Bijzonder verhaal, aanstekelijke spreker. Voor als je eens wat anders wil.

Veerkracht in uitdagende tijden. Dat was het thema van onze relatiedag. Een dag waarop we onze gasten op een andere manier wilden raken en inspireren. Niet op inhoud, maar op thema zochten we iemand die een creatieve brug kon slaan met onze praktijk. Het werd een brug vanuit wild life naar de menselijke aard. Een brug die met veel energie, humor en inzicht werd gebracht. Aanstekelijk, vermakelijk en tegelijk leerzaam.

• Waar kent u Speakers Academy van? eerder mee gewerkt
  • Naam geboekte spreker Martine van Zijll Langhout
  • Uw mening over spreker zie hierboven

Top spreker en goed en snel geregeld.

Na onze aanvraag kregen we snel reactie en was alles snel geregeld. Pedro heeft een geweldige lezing gegeven over wat werkt in het onderwijs. Met aansprekende voorbeelden en gedegen verwijzingen naar onderzoek. Hij heeft de hele tijd het publiek goed weten te boeien. Wat een verhalenverteller!

• Waar kent u Speakers Academy van? via een zoekmachine
  • Naam geboekte spreker Pedro de Bruyckere
  • Uw mening over spreker Helemaal top!

Altijd meedenkend en komt met voorstel van aantal goede sprekers.

Ik heb altijd een goed gevoel bij de samenwerking met Walter / Speakers Academy. Fijn hoe ze altijd meedenken en met verschillende voorstellen komen van sprekers waar ik uit kan kiezen.

• Naam geboekte spreker Maarten Bouwhuis, Arno Folkerts, Paul Smit
  • Uw mening over spreker TOP

Kelli is een gedreven en positief kritische spreker over een onderwerp dat ons allemaal intrigeert!

Kelli gaf bij ons een korte lezing aan onderwijsprofessionals over de invloed van de smartphone op jongeren. Ze heeft zich heel betrokken en leergierig opgesteld ten opzichte van de onderwijsbranche. Wat ik vooral heel waardevol vond is dat ze haar eigen mening kracht bij durfde te zetten en een dialoog met de aanwezigen aanging/aanwakkerde in plaats van dit te vermijden.

• Services N.v.t.
  • Waar kent u Speakers Academy van? Google
  • Naam geboekte spreker Kelli van der Waals
  • Uw mening over spreker Zeer tevreden

Fantastische presentatie

Inhoudelijk sterk met een mooi thema Houtbouw, kundig en bevlogen gebracht.

• Waar kent u Speakers Academy van? Bladen
  • Naam geboekte spreker Pablo van der Lugt
  • Uw mening over spreker Deskundig en boeiend

TOP

Via Speakers Academy hadden wij Andre Kuipers geboekt. De communicatie rondom zijn optreden verliep op rolletjes. En zijn optreden zelf was werklijk fantastisch, wat een TOP-spreker!

• Naam geboekte spreker Andre Kuipers
  • Uw mening over spreker Fantastisch

m

• Waar kent u Speakers Academy van? eerder meegewerkt
  • Naam geboekte spreker Meindert Schut
  • Uw mening over spreker Topper

Inspirerend

Thomas had een goed verhaal wat aansloot bij ons als organisatie. De zaal had alle aandacht en is aan het denken gezet.

• Naam geboekte spreker Tomas Rau
  • Uw mening over spreker Goed

Geweldig!

Patrick wist zijn verhaal extra aan te kleden met beelden over apen. Hij was op tijd aanwezig en bleef na afloop nog napraten met de deelnemers. Eigenlijk was een uur te kort; het was een boeiende lezing.

• Waar kent u Speakers Academy van? Internet - Google
  • Naam geboekte spreker Patrick van Veen
  • Uw mening over spreker Uitstekend, voor herhaling vatbaar.

Leuke ervaring en goed geregeld!

Voor een ledenvergadering van onze branchevereniging waren wij op zoek naar een interessante spreker. Speakers Academy dacht hierin met ons mee. Uiteindelijk heeft Mitchel Viljeer ons meegenomen in zijn enthousiaste verhaal wat leuk en lachen was maar ook leerzaam! Echt een aanrader!

