Fantastisch

Ik werd gehoord, ze hadden alle tijd voor mij en de samenwerking is in een woord fantastisch! Ik raad het advocatenkantoor zeker aan. Het dossier is bij jullie een paar jaar behandeld door : Minke Hoelen , die later werd opgevolgd door : Tine Liefke Wiersma & José Kempen. Met alle drie de advocaten ben ik zeer blij mee.

• Communicatie N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.
  • Geholpen door: N.v.t.

uitstekende en to the point advies in heldere taal!

Zeer snelle en adequate antwoorden op mijn vragen

• Geholpen door: Willemijn Kuper

Goede, snelle en adequate advisering

Goede, snelle en adequate advisering met positief effect

• Geholpen door: Ivo van der Meer

Uitstekende flexibiliteit en afstemming!

Uitstekende samenwerking en afstemming.

Professioneel en plezierig

Jarenlange prettige samenwerking zowel zakelijk als prive .

• Geholpen door: Rudolf Knegtering

Adequate en relevante ondersteuning

Mijn contact met Cynthia (via wie het eerste contact vaak loopt), maar ook met kantoorgenoten, is laagdrempelig en er wordt gezorgd voor snel en adequaat advies. Zaken kunnen worden besproken als daartoe aanleiding is en er wordt vervolgens op gehandeld.

Heel beleefd en steeds beschikbaar 24/7

Hard gewerkt aan het opbouwen van een dossier die uiteindelijk niet in litige is geëindigd.

uitstekend

ik ben deskundig en betrokken geholpen met een prima resultaat

• Geholpen door: Dirk-Jan Westra

Betrokken, attent en tout de point.

Als specialist WLZ had ik Cynthia Grondsma aan de telefoon. Ik was op zoek naar de rechten van onze moeder rond haar (voorlopige) opname in een Woonzorg-centrum. Meer en preciezer dan wat ik zo op het internet kon vinden. Zodra je afhankelijk wordt van allerlei instellingen wordt je al gauw vermalen door ongeschreven institutionele regels, met als gevolg: nog grotere afhankelijkheid en hospitalisatie. In deze emotioneel zware periode heeft zij mij snel en deskundig geholpen en wat zij niet wist zocht zij even uit. Gesterkt door haar inbreng hebben wij het recht op zelfbeschikking van onze moeder veilig kunnen stellen. Nogmaals erg bedankt, Cynthia! Als ik je ooit nodig heb, weet ik je te vinden!! Hartelijke groet en de beste wensen voor de feestdagen en het nieuwe jaar, Mvrgroet, Aleid Zickhardt

Zeer tevreden!

Intelligent en mee denkend

Betrokken en reële ondersteuning

Contact verliep soepel en correct en de zaak werd, met wederzijds respect voor de standpunten, scherp afgehandeld

• Geholpen door: Ivo van der Meer

Vakkundig, snel en betrokken.

Op een betrokken manier is mw Grondsma te werk gegaan. Vakkundig en goed bereikbaar.

We zijn goed geholpen

We zijn goed geholpen in onze procedure. Het had soms wel wat meer aanvallender mogen zijn:-). De tegenpartij wat meer lik op stuk mogen geven.

• Geholpen door: Willemijn Kuper

Goed geregeld

Vlot geregeld en korte lijnen. Alleen jammer dat waar ik dacht dat het bedrag het totaal bedrag was er nog een factuur achteraan kwam. Terwijl ik factuur 1 al hoog vond.

• Geholpen door: Eric van der Goot

Een aanwinst voor het advocatenkantoor!

Eric van der Goot is een jonge advocaat maar ondanks zijn leeftijd na al zeer bekwaam, correct, intelligent en ontzettend sympathiek. Hij heeft tot nu toe veel voor mij betekend. Een aanwinst voor het advocatenkantoor. Ik kan me niet een betere advocaat wensen.