Zeer deskundig, snel en accuraat

Samen met mijn zakenpartner begeleiding gehad in de onderhandelingen met een ander bedrijf. Dit is snel, en zeer kundig opgepakt door Hans Klaver.

• Geholpen door: Hans Klaver

Hoge mate van flexibiliteit en deskundigheid.

Vanaf het moment dat we contact hebben gezocht met Penrose (in een situatie die voor ons heel urgent was), stond de flexibiliteit voorop. Wij konden direct te woord worden gestaan door de advocaat, zowel telefonisch als op kantoor. Daarna was er veelvuldig contact via e-mail, telefoon en zelfs whatsapp. Voor onze zaak (IT gerelateerd) was kennis in huis, maar werd ook veel onderzoek gedaan. Helaas is de zaak niet helemaal in ons voordeel beslecht, maar dat heeft volgens ons niet gelegen aan de ondersteuning vanuit Penrose. Wat wij ook als prettig hebben ervaren is de nazorg van Chantal.

• Geholpen door: Chantal Bakermans

Supersnel, kundig, behulpzaam, creatief, nieuwsgierig

In no-time hadden we een partner agreement opgezet die flexibel in te zetten is. Ook na feedback van partners hebben we gezamenlijk de nodige aanpassingen kunnen doen. Zeer vaardig!

• Geholpen door: Lukas Witsenburg

Zeer kundig kantoor met een hands-on mentaliteit waar je altijd op kan bouwen!

Ik heb de afgelopen jaren zeer intensief samengewerkt met Chantal maar ook met enkele andere medewerkers. Ik heb dit altijd als zeer prettig en constructief ervaren. Vooral het oplossingsgerichte in complexe situatie en het snelle handelen werkt heel doeltreffend. Penrose kan ik dan ook aan iedereen met klem aanbevelen.

• Geholpen door: Chantal Bakermans

Gaan voor het uiterste voor de cliënt en zijn zeer competent wat betreft verbintenissenrecht

Professioneel warm efficiënt doeltreffend en dat met oog op de menselijke maat Penrose Law heeft voor ons een precaire schikkingszaak geweldig opgelost. Zelfs de tegenpartij was niet op de hoogte van onderdelen uit de samenwerkingsovereenkomst, waar Penrose Law tijdens de onderhandelingssessies heel fijntjes op wees. Wij raden een ieder aan (verbintenissen/overeenkomsten recht) om deze mensen in te schakelen !

Excellent

Highly recommended law firm.

• Helped by: Hans Klaver

Goede service met non nonense houding

• Geholpen door: Hans Klaver

Knowledgable, Honest, Proactive & Personable - Highly Recommed!

I have had the privilege of having Hans Klaver and Penrose Law represent me both personally as well as professionally as a small business owner. As a US citizen living in The Netherlands, navigating the Dutch legal system can be an overwhelming and intimidating process. After experiences with several Dutch law firms, I found Penrose Law to be the first and only firm that approached cases proactively, providing advice and counsel in a clear and understandable manner. The attorneys I have dealt with at Penrose Law have communicated in solutions and possibilities. This was a welcome departure from what I experienced with other firms that led with what was "niet mogelijk"/not possible. I HIGHLY recommend Penrose Law for anyone looking for a professional, proactive, highly competent firm for both personal and professional legal needs.

• Helped by: Hans Klaver

Scherp en pro actief

Als Lukas er moet zijn, dan is hij er ook. Geeft het gevoel het maximale eruit te willen halen maar voelt ook aan wanneer een compromis misschien wel het meest wenselijk is.

• Geholpen door: Lukas Witsenburg

Persoonlijke dienstverlening tegen een redelijke prijs

Wij doen al jaren zaken met Penrose. De advocaten van Penrose kennen onze situatie en zijn praktisch en servicegericht. Het kennisniveau van het bureau is zeer hoog. De prijzen die gerekend worden zij is in dat licht alleszins redelijk. Wij werken nauw samen met Frans Beishuizen, Hans Klaver, Lukas Witsenburg en Chantal Bakermans.

Super service, erg betrokken

Penrose is erg betrokken, denkt goed mee en is kritisch wanneer nodig. Van A tot Z perfecte service.

deskundig en betrokken

ik heb Penrose ervaren als een zeer deskundig kantoor die betrokken zijn bij de casus en opdrachtgever.

• Geholpen door: Lukas Witsenburg

Professionele en doel- en oplossingsgerichte dienstverlening

De dienstverlening van Penrose.law heb ik als zeer professioneel en deskundig ervaren. De advocaten staan altijd voor je klaar, zijn oplossingsgericht en hebben altijd voor ogen wat het einddoel is! Ik beveel haar dienstverlening ten zeerste aan.

• Geholpen door: Hans Klaver

Perfect support from all the staff and expecially Jacobine

I've been supported and advised from the beginning to the end in a very professional way, great service in a quite unusual accident.

