• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een service waar je u tegen zegt. Hier denken ze echt met je mee, zonder je op kosten te jagen. Dikke pluim.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf U vraagt mij om een gunstige review te schrijven over uw Renault garage en dealer Stokman te Hoorn-Zwaag.\r\nNou ik kan u mededelen, dat ik zeer veel problemen intussen heb ondervonden met o.a. een van heren van de receptie over een kras welke op mijn Renault Mégane Grand Tour 02-ST-DK is ontstaan, nadat deze auto bij u in de reparatie is geweest voor een probleem aan de airco installatie. Die bewuste meneer van de receptie afkomstig uit Wieringerwerf, welk ik ter plaatse erbij riep om die kras te bekijken, gaf doodleuk aan de opmerking: Joh, ja, dat kan overal wel zijn ontstaan zo\\\'n kras op een auto\\\" en hij deed verder niets. Ook nadat ik hem had gevraagd had of hij niet even service kon verlenen om middels een zwarte lakstift deze kras te laten verwijderen. Hij beloofde mij deze zwarte lakstift alsnog te bestellen, daar deze niet in voorraad was. Tot op heden aan toe, heb ik , behalve nadat ik hem gisterenmiddag persoonlijk zelf op 21 juni in de middag had opgebeld, niets vernomen, en dat hij het vervelende gesprek wat hij ondervond tussen ondergetekende en hemzelf, wilde afdoen met de mededeling: Ik gooi zo de telefoon op de haak en wens dit telefoongesprek te beëindigen \\\". Noemt u dit gedrag nu klantvriendelijk ? Nee, dus. !! Ook werden verschillende andere afspraken nauwelijks of niet nagekomen, met als reden, het is hier zo stervend druk in de garage en we hebben al 2 vacatures lopen gedurende 2 maanden voor automonteurs en daar komt niemand op af. Is dit nu ons probleem , soms ? Ik dacht van niet. Het is een probleem voor Stokman te Hoorn-Zwaag denken wij zo. ??\r\nWij hebben derhalve ook besloten , om over te stappen naar de Stokman vestiging te Den-Helder , welke ook voor ons dichterbij ligt ten opzichte van Den-Oever en de afspraak pas op 10 juli van mijn a.s echtgenote met haar Clio 36-XV-RG te annuleren voor het repareren van stand 4 , welk defect is van haar ventilatie systeem nu juist met dit hete weer en dus haar airco niet op volle toeren kan draaien. Ondergetekende belde vervolgens de vestiging op Stokman te Den-Helder op en kreeg daar een zeer sympathieke medewerker, receptionist aan de lijn dat zij, als garage echter wel met haar Clio reeds veel eerder in Den-Helder op 29 juni al terecht kan komen in plaats van pas op 10 juli in Hoorn en dit euvel ongeveer 1 uurtje zal duren. Is dit nu service, ik dacht het niet. Echter wel TOP VAN RENAULT STOKMAN DEN-HELDER. !\r\n\r\n
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aan een auto kan altijd iets kapot gaan, zo ook aan die van mij. Wat een service. Leenauto mee naar huis en toen ik mijn auto weer kwam ophalen was deze van binnen en van buiten schoongemaakt! Wat een aangename verrassing.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Langs Stokman geweest omdat mijn dimlichten het opgegeven hadden. De schakelaar was de boosdoener en omdat er geen nieuwe op de plank lag werd een nieuwe auto de donor waardoor ik met werkende lichten kon vertrekken. Dit is service oftewel klantgericht denken.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aanschaf van een gebruikte Sandero Step way.\r\nIk kreeg de info die ik vroeg zonder dat men opdringerig werd zo had ik de tijd om een overwogen beslissing te maken, waar ik geen spijt van heb.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na aanschaf van mijn scenic bleken de achterbanden niet geheel rond te zijn.Dit was na twee weken en later na vier maanden door twee verschillende monteurs gekonstateerd.\r\nBij de wintercontrole dit nogmaals aangekaart en twee nieuwe banden er onder gekregen.\r\nGarantie zij de medewerker u hoeft niets te betalen.\r\nTop van deze garage en van deze service. Voor mij een tien waard.
  • Reden bezoek Andere reden

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend contact met de receptie.\r\nAl jaren klant!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen Dinsdag 2 auto\'s opgehaalt.\r\nGoede inruil voor mijn oude auto\'s.\r\nFijn geholpen goede service.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf familie Dijkstra. Wij geven een goede beoordeling over de aankoop van onze Renault Clio. Goede uitleg over de auto en zijn erg tevreden.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ophanging van kentekenplaat was stuk, deze werd gratis voor me vervangen. Klasse
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom nu al ong. 3 jaar bij jullie, eerst Obdam en nu Stokman, en ik kan niets anders zeggen dan prima service, vriendelijke medewerkers aan de balie, goede verkopers en goed geschoolde medewerkers in de garage.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De service vind ik uitstekend. Je wordt altijd heel vriendelijk geholpen en alles is mogelijk! Een echt aanrader
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg behulpzaam en werdt erg snel geholpen door vakundig personeel.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klasse mannen, mijn lekke band werd meteen gerepareerd waardoor ik niet te laat voor mijn afspraak was.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne service van de mannen van de werkplaatsbalie en verkoop om de tijd te nemen om mij het navigatiesysteem nogmaals uit te leggen. Ik ging met een fijn gevoel weer de deur uit.
  • Reden bezoek Andere reden

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen zaterdag in de showroom van Stokman Hoorn geweest. Ik had interesse in de Renault Kadjar. Bij binnenkomst werdt er niks gezegd door de medewerkers. Ik ben vervolgens maar zelf gaan kijken naar deze auto, en wachte ondertussen tot er een medewerker naar mij toe kwam om mij te helpen. Na 20 minuten te hebben gewacht ben ik er vandoor gegaan. Terwijl de medewerkers mij aankeken en niets (zelfs geen gedag) zeiden, ben ik de showroom uitgelopen en naar een andere auto dealer gegaan. Geen Renault voor mij.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 2 weken geleden een nieuwe Clio gekocht die binnen 1.5 week is geleverd. Hierdoor kon onze vakantie toch nog doorgaan. Mijn dank hiervoor. Helaas is er administratief van alles fout gegaan. Dit zou door de dealer geregeld zijn, maar na contact van mijn kant met de Renault verzekeringsmaatschappij bleek dat de dealer hier wel wat steekjes heeft laten vallen. Jammer, geeft een nare bijsmaak.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Problemen met mijn linker richtingaanwijzer direct verholpen ondanks dat mijn Clio van een dealer uit Zoetermeer komt. Tevens werd door de monteur nog een vastgelopen stuk gereedschap weer bruilbaar gemaakt. Waar kom je dit nog tegen? En dat alles als gratisservice.\r\nChapeau voor Stokman.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf nieuwe auto,afstellen trekhaak en montage onderdeel hiervan.\r\nVriendelijk,behulpzaam en vakkundig.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, meedenkend, behulpzaam en altijd een schone auto als ik m weer ophaal na een beurt.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed ontvangst. Heel fijn geholpen voor de 2e keer en altijd oog voor wat de klant wilt.

Factorij 7 1689 AK

1689AK Zwaag

Over Stokman Hoorn BV

Sinds 1960 zijn wij de officiële dealer voor Renault en Dacia voor de Kop van Noord Holland. Wij streven altijd naar de hoogste score en waarderen daarom uw input op onze dienstverlening !