Leuke inzichten, grappige vertaling naar mensgedrag

Patrick is een fijne man om naar te luisteren. We hadden maar een uur maar wat ons betreft had hij nog wel 1,5 uur door kunnen gaan. Leuke maar ook confronterende inzichten in ons mensgedrag.

• Waar kent u Speakers Academy van? online
  • Naam geboekte spreker Patrick van Veen
  • Uw mening over spreker Heel kundig en leuk om naar te luisteren

sloot inhoudelijk goed aan

Goed verhaal, wel veel informatie in korte tijd

• Waar kent u Speakers Academy van? google
  • Naam geboekte spreker barry derksen
  • Uw mening over spreker positief

Geinspireerd met een grote glimlach

We werken al langere tijd samen met Speakers Academy, onze laatste ervaring met Ralf Bodelier was ook weer een erg prettige. Inmiddels werken we zo samen met SA dat we de thema's opgeven en zij goed weten in welke lijn we op zoek zijn naar een spreker die bij ons thema en dus ook ons publiek past. Dat maat de samenwerking persoonlijk en zinvol, wie we ook binnen Speakers Academy spreken.

• Naam geboekte spreker Ralf Bodelier
  • Uw mening over spreker Als je Ralf boekt, boek je ook een flinke dosis positiviteit en optimisme erbij. Maar tegelijkertijd realistisch. Dat maakt zijn verhaal inspirerend en duidend. De tijd vliegt, Ralf vertelt en de kennis verrijkt. Precies wat je mag verwachten van een spreker als je een spreker zoekt die inhoud weet te combineren met een knipoog.

Edith had een inspirerende, nuttige en vooral een leuke bijdrage aan de avond!

Edith had een positieve bijdrage aan de avond. Ze heeft de sportprijzen uitgereikt, en daarnaast de topsporters geïnspireerd met haar verhaal.

• Waar kent u Speakers Academy van? Via google
  • Naam geboekte spreker Edith Bosch
  • Uw mening over spreker Leuke en enthousiaste spreker!

Zeer goede voorbereiding waardoor de lezing perfect aansloot bij de groep

Van tevoren is er meerdere keren overleg geweest over waar wij vandaan komen, waar we nu staan en naartoe willen gaan met ons team. De presentatie is van tevoren met ons doorgenomen zodat we met elkaar konden kijken of het aan zou sluiten. Deze voorbereidingen zorgden ervoor dat het een geslaagde lezing/presentatie was. Het werd zeer goed ontvangen door het team. Heel veel positieve reacties. We kunnen het iedereen aanraden.

• Waar kent u Speakers Academy van? Haags Educatief Festival
  • Uw mening over spreker Zeer goed

Hele goede dienstverlening

HI, Ik heb al eerder heel fijn samen gewerkt met de Speaker Academy en dit keer was het weer helemaal top. Extra fijn dat zij nu met een enorm goed passend voorstel kwamen, een spreker die ik zelf helemaal niet kende maar exact bij ons event paste.

• Waar kent u Speakers Academy van? ooit via google
  • Naam geboekte spreker Tim van Hattum
  • Uw mening over spreker Heel tevreden

Interessante spreker

Goed contact met Speakers Academy gehad. Interessante alternatieven aangeboden op basis van beschikbare budget. Snelle opvolging bij vragen.

• Naam geboekte spreker Gerd-Jan Poortman
  • Uw mening over spreker Heel goed

Inspirerende spreker - echte aanvulling op het event!

Er werd écht meegedacht door Speakers Academy. Het contact met onze contactpersoon was erg prettig. Een professioneel bureau dat weet dat zij doen, absolute aanrader!

• Naam geboekte spreker Danka Stuijver
  • Uw mening over spreker Prettig contact in de voorbereidende fase, inspirerend verhaal dat goed aansloot op de wensen vanuit de organisatie, vol enthousiasme verteld en met passie voor haar vak. Een absolute aanvulling op het event!

Inspirerend en uitdagend

We hebben genoten van de manier waarop Pedro prikkelt en aan het denken zet. De manier waarop Pedro de dagelijkse praktijk verbindt aan de onderzoeken die hij aanhaalt is meesterlijk!

