Top ervaring!

Mijn accu was er onverwachts mee gestopt, Renault route service zorgde ervoor dat ik bij dealer kwam, ondanks ik geen afspraak had werd ik bij Renault stokman gelijk ingepland, daar was ik uiteraard heel blij mee. Met een lekker bakje koffie in de wachtruimte was m’n accu al weer snel gefixt. Top service!

Klantvriendelijke en professionele benadering!

Er directe en vakkundige hulp geboden. Niets is teveel! Prima receptie en werkplaatsen!

100% tevreden.

Geweldig goed en professioneel geholpen.

top

altijd goed geholpen , vriendelijk personeel.

Prima service fijne onderneming

Alles word gedaan volgens afspraak en altijd overleg indien er iets moet worden uitgevoerd wat niet van te voren afgesproken is top

Kan niet beter

Prima behandeling, schone inrichting, rekening in orde, alles netjes ingevuld (dat is bij anderen nog wel eens vergeten), koffie en krantje lagen klaar. Ik kan echt geen verbeterpunten bedenken.

Ik ben zeer tevreden met Stokman Hoorn als garage bedrijf

Prima service, zeer klantvriendelijk, heel tevreden

Vriendelijke behandeling

Ik kon wachten tot mijn auto klaar was. Eenmaal klaar vertelde men dat er nog een update van het inspuitsysteem volgde, maar dat kon alleen als de motor koud was. Ik kon naar huis. Met een nieuwe megane, dat wel. Hadden ze wel eerder kunnen meedelen, maar dat hadden ze niet begrepen. Wel weer een leermomenten voor hen.

Prima garage!

Zeer tevreden over de service van Stokman Hoorn. Er moest een compleet raamrubber vervangen worden. Gelukkig onder garantie.

Geweldig en zeer klantvriendelijk

Een onderdeel in het remsysteem was defect. De garantie op de auto (2 jaar) was net verlopen. Toch heeft de heer aan de desk wat geregeld voor ons. Anders had ik een flink bedrag van mijn pensioen kwijt geweest. Enorm uit de brand dus. Dank daarvoor.

Service van Stokman: geduldig en vriendelijk meedenken met de klant

Zowel bij het bestellen van onderdelen als met het oplossen van elektronische problemen, zoals foutmeldingen en sensors verleent iedereen bij Stokman goede service: van receptie tot werkplaats, van telefonist tot magazijn. Even meelopen naar de auto en uitleg over wat gedaan is. ook als de reparatie geen abc'tje is laat Stokman zich van de beste kant zien. En wat betreft de kosten "laat men elk vogeltje bij het touwtje."

Vakantie gered door meedenkend team Stokman hoorn.

Al jaren kwam ik met een (lease)bus bij renault Stokman hoorn en ben altijd snel en vakkundig geholpen! Ook voor kleine dingen(lampje),kun je aan komen waaien en in no time met koffie op ben je weer op weg! Ben net gepensioneerd en wilde graag een nieuwe auto kopen. Door productieproblemen loopt de levering uit,maar in juli/aug.willen we met de(nieuwe) auto op vakantie. Het ziet er naar uit dat dit niet gaat lukken,maar Joeri Baas en zijn team hebben er voor gezorgd dat we toch met knap vervoer op weg kunnen! KLASSE !!

Goede service en vriendelijk mensen.

Zeer tevreden over mijn nieuwe (occasion) auto, goede service en kreeg ruim de tijd om te kijken wat het aanbod was. Binnen anderhalve week reed ik in mijn nieuwe auto. Auto was netjes gepoetst en keurig schoon en afleverbeurt was uitgevoerd. Keurige en vriendelijke mensen en juiste en duidelijke afspraken

Uitstekende hulp en meedenkend in mogelijkheden

Nette professionele ontvangst bij binnenkomst, ruime aanbod, denken goed mee en werken naar het hoogst mogelijke resultaat.

Top ervaring van het begin tot eind

Bij eerste binnenkomst direct een prettige ervaring. Wezen kijken voor een tweedehands auto met inruil huidige auto. Inruilbod zeer reeel maar toch besloten deze zelf te verkopen. Uiteindelijk terug geweest om de mogelijkheden te bekijken voor een nieuwe auto. Werden super geholpen. Eerst testgereden in een duster. Maar uiteindelijk toch geinformeerd voor een nieuwe captur. Er was alle tijd om eens goed te kijken naar de auto. Voldoende mogelijkheden in de showroom. Daarbij krijg je ook nog een alle info waar je om vraagt en alle tijd om rustig te kijken. Ook zonder enig probleem stond er binnen 5 min. Een captur klaar om te testrijden. Een super scherpe offerte gekregen. Het team in zwaag doet er alles aan om een top ervaring te leveren. Uiteindelijk gekozen voor en bepaalde auto welke bij een andere vestiging stond. Ook deze stond binnen 2 uur in zwaag. . Daar de auto bekeken en direct de beslissing genomen. Ook de aflevereing kon supersnel geregeld worden. Het team heeft echt extra moeite gedaan om alles te regelen! Al met al een top ervaring! Top auto en top bedrijf

Goede keus, mooi onderhouden, misschien niet de allergoedkoopste, maar daar krijg je veel voor terug. Het pand is ook nog ruim van opzet, hetgeen ook meetelt.

