezen, Ja, ik wist het maar het is niet belangrijk

Ik ben zojuist klant geworden. Nog geen negatieve ervaringen te melden. Tot nu toe alleen maar positief.

Hallo Arjan, Wat fijn dat je een 10 geeft! Dank je! Groetjes, Jolanda

Duidelijk en zeer scherpe tarieven

Ook bij mij liep de overstap vlekkeloos.

Hallo Henk, We zijn erg blij met jouw 10! Groetjes, Jolanda

onprofessioneel

Klanten worden aangesproken met 'lieve' ... Op commentaar daarop en het verzoek dat aan te passen wordt niet gereageerd. Wel een mail gestuurd met een verzoek om beoordeling. Daarom hier nogmaals de kritische noten. Overigens lijkt administratie (nog) niet op orde; hoewel is betaald wordt een dreigende mail verzonden.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Wat een positieve verassing.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Beneden mijn verwachting

Hallo Hanna, Jammer om te lezen dat je niet helemaal tevreden bent. Het aanschrijven met "lieve" heeft een positieve insteek, we willen vriendelijk zijn. Je hebt onterecht een herinnering van ons ontvangen en dat is niet netjes van ons. Excuses hiervoor. We hebben het proces aangepast mede door jouw review. We zijn dan ook blij dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven. Dank je wel! Groetjes, Jolanda

gewoon goed

Het is allemaal prima verlopen. Dank U

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, dit is voor mij ook een reden om voor Welkom Energie te kiezen, Nee, dat wist ik niet. Wat een positieve verassing.

eerste indruk is goed

overgang is prima verlopen ,ben vooraf voldoende geïnformeerd.

Alles ok

Prima in orde

Hallo ML, Bedankt voor de mooie review! Groetjes, Jolanda

Goede overstap

Geen discussies over maandbedrag

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, ik wist het maar het is niet belangrijk

Hallo Piet, We zijn blij om te horen dat je tevreden bent en bedankt voor het schrijven van de review. Groetjes, Jolanda

Tot nu toe tevreden

Mijn aanmelding ging makkelijk. Afmelden bij oude leverancier tot nu toe goed geregeld

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Raymond, Tot nu toe tevreden is alvast een mooi begin! Bedankt voor je review. Groetjes, Jolanda

Op dit moment ben ik tevreden

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Herman, Fijn dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven en nog mooier dat je ook tevreden bent. Dank je wel. Groetjes, Jolanda

Te vrede

We zijn net gestart met elkaar en we gaan het zien wij zijn verwachtings vol met vr. groet

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Hallo Koos, Fijn dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven. Het is wel een beetje jammer dat we een onvoldoende krijgen terwijl ik de indruk heb dat toch tevreden bent. Groetjes, Jolanda

Snelle service!

Ik kon makkelijk en snel overstappen! Ga zo door!

Alles volgens afspraak

Overstappen is volgens afspraak gegaan.

Overstap verliep soepel

Tot nu toe, prima

Tot nu toe, maar het is nog pril, prima

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed, Zoals verwacht.

Vloeiend

Zonder problemen

super

Heel kundig

Vlekkeloze overstap

Prettig contact waar nodig. Niets van de overstap gemerkt en dat is fijn

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zeer goed, boven verwachting., Goed

Very good

Zxxx

• Would you recommend us? Yes
  • Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Hallo Caner Ozcan, Bedankt voor de 10! Daar zijn we echt blij mee, we gaan met een goed gevoel het weekend in. Dank je wel. Fijn weekend Groetjes, Jolanda

Vlotte overstap, prima

Groene energie, prima welkomstpremie.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Wat fijn Clara dat je de switch goed hebt ervaren! Bedankt voor je review! Groetjes, Jolanda

Men werkt langs elkaar heen

Bij 1 vraag kreeg ik 3! Verschillende antwoorden. Iedere keer iemand anders. Iedere keer weer het verzoek om NOG een keer de vraag te stellen. Tot 3x toe werd mijn voorschot veranderd. Volgend jaar ga ik zeker naar een andere leverancier. Kortom een rommeltje.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Ver beneden mijn verwachting

Net bij deze club

Geen problemen met aanmelden . Online gegevens opvragen en inzien Ok.

Ron Welkom bij Welkom, Fijn dat je tevreden bent! Groetjes, Jolanda

Gewoon doen super eenvoudig

Super geregeld

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Hallo Rinze, Welkom bij Welkom! Wij zijn erg blij om te horen dat je heel tevreden bent! Groetjes, Jolanda

Over Welkom Energie 3

Iedereen is welkom! Dit statement staat voor het uitgangspunt of visie waarmee we onze klanten en medewerkers behandelen, maar ook hoe we privé kijken naar de maatschappij om ons heen. We maken geen onderscheid naar ras, geslacht, religie of overtuiging en dragen graag een steentje bij aan een tolerantere maatschappij. Onze missie is om een duidelijk en scherp contract voor groene stroom en groen gas te leveren zonder in te boeten aan het respect dat onze klanten verdienen. Daar hoort een excellente service bij.

Over Welkom Energie