Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen!

Gevalletje waterschade netjes opgelost. Netjes gewerkt allebei.

• Garantie / nazorg N.v.t.

Goede ideeën, vakwerk en prettige mensen.

Ben zeer tevreden ze hebben vakwerk geleverd, kwamen met zeer goeden ideeën en alles volgens afspraak. Ik heb nu een zeer grote inloop kast met bureau en balkon (het balkon was er al).

• Garantie / nazorg

Goede samenwerking,met prachtig resultaat!

Een aantal keer fijn contact met Jeroen en Frank. Goed en kundig advies gekregen tijdens het brainstormen! Met een prachtig kast op maat als eindresultaat!

• Garantie / nazorg

We zijn hartstikke gelukkig met een nieuwe tv kast, die in het voortraject op papier werd ontworpen en in de fysieke realiteit nog mooier voelde dan waar we ja op zeiden op papier. Het contact was elk moment prettig en de montage verliep soepel. Een topbedrijf met topservice.

Excellent

We are very pleased with our "rolluiken". Good experience from the beginning to the end. We will definitely use them again in the mear future for other projects.

• Garantie / nazorg

De 2 heren hebben super werk afgeleverd en alles volgens afspraak. Sterker nog de wandkast kwam eerder dan verwacht. Ze hebben ook nog de tv en soundbar aangesloten en opgehangen. Nadat het bij een andere kasten leverancier een groot drama was geworden was dit een hele verademing. Top!

Vakmensen

Super tevreden met het geleverde werk. Wandkast in de woonkamer helemaal naar onze wens samengesteld. Verder eerder al een gangkast door de mannen laten plaatsen. we hadden hier wat problemen met de deur maar dit hebben ze ook super opgelost! Blij met de keuze voor open maatwerk en kan het iedereen aanbevelen!

• Garantie / nazorg

Mooie screens en geweldige service

Ik heb een vijftal screens laten monteren wat volgens afspraak in een dag was gebeurd en netjes is gedaan. Vervolgens waren er wat verbindingsproblemen om de screens via de app te kunnen bedienen, maar de heren zijn meerdere keren teruggekomen om zeker te stellen dat alles vlekkeloos werkt. Zeer tevreden over het product en de service, deze heren zou ik zeker aan iedereen aanbevelen

Super kast, superservice

Ze hebben een mooie kast neergezet, en zijn nog een keer teruggekomen omdat ze vonden dat de sluiting teveel geluid maakte. Super.

• Garantie / nazorg

Frank en Jeroen leveren echt vak/maatwerk met mooie oplossingen

Ze hebben bij ons een kast onder de trap gemaakt met heel veel functionaliteit en horren en een akoestische wand geplaatst. Alles naar volle tevredenheid

• Garantie / nazorg

Vakmensen met aandacht voor de klant en liefde voor hun werk

Goede afspraken gemaakt over de opdracht. Alles werd van tevoren op- en ingemeten en de geplande tijd voor plaatsing was duidelijk. Als er nog iets niet helder was kreeg je een goed antwoord. De kast is vakkundig in elkaar gezet, er werd meegedacht over hoe de kast ingeruimd kon worden en we kregen tips. De werkplekken werden na afloop netjes achtergelaten en alle verpakkingen werden meegenomen. 2 vriendelijke, nette mensen die rustig hun werk deden.

• Garantie / nazorg

Geweldige hulp. Zeker aan te bevelen.

Geweldige hulp. Zeker aan te bevelen.

Perfecte service!

Open Maatwerk is zeer aan te bevelen. De heren weten wat ze doen en leveren een prima service! Ook bij de nazorg.

Deskundige en aardige jongens

Snel de offerte binnen. Toen het zonnescherm en de rolluiken binnen waren afspraak gemaakt. De schermen zijn vakkundig opgehangen en het is mooi te zien hoe beide samenweken.

Blij te hebben samengewerkt met Jeroen en Frank

We zijn erg blij dat we met Jeroen en Frank hebben samengewerkt voor Maatwerk meubels in onze woonkamer. Fijne communicatie gedurende het hele proces en ze gaven ideeën om zoveel mogelijk aan onze wensen en behoeften tegemoet te komen. Het eindresultaat ziet er geweldig uit. Erg tevreden. En zonder enige vertraging. 100% aanbevolen.

