Mooie kast en goed meegedacht door open maatwerk

Wij wilden een kast hebben tussen 2 kamers en zo optimaal gebruik maken van de ruimte. We zijn goed geadviseerd in de mogelijkheden, en daarnaast ook nog afgeremd op opties die niet nodig waren, maar wel de prijs extra op zouden drijven. Wij zijn erg blij met het eindresultaat en de prettige service. Mannen zijn vriendelijk en heel prima om een dag in je huis te hebben.

Heel goed!

Deskundig advies, mooi resultaat. Kortom, zeer tevreden.

Toppie!

Alles is bij hun mogelijk. Het hor is goed opmaat gemaakt en valt niet op als hij dicht zit. Vriendelijk contact gehad en snelle service. Een aanrader.

Wat een geweldige kast!

Na dat we in ons vorige huis in Nieuwerkerk een geweldige kast met schuifdeuren hadden laten plaatsen in 2011 wisten we zeker dat in ons nieuw huis in Gouda ook weer een kast van OPEN Maatwerk moest gaan komen! Vandaag geplaatst, geweldig mooi en wat veel ruimte! En de levering eerder als voorzien, waar tref je dat nog.

Uitstekend!!!

Ontzettend tevreden! Jeroen en Frank leveren en maken mooi werk. Een prachtig meubel geplaatst om de openhaard. En ook met de zwarte stalen tussendeur zijn we erg tevreden. Openmaatwerk is een echte aanrader.

Beter kan niet

Topwerk van vaklui. Het team werkte efficiënt, gemotiveerd en liet geen rotzooi achter. Het product is bovendien zo ontzettend mooi.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Het werk wat de heren leveren is netjes en er wordt de tijd genomen om inderdaad maatwerk te leveren. Wij zijn zeer tevreden met onze nieuwe binnendeur en hordeur

Professioneel en klantgericht

Open maatwerk is een zeer fijn bedrijf. Ze werken precies, netjes en komen hun afspraken na. Ook als een product al geleverd is en er blijkt een probleem lossen zij dit keurig op. Kortom ik zou dit bedrijf aan een ieder aanbevelen.

• Garantie / nazorg

Top service bij een defect aan ons zonnescherm!

Recent zijn wij verhuisd en hebben wij een zonnescherm overgenomen van de vorige bewoners. Twee maanden na de overdracht bleek er een defect aan het zonnescherm. Na een melding bij OPEN Maatwerk hebben zij dit dezelfde dag nog met top resultaat opgelost. Wij zijn happy :-)

• Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Echt mannen met passie en verstand van zaken

Vandaag is onze maatwerk inbouwkast geplaatst. De mannen waren er op de afgesproken tijd en werkte erg vlot door waardoor de kast er al volledig stond nog voor de lunch moest beginnen. Advies voor inbouw en inmeten op locatie bij ons thuis verliep ook erg goed. Zelf hadden we gekozen voor bv. andere handgrepen maar Jeroen wist ons te vertellen dat een andere handgreep veel fijner zou werken, ook voor onze 7 jaar oude dochter. Communicatie is ook prima, binnen 1 a 2 dagen maximaal antwoord op mail of gewoon een telefoontje. Al met al dus zeker een partij waar we nogmaals zaken mee zouden doen in de toekomst als we weer maatwerk willen.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Een hele goede ervaring, op tijd met kwaliteit

Gister hadden we met Openmaatwerk een afspraak voor het leveren en monteren van onze nieuwe rolluiken. Ze kwamen keurig op tijd en met 3 man sterk. Er was vooraf ingemeten en een offerte gestuurd. De 3 rolluiken paste perfect en zaten er zo op. Voor het middag uur was het al klaar. Het zijn echte vakmannen. Groeten, Ramon, Nesselande

• Garantie / nazorg N.v.t.

Keurig gewerkt en zeer tevreden

Screens en horren zijn perfect gemonteerd en ben zeer tevreden met de uitgevoerde montage.

• Garantie / nazorg

Horren en plissé hor laten plaatsen.

Op 1e verdieping bij alle ramen een hor laten plaatsen en op de begane grond een plissé hor laten plaatsen bij de schuifpui. Allemaal keurig geplaats. Over de service van Open Maatwerk: Zeer tevreden. Door spelende kinderen perongeluk plissé hor uit zijn ophanging getrokken. Contact opgenomen met Open Maatwerken en binnen een dag stonden ze voor de deur om de plissé hor weer terug te plaatsen. Top !

