Zeer te vreden

Inform was duidelijk

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Wat een positieve verassing.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Nog maar kort bij energir.nl dus nog nirt veel ervaring

Nog niet lang lid

Goed geregelde Overstap

Ben net overgestapt ,was prima geregeld allemaal!Top

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, dit is voor mij ook een reden om voor Welkom Energie te kiezen

Heel good

Heel vriendelijk. voordelig en snel

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zeer goed, boven verwachting.

Overstap is goed verlopen en duidelijk gecommuniceerd.

Duidelijke berichtgeving vanuit Welkom Energie over de gang van zaken. Overstap is prima verlopen.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, ik wist het maar het is niet belangrijk
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Jurgen, Bedankt voor het achterlaten van een review. Fijn dat de overstap goed is verlopen en dat er duidelijk gecommuniceerd wordt. Groetjes, Mathijs

Goed geregeld en overzichtelijk tot nu toe

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Martin, Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Fijn dat het goed geregeld en overzichtelijk is. Groetjes, Mathijs

Dik .tevreden

Nieuwe aanmelding en gebruik verliep soepel en probleemloos

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.

Beste Robert, Fijn dat je een review hebt geschreven dank je wel! Fijn dat het soepel en probleemloos is verlopen. Groetjes, Mathijs

Snelle en duidelijke overstap. Geen poespas.

Overstap zoals het hoort, geen gedoe en niet teveel berichten in mijn inbox.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Mirko, Dank je wel voor het delen van je ervaring met ons. Fijn dat het snel en duidelijk is geregeld zonder poespas. Groetjes, Mathijs

Eenvoudige overstap

De overstap is goed verlopen. We hebben geen problemen gehad.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Elma, We zijn blij dat je een review hebt geschreven dank je wel! Fijn dat de overstap goed is verlopen zonder problemen. Groetjes, Mathijs

De overstap ging boven verwachting goed

Even afwachten of de verder service ook goed gaat

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Fijn dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven! Dank je wel! Fijn dat overstap boven verwachting goed is gegaan. We gaan ervoor zorgen dat je nog lang een tevreden klant van ons blijft! Groetjes, Mathijs

pas lid, moet nog ondervinden

nog geen ervaring

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Beste Taco, We begrijpen dat je nog maar kort klant bent, bedankt voor het doorgeven van je ervaring tot nu toe. Groetjes, Mathijs

Overstap en alles wat erbij hoort is naar tevredenheid verlopen

Zie boven

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste J.W. Snijders, Bedankt voor het schrijven van een review. Fijn dat de overstap en alles wat daar bij hoort naar tevredenheid is verlopen. Groetjes, Mathijs

De overstap is prima verlopen.

Voor verdere toelichting ben ik nog te kort klant.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Het maakt mij ook niet uit.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Kees, Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Fijn dat de overstap prima is verlopen. Groetjes, Mathijs

Tot nu gaat alles volgens verwachting

Tot nu gaat alles volgens verwachting

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Beste Bart, Bedankt voor het achterlaten van een review. Fijn dat alles naar verwachting verloopt. Groetjes, Mathijs

als mag worden verwacht

nvt

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Dank je wel voor het delen van je ervaring met ons. Fijn dat het loopt zoals verwacht. Groetjes, Mathijs

Duidelijke website

Goede service.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Beste Peter, We zijn blij dat je een review hebt geschreven dank je wel! Fijn om te lezen dat de website duidelijk is en de service goed is. Bedankt voor je complimenten! Groetjes, Mathijs

Heb nog niet veel ervaring maar de ervaring die we hebben is heel goed.

Zie hierboven.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Marjo, We begrijpen dat je nog maar kort klant bent, bedankt voor het doorgeven van je ervaring tot nu toe. Fijn dat de ervaring die je hebt heel goed is. Een blije klant is goud waard! Groetjes, Mathijs

Overstappen zonder moeite

Het overstappen naar Welkom Energie is vlekkeloos verlopen, zelf hoefde ik geen actie voor opzeggen van oude energieleverancier te ondernemen. Prima geregeld

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Beste Jan, Fijn dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven! Dank je wel! Fijn dat de overstap vlekkeloos verlopen is. We gaan ervoor zorgen dat je nog lang een tevreden klant van ons blijft! Groetjes, Mathijs

Overstap snel en goed geregeld.

Geen problemen ervaren tijdens de overstap. Duidelijke uitleg wat er gaat gebeuren en wanneer.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Miranda, We zijn blij dat je een review hebt geschreven dank je wel! Fijn dat de overstap probleemloos is verlopen en de uitleg duidelijk is. Groetjes, Mathijs

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Bedankt voor het schrijven van een review. Fijn dat je een positieve ervaring hebt. Groetjes, Mathijs

Prima overstap

Ging allemaal soepel.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Beste Lieke, Fijn dat je een review hebt geschreven dank je wel! Fijn dat alles naar wens verloopt! Groetjes, Mathijs

Soepele overgang en welkomsmail

Net overgestapt, prima verlopen.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Ellen, Bedankt voor het delen van je ervaring met ons. Fijn dat de overgang soepel is verlopen. Groetjes, Mathijs

Tot nu loopt alles op rolletjes

Sinds kort de overstap gemaakt. De toekomst zal uitwijzen of de overstap een juiste keuze was.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Beste Nico, Dank je wel voor het delen van je ervaring met ons. Fijn dat alles naar wens verloopt! We gaan ervoor zorgen dat je nog lang een tevreden klant van ons blijft! Groetjes, Mathijs

Tot dusver tevreden.

De overstap is heel soepel verloren. Ik begrijp alleen niet dat als mijn contract op 8 april is afgelopen de overstap pas op 21 april is. Waarom kan dit niet direct op dezelfde datum? Dit maakt het allemaal heel onoverzichtelijk. Je hebt dan in de maand april dat twee energieleveranciers een bedrag afschrijven.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Beste Fons, Bedankt voor de feedback. Dit hou je met een overstap dat de betalingen van beide leveranciers in een maand vallen. Groetjes, Mathijs

Zeer welkom

Fijn welkom geheten toen ik overstapte. Als je een vraag heb krijg je snel antwoord op je email. Een cadeautje gekregen voor mijn verjaardag, erg attent!

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?

Beste Charlotte, Fijn dat je de moeite hebt genomen om een review te schrijven! Dank je wel! Fijn dat alles naar wens verloopt! Een blije klant is goud waard! Groetjes, Mathijs

Over Welkom Energie

Iedereen is welkom! Dit statement staat voor het uitgangspunt of visie waarmee we onze klanten en medewerkers behandelen, maar ook hoe we privé kijken naar de maatschappij om ons heen. We maken geen onderscheid naar ras, geslacht, religie of overtuiging en dragen graag een steentje bij aan een tolerantere maatschappij. Onze missie is om een duidelijk en scherp contract voor groene stroom en groen gas te leveren zonder in te boeten aan het respect dat onze klanten verdienen. Daar hoort een excellente service bij.

Over Welkom Energie