Erg blij met de snelle service in deze Coronatijd, ook was de monteur zeer vakkundig bezig. Ik zal dit bedrijf zeker aanbevelen!

Prima en snel geholpen

Onze magnetron moest worden gemaakt aan het draaiplateau. Na afspraak de volgende dag netjes en snel gemaakt.

snel correct prijsopgave

Eerlijk advies

Onze vaatwasser stopte ermee. Met de monteur heb ik de verschillende opties doorgenomen, en we kwamen tot de conclusie dat een nieuwe kopen de beste oplossing zou zijn. ( hij was al oud). Ikhoefde alleen de voorrijkosten te betalen, dat is netjes. Geen onnodige reparatie.

geen contact

er zou via de website contact worden opgenomen voor een afspraak om een afzuigkap te repareren, tot heden niets vernomen

Prima geregeld

Vakkundig en snel

Top bedrijf dat je niet meer veel tegen komt en al helemaal niet tijdens Corona

Servicegraad is zeer hoog. Monteur kon heel snel langs komen ondanks Corona dit in tegenstelling tot de servicedienst van Siemens zelf. Daar kon pas een monteur pas langskomen na 2,5 week. Daarnaast was, is de monteur zeer kundig en heeft het probleem goed uitgelegd en getoond via Ipad. Vervolgens heeft hij ons goed geadviseerd over de te maken keuzes. Hij adviseerde ons na te denken over de te nemen beslissing waarbij hij ons dus niet onder druk zette zodat geen overhaaste beslissing genomen zou worden. Ook de telefonische afwikkeling en het mailcontact door Priscilla is echt uitstekend. Al met al een zeer professioneel bedrijf dat je helpt de juiste keuzes te maken.

Snelle hulp, prettige nette werknemer die kennis van zaken had en het probleem uitstekend heeft verholpen. Afspraak via site prima, telefonsich contact wat moeizaam

Super geholpen!

Snelle service

Vaatwasser defect en prima verholpen door een deskundige monteur.

Snel geholpen met afzuigkap!

Afzuigkap was defect. Moest een nieuwe motor in. Monteur heeft deze ter plaatse besteld en 2 dagen later al geïnstalleerd! Snel geholpen voor een prima prijs!

Betrouwbaar en prima service

Ik vond de aanwezige monteur zeer professioneel en kundig in zijn vak. Zeer blij met het eindresultaat!

Goede service voor deze plaats!

Snel gerepareerd door een vriendelijk persoon.