Geweldig leuk om samen te werken met Pierre! Wat een enthousiasme.

We hebben deze kookchallenge nu al heel wat keren samen gedaan en elke keer is het weer een feest. Pierre's enthousiasme werkt erg aanstekelijk. De leerlingen gaan helemaal "aan" voor deze opdracht.

• Waar kent u Speakers Academy van? via google gevonden
  • Naam geboekte spreker Pierre Wind
  • Uw mening over spreker Fantastisch

Inspirerend en activerend

De lezing van Michelle van Tongerloo drukte ons met de neus op de feiten. Onze systeemwereld loopt vast en gewone mensen met alledaagse problemen zijn daarvan de dupe. Overtuigend gebracht met gevoel voor urgentie.

• Waar kent u Speakers Academy van? doorverwezen door de spreker
  • Naam geboekte spreker Michelle van Tongerloo
  • Uw mening over spreker Overtuigend en activerend

Topspreker op het gebied van economie, die van begin tot einde weet te boeien.

Mathijs is prettig in de omgang. Hij heeft een brede kijk op de economie. Is humoristisch. Ik kan deze spreker zeker aanbevelen.

• Waar kent u Speakers Academy van? vaker mee gewerkt
  • Naam geboekte spreker Mathijs Bouman
  • Uw mening over spreker Goede spreker, weet waarover hij praat, met humor

Goede en duidelijke afspraken, Meedenken over alternatieve spreker toen 1e voorkeur niet beschikbaar bleek

• Waar kent u Speakers Academy van? internet
  • Naam geboekte spreker Minchenu Maduro
  • Uw mening over spreker Bijzonder goed

inspirerende lezing

Pedro vertelt op een boeiende manier, zonder veel opsmuk. Dat zorgt ervoor dat het bij de (veelal pragmatisch ingestelde) docenten goed binnenkomt. Ruimte voor vragen achteraf werd ook gewaardeerd.

• Waar kent u Speakers Academy van? teamleider
  • Naam geboekte spreker Pedro de Bruyckere
  • Uw mening over spreker goed

Prettig contact, heldere afspraken

Contacten zijn prettig, bij afwezigheid van vaste contactpersoon wordt het geruisloos overgenomen door een collega.

• Waar kent u Speakers Academy van? Via spreker
  • Naam geboekte spreker Ferry Hoes
  • Uw mening over spreker Energiek, positief, grappig

Inspirerend en direct toepasbaar/vertaalbaar naar eigen organisatie

• Waar kent u Speakers Academy van? google
  • Naam geboekte spreker freek meulman
  • Uw mening over spreker Erg prettige voorbereiding, ervaring heel goed doorvertaald naar commerciele wereld, erg leuk verteld

Inspirerend voor een breed publiek!

Professionele voorbereiding Goede theorieën concreet gemaakt Spreekt breed publiek aan Inspirerend Schakelt snel Hoge standaard

• Waar kent u Speakers Academy van? Google
  • Naam geboekte spreker Ben Tiggelaar
  • Uw mening over spreker Zie boven

Uitstekende lezing voor alle aanwezigen

De lezing van Pedro is erg goed ontvangen door alle aanwezigen op onze school (inclusief leerlingen en ouders). Direct na de lezing, maar ook in deze dagen na de lezing, wordt de inhoud door velen teruggekoppeld als zeer goed. De inhoud wordt herhaald in de gangen en hierover komen verschillende gesprekken opgang.

• Naam geboekte spreker Pedro de Bruyckere
  • Uw mening over spreker Uitstekend

Mathijs is deskundig en enthousiast, goed en leuk om naar te luisteren

Fijne is dat Mathijs heel comfortabel allerlei vragen beantwoordt, niet vast zit aan een script. Veel energie ook, wat belangrijk is zeker igv online presentatie!

• Waar kent u Speakers Academy van? van 100 jaar geleden
  • Naam geboekte spreker Mathijs Bouman
  • Uw mening over spreker Uitstekend

Wat een kennis en plezier!

