zeer goed

goede snellen afhandeling.

Wordt niet alleen de laatste keer , maar altijd snel geholpen.

Zie koptekst. is toch duidelijk.

Zelfs nog contact gehad voor achtergrond info na mijn bestelling.

Verkeerde product

Gegevens van accu,'s doorgeven, vervangen, laden niet op de nieuwe, product inclusief handzenders retour gestuurd en ik heb tot heden niets meer gehoord. Dus slechts

Goede service, snelle levering

Goed en goede service

Goede ervaren telefonisch hulp

batterijpack

gekochte batterijpack past en is eenvoudig te plaatsen

Gaat prima met deze afstandsbedieningen

Geen problemen

werkt super

perfecte oplossing.

goede ervaring mee

Snelle reactie en levering

Nette levering en kwalitatief goed

Stabiele producten en leveringen

snelle support, dudelijk

Snel geholpen. duidelijk geoede service

Wat ze repareren is goed , Maar voor onze bedrijf tak mag wel wat sneller.

Wat ze repareren is goed , Maar voor onze bedrijf tak mag wel wat sneller.

prima geregeld

goed geregeld

Firma is goed georganiseerd

Personeel is zeer vriendelijke en hulpvaardig. Elke vraag wordt correct beantwoord en/of behandeld.

Meedenkend goede producten

Wij komen door onze afnemers vaak te laat en hebben het dan weer snel nodig. Ondanks de lastige tijden in leveringen hlpt Tyro ons steeds weer door met oplossingen te komen

De kwaliteit, service en samenwerking is prima en duidelijk

De producten zijn van dusdanige kwaliteit dat we geen uitval hebben en wanneer dat gebeurt is de oplossing direct voorhanden. Bij nieuwe projecten is er altijd de mogelijkheid om samen te overleggen.

goeie snelle levering

altijd een goeie service, snelle leveringen en speciale wensen(bijna) altijd mogelijk! ;-)

oke

reparatie en onderhoud is zeer goed, en de prijzen ook. alleen jammer dat wij als mixmaster geen nieuwe extra, afstandsbedieningen en ontvanger meer kunnen kopen kan ik op het moment zeer lastig uitleggen aan mijn klanten om om de tijd te verkorten dat deze zonder tyro spullen zitten.

Besteld, geleverd zoals besteld. Geen probleem dus

Goed apparaat, ruim voldoende bereik

I am very satisfied

Overall good cooperation

duidelijk en correct omschreven offerte

Duidelijk beschreven offerte .

Goeie snelle service

Goeie snelle service

Dik tevreden!

Goed te woord gestaan. Kennis van zaken. Neemt voldoende tijd voor uitleg. Gewoon kwaliteit.

Kennis is goed

Kennis is goed, overtuiging dat dit is wat ik nodig had kan beter. Uiteindelijk klopt alles dus ik ben tevreden.

Over Tyro Remotes NL

Tyro Remotes ontwikkelt en produceert radiografische afstandsbedieningen voor industriële toepassingen. Uw mening is belangrijk voor ons. Zo kunnen wij u en andere klanten beter van dienst zijn en onze service optimaliseren. Kunnen wij iets verbeteren, of bent u juist erg tevreden over onze service? Wij horen het graag!

Kiyoh Reviews