SLECHT

60 euro voorrijkosten. Was de bedoeling dat ze vrijdag tussen 17.00 en 19.00 onderdeel zouden plaatsen nooit gekomen en tel wordt niet opgenomen. IZ witgoed service uit Den Haag

Zeer slechte ervaring

Ze hebben geprobeerd mijn vaatwasser te maken is niet gelukt wel een onderdeel geplaats wat nier nodig was geld genomen en niks meer van gehoord meerdere mails gestuurd en gebeld word niet op gereageerd. Dus mijn ervaring niet met deze mensen in zee gaan

Betrouwbaar, duidelijk en vakkundig

Er werd pro-actief gebeld voor afspraaktijd, afspraken werden nagekomen, kundig advies.

Ik ben geschokt en zeer teurgesteld

Firma Bentley nooit bij bestellen!Weken gewacht op een wasmachine om speciaal bij hun te bestellen.Konden ze niet leveren Uiteindelijk een ander model besteld. Meneer Tom fatsoenlijk gevraagd mij te bellen voor ze komen Reactie gaan wij niet aan beginnen Ik lever u niets en verbreekt de verbinding.Nog nooit zo n botte akelige man meegemaakt Zo in en intriest. Echt geschockeerd ervan!!!!

Slecht

Wat een onvriendelijke man . Heb hem er binnen 2 min uit gezet. Wat een schoft. Kon alleen maar klagen. Ipv dat die zijn werk doet. Misschien met het verkeerde been uit bed gestapt. Maar hoeft hier in ieder geval niet meer terug te komen.

Snel-Betrouwbaar-Eerlijk

Dinsdagmiddag gebeld voor een probleem met de wasmachine en de vaatwasser. Woensdagmorgen gekomen en beide apparaten gerepareerd voor een redelijke prijs. In wasmachine zat een munt. Ik ken verhalen van reparateurs, die niets zeggen en een hele pomp vervangen. Munt verwijderen was gratis.

totaal slecht

ik heb geen ervaring met witgoedservice omdat ze niets van zicht laten horen

Geen goede ervaring.

Ik heb geen reactie gehad op mijn reparatie-aanvraag. Dus niet tevreden. Wellicht doen ze goed werk, maar daar kan ik dus over zeggen.

Ronduit slecht

Na melding van mijn storing ( waarbij gezegd dat zou worden teruggebeld geen reactie meer gehad. Daarna nog 2x gebeld met dezelfde toezegging. Geen enkel reactie van uw bedrijf. Daarna ander bedrijf ingeschakeld. Gr J. Van der Horst

Klantenservice beneden alle peil

Bestelling liep vlot, levering en naservice lijkt jammer genoeg nergens op. Meerdere keren moeten horen “uw mail zal ons ontsnapt zijn”. Nooit meer!!

Ik heb bij wubbels witgoed een tv gekocht. Hij heeft mij goed geadviseerd . Hij heeft de tv opgehangen en geïnstalleerd. Ik ben erg goed tevreden over deze witgoedzaak. In de toekomst blijf ik zeker klant bij Dubbels.

Komen afspraken niet na

2 keer gebeld voor een afspraak. Ik zou 2 keer gebeld worden door de monteur om een afspraak te plannen en dit is 2 keer niet gebeurd.

Het merk oven kon op voorhand niet gerepareerd worden.

Mijn oven werkte niet. Vermoedelijk vanwege een kapotte thermostaat. Nadat ik dit online had gemeld kreeg ik een bericht dat de oven niet gerepareerd kon worden vanwege het merk. Als het om het repareren van ovens gaat ben ik een absolute leek, maar ik kan me niet voorstellen dat het repareren of vervangen van een thermostaat merkafhankelijk is. Me dunkt dat jullie er nog minder verstand van hebben dan ik.

Dagelijks komen er bij ons veel aanvragen binnen voor advies, onderhoud en reparaties. Daarbij komt het weleens voor dat wij niet direct aan een reparatieverzoek kunnen voldoen. Wanneer het betreffende apparaat niet meer wordt verkocht, ontstaat er een gebrek aan onderdelen. Wij proberen altijd te achterhalen of het defecte onderdeel nog leverbaar is, of om hier een goed alternatief voor te vinden. Helaas lukt dat niet altijd. Uiteraard begrijpen wij als geen ander dat het vervelend is om een apparaat in huis te hebben dat niet meer werkt. Maar wij gaan ervan uit dat onze klanten gebaat zijn bij een eerlijk advies. Ook als reparatie niet meer mogelijk is, of als de reparatiekosten niet in verhouding staan met de aanschaf van een nieuw apparaat. Met vriendelijke groeten, Witgoedservice.nl

Let op meerdere bedrijven met bijna identieke naam

Ik heb een zeer slechte ervaring met: https://www.rotterdam-witgoedservice.nl/ Dit zijn oplichters en leveren matig werk af. Zijn duur en je moet ter plaatse pinnen (zonder factuur); de factuur zouden ze nog doorsturen. Op naam van giro-afschrift staat "IZ Witgoed zuid " De factuur die ik na 2 weken ontving ( en 5 keer bellen) staat overigens op naam van "Fox Witgoed" Kortom, zorg dat het juiste bedrijf selecteert. https://www.witgoedservice.nl/ heb ik geen ervaring mee.

