Vriendelijke mensen en strenge instructeur.

Wij hebben pas geleden BHV-herhaling gehad. Samen met de instructeur oefeningen uitgezet. Locatie was op het bedrijf waar ik werkzaam ben. Veel nieuwe dingen bij geleerd, veel geoefend. Vooral praktische dingen Firma Expert Brandbeveiliging, hartelijk dank voor de fijne, leerzame dag.

Bhv herhaling casteleijn stroopwafels BV

Was weer leuke en leerzame Herhaling cursus.Binnen ons bedrijf.Goede uit leg. En oefening binnen ons bedrijf.Met docenten Brand en EHBO - lotus. Bedankt namens onze.ploegleiders en BHV cursisten.

Goed verzorgde dag, in een fijne groep, weer helemaal up-to-date op BHVgebied

De herhalingscursus is altijd netjes verzorgt, met up-to-date informatie op gebied van EHBO en brandbestrijding. Deze keer met de nieuwe reanimatiemiddelen gewerkt (pop met aansluiting op iPad); een mooie aanvulling op de training!

Hele fijne samenwerking!

De werkervaring met Expert Brandbeveiliging hebben wij altijd als erg prettig ervaren. Ze stonden altijd voor ons klaar, hebben ons continu ondersteund met hun advies en kwamen altijd hun afspraken na. Wij kunnen iedereen Expert Brandbeveiliging aanraden!

Weer een dag BHV herhaling. Prima geregeld en goede kennis van zaken. Altijd vooruitstrevend in lesgeven en noviteiten. Zo blijft de dag interessant en leerzaam.

• Betrouwbaarheid

Zeer betrouwbaar bedrijf. Komt afspraken altijd na! Vriendelijk, behulpzaam en vakbekwaam personeel! Die jongens weten waar ze over praten!

• Betrouwbaarheid

Goede vaklui met brede ervaring/kennis op het gebied van brandbeveiliging.

• Betrouwbaarheid

Gister met team en bewoners van Stichting AZOV een informatie middag gehad over wat nu de gevaren zijn voor onze appartementen en voor onze cliënten. Daarna nog brandje geblust o.l.v. Lejan. Heel leerzaam!

• Betrouwbaarheid

Ik heb deze cursus gedaan bij Expert Brandbeveiliging Bergambacht, ik vind het een aanrader. Voor mij lekker in de buurt , vriendelijke mensen , verstand van zaken met goede duidelijke uitleg. Ik had een gezellige groep en het eten en drinken wordt ook verzorgd, prima geregeld allemaal! Groetjes Daniëlle tot volgend jaar voor de herhaling😃

• Betrouwbaarheid

Snelle reactie en prettige samenwerking

• Betrouwbaarheid

Deskundig advies en flexibiliteit. Een aanrader voor iemand die advies en implementatie nodig heeft op het gebied van brandbeveiliging.

• Betrouwbaarheid

Correct en snel, breed advies, scherpe prijzen