Arend Jan heeft boven onze verwachting gepresteerd! We hebben een uur met volle aandacht geluisterd en vanuit de zaal kregen wij veel positieve reacties!

• Naam geboekte spreker Arend Jan Boekestijn
  • Uw mening over spreker Zeer goed

Beschouwend, raak, zet aan tot denken

Iris is in staat om op een hele wetenschappelijke, beschouwende wijze verschillen tussen mannen en vrouwen te belichten. Dit gaat met humor, vanuit verbinding en begrip creëren voor elkaar. Precies de toon waar wij naar op zoek waren als organisatie.

• Naam geboekte spreker Iris Sommer
  • Uw mening over spreker zie boven

Leerzaam en aan te raden

Voor het eerst hebben we gebruik gemaakt van een dagvoorzitter voor ons lezingen programma. Via via kwamen we bij de Speakers Academy terecht. Zowel het voortraject als de dagen van ons lezingenprogramma zijn erg aangenaam verlopen. En als de dagvoorzitter dan ook nog graag de organisatie wil bijstaan bij de evaluatie, tips & tricks wil geven, dan ben ik zeker dat we voor het juiste bedrijf hebben gekozen.

• Waar kent u Speakers Academy van? Via via
  • Naam geboekte spreker Fadoua Alaoui
  • Uw mening over spreker Open, positief kritisch, opbouwend, goed voorbereid. Fijn om mee samen te werken

Geweldige middag vol inspiratie

Collega van Speakers Academy was heel betrokken bij de opzet van de bijeenkomst in de voorbereiding. Resultaat was een mooie combinatie van sprekers en een heel inspirerende bijeenkomst.

• Uitvoering
  • Waar kent u Speakers Academy van? Bekend met diverse sprekersbureau.
  • Naam geboekte spreker Ayca Zsapora
  • Uw mening over spreker Geweldig, goed voorbereid, inspirerend, aanrader.

Goeie inspirerende spreker

Gerd Jan's ervaring met zeilen en teamwork op zee sluit goed aan bij mijn collega's. We werken allemaal op en aan het zee. Iedereen herkent de dilemma's en met name het aspect van goeie team-voorbereiding landde heel goed. Ik hoop eind van het jaar weer dezelfde sessies te organiseren en zal Gerd Jan, en Speakers Academy, dan weer benaderen. Dank voor alle medewerking

• Waar kent u Speakers Academy van? Website, tip collega
  • Naam geboekte spreker Gerd Jan Poortman
  • Uw mening over spreker Goed, inspirerend

Inspirerende persoon en onderwerp !!!

Het was een ontzettend aangename kennismaking met Saskia. Het klikte meteen. Heel leuk gebabbeld voor de start van de sessie. De groep hing al meteen aan haar lippen. Het onderwerp is sprekend voor iedereen. Het stelt je open om je eigen situatie onder de loep te nemen, en te kijken hoe we (nog) gelukkiger kunnen zijn. Veel nuttige tips. Ook het besef dat we vaak met onbenulligheden bezig zijn ipv met de essentie. Een echte aanrader !!

• Waar kent u Speakers Academy van? via de job
  • Naam geboekte spreker Saskia Geraerts
  • Uw mening over spreker zeer interessant

Goede ervaring

Een interessante uiteenzetting gehoord van Maarten Boudry. Enthousiaste spreker met pittige standpunten die voor discussie vatbaar zijn. Gaat het gesprek en debat niet uit de weg en heeft verfrissende ideeen.

• Waar kent u Speakers Academy van? contactname spreker
  • Naam geboekte spreker Maarten Boudry
  • Uw mening over spreker Zeer goede spreker

Snel, direct en denken met je mee!

Goed bereikbaar, denken mee en duidelijk in communicatie.

• Naam geboekte spreker Willem Gunneman
  • Uw mening over spreker Wat een energie en positiviteit, heel fijn om creatief met Willem de dag te starten.