Beste Jan, Op onze reviewpagina troffen wij uw beoordeling aan. Wij hebben echter geen diensten aan u verleend. Deze beoordeling is dan ook niet voor ons bestemd, maar voor een van onze concurrenten. Wij handelen uitsluitend onder de naam witgoedservice.nl en zijn gevestigd in Sliedrecht. Aangezien veel bedrijfsnamen in onze branche op elkaar lijken, hebben wij begrip voor dit misverstand. Omdat wij zuinig zijn op onze goede naam en willen voorkomen dat klanten verkeerde informatie ontvangen, verzoeken wij u uw beoordeling te plaatsen op de juiste pagina van het Rotterdamse bedrijf waar u zaken mee heeft gedaan. Als u in de toekomst op zoek bent naar een professionele witgoedreparateur die staat voor vakmanschap, duidelijke afspraken en heldere tarieven kunt u op ons rekenen. Wij zijn u graag van dienst. Met vriendelijke groeten, Witgoedservice.nl

KLOTE

gebeld en gebeld en gebeld mail gestuurd geen reactie jullie zijn het woord ondernemer niet waard

Reparaties heel oké, communicatie heel erg slecht.

De technische uitvoering van een eerdere wasmachine reparatie was erg goed. Op 2 feb 2021 is er diagnose gesteld over de reparatie van de oven, er is een nieuw onderdeel nodig dat moet worden besteld. Rond vrijdag 5 feb zou er worden gemaild of het artikel besteld kon worden en wanneer het dan zou worden geplaatst. Geen reactie, dus op 10 feb gebeld naar centrale nummer van witgoed. Hier werd beloofd dat ik zo snel als mogelijk zou worden gebeld of gemaild over de voortgang. Nu zondag 14 feb nog steeds geen enkele vorm van informatie / communicatie ontvangen van witgoed over de voortgang vd reparatie. Wel een tweede verzoek van klantenvertellen!

Perfecte service

Vriendelijke medewerker zeer behulpzaam

Niet verder geholpen

Betreft informatie / hulp vraag vanwege defecte oven. Wat beknopte reactie terug dat de oven te oud zou zijn. 9 jaar Dat is niet het geval. Men kan/wil mij hier dus niet helpen en dwingt mij om een ander te zoeken.

Beste Jos, Wij vinden het vervelend dat u onze reactie als negatief heeft ervaren, dat is zeker niet de bedoeling. Uit onze ervaring blijkt dat reparatie vaak de slimste en voordeligste oplossing is. Het is echter wel zo dat we rekening houden met de veronderstelde levensduur van het defecte apparaat. Om te voorkomen dat klanten onnodige kosten maken, geven wij altijd eerlijk advies of het nog de moeite waard is om het betreffende apparaat te laten repareren. Hierbij wordt ook rekening gehouden met de kosten van de aanschaf van een nieuw apparaat. Maar uiteindelijk beslist de klant of reparatie wel of niet wenselijk is. Mocht u de reparatie alsnog uit willen laten voeren, dan zijn wij u uiteraard graag van dienst. Met vriendelijke groet, Witgoedservice.nl

Snel en goed geholpen

let op met meerdere gelijknamige witgoedbedrijven

Zeer slechte ervaring met/ oplichting door bijna gelijknamige website: www.witgoedservice-dordrecht.nl, maar dit bedrijf blijkt daar niets mee te maken te hebben. Middels deze weg wil ik wel waarschuwen op te letten met witgoed bedrijven/ websites waarvan geen adres of naam herleidbaar is. Met dit bedrijf gebeld voor opheldering, stonden mij snel en vriendelijk te woord, maar bleken niets van doen te hebben met bovengenoemde gelijknamige website.

Woekertarief berekend onderdelen

De reparatie is netjes gedaan, echter is er voor de onderdelen die in de wasmachine zijn geplaatst een onbeschaamd tarief berekend. Er is een bedrag voor gerekend wat minimaal vijf maal de consumentenkostprijs is. Tevens kunnen we niet controleren of er wel merkonderdelen zijn geplaatst. Geen artikelnummers vermeld op de rekening. Indien er geen merkonderdelen geplaatst zijn is het berekende tarief nog vele malen meer dan vijf maal de kostprijs. Op de onderdelen site van Miele staat dat de schokbrekers per set van twee €24,95 inclusief btw kosten, aan ons is € 120,00 berekend!

Redelijk.

Manier van werken en communiceren niet mijn ding. Door de telefoon niet te verstaan. Leuke en vakbekwame mensen maar. Het plaatsen ging rommelig. Email die niet beantwoord wordt. Hij staat, hij draait maar daar is dan alles mee gezegd. Geen nota van de levering en de pinautomaat heb je al onder je neus voor het apparaat in bedrijf is gesteld en je kunt vaststellen dat alles goed is gemonteerd.

snel en netjes op afspraak

De eerstvolgende werkdag kwam er iemand op de afgesproken tijd. Helaas was de reparatie duur en het wachten op de onderdelen lang, dus ik heb uiteindelijk meteen een nieuwe machine besteld.

Snel en goede beoordeling

Snelle Annalise, onderdeel bestellen, en monteren in 3 dagen gefikst, en een zeer vriendelijke monteur, top

Topservice!

Vaatwasser pompte niet meer. Witgoedservice gemaild, snel antwoord, reparatie inderdaad (vroeg) binnen beloofde tijdsslot. Uitstekende specialist/vakman die ons kwam helpen. Snelle en juiste analyse. Heldere communicatie. En binnen 20 minuten gerepareerd! Echt de beste service die je je kunt voorstellen!