Nog maar net klant maar het komt allemaal wel positief over.

Ervaring heb ik nog niet maar het voelt wel goed aan.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Wat een positieve verassing.

Aanhef

Beste mensen, De aanhef 'lieve mevrouw' stoort me echt. Ik vind het niet passend. Wat mij betreft mag u dat veranderen in 'beste' of 'geachte'. Vriendelijk gegroet, Loes Versteegh NB Ik vraag me ook af waarom ik op dit formulier alleen mijn voornaam moet invullen. Waarom moet ik met sterren beoordelen bij een vragenformulier?

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Nee, dat wist ik niet. Het maakt mij ook niet uit.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Hallo Loes, Fijn dat je de moeite neemt om feedback te geven. We horen vaker dat klanten het vreemd vinden dat we ze aanschrijven met "lieve". De achterliggende gedachte kun je hier lezen: https://welkom-energie.nl/lieve-mevrouw/. De sterren zijn een waardering die je kan geven. De hoogste waardering is 5 sterren, dan ben je heel erg tevreden. Bedankt voor je review! Groetjes, Jolanda

Dreigende mail

Ik kreeg een mail dat ik verplicht was om de eerste betaling te doen. Als ik dit niet zou betalen dan zou ik een boete krijgen. Dit kwam als zeer onvriendelijk over en het gaf mij een gevoel dat ik gelijk gezien werd als een wanbetaler. Zeer onvriendelijk en dreigende mail Slecht begin van een nieuwe relatie Gerth Oord

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, dit is voor mij ook een reden om voor Welkom Energie te kiezen
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Ver beneden mijn verwachting

erg fijn contact gehad met Jolanda

gisteren fijne ervaring gehad met jolanda ze deed erg haar best om mij te helpen

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed, Beneden mijn verwachting

Hallo Anita, We hebben het nagekeken en wij verzenden nooit mails in de nacht. Mails waarin we bijvoorbeeld een kadootje aanbieden worden tussen 15:00 en 16:00 verstuurd, laatste keer op 23 december. We kunnen dan ook geen reden bedenken waarom de ontvangst van de email pas 's nachts is. We hebben geen invloed hierop. De verbruiksoverzichten en berichten over je contract komen vanuit een ander systeem dus afmelden heeft geen invloed op de verzending van deze emails. Misschien is het zinvol om je telefoon op stil te zetten 's nachts? Groetjes, Jolanda

Goede communicatie

Moet verder nog ervaring ophalen

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Ien en Emile, Fijn dat jullie een review hebben geschreven en we horen het graag hoe je Welkom ervaart als je meer ervaring hebt! Groetjes, Jolanda

Vraag gesteld en nooit antwoord gekregen

Ik wil enkel tarief ipv van dag / nacht tarief.

So far so good

So far so good

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Arian, Fijn dat je voor Welkom Energie hebt gekozen en bedankt voor het schrijven van de review. Groetjes, Jolanda

Communicatie

Zoals jullie zelf al aangeven, vind ik de communicatiestijl vreemd. Dat mensen er boos om worden is wat overdreven, maar het komt onprofessioneel over als je met 'lieve' wordt aangesproken. De vertaling uit het Engels van 'dear' is niet lieve (als in het Engels sweet), maar geachte. Je kunt dat niet zo 1 op 1 overnemen. Mijn tip is, omdat ik het wel goed vind dat jullie een warm contact willen met jullie klanten, om de voornaam te gebruiken ipv de achternaam in de aanhef van jullie brieven.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Beneden mijn verwachting

Hallo Renske, Dank je voor jouw review en voor het meedenken over het persoonlijk benaderen van klanten. Groetjes, Jolanda

Goede, snelle overstap

Tot nu toe prima ervaring, goede communicatie.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Ester, Fijn dat je deze review hebt geschreven en nog fijner dat je de overstap goed hebt ervaren. Groetjes, Jolanda

Mis een app

Geen problemen met overstap, wordt over alles op de hoogte gehouden, mis alleen nog een app

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Makkelijke overgang tijdens mijn verhuizing

Ik ging verhuizen en ik heb gekozen voor een contract met Welkom energie. Reden hiervoor is de levering van groene energie en gas. Dit ging soepel en zonder problemen.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Stephan, Goed om te horen dat je tevreden bent en dank je wel voor je mooie beoordeling. Groetjes, Jolanda

Soepele overstap naar Welkom Energie

Alles geregeld volgens afspraak

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Kevin, Wat fijn dat je tevreden bent en bedankt voor je review! Groetjes, Jolanda

Overstap prima geregeld

De overstap is prima geregeld. Wel jammer dat je eigenlijk elk jaar opnieuw moet 'shoppen' om het beste energietarief te krijgen. Hopelijk kan Welkom Energie ons een goed aanbod doen na afloop van deze periode.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.

Hallo Margriet, We gaan ons best doen om het je zo naar de zin te maken dat je niet wil vertrekken en we hebben scherpe tarieven ook voor klanten die al klant zijn. Bedankt voor je review! Groetjes, Jolanda

Prima overstap

Prima overstap

Alles was goed geregeld

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed, Zoals verwacht.