• Waar kent u Speakers Academy van? van het plannen van een overleg met Pedro
  • Naam geboekte spreker Pedro de Bruijckere
  • Uw mening over spreker top

fantastisch!

een zeer fijne samenwerking zowel met Robbert als met John. het beoogde doel is bereikt: een gezellig en inspirerend uur voor een grote groep medewerkers!

• Waar kent u Speakers Academy van? via internet
  • Naam geboekte spreker John de Wolf
  • Uw mening over spreker meer dan goed

GEWELDIGE BIJEENKOMST

Via Speakers Academy hadden we Ad-Just Bouwman ingehuurd voor een rayonbijeenkomst waarin o.a. het Rayonplan aan de orde kwam en de focus op 2024. Ad-Just heeft deze na het formele gedeelte met zijn 2 andere collega's op een humoristische wijze samengevat. Er werd interactie met het publiek gezocht. In 1 woord HILARISCH!!! Wat geweldig en knap om op die manier te improviseren. Voor de medewerkers een mooie aftrap voor het nieuwe jaar!

• Waar kent u Speakers Academy van? Collega
  • Naam geboekte spreker Ad-Just Bouwman
  • Uw mening over spreker Uitstekend

Goede pakkende spreekster had gelijk de aandacht van de zaal.

Ze bracht inspirerende inzichten over hoe jong en oud elkaar kunnen versterken, waardoor de kracht van iedereen optimaal benut wordt. Haar presentatie belichtte de weg naar toekomstbestendige organisaties, waarin diversiteit een sleutelrol speelt.

• Naam geboekte spreker Kim Jansen
  • Uw mening over spreker deskundig

Topspreker voor Managers Meeting

We hebben via de Speakers Academy Edith Bosch geboekt. We zijn heel positief over van hoe Edith de bijeenkomst heeft vorm gegeven. Ze heeft zich goed voorbereid en ze sloot goed aan bij ons leiderschapsprogramma en bij onze leidinggevenden zowel qua inhoud als qua taal en qua persoonlijkheid. Veel leidinggevenden hebben de moeite genomen om haar een compliment te geven of even met haar na te praten.

• Waar kent u Speakers Academy van? Via internet
  • Naam geboekte spreker Edith Bosch
  • Uw mening over spreker Uitstekende spreker. Non nonsense, duidelijke taal, grappig.

Wij hebben zeer genoten van de lezing, het was inspirerend en gericht op kansen!

Prettige communicatie in de startfase bij het zoeken naar een spreker. Goed om een moment van afstemming te hebben voorafgaand aan de lezing. Een mooi verhaal dat met enthousiasme werd verteld en ontvangen!

• Waar kent u Speakers Academy van? Zoekopdracht op internet
  • Naam geboekte spreker Alex Sijm
  • Uw mening over spreker Prettige samenwerking, enthousiaste spreker

Speakers Academy schakelt snel en denkt me je mee

De woningcorporaties RKZeist en Heuvelrug Wonen zijn per 1 januari 2024 gefuseerd en heten NabijWonen. Op korte termijn zochten wij een inspirator om het nieuwe team te inspireren. Hoe kun je als fusieorganisatie vasthouden aan het beste van twee werelden en toch nieuwe dromen realiseren. Door snel te schakelen en mee te denken is inspirator Alex Sijm gevonden. Alex liet zien hoe veerkracht en creativiteit kunnen aanzetten tot positieve veranderingen.

• Waar kent u Speakers Academy van? via collega
  • Naam geboekte spreker Alex Sijm
  • Uw mening over spreker Alex laat zien hoe veerkracht en creativiteit kunnen aanzetten tot positieve veranderingen.

Leuk en licht, maar ook herkenbaar en inspirerend

had de zaal helemaal mee

• Waar kent u Speakers Academy van? website
  • Naam geboekte spreker Kim Jansen
  • Uw mening over spreker ok

Meedenkend en prettige communicatie

Prettig contact met Speakers Academy. Denken mee en begrepen de urgentie goed, waardoor er snel werd geschakeld.

• Naam geboekte spreker Isabelle Feteris
  • Uw mening over spreker Prima presentatie, persoonlijk verhaal en prima binnen de afgesproken tijd

Een plezierige bijeenkomst!

