Als je wilt ondernemen, kan dit wat mij betreft niet zonder Penrose. "Life saving!"

Het voorkomen van conflichten begint bij Penrose. Ik wordt vaak om advies gevraagd door ondernemers. Die verwijs ik standaard richting Penrose voor opzetten van entiteiten, contracten en algemene voorwaarden en voor advies bij conflicten. Ik heb nog nooit verloren ;-) Thx 2 Lukas, Frans, Chantal en Hans!

• Geholpen door: Lukas Witsenburg

Zeer vakkundig, snel en vriendelijk team

Zeer goede ervaring met het bedrijf. Ik heb het meeste contact met Lukas en Chantal. De juridische diensten zijn een essentieel onderdeel van ieder contract met onze klanten en partners. De kwaliteit is erg hoog en we zijn dan ook zeer tevreden.

• Geholpen door: Chantal Bakermans

Goede service, goede kennis van zaken, snel en goed bereikbaar

In mijn zaken heb ik ontzettend veel aan Lukas gehad. De samenwerking met Lukas in het geheel heeft mijn zaken tevens veel goeds gedaan. Lukas was duidelijk, deskundig, hard op de juiste momenten en met een duidelijk gezamenlijk doel voor ogen. Door Lukas heb ik mijn doelen kunnen halen en daarvoor ben ik hem nog steeds erg dankbaar. Ik heb alles af kunnen sluiten met een glimlach. Ik kan het penrose.law bij een ieder aanbevelen.

Goede service.

Jullie zijn betrokken, down-to-earth en committeren jullie aan resultaat. Daarbij gaan jullie voor the extra mile. Ik beveel jullie vol vertrouwen aan.

Company details

200 Prins Bernhardplein Amsterdam 1097 JB