Zeer positief

Zeer vakkundig geholpen tijdens een moeilijke periode.

Uitstekende advocate

Mevrouw is een luisterend oor. Wat ik als heel fijn ervaren heb. Mevrouw is zeer deskundig en weet waar ze over praat. Wat ik zeer prettig vond is dat als ik haar nodig had, mevr mij spoedig terug belde. Haar betrokkenheid en goede advies staat hoog in het vaandel.

superservice...!!

zelfs mailtjes beantwoord tijdens haar zwangerschapsverlof.. daarnaast ook meedenkend met de klant..

• Betrokkenheid

Deskundig en heel direct en professioneel .

Heel goed geholpen en betrokken waarbij nodig .

accuraat en inlevingsvermogen

Baltazar de Seixas heeft onze zaak als mediator vlot en transparant voor beide partijen afgehandeld. We hebben goede communicatie gehad bij elke stap waarbij is rekening gehouden met de wetgeving maar toch ook logischerwijs handelen.

Geweldig geholpen tijdens 2 processen

In 2016 kwam ik voor het eerst in contact met deze fantastische advocaat. Zij heeft mij geweldig goed bijgestaan. (Helaas) kwam ik in 2019 weer in contact vanwege een nieuwe zaak. Telefonisch herkende zij direct mijn stem en heeft ze me weer geweldig goed bijgestaan. Het contact was altijd goed en persoonlijk. Altijd goed te bereiken en handelde direct. Ik hoop overigens dat ik haar nooit meer nodig zal hebben, maar heb ik ooit weer een advocaat nodig, dan weet ik haar te vinden!

Heel goed gegaan

Goede advies gekregen en alles is goed gegaan

Goede advocaat

Goed geholpen en geadviseerd

profesioneel

Duidelijk en te begrijpen.

Heel goede mediation

Eindelijk heb ik rechten op mijn kinderen, ik was hopeloos ik wist niet wat ik moest doen gelukkig zijn er mensen die weten over rechten mevrouw Baltazar heef me heel veel goed en recht geholpen; Ik ben zeer tevreden met haar werk ik kan wel zeggen ze kan mensen echt goed helpen. Dank u wel

Snelle reactie Duidelijke afspraken Rechtvaardigheid

Fijne realistische mediator

Ondanks dat vooraf eigenlijk al was bepaald dat mediation geen soelaas zou bieden voor ons issue ben ik ervan overtuigd dat mevr. Baltazar de Seixas haar best heeft gedaan dit tot een goed einde te doen komen.

Kort, to the point.

Professioneel

Prima gedaan.

Alles is prima verlopen en ik had perfecte hulp gekregen. Als het nodig is, ga ik mij zeker weer bij haar melden.

• Betrokkenheid

Mijn ervaring was echt goed

Mijn ervaring was top goed communiceren ik ben heel blij dat ze mij heeft geholpen met mij klien dochtertje weer zien ze heeft bijna 1 jaar geholpen tussen ons .Ik en mijn ex .geluk nu zie ik mijn dochtertje elke week zien ten opzichte van de Baltazar bedankt en veel succes met je werk . Als ik ooit weer probleem krijgt dan kom ik wel naar advocaat Baltazar

• Communicatie N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.

Goede advocate

Super tevreden , snelle reactie

• Betrokkenheid

Zeer goede ervaring. Communicatie is goed, snel en duidelijk.

Snel en goed handelen.

Duidelijk en aardige advocaat.

• Betrokkenheid

Goede behandeling met redelijk resultaat

• Betrokkenheid

Denkt goed mee, tot een goed einde gekomen

Fijne bemiddeling en denkt met beide partijen mee. Gelukkig tot een goed einde gekomen.

Zeer fijne advocate

Duidelijk in haar communicatie en geven van adviezen. Ik zou haar zeker aanbevelen. Ik zit nu nog in een process maar ben ervan overtuigd dat dit soepel zal blijven lopen.

• Betrokkenheid

Open, heldere en snelle communicatie.

Goed bereikbaar. Snelle en heldere communicatie. Tevreden met de ontwikkeling en afhandeling. Begripvolle advocate. Mogelijkheid tot betaling in delen vanwege omstandigheden. Al met al dik tevreden!

• Betrokkenheid

Super fijn bijgestaan en geholpen

Ik ben erg fijn geholpen en bijgestaan. Alles is duidelijk uitgelegd en mocht ik nog met vragen zitten kon ik altijd bellen.

• Betrokkenheid

Zeer betrokken en geeft vooral goed advies in moeilijke tijden.

• Betrokkenheid

Ik heb van af eerste afspraak al vertrouwen en zekerheid gekregen wat ik kan mij probleem oplossen ! En dat is ook gebeurd !heel erg bedankt!!!