De lezing had humor: collega's werden verrasd door de nieuwe perspectieven. Paul wist goed aan te sluien bij de wereld van de docent. Helaas liep het allemaal wat uit door een niet-werkende headset aan onze kant (een zieke in het onderwijsondersteunend personeel) waardoor er iets te weinig tijd was. Daardoor konden de 'mislukkingen' niet voldoende gekoppeld worden aan burgerschap, dus er gingen ook een aantal collega's weg met het idee dat de lezing weinig aansluiting had met de studiedag. Gelukkig gaven ook zij aan dat dat niet heel erg was, omdat de lezing zo leuk was.

• Waar kent u Speakers Academy van? Van een eerdere lezing
  • Naam geboekte spreker Paul Iske
  • Uw mening over spreker Prettige spreker om mee samen te werken. Heel ontspannen!

Inspirerend

Leuk event met interessante spreker

• Waar kent u Speakers Academy van? Eerdere ervaringen
  • Naam geboekte spreker Sander Duivestein
  • Uw mening over spreker prima

Vriendelijk en erg soepel wat betreft de communicatie

Mijn ervaring was erg goed. We konden op korte termijn heel snel nog een goede spreker vinden en regelen voor het congres. De spreker was één van de hoogte punten van het evenement.

• Naam geboekte spreker Sabine Uitslag
  • Uw mening over spreker Super!

De lezing gaf ons een fascinerend inzicht in de toekomst van AI-technologie en de impact op de mens.

Aragorns presentatie was een indrukwekkende ervaring. Hij kon uitstekend levelen met zijn publiek, waardoor de inhoud voor iedereen toegankelijk en begrijpelijk was. De lezing was voor een select groepje mensen van ongeveer 20 personen. Aragorn zorgde voor een interactieve lezing, waardoor iedereen betrokken werd in zijn keynote. Tijdens en na de lezing nam hij alle tijd om vragen te beantwoorden en te discussiëren, wat blijk gaf van zijn toewijding en passie voor zijn vak. Zijn presentatie leverde niet alleen waardevolle inzichten op, maar inspireerde ons ook om over de toekomst van AI en onze rol daarin na te denken en de impact daarvan op onze organisatie. Dit zorgde nog voor leuke en interessante discussies tijdens het eten, de terugreis en thuis. Kortom, een uiterst waardevolle, leerzame en bovenal leuke ervaring.

• Naam geboekte spreker Aragorn Meulendijks
  • Uw mening over spreker Goed, professioneel, communicatief vaardig, kan goed levelen met gesprekspartner, nam alle tijd voor ons.

Snelle en fijne samenwerking!

Op een snelle en fijne manier geholpen bij het vinden van een geschikte spreker.

• Naam geboekte spreker Raymond Rutting
  • Uw mening over spreker Zeer goed!

Fijn voorgesprek en inspirerende bijdrage

Fijne, inspirerende presentatie om nar te luisteren. Toegankelijk, voor elke ondernemer is er wal iets uit te halen.

• Waar kent u Speakers Academy van? google
  • Naam geboekte spreker michiel muller
  • Uw mening over spreker goed contact en goede presentatie. Inspirerend

Een inspirerende en originele spreker.

Dhr. Reimers wist de aanwezigen te boeien en deed dat op een heel eigen wijze.

• Uitvoering
  • Waar kent u Speakers Academy van? We hebben al eerder zaken gedaan met de Speakers Academy
  • Naam geboekte spreker Willem Reimers
  • Uw mening over spreker Goed

Een interactieve en waardevolle sessie!

De deelnemers werden goed betrokken en de sfeer was gastvrij. Hierdoor voelde mensen de vrijheid om vragen te stellen. De praktische tips zijn als waardevol ervaren. Fijn dat Maria de tijd neemt om in gesprek te gaan tijdens de borrel.

• Waar kent u Speakers Academy van? Via collega's
  • Naam geboekte spreker Maria Genova
  • Uw mening over spreker prettig, interactief en praktisch

Schiedamse Vest 67 71

3012BE Rotterdam

Over Speakers Academy

Welkom in de wondere wereld van Speakers Academy®. We vertegenwoordigen de meest invloedrijke experts en autoriteiten van de wereld. Samen met onze sprekers creëren we betekenisvolle en innovatieve verhalen voor onze Nederlandse en internationale klanten en hun publiek. Verhalen die verteld moeten worden en om onze missie ‘Bringing Knowledge to the World’ uit te dragen.