• Garantie / nazorg

Snelle en correcte service.

De schuifdeuren van onze wandkast liepen aan tegen de bovenrail. Twee dagen na de melding van de klacht stond OPEN MAATWERK op de stoep en zijn de klachten verholpen. Zeer vakkundig en uitermate snel. Zeer bedankt Jeroen en Frank. Een aanbeveling is op zijn plaats.

Super Tevreden

Wij hebben eind november een inbouwkast bij hun besteld. Vanaf het eerste contact had ik al direct een goed gevoel. Er werd goed meegedacht en tijd genomen om naar je wensen te luisteren. Op de dag van de plaatsing verliep alles vlekkeloos en alles werd ook weer netjes achter gelaten. Wij zullen zeker in de toekomst nog een keer gebruik maken van hun diensten en kunnen zeker aanbevelen. Bedankt voor onze mooie kast. Jullie vriendelijkheid en professionaliteit. Toppers!!!

Persoonlijk en professioneel bedrijf

Begin 2019 hebben wij rolluiken laten installeren door open maat werk. Dit ging erg snel en zitten strak op het kozijn. Eind 2020 waren wij opzoek naar een kast op maat voor de slaapkamer. Door het fijne contact en het mee denken hebben wij een geweldige maat kast op de slaapkamer staan. Verlichting voor in de kast vonden wij via de site van raffito erg prijzig. Maar ze hebben meegekeken en voor een passende oplossing gezorgd, hierdoor hebben we toch verlichting in de kast!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Industriële glas en deuren wand in een dag geplaatst

Professionele, kundige mannen die plezier hebben in hun vak. Ze denken aan de voorkant goed mee over de klus en zijn goed bereikbaar. We zijn zeer tevreden over het resultaat!

Fantastisch!

Fantastisch maatwerk, professioneel, denken mee en kunnen goed adviseren. Houden zich goed aan de afspraken en zijn vriendelijk en gezellig

Weer prachtig werk geleverd

Niet voor niets gevraagd om een klus als deze door Jeroen en Frank te laten doen Bureau doorlopend in dressoir Kast in logeerkamer mee laten lopen schuin zolderdak. Goede kwaliteit, Goede materialen En goede humor

Fantastisch!

Een hele mooie industriële deur laten plaatsen door Jeroen2 en Frank. Doordat het geen standaard maat is (3.11!) kwam ik via via bij hun terecht. En blij dat we er mee zijn!!

Wij zijn uitermate tevreden

De door OPEN Maatwerk geleverde lamellen en schuifdeurkasten zijn ca 10 jaar geleden geplaatst en zijn nog steeds naar volle tevredenheid in gebruik. Onze screens op de 14 etage van ons appartement grenzend aan de Oude Maas, geleverd ca 5 jaar geleden, fungeren ook nog steeds naar behoren. Ze blijken inderdaad stormbestendig te zijn. Wat optredende bij geluiden waren een reden om Frank en Jeroen hierover in te lichten. Dit was voor hun een reden om bij ons te komen om e.e.a te onderzoeken en voor ons op te lossen. Dus de aftersales service was ook dik in orde.

• Garantie / nazorg

Erg tevreden met het nieuwe zonnescherm

We zijn erg tevreden over het zonnescherm dat Openmaatwerk heeft geplaatst. Ze bieden schermen aan met robuuste constructies, dit in tegenstelling tot de vele plastic zonneschermen op de markt.

• Garantie / nazorg

Vakmanschap, meedenkend en erg plezierig in de omgang

We hebben al meerdere keren gebruik gemaakt van de diensten van Open Maatwerk. Frank en Jeroen nemen altijd de tijd om mee te denken, werken netjes en secuur en het resultaat is top! Zeker de moeite waard om Open Maatwerk in gedachten te houden!

• Garantie / nazorg

Geweldig werk geleverd en super service!

Onze kast is een pareltje. Ze hebben enorm goed werk geleverd en verlenen een topservice. Echt maatwerk zoals je het wilt zien! Zou zo weer meer met ze in zee gaan.

• Garantie / nazorg

Geweldige kwaliteit en persoonlijk advies

Prima advies gekregen zowel in de showroom als bij het inmeten nam Frank ruim de tijd om naar onze wensen te luisteren. Super mooie inbouwkast, snel geleverd en geplaatst. Ook de muggen horren zijn van mooie kwaliteit.

Over CBW Erkend