Een mediator/advocaat die haar klanten in een ontspannen sfeer een goed advies geeft.

Mijn ex partner en ik hebben gekozen voor deze advocaat. Daar zij ook mediator is, verliep het gehele proces soepel. Ze geeft haar klanten al meteen het gevoel thuis te zijn. Kortom, geen spijt van de keuze voor deze vakkundige advocaat.

• Betrokkenheid

Kennis is macht... en machtig goed is Baltazar de Seixas Advocatuur en Mediation..

De gemeente van mijn ex kwam bij mij verhaal halen om geld van mij te krijgen omdat mijn ex in die gemeente een uitkering kreeg. Echter het bedrag wat zij hadden berekend sloeg echt nergens op, dus heb ik de hulp ingeroepen van Baltazar de Seixas Advocatuur en Mediation. Zij kwam al heel snel tot de conclusie dat er bepaalde zaken totaal niet klopte, en een aantal zaken ook gewoon waren vergeten mee te nemen in de berekening, en ging er dus met een zeer professioneel uitleg tegenin. De gemeente had hier geen antwoord op, en heb ook daarna niks meer hoeven te betalen.

• Betrokkenheid

Een prettige advocaat die er voor beiden partijen is.

Ik zal Louise zeker aanbevelen wanneer men ,mij vraagt naar een goed adres voor bemiddeling bij scheiden. Zij spreekt duidelijke taal en wanneer ik iets niet goed begreep nam Louise alle tijd om dit in "Jip en Janneke" taal nader uit te leggen. Al liepen de emoties soms hoog op, dan kreeg zij het toch voor elkaar om uiteindelijk een goed gesprek te creeeren tussen mijn ex man en ik.

Uitstekende steun & toeverlaat

In een zeer stressvolle periode wist ik gelijk dat ik aan het goede adres was met Mevrouw Baltazar de Seixas. Ze wist ons gerust te stellen en deed haar werk uitstekend! Het resultaat van haar werk mag er zeker ook wezen en is zelfs beter dan wij hadden verwacht. Hartelijk dank voor alles!

Fijne en betrouwbare advocate

Ondanks dat er geen oplossing is bereikt en dit te wijten is aan het rechtssysteem,zou ik deze advocate bij iedereen aanbevelen.Ze is vriendelijk,ze is begripvol,maar ze wilt vooral tot een oplossing komen waar beiden zich in kunnen vinden en wat met name het belangrijkste is voor het kind.Dat siert haar. Mocht het ooit weer nodig zijn in welke situatie dan ook,dan zal ik mij zeker nogmaals tot haar wenden.Ik ben haar dankbaar voor haar hulp en ondersteuning.

Top advocate

Ben in de 16 maanden dat Mevrouw Baltazar mijn zaak heeft gedaan super goed geholpen en echt overal mee bijgestaan . Ze maakt altijd tijd voor je zelfs in haar vakantie stond ze me bij in goede raad en daad . Echt een top advocate en een hele goede vriendelijke en sociale vrouw in omgang . Zeker een vertrouwde aanrader voor ieder die een goede advocaat nodig heeft . Louisa bedankt voor al je steun en werkzaamheden .m.v.g Ronald. K

• Betrokkenheid

Is meedenkend, vriendelijk, geeft goed en duidelijk advies en legt alles heel duidelijk uit.

Heel goed geholpen

Een fijne advocaat. Neemt de tijd voor je als client. Gaf ons een goed gevoel om met haar de zaak aan te gaan.

• Betrokkenheid

Seixas staat altijd klaar. Geeft genoeg uitleg en nodige info. In één woord, zij is de beste advocaat.

• Betrokkenheid

Aardig open en verstand van zaken

Iemand die verstand van zaken heeft, goed contact houdt. Iets meer naar voren tredend in de rechtzaal leek mij wel iets fijner. Het draait bij haar duidelijk niet alleen om de centen. Echt een aanbeveling.

Heel fijn

Heel fijn

Hele fijne advocaat

Heel erg fijn en je voelt je echt gehoord en geholpen!

• Betrokkenheid

Snel en doeltreffend naar een goede oplossing.

Mijn zaak is snel en adequaat opgelost. Ik kan dit kantoor van harte aanbevelen. Nogmaals bedankt!

Prima advocaat

Zeer prettig in het contact en doortastend in de aanpak.

Vriendelijk en meedenkend

Erg fijn dat ik rustige gesprekken met m’n ex heb kunnen voeren. Verder erg vriendelijk en professioneel geholpen.

L.M. Baltazar de Seixas erkent haar vak

Mijn ervaring met Luísa is heel fijn en zal zeker naar haar terug gaan als ik haar deskundigheid en advies weer nodig heb.

• Betrokkenheid

Super lieve, meedenkende vrouw!

Ik ben altijd goed geholpen en er werd altijd goed met mij meegedacht over hoe we dingen het beste konden aanpakken.

• Betrokkenheid

Ik had met spoed hulp nodig mevrouw Baltazar reageerde erg snel op mijn telefoontje dit was rond kerst 2020. Ik mocht in januari langs komen. Zij was voor mij een professional die mij mijn verhaal liet doen en mij op mijn gemak stelde. Zij liet mij merken dat ze erg veel van familierecht weet. Zij legt alles duidelijk uit.

Kalme doch doeltreffende deskundigheid

Geachte Mevrouw Baltazar de Seixas Vriendelijk dank voor uw vriendelijke mail. De omgang en communicatie gaat nu goed en beide partijen doen hun best om alles gemoedelijk te laten verlopen. Mocht het weer een keer fout gaan dan wend ik mij opnieuw tot u. U en uw gezin ook het allerbeste gewenst voor de toekomst en wederom dank voor uw excellente begeleiding!! Hoogachtend en met vriendelijke groet, Jerry Belioso

helder en goede afwikkeling

De mediation was niet mijn keuze maar was heel blij met onze mediator. Mevrouw Baltazar luisterde naar beide kanten van de verhalen en heeft haar best gedaan om voor iedereen een goede oplossing te vinden. Helaas hebben we de mediation niet af kunnen ronden maar de gehele afwikkeling erna was goed geregeld en duidelijk. mevrouw Baltazar heeft haar uiterste best gedaan om alles netjes af te ronden,met duidelijke mails.

Topper

Betrouwbaar

• Betrokkenheid

Ik ben op een professionele, echter ook menselijke manier geholpen bij mijn problemen.

Na al eerder een ontmoeting te hebben gehad met Mr Baltazar de Seixas beroepswijze, besloot ik haar hulp voor mezelf in te schakelen. Beste keuze ooit, na 10 jaar getouwtrek heeft zij alles voor elkaar gekregen. Zeer professionele, sociaal betrokken advocaat. hopelijk heb ik geen juridische hulp meer nodig, maar anders zou ik zeker weer voor haar kiezen. Waar ik kan promoot ik Mr. Baltazar de Seixas.

• Betrokkenheid

Snelle afhandeling van haar kant

Vanaf het begin van de afspraak gelijk duidelijk dat de tegen partij geen zaak had, goed en zorgvuldig afgehandeld

Hele fijne advocaat

Ondanks dat zij niet mij kon ondersteunen in verdere proces door omstandigheden, heb ik een hele fijne tijd mogen ervaren waarin zij erg betrokken was met mijn situatie. Goede adviezen gekregen en ondersteuning. Ik raad haar zeker aan.

• Betrokkenheid

Snel geholpen. Zeer vriendelijk. E-mail contact goed. Wel soms moeilijke verwoording. Soms fijner in Jip en Janneke taal.