• Garantie / nazorg

Proffesionele, vriendelijke mannen die goed werk en goede service bieden!

Ik was op zoek naar een bedrijf om horren te laten zetten voor mijn ramen, toen ik Open Maatwerk voorbij zag komen. Na even gebeld te hebben was een afspraak om een inventarisatie te doen snel gemaakt, en bij deze inventarisatie toonden Frank en Jeroen zich op de hoogte van zaken en probleemoplossend, daar 2 van mijn ramen een speciale oplossing vereisten. Ook de installatie verliep vlekkeloos en vlot, waarbij zij zelfs ongevraagd een klemmende deur repareerde die zij tegenkwamen! Al met al zeker een aanrader.

• Garantie / nazorg

Fantastisch,storing aan ons zonnescherm super snel verholpen en keurig gerepareerd.Heel blij met dit bedrijf ,een echte aanrader.Top

• Kwaliteit N.v.t.
  • Plaatsing / montage / levering N.v.t.
  • Garantie / nazorg

Vriendelijke mannen die kennis van hun vak hebben. Werken netjes en vertrouwd. Zij hebben bij ons in het hele huis rolluiken en horren geplaatst en wij zijn zeer tevreden. Aanrader!

• Garantie / nazorg

Efficiënt, vriendelijk en zeer behulpzaam!

Wij hebben de horren nu een jaar, zeer tevreden mee. Eenvoudig in gebruik (monteren) en goede kwaliteit.

• Garantie / nazorg

Frank en Jeroen leveren vakwerk!

• Persoonlijke aandacht
  • Medewerkers / verkopers N.v.t.
  • Garantie / nazorg N.v.t.

Top service en op maat design op zijn best

Niets dan lof! Open maatwerk begrijpen je wensen en denken vervolgens in de kleinste detail mee over de mooiste oplossing (plinten, kabels, vensterbanken). De service is geweldig. Geven realistisch planning en komen afspraken na. Daarnaast is het gewoon een leuk team. Kortom niets dan lof! Dank je wel, Jeroen! Ik ben super blij met mijn kast!

• Garantie / nazorg

Top bedrijf dat met je meedenkt en zeer vriendelijk is.

Net als ons vorige huis hebben wij dit maal weer gekozen voor rolluiken en horren van open maatwerk. De zeer vriendelijke eigenaren van dit bedrijf reageren snel, zijn zeer vakkundig en denken mee in oplossingen. Bovendien wordt er zeer netjes gewerkt! Wij zijn wederom zeer tevreden over hun werkzaamheden en kunnen hen iedereen aanbevelen!

Uitstekend en netjes werk

Van offerte aanvraag tot realisatie zeer tevreden. Laat je als klant de verschillende opties kiezen waarbij men de voordelen en nadelen eerlijk aangeeft. Als je vraagt wat hun keuze is dan krijg je een eerlijke reactie en die hoeft niet altijd de makkelijkste te zijn. Wordt zeker voor eventuele nieuwe projecten weer benaderd. Ruimen alle rommel op weer op en nemen dat mee

• Garantie / nazorg

De uitvoering van werkzaamheden is bijzonder professioneel, vakkundig en van hoge kwaliteit.

De wijze waarop Jeroen en Frank alle werkzaamheden verrichten is zeer vakkundig en professioneel. De materialen waarmee zij werken en het resultaat is van hoge kwaliteit. Ook deze keer heb ik Open Maatwerk benaderd. Dit keer voor de montage van een glazen afscheidingswand. Voor onze vergaderkamer hebben wij gekozen voor een stoere industriële uitvoering. Deze glazen wand is binnen twee dagen tijd perfect geplaatst. Alle lastige schuine hoekjes waren geen enkele uitdaging voor beiden en deze zijn perfect weggewerkt. De oplevering is schoon en opgeruimd. Het resultaat is schitterend en zowel de directie als de medewerkers zijn er erg blij mee. Jeroen en Frank, heel veel dank en tot een volgende keer!!

Fantastisch!!

Een prachtig resultaat, absolute aanrader! Dankzij super advies, goed zelf weten te monteren. Super dankbaar.

Over CBW Erkend