Persoonlijke aandacht en goede service!

Bij Open Maatwerk wordt er goed meegedacht met de klant voor oplossingen op maat. De communicatie verloopt prettig en afspraken worden nagekomen. Het afgeleverde werk ziet er super uit en is van goede kwaliteit.

• Garantie / nazorg

Open Maatwerk doen wat ze beloven en leveren alleen maar kwaliteit!

Open Maatwerk bewijst keer op keer dat ze weten wat ze doen! Mijn huis is echt af nu!

Vakkundig, klantvriendelijk en hoge kwaliteit

In 1 dag twee kasten geleverd en ter plaatse in elkaar gezet. Precies wat we hadden gevraagd en voor een redelijke prijs. Eindelijk weer eens een bedrijf waarvan je op aan kan, communicatief en kwalitatief zeer goed en kundig en bovendien heel vriendelijk.

Perfect vakmanschap en prima service

Onverwachte situatie: perfect opgelost. Voor het gehele project (rolgordijn/zonnescherm): chapeau

Prima kwaliteit, goede service en betrouwbaar

Reeds jaren een tevreden klant bij OPEN Maatwerk. Diverse op maat gemaakte (schuif)kasten, raambekleding en horren besteld en laten plaatsen, altijd naar tevredenheid. OPEN Maatwerk is een goed, net en betrouwbaar bedrijf met kwalitatief goede producten en een prima service.

Open Maatwerk pareert testpanel van mijn drie kleine kleinzoons glansrijk

Recensie. Nwk ad IJssel mei 2019 Beste Jeroen en Frank. Open Maatwerk pareert testpanel van mijn drie kleine kleinzoons glansrijk. Na herhaalde aanslagen van mijn kleinzoons op de zeven jaar oude hordeur naar de tuin werd de schade snel gerepareerd. Natuurlijk zou een nieuwe hordeur na zoveel jaren kunnen. Maar Open Maatwerk wacht liever tot de jochies groter zijn. Bovendien, na deze reparatie kunnen we weer jaren vooruit. Met vriendelijke groet, THEO

Goede service, goede kwaliteit en betrouwbaar

Wij hebben een inbouwkast laten maken door Open Maatwerk. Zij hebben na contactlegging ons fantastisch geholpen. Zij hebben geluisterd naar onze wensen en ons daar ook advies in gegeven. De kwaliteit van de kast is heel erg goed. Netjes afgewerkt en heel vriendelijk. Voor ons een reden om in de toekomst weer met Open Maatwerk in zee te gaan.

Super mooie kast, goede service!

Na een initieel eigen ontwerp hebben jullie een op ervaring betere samenstelling voorgelegd.. Vervolgens goed geadviseerd en meegedacht en zo tot een mooi ontwerp gekomen! Het eindresultaat is geweldig en ook op de service hebben wij niets aan te merken

Topservice, duidelijke afspraken en werden goed nagekomen!

OPEN Maatwerk heeft diverse werkzaamheden bij mij thuis verricht en naar volle tevredenheid, raambekleding, industriele deur, diverse (hardhouten) kozijnen met (hardhouten) deuren en een maatwerk meubel rond de gashaard, allemaal naar volle tevredenheid. Ook fijn dat alle afspraken netjes werden nagekomen!

Jullie hebben een aantal malen opdrachten van ons gehad die tot volle tevredenheid werden gemaakt en gemonteerd. Een 3 deurs schuifwandkast, lade geleiders op 6 keuken planken onder het aanrecht aangebracht, en een 4 deurs wandkast tot aan het plafond in onze hal exellent! Dit vakwerk kom je nog zelden tegen, prima team ook!!

• Garantie / nazorg

3 inbouwkasten geplaatst en een aantal opbergplanken in meterkast. Van te voren opgemeten en overleg over mogelijkheden. Producten zijn van hele goede kwaliteit en perfect op maat gemaakt en geplaatst. Wij zijn in ieder geval heel blij met de kasten. De levertijd van een bepaalde kast was wel 10 weken, dus je moet wat dat betreft wel wat geduld hebben.

• Assortiment N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Openmaatwerk heeft in onze nieuwe woning een kast op maat en horren geplaatst. Wij zijn zeer tevreden over het eindresultaat. Offertes werden zeer snel toegezonden en zodra we toch een wijziging hadden kregen we direct een nieuwe offerte met voorbeeld tekening. Er wordt zeer net werk afgeleverd. Nazorg zonder problemen. Wij zijn dan ook blij dat we voor Openmaatwerk gekozen hebben en kunnen dat dan aan iedereen aanraden.

• Assortiment
  • Bereikbaarheid ( tel./ e-mail) N.v.t.

Emmy van Leersumhof 22

3059LT Rotterdam