• Waar kent u Speakers Academy van? Internet zoeken
  • Naam geboekte spreker Mitchel Viljeer
  • Uw mening over spreker Uitstekend

Feilloos

Goede service van speakers academy

• Waar kent u Speakers Academy van? mond-tot-mond reclame
  • Naam geboekte spreker Marga Hoek
  • Uw mening over spreker Interessante keynote

Goede samenwerking op maat - Zeker aan te raden!

De samenwerking met Aishah was erg prettig. Vooral haar flexibiliteit en het meedenken bij het organiseren van het evenement was fijn en wordt gewaardeerd. Toen we in het begin het evenement nog verder aan het inkleuren waren, gaf zij proactief verschillende mogelijkheden voor getalenteerde sprekers die bij het evenement kunnen passen. Daardoor konden we een goede en weloverwogen keuze maken en was het evenement een succes!

• Waar kent u Speakers Academy van? N.v.t.
  • Naam geboekte spreker N.v.t.
  • Uw mening over spreker N.v.t.

Een absolute aanrader!

Wat een plezier om met Rico Bakker te werken. Zijn professionalisme, enthousiasme en uiterst prettige manier van communiceren in het voortraject beloofden al veel goeds. De lezing zelf was boeiend, inspirerend, leerzaam en kon rekenen op louter positieve reacties. Een lezing van Rico is een must-see voor iedereen die creatiever en out-of-the-box wil leren denken!

• Naam geboekte spreker Rico Bakker
  • Uw mening over spreker Helemaal top!

De ervaring met de Speakers Academy is gewoon goed !!!!

Een goed contact telefonisch bij aanvang en aan de voorbereidingen wordt ook door de sprekers veel aandacht besteed. (telefonisch consult). Zij willen het bespreekonderwerp zo goed mogelijk aanpassen aan de doelgroep. Ook zeker heel leuk dat er twee collega's van de Speakers Academy zijn langs geweest om te kijken (op de werkvloer) Dit geeft een grote mate van betrokkenheid aan. Daarnaast is de afhandeling professioneel.

• Uitvoering
  • Waar kent u Speakers Academy van? Al eerder zaken mee gedaan.
  • Naam geboekte spreker Ismail Aghzanay en Minchenu Maduro
  • Uw mening over spreker beide met beide benen in het onderwerp.

Een hele inspirerende avond met een hele gedreven spreker.

Fijne ontmoeting met een man die als mens en vakman indruk heeft gemaakt als irganisator maar ook pp het publiek. Iedereen was onder de indruk van zijn toegankelijkheid als mens en hoe hij als vakman op een duidelijke en begrijpelijke wijze voor een breed publiek een ingewikkeld verhaal uiteen kon zetten.

• Waar kent u Speakers Academy van? van verschillende sprekers inmiddels
  • Naam geboekte spreker Thomas Erdbrink, Charles Groenhuijsen en Ron Keller
  • Uw mening over spreker zeer positief

de Presentatie was boeiend en zet aan tot nadenken.

Terugkoppeling van ons publiek was dat het een boeiende presentatie was en das deze je aanzet tot nadenken over het toekomstige werken.

• Waar kent u Speakers Academy van? gevonden via google
  • Naam geboekte spreker Saskia Nijs
  • Uw mening over spreker Zeer positief

Alles verliep weer volgens afspraak en heel soepel!

• Uitvoering
  • Waar kent u Speakers Academy van? Eerdere (positieve) ervaringen.
  • Naam geboekte spreker John van den Heuvel
  • Uw mening over spreker Zeer boeiend!

Snel beschikbaar, inhoudelijk prikkelend.

