Helemaal goed

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Wat een positieve verassing.

Beste Evert, Fijn dat je een review hebt geschreven dank je wel! Wat leuk dat we je hebben kunnen verrassen met groen gas. Groetjes, Mathijs

Geen Welkom

Bedenk goed dat de cash back VERVALT als je in 1jr tijd even 2x het bedrag 2daagjes later wilt betalen dan de betaaldatum !! Akelig maar staat in hun Alg.voorwaarden. Geen 1 energie maatschappij heeft dat zo ! Dus ik verloor 210 welkoms korting hierdoor... Zonder pardon. Nog nooit zo als klant in geen 20jr behandelt, en fat terwijl in de cotonatijd de banken dicht zijn om gauw te kunnen storten..

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Het maakt mij ook niet uit.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Ver beneden mijn verwachting

Krijg geen contact met Welkom Energie per mail, volgt geen reactie

Eind 2020 mijn energieverbruik, en die van mijn schoonouders, op een rijtje gezet en daarbij kwam Welkom Energie voordelig uit het vergelijk. Bij meerdere vergelijkingssites vergeleken en daarna contact opgenomen met Welkom Energie. Dat verliep toen vlot! Ik had wat vragen over het overstappen en de levering van de energie en werd netjes te woord gestaan. De offertes die ik rechtstreeks van Welkom Energie heb mogen ontvangen waren vergelijkbaar met de prijzen op de vergelijkingssites. Prijzen goed, contact verliep prettig dus de keuze gemaakt om over te stappen naar Welkom Energie, zowel onze eigen aansluiting als die van mijn schoonouders. Ik had ze nog gevraagd of ik dat het beste via een vergelijkingssite kon doen of rechtstreeks, waarbij ik het verzoek kreeg om het rechtstreeks te regelen. Dat zal er wel mee te maken hebben dat ze waarschijnlijk een bepaalde vergoeding kwijt zijn aan een vergelijkingssite als een overstap daar geregeld wordt. Dus op 28 december 2020 heb ik ze laten weten dat we graag wilde overstappen en gebruik wilde maken van de producten van Welkom Energie. Zoals eerder aangegeven verliep de correspondentie toen nog soepeltjes. Alle benodigde informatie die ze nodig hadden heb ik ze netjes toegestuurd (dus voor 2 aansluitingen) om zodoende de overstap in gang te zetten. De laatste reactie die ik van ze heb vernomen was een mededeling dat de overstap handmatig in gang gezet moest worden omdat anders de welkomspremie (die ze op verschillende vergelijkingssites als overstapactie hanteerden) niet kon worden meegenomen. Dat moest geregeld worden door een of andere collega's en kon enkele dagen tot maximaal 2 weken duren. Dat was de laatste reactie van 28 december 2020. Sindsdien totaal niets meer vernomen van Welkom Energie! Geen bevestiging van een overstap, geen contract, gewoon helemaal niets! Nu probeer ik al enkele weken per mail contact met ze te zoeken, tevergeefs! Ben benieuwd wat er aan de hand is en waarom ze niet meer reageren! Raar....

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, ik wist het maar het is niet belangrijk

Beste Stefan, Bedankt voor het doorgeven van het probleem. Wat vervelend om te horen, mijn excuses voor het ongemak. Ik ga er gelijk voor je achteraan zodat je z.s.m. wordt aangemeld. Groetjes, Mathijs

Tot nu toe prima

Duidelijke en snelle communicatie. Eenvoudige mogelijkheid tot doorgeven van meterstanden.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zeer goed, boven verwachting., Zoals verwacht.

Overstap is goed verlopen.

Prima tussentijds overleg via de mail!

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Fijn dat je een positieve ervaring hebt. Dank je wel voor het delen van je ervaring met ons. Wat leuk dat we je hebben kunnen verrassen met groene energie. Groetjes, Mathijs

Goed en duidelijk

De overstap van 9 op 10 februari is goed gegaan. Verder nog weinig met jullie te maken gehad. Geen bericht is goed bericht. Te vroeg wat mij betreft om te oordelen. De communicatie via de mail loopt goed. Het is wel prettig om de meterstanden zelf bij te kunnen houden.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Ingrid, Fijn dat je een review hebt geschreven! Bedankt voor de feedback. Groetjes, Mathijs

Soepel

Overstappen ging probleemloos

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Beste Johan, Fijn dat de overstap probleemloos is verlopen. Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Groetjes, Mathijs

Goe

Ik ben pas afnemer effe wachten.gr jan munster

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Jan, We begrijpen dat je nog maar kort klant bent, bedankt voor het doorgeven van je ervaring tot nu toe. Dank je wel voor je keuze voor groene energie en dan ook nog eens van ons! Groetjes, Mathijs

Ervaring is goed

Goed geholpen tijdens de overgang. En snel geregeld.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.