Hallo Anouk, Bedankt voor je review en fijn dat je bewust voor duurzaam kiest. Goede keuze! Groetjes, Jolanda

Tevreden nieuwe klant

Duidelijk en snel. Geen problemen ervaren. Erg tevreden met overstap.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Ronnie, Goed om te horen dat de overstap je bevallen is. En bedankt voor de review en de 10! Groetjes, Jolanda

de overstap ging vloeiend over.

veel ervaring heb ik nog niet, ben er per 1 december bijgekomen, maar alles lijkt super goed te gaan, afwachten wat zich in de toekomst nog voordoet.

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Kees, Heel fijn dat je voor Welkom hebt gekozen. We zijn blij dat de overstap goed is verlopen! Bedankt voor je review! Groetjes, Jolanda

de nieuwe aansluiting is zeer goed geregeld

Een huurder was tijdens mijn vakantie opeens verdwenen en had alle voorzieningen opgezegd, zonder mij daarvan op de hoogte te brengen. Omdat hij tot einde van de maand oktober de huur had betaald dacht ik dat die nog niet waren opgezegd, tot ik een brief van Enexis vond waar in stond dat als ik niet voor 11 november een nieuwe provider had ze de zaak zouden komen afsluiten en het was inmiddels al 14 november.. Via internet een provider gezocht en Welkom Energie gevonden en me aangemeld. Ik kreeg van hen bericht dat ze vanaf eind december de zaak zouden overnemen, maar na mijn telefoontje dat het veel eerder moest is dat geregeld.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie?
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zeer goed, boven verwachting., Goed

Hallo Jan, Fijn dat we je in deze situatie goed hebben geholpen. De normale processen voor aanmelden duren langer en daarom is het goed dat je contact hebt opgenomen. In dit geval is het mogelijk geweest om een uitzondering te maken. Ik wil je bedanken voor je uitgebreide review en de mooie beoordeling! Groetjes, Jolanda

Overstap is prima verlopen

Alles goed verlopen, alleen wil ik graag aangesproken worden met mw v Beers, en niet met lieve mw of lieve Ria

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo mevrouw Beers, Goed om te lezen dat alles naar wens verloopt ondanks dat je het niet prettig vindt om met "lieve"aangeschreven te woorden. Als je geïnteresseerd bent in de achterliggende gedachte, dan kun je dit artikel lezen: https://welkom-energie.nl/lieve-mevrouw/ Groetjes, Jolanda

Daar krijg ik energie van zo'n welkom!!!

Ik ben zeer tevreden over mijn overstap Hans

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.

Hallo Hans, Prachtig omschreven "Daar krijg ik energie van zo'n welkom!!!". We vinden het fijn dat je voor Welkom hebt gekozen en heel hartelijk dank voor de mooie review! Groetjes, Jolanda

heel goed

dat alles zeer goed verlopen er is een min puntje dat voor je produkt heb afgenomen moet je de eerste termijn betalen

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Wouter, Heel fijn dat je een review hebt geschreven, dank je wel! Het minpuntje klopt. Je betaalt bij ons vooraf. Ik ben toch blij dat we toch een mooie 8 hebben gekregen van je! Groetjes, Jolanda

Overstap zonder problemen

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Zoals verwacht.

Hallo Jan, Fijn dat je voor Welkom hebt gekozen als energieleverancier. We zijn blij om te horen dat de overstap naar tevredenheid is verlopen! Dank je wel voor je review! Groetjes, Jolanda

U heeft zich aan de afspraak gehouden

Vandaag op de afgesproken datum is er gestart met levering energie.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.
  • Wist je dat Welkom Energie standaard Groen Gas levert? Ja, ik wist het maar het is niet belangrijk
  • Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Willem, Altijd fijn om te horen als een klant zegt dat alles goed is verlopen! Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven en super dank je wel voor de 10. Groetjes, Jolanda

Het overstappen was super snel en goed geregeld.

De ervaring met levering en afrekening moet ik nog opdoen. Ik ben pas sinds december een nieuwe klant.

• Hoe tevreden ben je over de online self service van Welkom Energie? N.v.t.

Hallo Louis, Fijn dat je als nieuwe klant een review hebt geschreven en de beoordeling van een 10 is natuurlijk heel mooi! Dank je wel! Groetjes, Jolanda

Prima geregeld, to nu toe

Overgang is prima verlopen

• Hoe heb je de overstap naar Welkom Energie ervaren? Goed

Hallo Ted, Fijn dat je bewust voor duurzaam kiest! Bedankt voor je review en de beoordeling. We blijven ons best doen om tienen te halen! Dank je wel! Groetjes, Jolanda

Over Welkom Energie 3

Iedereen is welkom! Dit statement staat voor het uitgangspunt of visie waarmee we onze klanten en medewerkers behandelen, maar ook hoe we privé kijken naar de maatschappij om ons heen. We maken geen onderscheid naar ras, geslacht, religie of overtuiging en dragen graag een steentje bij aan een tolerantere maatschappij. Onze missie is om een duidelijk en scherp contract voor groene stroom en groen gas te leveren zonder in te boeten aan het respect dat onze klanten verdienen. Daar hoort een excellente service bij.

Over Welkom Energie