Heel goede mediation

Eindelijk heb ik rechten op mijn kinderen, ik was hopeloos ik wist niet wat ik moest doen gelukkig zijn er mensen die weten over rechten mevrouw Baltazar heef me heel veel goed en recht geholpen; Ik ben zeer tevreden met haar werk ik kan wel zeggen ze kan mensen echt goed helpen. Dank u wel

Snelle reactie Duidelijke afspraken Rechtvaardigheid

Fijne realistische mediator

Ondanks dat vooraf eigenlijk al was bepaald dat mediation geen soelaas zou bieden voor ons issue ben ik ervan overtuigd dat mevr. Baltazar de Seixas haar best heeft gedaan dit tot een goed einde te doen komen.

Kort, to the point.

Professioneel

Prima gedaan.

Alles is prima verlopen en ik had perfecte hulp gekregen. Als het nodig is, ga ik mij zeker weer bij haar melden.

• Betrokkenheid

Mijn ervaring was echt goed

Mijn ervaring was top goed communiceren ik ben heel blij dat ze mij heeft geholpen met mij klien dochtertje weer zien ze heeft bijna 1 jaar geholpen tussen ons .Ik en mijn ex .geluk nu zie ik mijn dochtertje elke week zien ten opzichte van de Baltazar bedankt en veel succes met je werk . Als ik ooit weer probleem krijgt dan kom ik wel naar advocaat Baltazar

• Communicatie N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Betrokkenheid N.v.t.

Goede advocate

Super tevreden , snelle reactie

• Betrokkenheid

Zeer goede ervaring. Communicatie is goed, snel en duidelijk.

Snel en goed handelen.

Duidelijk en aardige advocaat.

• Betrokkenheid

Goede behandeling met redelijk resultaat

• Betrokkenheid

Denkt goed mee, tot een goed einde gekomen

Fijne bemiddeling en denkt met beide partijen mee. Gelukkig tot een goed einde gekomen.

Zeer fijne advocate

Duidelijk in haar communicatie en geven van adviezen. Ik zou haar zeker aanbevelen. Ik zit nu nog in een process maar ben ervan overtuigd dat dit soepel zal blijven lopen.

• Betrokkenheid

Open, heldere en snelle communicatie.

Goed bereikbaar. Snelle en heldere communicatie. Tevreden met de ontwikkeling en afhandeling. Begripvolle advocate. Mogelijkheid tot betaling in delen vanwege omstandigheden. Al met al dik tevreden!

• Betrokkenheid

Super fijn bijgestaan en geholpen

Ik ben erg fijn geholpen en bijgestaan. Alles is duidelijk uitgelegd en mocht ik nog met vragen zitten kon ik altijd bellen.

• Betrokkenheid

Zeer betrokken en geeft vooral goed advies in moeilijke tijden.

• Betrokkenheid

Ik heb van af eerste afspraak al vertrouwen en zekerheid gekregen wat ik kan mij probleem oplossen ! En dat is ook gebeurd !heel erg bedankt!!!

Prettige ervaring

Mijn ervaring met mevrouw Baltazar de Seixas was zeer positief. Er wordt goed naar de client geluisterd en duidelijk gecommuniceerd. Ik zou mevrouw Baltazar de Seixas absoluut aanbevelen.

Heel communicatief, deskundig

• Betrokkenheid

Top goede info overgang van zaken

Ik ervaar het niet als onprettige de info altijd duidelijk staat voir haar vak kan van andere niet zeggen

• Betrokkenheid

Adequate service waarbij zakelijkheid en betrokkenheid perfect met elkaar in balans staan!

Een zeer vriendelijke en kalme sfeer waarin je je welkom voelt om je verhaal te doen. Fijn dat de betrokkenheid niet de zakelijke daadkracht ondermijnt.

• Deskundigheid N.v.t.

Top Service

Vanaf het begin ben ik goed begeleid door Mevrouw Baltazar de Seixas. Bij dit kantoor staat de wens van cliënt voorop, alles is bespreekbaar en wordt serieus aangepakt met uitstekende resultaten. Ook het contact is zeer goed met duidelijke communicatie. Ik als cliënte van Baltazar de Seixas ben heel tevreden.

• Geholpen door: L.M. Baltazar de Seixas

Zeer positieve ervaring! Goede bereikbaarheid en reactie snelheid. Stelt je gerust en geeft duidelijke uitleg!

• Geholpen door: L.M. Baltazar de Seixas

Mijn ervaring met Mevr Baltazar de Seixas is super! Vriendelijk, rechtvaardig, duidelijkheid, goede communicatie, snel bereikbaar, zowel telefonisch of mail, goed advies ect. Kortom een top advocate! Mvg, Danielle Klip

• Geholpen door: L.M. Baltazar de Seixas

Ik vind het een goede advocate , accuraat en deskundig en je krijgt snel antwoord op al je vragen .