Filters

10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling N.v.t.
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Tandarts
8

Vriendelijke mensen, veel kennis, erg schoon

De mensen die werken bij tandarts Dogterom zijn altijd vriendelijk en ze zullen niks doen dat je niet wilt. Ze zijn goed met kinderen, het is er steriel schoon en ze hebben veel kennis en goede apparatuur in huis. Je krijgt tevens goede uitleg over gebitsverzorging. En ze nemen echt de tijd voor je. Een paar vriendelijke tips voor hen: iets minder commercieel mag wel, soms heb ik het gevoel dat het er om geld draait. Tevens, zomaar een ideetje, hang iets op aan het plafond (liefst een tv), zodat je iets hebt om naar te kijken en wat afleiding hebt. Zeker voor mensen met angst en voor kinderen zou dat een welkome afleiding zijn. En ook voor de ouders die erbij blijven wachten. En dan heb je meteen een streepje voor op andere tandartspraktijken. Verder ben ik prima tevreden!

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Tandarts
8

Professioneel en vriendelijk

Ondanks het fabrieks volume aan doorstroom, zeer professioneel, en klantvriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was N.v.t.
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling N.v.t.
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling N.v.t.
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Preventieassistent
10

Goede vakundige behandeling

Ik voelde mij zeer op mijn gemak tijdends de behandeling er werd goed uitgelegd wat er steeds ging gebeuren en er werd steeds gevraagd of het goed ging.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak N.v.t.
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Tandarts
8

Was naar tevredenheid .

Ben over het algemeen tevreden .. alleen de kosten zijn best wel aan de hoge kant .

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Mondhygiënist
9

De uitleg vóór en tijdens een behandeling waren bij mij uitstekend

Voorafgaand aan de mogelijke behandeling is aan de hand van een circulaire foto en een 3-D foto uitgebreid toegelicht wat de mogelijke implicaties konden zijn en een voorlopige begroting voor de aspecten die niet onder de zorgverzekering zouden vallan. De behandeling betrof het trekken van een aantal kiezen (moeizaam), 2 hoektanden (moeizaam) en 4 snijtanden. Tijdens de behandeling werd ik doorlopend op de hoogter gehouden wat er ging gebeuren en real-time wat er gebeurde. Im plaats van hakken in de kaak werd er geboord in de kaak bij de moeizame extracties waardoor dee chaos in de kaak tot een min imum beperkt is gebleven.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling N.v.t.
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Ja
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? blaarvorming na het plaatsen van de immediaat gebit
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Tandarts
10

Zoals altijd weer deskundige verwijdering tandsteen.

Rustig, vriendelijk, professioneel, pijnloos.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling N.v.t.
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Mondhygiënist
8

Afspraak was met 15 minuten vertraagd, verder na over Uitstekend behandeld

Zeer goede behandeling, maar streef de afgesproken tijd na.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was N.v.t.
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling N.v.t.
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Mondhygiënist
10

Goede zorg, vriendelijk en deskundig!

Bijzonder vriendelijke mondhygiëniste die altijd vriendelijk en deskundig de behandeling uitvoert en ook de nodige adviezen geeft en deze goed kan toelichten. Ook de collega tandarts is vriendelijk en deskundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was N.v.t.
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Mondhygiënist
9

Goed

Vriendelijke tandarts

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.) N.v.t.
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling N.v.t.
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling N.v.t.
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Tandarts
9

Erg vriendelijk en goede zorg!

Een fijne manier van werken, mondhygiëniste werkt netjes en rustig ondertussen komt de tandarts langs voor controle.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling N.v.t.
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Mondhygiënist
9

Vriendelijkheid

Prettige benadering, goede communicatie,en vriendelijk.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling N.v.t.
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling N.v.t.
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Tandarts
8

Prima

Door "Corona" was ik niet meer uitgenodigd voor een jaarlijkse controle, na zelf aanmelding werd er direct actie ondernomen en ben ik binnen een week geholpen en alles nagekeken.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail) N.v.t.
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was N.v.t.
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling N.v.t.
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Tandartsassistent
10

Goede behandeling, duidelijke voorlichting.

Fijne praktijk, jaren eerder naar toe moeten gaan !

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak N.v.t.
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling N.v.t.
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Mondhygiënist
10

Goed en snel geholpen

Prima.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Tandarts
10

Prettige behandeling door het hele team!

Ondanks dat ik altijd enorm opzie tegen een tandartsbehandeling, heb ik nu een zeer prettige ervaring gehad. Er is een wortelkanaalbehandeling uitgevoerd en dat is probleemloos en erg zorgzaam uitgevoerd.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Tandarts
8

Ze stelde mij op mijn gemak

Ik vond dat ze mij zeer kundig en rustig mijn behandeling deed

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) N.v.t.
10

zeer goed

prettig en vakkundig

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Tandarts
10

Vriendelijk personeel en goede behandeling

Vriendelijk personeel, werken netjes.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Mondhygiënist
9

Uitstekend

Efficient en fijn (professioneel) behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie N.v.t.
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling N.v.t.
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Preventieassistent
8

Prima.

Tip: voortaan client vooraf vragen bril af te zetten.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling N.v.t.
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Mondhygiënist
10

Zeer goed

Mijn moeder op leeftijd en met rollator is met veel aandacht en rust behandeld door de mondhygieniste.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Mondhygiënist
8

Slecht

Tot voor afgelopen dinsdag was ik zeer tevreden, maar de tandarts die ik nu kreeg weigerde een kies te vullen er was geen discussie mogelijk, ik heb parodontitis, maar in het verleden zijn er toch kiezen gevuld, vorig jaar nog naar tevredenheid. Deze tandarts wil ik in ieder geval niet meer hebben, vorig jaar had ik een vrouwelijke tandarts weet helaas haar naam niet meer, het was geen Nederlandse, maar heel kundig en veel vriendelijker.

  • Aanbevelen? Nee
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling N.v.t.
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Tandarts
8

Prima en correct geholpen.

Behandeling op tijd en vakkundig verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling N.v.t.
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Mondhygiënist
10

Goed en vriendelijk geholpen

Mondhygiëniste en tandarts erg vriendelijk geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was N.v.t.
  • de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling N.v.t.
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) N.v.t.

Bedrijfsgegevens

Koningin Julianaweg 40 3241 XC Middelharnis

0187 486393

[email protected]

Over Patiëntenvertellen 2024

Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.