Beste Henk, Fijn dat je een positieve ervaring hebt. Dank je wel voor het delen van je ervaring met ons. Groetjes, Mathijs

tot nu toe ruim voldoende

ben pas lid dus nog weinig over te zeggen

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Ad, We begrijpen dat je nog maar kort klant bent, bedankt voor het doorgeven van je ervaring tot nu toe. Dank je wel voor je keuze voor groene energie en dan ook nog eens van ons! Groetjes, Mathijs

ik voel me welkom

Energie is zeer belangrijk en via https://www.gaslicht.com zijn we dit jaar overgestapt van Eneco naar Welkomenergie. dit ging erg gemakkelijk en levert op de jaarafrekening ook nog een teruggave op. Welkom energie is voor mij nieuw en heeft geen App, maar wel een webpagina. deze is goed te gebruiken. Bij Eneco en Vattenval (waar we hiervoor zaten) zijn ze qua gebruik van App en daaraan gerelateerde marketing veel verder. maar waar heb je dat allemaal voor nodig. ik zou zo weer overstappen op Welkom Energie

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, dit is voor mij ook een reden om voor Welkom Energie te kiezen, Ja, ik wist het maar het is niet belangrijk
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zeer goed, boven verwachting., Goed

Wij zijn blij dat je je welkom voelt. Bedankt voor de feedback. Groetjes, Mathijs

Erg prettig en duidelijk

Overstap ging soepel

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Fijn dat alles naar wens verloopt! Wat leuk dat we je hebben kunnen verrassen met groene energie. Dank je wel voor het delen van je ervaring met ons. Groetjes, Mathijs

De overstap is perfect verlopen.

De overstap verliep perfect op de afgesproken datum. Alle informatie en de start-meterstanden van Welkom energie ook precies op tijd ontvangen.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Beste Han, Fijn dat de overstap perfect is verlopen. We zijn blij dat je een review hebt geschreven dank je wel! Groetjes, Mathijs

snel en duidelijk

Overstap kostte geen moeite en goede groene belofte

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Mirjam, Fijn dat alles naar wens verloopt! Dank je wel voor je keuze voor groen gas en dan ook nog eens van ons! Groetjes, Mathijs

Ben juist succesvol aangesloten

Ik ben juist succesvol aangesloten.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Fijn dat alles succesvol is gegaan. Dank je wel voor je keuze voor groene energie en dan ook nog eens van ons! Groetjes, Mathijs

Ben pas klant

Weet niet

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Harry, We begrijpen dat je nog maar kort klant bent, bedankt voor het doorgeven van je ervaring tot nu toe. Groetjes, Mathijs

overstap is super gegaan en daarom er niets van vernomen

Prima overgang naar welkom energie, De overstap was goed geregeld.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Jelle, Fijn dat alles naar wens verloopt! Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Groetjes, Mathijs

Overstap ging prima

Even een opmerking, ik ben in het verleden wel eens eerder overgestapt van energiebedrijf maar meen me te herinneren dat ik toen de EAN-codes niet hoefde door te geven.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Beste Jan-Willem, Fijn dat de overstap prima is gegaan. Waarschijnlijk heb je dit door moeten geven omdat er meerdere EAN-codes op je adres bekend zijn. Groetjes, Mathijs

Snel alles geregeld

Word goed op de hoogte gehouden en alles was snel geregeld

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.

Beste Nelleke, Fijn dat je een positieve ervaring hebt. Wat leuk dat we je hebben kunnen verrassen met groen gas. Dank je wel voor het delen van je ervaring met ons. Groetjes, Mathijs

Goede telefonische service. Niet lang in de wacht rij gestaan

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Cora, Fijn dat het telefonische contact goed is verlopen. We gaan ervoor zorgen dat je nog lang een tevreden klant van ons blijft! Groetjes, Mathijs

Prima alles online geregeld

Prima service.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Peggy, Fijn dat je een review hebt geschreven dank je wel! Groetjes, Mathijs

Tevreden

Overstap is prima geregeld. Hopelijk blijft deze klantvriendelijke service ook van kracht in geval van (mogelijk) toekomstige problemen

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Peter, Fijn dat je met ons meedenkt! We gaan ervoor zorgen dat je nog lang een tevreden klant van ons blijft! Groetjes, Mathijs

Warm welkom

De overgang naar Welkom Energie is goed verlopen.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Erik, Fijn dat de overstap goed is verlopen. Dank je wel voor je keuze voor groene energie en dan ook nog eens van ons! Groetjes, Mathijs

Goede app

Alles is oké

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Beste Erica, Fijn dat alles naar wens verloopt! Dank je wel voor het delen van je ervaring met ons. Groetjes, Mathijs

Zoals verwacht

Zoals verwacht

Beste Jan, Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Groetjes, Mathijs

Over Welkom Energie

Iedereen is welkom! Dit statement staat voor het uitgangspunt of visie waarmee we onze klanten en medewerkers behandelen, maar ook hoe we privé kijken naar de maatschappij om ons heen. We maken geen onderscheid naar ras, geslacht, religie of overtuiging en dragen graag een steentje bij aan een tolerantere maatschappij. Onze missie is om een duidelijk en scherp contract voor groene stroom en groen gas te leveren zonder in te boeten aan het respect dat onze klanten verdienen. Daar hoort een excellente service bij.

Over Welkom Energie