- Fijn dat Ilyaz op een zo korte termijn aanwezig kon zijn - In de aankondiging hebben we aan de zaal aangeven dat Ilyaz (begrijpelijk) geen maatwerk presentatie kon geven; in zijn verhaal benoemde hij dat zelf ook nog een paar keer (en ook bijvoorbeeld dat hij ‘bij langere voorbereiding een ander verhaal had kunnen houden’). Dat had niet gehoeven en had de indruk kunnen geven dat zijn verhaal voor ons minder passend was. - Dat was overigens niet het geval, we hebben positieve reacties gekregen over de inhoud, de manier van presenteren en de interactie. - Punt van aandacht is dat enkele genoemde voorbeelden mogelijk wat actueler hadden kunnen zijn. Klein punt.

• Waar kent u Speakers Academy van? Via via
  • Naam geboekte spreker Ilyaz Nasrullah
  • Uw mening over spreker Ruim voldoende.

zeer bevlogen en inspirerend

nam uitvoerig de tijd en het ging ook heel interactief. is zeer goed ontvangen door het MT van Van Wijhe

• Waar kent u Speakers Academy van? Via Pieter Cobelens
  • Naam geboekte spreker Pieter Cobelens
  • Uw mening over spreker heel goed

Verfrissend

• Waar kent u Speakers Academy van? Online
  • Naam geboekte spreker Edith Bosch
  • Uw mening over spreker Met Edith hadden wij een scherp spreker, energiek, krachtig, verbindend en met humor. Naast haar persoonlijkheid wist ze het publiek te boeien, maar ook te binden. Wij hebben veel enthousiaste reacties van genodigden mogen ontvangen en ieder gaf aan dat ze ook met een boodschap naar huis gingen. Edith maakt impact!

Fijne organisatie om mee samen te werken

Contact verloopt soepel en snel, offerte was duidelijk en ook aan de opvolging wordt aandacht gegeven.

• Waar kent u Speakers Academy van? Google
  • Naam geboekte spreker Leen Zevenbergen
  • Uw mening over spreker Spreker met inhoud, aanrader voor een informele setting.

Snel, persoonlijk en proffesioneel!

Erg tevreden met Speakers Academy, reageren vlot en waardeer het persoonlijk contact ter voorbereiding.

• Waar kent u Speakers Academy van? Online
  • Naam geboekte spreker Jeroen Scheer
  • Uw mening over spreker Inspirerend

Inspiring Conversations and Insightful Stories

We had the opportunity to host André Kuipers at our conference dinner. André shared engaging stories both during his presentation and while mingling with guests before and after. His approachability was warmly received by everyone. His experiences offered a distinct viewpoint that led to meaningful discussions, leaving attendees contemplating space exploration and our role in the world with a fresh perspective. The evening with André rounded off our thought-provoking day nicely, leaving attendees with a sense of inspiration. André's evident enthusiasm for sharing insights and connecting with people made the event both memorable and enjoyable.

• Would you recommend us? Yes
  • Availability/contact
  • Advice
  • Execution of service
  • From where do you know Speakers Academy? Internet search
  • Name of the Speaker at your event: André Kuipers
  • Review of speaker: Brilliant

Goed geregeld, actief contact

Goed geregeld, actief contact, leuke spreker!

• Uitvoering
  • Waar kent u Speakers Academy van? via potentiele spreker (Andy van den Dobbelsteen)
  • Naam geboekte spreker Bas Ruijssenaars
  • Uw mening over spreker Zeer goed

Een zeer interessante en intrigerende workshop met een mooi kijkje in het menselijk brein.

• Naam geboekte spreker Michel Verheijden
  • Uw mening over spreker Mooie kerel met een heel goed verhaal en leuke presentatie hiervan

Bedrijfsgegevens

Schiedamse Vest 67 71

3012BE Rotterdam

010-4333322

[email protected]

Over Speakers Academy

Speakers Academy collaborates with today's leading speakers on a variety of topics that engage everyone, in pursuit of our shared mission: Bringing Knowledge to the World. Through meaningful physical and digital lectures by our speakers, we contribute to knowledge transfer and the growth of awareness. We make knowledge sharing attractive and contribute to a simple and unburdening way of acquiring knowledge. Our ambition is to worldwide propagate the importance of embracing knowledge and stimulating awareness. People are always looking for knowledge with which they feel connected.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.