Goede service, snel geregeld

Het is prettig samenwerken met PiDesign.

Topkwaliteit en een persoonlijk advies!

Zeer tevreden over de kwaliteit en het maatwerk advies. Ook voor de levering van de bedrijfskleding en de snelheid met het maken passen bij onze bedrijfsvisie. Inmiddels alweer jarenlang. Team Shutter Experience

Precies wat we afgesproken hadden. Zeer goede en mooie kwaliteit borduurwerk!

gewekdig

zeer correct volgens afspraak verzorgd

Persoonlijk en meedenkend

Goede ervaringen! Precies op maat gemaakt zoals wij het wilde hebben.

Het was gemakkelijk om met Pi Design tot het gewenst eindresultaat te komen

Kon de bestanden met de logo's aanleveren zoals ik ze had i.p.v. op 1 specifiek bestand. Pi Design dacht mee over de details waardoor het eindresultaat beter werd. Ze reageren goed op emails en leveren binnen de beloofde tijd.

Goede kwaliteit tegen een kleine prijs

Bij Borduur Atelier Pi Design een sportbroek besteld. Persoonlijk contact gehad, lieve dame en vriendelijk geholpen. Mooie kwaliteit broek voor een kleine prijs. Lekker hip en trendy en hij zit ook nog een lekker.

Fijne samenwerking en alles is bespreekbaar. Ik bestel met veel plezier onze producten voor onze ver

We werken al heel veel jaren met PiDesign en zijn zeer tevreden over, zowel de service als de kwaliteit van de producten.

Al jaren goede service en een vertrouwd adres voor Natuurtheater de Kersouwe.

Fijn contact

Snel, vakkundig en zelfs soms (in ons geval) bezorging aan huis.

Wij zijn erg tevreden over PI Design en bestellen er regelmatig geborduurde werkkleding.

snelle en goede service

fantastisch, Anne-Marie Dank je wel :)

Prima prijs, en goede communicatie

Anne-Marie heeft goed meegedacht en een goed product geleverd voor een prima prijs.

Zegt wat ze doet en doet vervolgens wat ze zegt!

Anne Marie denkt altijd met de klant mee en heeft een snelle service!