uitstekend

ik ben deskundig en betrokken geholpen met een prima resultaat

• Geholpen door: Dirk-Jan Westra

Betrokken, attent en tout de point.

Als specialist WLZ had ik Cynthia Grondsma aan de telefoon. Ik was op zoek naar de rechten van onze moeder rond haar (voorlopige) opname in een Woonzorg-centrum. Meer en preciezer dan wat ik zo op het internet kon vinden. Zodra je afhankelijk wordt van allerlei instellingen wordt je al gauw vermalen door ongeschreven institutionele regels, met als gevolg: nog grotere afhankelijkheid en hospitalisatie. In deze emotioneel zware periode heeft zij mij snel en deskundig geholpen en wat zij niet wist zocht zij even uit. Gesterkt door haar inbreng hebben wij het recht op zelfbeschikking van onze moeder veilig kunnen stellen. Nogmaals erg bedankt, Cynthia! Als ik je ooit nodig heb, weet ik je te vinden!! Hartelijke groet en de beste wensen voor de feestdagen en het nieuwe jaar, Mvrgroet, Aleid Zickhardt

Zeer tevreden!

Intelligent en mee denkend

Betrokken en reële ondersteuning

Contact verliep soepel en correct en de zaak werd, met wederzijds respect voor de standpunten, scherp afgehandeld

• Geholpen door: Ivo van der Meer

Vakkundig, snel en betrokken.

Op een betrokken manier is mw Grondsma te werk gegaan. Vakkundig en goed bereikbaar.

We zijn goed geholpen

We zijn goed geholpen in onze procedure. Het had soms wel wat meer aanvallender mogen zijn:-). De tegenpartij wat meer lik op stuk mogen geven.

• Geholpen door: Willemijn Kuper

Goed geregeld

Vlot geregeld en korte lijnen. Alleen jammer dat waar ik dacht dat het bedrag het totaal bedrag was er nog een factuur achteraan kwam. Terwijl ik factuur 1 al hoog vond.

• Geholpen door: Eric van der Goot

Een aanwinst voor het advocatenkantoor!

Eric van der Goot is een jonge advocaat maar ondanks zijn leeftijd na al zeer bekwaam, correct, intelligent en ontzettend sympathiek. Hij heeft tot nu toe veel voor mij betekend. Een aanwinst voor het advocatenkantoor. Ik kan me niet een betere advocaat wensen.

• Geholpen door: Eric van der Goot