Wat fijn om een auto bij Stokman te kopen

Vanaf het eerste contact meteen een fijne relatie. Er werd alle tijd genomen om zaken uit te leggen en haast was er nooit. Voorafgaand aan de proefrit een uitgebreide uitleg, en zeker met de nieuwe Zoe, we waren meteen verkocht. Bij het ophalen van de auto weer alle tijd. En weer alles uitgelegd. Het is een waar feest om bij Stokman, de verkoper Rob doet het hem, een auto te kopen.

Alles is volgens afspraak gemaakt, helemaal top

fantastisch

Van begin tot het einde echt een top service gehad, hele brede uitleg over de auto en de belangrijke aspecten hier omheen. Met behulp van verkoop medewerker rob en het team heb ik mijn auto versneld kunnen krijgen.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfecte service mijn trafic, die ik niet bij hun gekocht heb, had last van rlink alles kosteloos verholpen en nog een kop koffie toe!
  • Reden bezoek Andere reden

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk geholpen en antwoord op mijn vragen en ook terug gebeld zoals besproken
  • Reden bezoek Andere reden

• Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij de aankoop van een renault Captur zijn wij op een fantastische wijze voorzien van duidelijke uitleg door Joeri Baas.\r\nOok bij de aflevering werd er veel aandacht besteed aan de uitleg van alles m.b.t. de Captur.\r\nHeel fijn.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij het aanmelden van mijn auto voor het volledige onderhoud bij stokman hoorn ben ik heel goed geholpen en alles werd netjes uitgelegt.\r\n\r\nIk had ook gelijk een aantal accessoires besteld en het word netjes geïnstalleerd door de mensen van stokman.\r\n\r\nKortom een heel mooi bedrijf met vriendelijk personeel.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gewoon super goed. Ik ben al meer dan 40 jaar klant.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nogmaals gefeliciteerd met de aankoop van uw Renault Captur.\r\nUw auto is inmiddels in Zwaag binnen gekomen en kunnen wij op 25 januari aan u leveren.\r\nEn dat hebben we geweten die bewuste 25 januari toen ik samen met mijn echtgenote voor haar eerste gloednieuwe auto gingen ophalen om 10.00u. Bij aankomst bleek dat onze verkoper zich ziek had gemeld waardoor we werden geholpen door een andere verkoper die niet op de hoogte was dat de auto voor mijn echtgenote bestemd was. Het op naam zetten van de auto kon alleen op mijn naam daar anders de korting geen doorgang kon plaatsvinden en de garage een probleem had als zij intern een audit kregen. Onze eigen verkoper wist dat de auto bestemt was voor mijn echtgenote maar daar had deze verkoper geen oren naar waardoor hij dus op mijn naam geregistreerd werd, wat achteraf dus onwaar bleek te zijn en hij gewoon op mijn echtgenote bij de RDW aangemeld had kunnen worden. Mijn echtgenote was al zeer ontdaan over dit voorval dus maar richting de spiksplinternieuwe auto gegaan.\r\nBij inspectie zag ik dat er een deuk in het rechter achter portier zat, we hebben het hier nog steeds over spiksplinternieuwe auto. De verkoper steeds nerveuser wordende omdat hij nog meer auto’s moest afleveren die dag en hij in tijdnood dreigde te komen belde gelijk een herstelbedrijf om de deuk er uit te halen als hij klaar was met zijn uitleg. Mijn echtgenote was er eigenlijk al helemaal klaar mee zeker toen we in de auto ook nog een metalen hamer vonden.\r\nNa dit alles dus teleurgesteld zonder nieuwe auto richting huis gegaan wachtend op een telefoontje als de auto weer terug was bij de garage nadat de deuk eruit was gehaald. Die middag werden we gebeld en wij weer naar de garage. En ja hoor de deuk was wel minder maar was nog steeds zichtbaar.\r\nDe verkoper gelijk weer weg met de auto en wij wachten tot hij weer terug kwam. Ik moet zeggen als je het weet zie je dat er een nog een oneffenheid inzit. Na evaluatie later met onze eigen verkoper en de verkoper die de wagen aan ons afleverde willen zij de auto wel overschrijven op naam van mijn echtgenote, maar dan wordt mijn vrouw 2e eigenaar en die deuk zijn ze bereid er een geheel nieuwe deur in te zetten wat wij beiden niet zien zitten. Het kwam erop neer dat niet moesten zeuren. Wat ons hierbij opviel was vooral de arrogante houding van onze eigen verkoper bij dit gesprek. Wees op je hoede als je een nieuwe auto koopt bij Stokman Hoorn dat je eerst gaat kijken alvorens je de papierwinkel invult het kan zijn dat je een schadeauto afgeleverd krijgt tot meerdere keren toe. Dus zeer teleurgesteld, niet gekregen wat belooft is en daar betaal je dan zoveel geld voor. Het is jammer dat je niet lager dan een 1 kan geven.\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Factorij 7 1689 1689AK Zwaag

Over Stokman Hoorn BV

Sinds 1960 zijn wij de officiële dealer voor Renault en Dacia voor de Kop van Noord Holland. Wij streven altijd naar de hoogste score en waarderen daarom uw input op onze dienstverlening !