Een waardevolle aanvulling

De bijdrage van Özcan Akyol was een waardevolle aanvulling op de avondbijeenkomst. Zijn lezing was direct, confronterend, prikkelend en zorgde ervoor dat het publiek in de "actiestand" kwam. Dit had ik als organisator voor ogen. Het contact met Speakers Academy en met de heer Akyol zijn professioneel en goed verlopen.

• Naam geboekte spreker Özcan Akyol
  • Uw mening over spreker Heel professioneel

Snel en goed geregeld!

Prettige ervaring met deze club, we hebben goed en snel contact en de sprekers zijn tot nu toe goed bevallen!

• Waar kent u Speakers Academy van? Internet
  • Naam geboekte spreker Saskia Geraerts van Houten
  • Uw mening over spreker Heel goed

Leuke inzichten, grappige vertaling naar mensgedrag

Patrick is een fijne man om naar te luisteren. We hadden maar een uur maar wat ons betreft had hij nog wel 1,5 uur door kunnen gaan. Leuke maar ook confronterende inzichten in ons mensgedrag.

• Waar kent u Speakers Academy van? online
  • Naam geboekte spreker Patrick van Veen
  • Uw mening over spreker Heel kundig en leuk om naar te luisteren

sloot inhoudelijk goed aan

Goed verhaal, wel veel informatie in korte tijd

• Waar kent u Speakers Academy van? google
  • Naam geboekte spreker barry derksen
  • Uw mening over spreker positief

Geinspireerd met een grote glimlach

We werken al langere tijd samen met Speakers Academy, onze laatste ervaring met Ralf Bodelier was ook weer een erg prettige. Inmiddels werken we zo samen met SA dat we de thema's opgeven en zij goed weten in welke lijn we op zoek zijn naar een spreker die bij ons thema en dus ook ons publiek past. Dat maat de samenwerking persoonlijk en zinvol, wie we ook binnen Speakers Academy spreken.

• Waar kent u Speakers Academy van? Google
  • Naam geboekte spreker Ralf Bodelier
  • Uw mening over spreker Als je Ralf boekt, boek je ook een flinke dosis positiviteit en optimisme erbij. Maar tegelijkertijd realistisch. Dat maakt zijn verhaal inspirerend en duidend. De tijd vliegt, Ralf vertelt en de kennis verrijkt. Precies wat je mag verwachten van een spreker als je een spreker zoekt die inhoud weet te combineren met een knipoog.

Edith had een inspirerende, nuttige en vooral een leuke bijdrage aan de avond!

Edith had een positieve bijdrage aan de avond. Ze heeft de sportprijzen uitgereikt, en daarnaast de topsporters geïnspireerd met haar verhaal.

• Waar kent u Speakers Academy van? Via google
  • Naam geboekte spreker Edith Bosch
  • Uw mening over spreker Leuke en enthousiaste spreker!

Zeer goede voorbereiding waardoor de lezing perfect aansloot bij de groep

Van tevoren is er meerdere keren overleg geweest over waar wij vandaan komen, waar we nu staan en naartoe willen gaan met ons team. De presentatie is van tevoren met ons doorgenomen zodat we met elkaar konden kijken of het aan zou sluiten. Deze voorbereidingen zorgden ervoor dat het een geslaagde lezing/presentatie was. Het werd zeer goed ontvangen door het team. Heel veel positieve reacties. We kunnen het iedereen aanraden.

• Waar kent u Speakers Academy van? Haags Educatief Festival
  • Naam geboekte spreker Edith Bosch
  • Uw mening over spreker Zeer goed

Over Speakers Academy

Welkom in de wondere wereld van Speakers Academy®. We vertegenwoordigen de meest invloedrijke experts en autoriteiten van de wereld. Samen met onze sprekers creëren we betekenisvolle en innovatieve verhalen voor onze Nederlandse en internationale klanten en hun publiek. Verhalen die verteld moeten worden en om onze missie ‘Bringing Knowledge to the World’ uit te dragen.