• Helped by: N/A

Pragmatisch, doelgericht, ervaren, kundig en communicatief sterk

Zeer tevreden met de inzet van Penrose. Op basis van een gezamenlijke insteek de juiste koers bepaald en daarmee effectief het doel bereikt. Niet teveel en niet te weinig advies en inzet. Zeer goed, gedegen en vertrouwenwekkend. Kundige club mensen.

• Geholpen door: Hans Klaver

Altijd benaderbaar en goede kwaliteit

Lukas is kundig advocaat die laagdrempelig benaderbaar is. Doorlooptijden van het werk zijn over het algemeen kort. Kan als een sparringspartner fungeren.

Absolute klasse

Wij werken al 10 jaar met Penrose. Bij iedere casus (die verschillend van aard waren) hebben we kunnen vertrouwen op zeer deskundig advies. Penrose is ontzettend bedreven in het meedenken met de ondernemer en maakt een 'op maat' vertaalslag naar de individuele casus van de ondernemer. Goed bereikbaar, er wordt adequaat en snel gehandeld. En dat in begrijpelijke taal met een helder advies waarop je als ondernemer op kunt navigeren. Zou zonder enige twijfel iedere ondernemer Penrose aanbevelen!

Vakkundig en bereidwillig

In de afgelopen +/- 10 jaar op meerdere kennisgebieden een beroep gedaan op Penrose en telkens weer valt op dat de gesprekspartners meer dan voldoende kennis van zaken hebben en op de juiste vragen advies verstrekken

• Geholpen door: Lukas Witsenburg

Uitstekend geadiseerd door betrokken mededewerkers

Met 2 totaal verschillende zaken hulp ingeroepen. Ik kan niet anders zeggen dat het serviceniveau hoog is, het kennisniveau hoog en de betrokkenheid opvallend hoog. Zelf buiten de gebruikelijke tijden bereikbaar en bereidwillig.

• Communicatie N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.
  • Geholpen door: N.v.t.

Ik heb het enorm gewaardeerd om met zulke kundige en betrokken mensen samen te werken.

De adviezen die ik gekregen heb zijn van grote waarde en betekenis geweest. De menselijke toon heeft voor mij de vaak complexe materie vereenvoudigd waardoor ik mij gesterkt heb gevoeld in de zakelijke afspraken die ik heb moeten maken. De niet vanzelfsprekende nazorg heb ik enorm gewaardeerd.

Professioneel en persoonlijk advies

Mijn ervaring met penrose.law was uitstekend. Lukas Witsenburg en zijn team waren steeds scherp, deskundig en professioneel in het adviseren van onze juridische vraagstukken. Naast de professionalitet ben ik voornamelijk zeer te spreken over de "down-to-earth" mentaliteit en de persoonlijke en efficiënte aanpak van penrose.law Ik zou penrose.law absoluut aanbevelen en ook in de toekomst weer gebruik maken van hun diensten.

• Geholpen door: Lukas Witsenburg

Zeer kundig, flexibel, denken mee, professioneel en ons juridisch geweten in elke stap die wij maken

Als ondernemers van verschillende bedrijven hebben wij met Penrose nu al ruim 10 jaar lang ervaring opgedaan voor wat betreft onze samenwerking. Wij kunnen gerust stellen dat wij gezamenlijk al heel veel verschillende juridische vraagstukken en uitdagingen, vanuit ondernemerschap en overnames, hebben mogen ervaren. Vanuit deze juridische trajecten is onze samenwerking steeds hechter geworden waarbij Penrose niet alleen ons juridisch geweten vertegenwoordigt maar ook dient als vertrouwensrelatie waarmee wij af en toe kunnen sparren. Wat hierbij vooral belangrijk is en ook nodig om succesvol te blijven, is dat er vanuit Penrose affiniteit is met hetgeen ons dagelijks bezighoud - anders gezegd, begrip voor onze business en de daaraan gerelateerde juridische uitdagingen. Daarnaast werken er bij Penrose ook nog eens mensen die gevoel voor humor hebben - in goede tijden en in slechte tijden.

• Geholpen door: Lukas Witsenburg

Penrose is een down-to-earth-kantoor met een heldere, pragmatische aanpak.

Penrose is een down-to-earth-kantoor met een heldere, pragmatische aanpak.

• Geholpen door: Lukas Witsenburg

Always reachable, solid advice, flexible and provide workable solutions.

I have been a client for approximately 10 years. You have assisted with legal business set-up, documentation, employee contracts, partner mediation and the selling of my company to mention a few.

• Geholpen door: Hans Klaver

Een professioneel kantoor met een duidelijke en vriendelijke manier van werken.

Al een geruime tijd klant bij dit kantoor. Door hun duidelijke en heldere communicatie is het voor mij altijd een plezier om met ze te werken. Veel expertise aanwezig maar men is ook eerlijk als ze geen antwoord op de gestelde vragen hebben. Draaien niet om de materie heen en denken goed mee. Zakelijk wanneer nodig maar de persoonlijke noot wordt niet vergeten.

About Advocaatscore.nl